Nadat ik klaar ben met de douche-actie, waar ik een beetje wakker word, komt de eerste schok: een weekend weg, kan ik mijn kabelmodem meenemen? Het antwoord was resoluut nee, ach, ik ben toch niet internetverslaafd volgens jellinek.nl, dus het komt wel goed en Fok! dan? ..huh?
Ik huppel naar beneden, de eerste schok van de realisatie alweer vergeten, en maak een broodje klaar voor mezelf, Ja ik heb er zin in, gaat zeker leuk worden, samen met de goede kant van de familie (de niet stok-in-kont kant dus) en Fok! dan...he? Ik ben meteen chagrijnig en weet op dat moment niet waarom.
Eerst naar opa en oma om daar te verzamelen en daarna verder. Wij kwamen als laatste aan want ik moest nog 'even' de mail checken, ik had niets, dus ging ik maar 'even' internetten, kwartier later stond mijn moeder weer beneden te schreeuwen 'Jochem, ben je al klaar met inpakken!? We moeten zo gaan, schiet op!' Ow ja, inpakken! Doe snel de computer uit en kreeg het een beetje benauwd En fok dan?.. huh? .. pak snel me spullen in en een kwartier later waren we dus bij opa en oma. Rond een uurtje of 11 gingen we er vandoor en was ik al nagels aan het bijten, maar het was wel al gezellig, dus ik dacht er niet verder over na EN FOK! DAN? watte? .. ik hoorde iets in mijn achterhoofd schreeuwen, maar wist nog niet precies wat..
Ik begon aan mijn rechterduimnagel te knagen en was de rest van de reis niet te genieten, m'n ouders begonnen zich zorgen te maken en vroeg of alles wel okay was, ik zei 'Optiefen kutnewbies'. Ze begrepen niet wat ik zei, maar wisten wel meteen dat het een lang weekend zou worden, m'n zus keek me een beetje bang aan maar er was nog niets aan de hand EN FOK! DAN?!, ik begon te hyperventileren en stak een sigaret op, ik voelde me meteen beter.
Eenmaal aangekomen bij Hotel Bilderdijk in Scheveningen had ik al mijn nagels van mijn rechterhand al gehad en was ik met mijn 12de sigaret bezig, de hele weg heb ik niets gezegd.. M'n zus zat op dat moment helemaal aan de uiterste kant van de achterbank en keek me met een vreemde angst aan, met een opgerolde krant in haar hand, ter verdediging.
We gingen inchecken, en m'n moeder vroeg iets over medicatie aan de baliemedewerkster en keek vluchtig mijn richting op om daarna een voorzichtige knik van de vrouw achter de balie te ontvangen, ik lette er niet op want ik had een misselijk gevoel in m'n maag en hoorde de hele tijd en FOK! dan?!? door mijn onderbewustzijn naar boven sijpelen, op dit moment zat ik op de bank catatonisch heen en weer te wiebelen met mijn duim in mijn mond.
Twee uur later, werd ik als door bliksem getroffen wakker uit mijn psychose want ik zag een INTERNET COMPUTER STAAN!! totaal verbijsterd stond ik 10 minuten naar de achterkant van dat ding te staren terwijl ik niet durfde te hopen dat ik zoveel geluk zou kunnen hebben, na 10 minuten liep ik langzaam, nee ik zweefde naar de pc toe om hem aan te zetten, maar tot mijn grote woede en verdriet stond er heel groot in zwarte letters op een papiertje tegen de monitor "DEFECT".
Ik had het niet meer, ik begon te huilen en te schreeuwen, m'n vader probeerde me nog te troosten en ik gaf hem een elleboog tegen zijn neus, die dus gebroken was en het bloed spoot door de lobby, mam begon te gillen en mijn zus had haar opgerolde krant al vervangen door een stoel en liep huilend langzaam achteruit, mijn vader was op dat moment al de wc ingegaan en had een vuilnisbak tegen de deur gezet zodat ik er niet in kon.
Opa, oma, ooms en tantes die stonden nog verdwaasd in mijn richting te kijken niet wetend wat er in godensnaam aan de hand was, waarna ik de vervloekte monitor in pure woede hun richting opgooide recht tegen de ¤10.000 kostende vaas die in de lobby stond aan... 1 baliemedewerker viel flauw terwijl een tweede naar de telefoon rende, ik zag dat dus ik gooide de computerkast precies tegen die telefoon aan terwijl zij em net oppakte.. later heb ik gehoord dat ze misschien weer 15% functionaliteit van haar gewonde hand terug zou kunnen krijgen na minimaal 5 jaar rehabilitatie.
Jammer genoeg hadden ze in het restaurant van het hotel ook alles gehoord en meteen de politie en de ambulance gebeld, de politie was na 5 minuten ter plaatse net toen ik bezig was om psychotisch lachend de bank in de fik te steken. Ze hadden al de waarschuwing gekregen dat het misschien om een Fok!verslaafde ging dus hadden ze het verdovingsgeweer en de traangasgranaten al meegenomen. Ik heb nooit gemerkt dat ze er waren tot ik opeens een stekende prik in mijn kont voelde en voorover op de grond in slaap viel.
Ik werd wakker in het ziekenhuis met mijn handen voeten gebonden aan het bed, mijn moeder kwam binnen en ik vroeg haar wat er gebeurt was.. ze heeft me het hele verhaal verteld en ook dat ik 18 uur in slaap ben gehouden en ze een hartstikke leuk weekend hebben gehad voor de rest, de dokter heeft haar uitgelegd wat een Fok!verslaving is. We zoeken nu hulp, mijn vader is nog een beetje stil en mijn zus heeft een busje traangas gekocht.
Maandag ga ik naar het RIAGG, ja... het was een leuk weekend .
[edit] spellingscheck ontdekt [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 17-03-2003 11:43]
quote:JA!
Op zondag 16 maart 2003 15:46 schreef jogy het volgende:is het weer teveel tekst
?
quote:Mietje
Op zondag 16 maart 2003 15:48 schreef vosss het volgende:[..]
JA!
quote:Kutnewbie
Op zondag 16 maart 2003 15:49 schreef jogy het volgende:[..]
Mietje
.
quote:test?? welke test?
Op zondag 16 maart 2003 15:50 schreef PrivateRyan het volgende:
Whaha!.
Ik zou die test trouwens nog maar een keer doen.
.
quote:Lezen! Mietje!
Op zondag 16 maart 2003 15:51 schreef vosss het volgende:[..]
test?? welke test?
quote:Bek houe, kutnewbie
Op zondag 16 maart 2003 15:51 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Lezen! Mietje!
.
quote:Tieft op en neem spraaklesssssssssen..
Op zondag 16 maart 2003 15:52 schreef vosss het volgende:[..]
Bek houe, kutnewbie
quote:Nee ik zit nu weer thuis
Op zondag 16 maart 2003 15:55 schreef GizartFRL het volgende:
wel lullig voor je, maar heb je nu wel internet op je ziekenhuiskamer?
Als middel tegen vrdere complicaties?
quote:ja, ik heb het even gelezen
Op zondag 16 maart 2003 15:52 schreef xf0rz het volgende:[..]
hey jij hier
quote:DAT zouden meer mensen moeten doen
Op zondag 16 maart 2003 16:04 schreef sassa het volgende:[..]
ja, ik heb het even gelezen
quote:dat doen ze ook wel, stiekem. durven het alleen niet toe te geven ofzo. ik weet dat ze er zijn, die mensen.
Op zondag 16 maart 2003 16:06 schreef jogy het volgende:[..]
DAT zouden meer mensen moeten doen
.
Dem jogy, je post echt leuk!!
Complimentje..........bewaren he en koesteren, morgen bijt ik je kop er weer af
quote:Te herkenbaar zeker
Op zondag 16 maart 2003 16:13 schreef sassa het volgende:[..]
dat doen ze ook wel, stiekem. durven het alleen niet toe te geven ofzo. ik weet dat ze er zijn, die mensen.
Kan deze niet naar R&P geschopt worden trouwens, was door de gewenning helemaal vergeten dat het hier verkeerd staat
quote:Ik link em wel in m'n sig
Op zondag 16 maart 2003 16:15 schreef yvonne het volgende:
Wat een gigantisch leuk topicDem jogy, je post echt leuk!!
Complimentje..........bewaren he en koesteren, morgen bijt ik je kop er weer af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |