/edit welke lul schrijft er cadeautjes nou verkeerd
kan een mod aub ff de titel editten? bvd
/edit2 OMFG vor mag ook voor worden
(ben niet lang wakker
)
quote:Welke nog grotere lul schrijft 'voor' nou nog verkeerd?
Op zondag 16 maart 2003 14:09 schreef David_Aames het volgende:
/editwelke lul schrijft er cadeautjes nou verkeerd
kan een mod aub ff de titel editten? bvd
Tja, wat geef je een vrouw? Sex? Of gewoon iets wat je ziet liggen. Beetje intuitie. Het gaat om het gebaar, niet om wat het is, meestal..
quote:Whateveer dude
Op zondag 16 maart 2003 14:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Welke nog grotere lul schrijft 'voor' nou nog verkeerd?
quote:een kettinkje of een armbandje vind ik niet echt onder simpel vallen eigenlijk
Op zondag 16 maart 2003 14:14 schreef timmeeeh het volgende:
Een kettinkje of een armbandje ofzo... Hoeft niet gelijk echt goud te zijn met ingelegde diamantjes, maar gewoon iets simpels. Dat doet het vaak erg goed.
quote:Wat roddelbladen inkopen doet het altijd supergoed bij mijn vriendin of een dvd'tje (onder de 10 euro) dat in haar smaak valt. Zo heb ik laatst de dvd van idols meegenomen en dirty dancing. Dat valt altijd in de smaak. Ik loop meestal wel tegen kleine dingen aan, regel is wel dat het onder de 10 euro blijft (anders is het geen klein cadeautje meer). Boven de 10 euro informeer ik altijd terloops even of het in de smaak zal vallen.
Op zondag 16 maart 2003 14:16 schreef David_Aames het volgende:[..]
Whateveer dude
![]()
[..]een kettinkje of een armbandje vind ik niet echt onder simpel vallen eigenlijk
Mijn vriendin geeft af en toe kleine dingen als: paaseitjes, bier (speciaalbier) etc.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:16 schreef David_Aames het volgende:[..]
Whateveer dude
![]()
quote:dan moet je wel eerst de maat vragen (of zo onopvallend mogelijk door de huidige setjes graaien, dan gaat de verassing eraf, das nou net het leuke van een klein cadeautje imho
Op zondag 16 maart 2003 14:59 schreef Marissssie het volgende:
Een mooi lingeriesetje
Maar voor de rest doet massage-olie het wel goed, of wat meer richting de vriendschappelijke kant misschien iets lekkers voor in bad?
Gewoon... iets toepasselijks dus
[Dit bericht is gewijzigd door tvdleur op 16-03-2003 17:16]
k kan zo snel niet echt iets bedenken eigenlijk...maar jah, zoals ik al zei, altijd leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |