abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 13:28:41 #1
43498 TMC
TheGrimReality
pi_9154817
De volgelpest raast over Nederland. Vele duizenden kippen, eenden en ander gevleugelte zijn reeds al prefentief geruimd. Nu lees ik dat er ook een aantal mensen zijn besmet. Nu ben ik er voor een comite op te richten die er voorstander van is deze mensen ook prefentief te ruimen (inc een straal van 1 km). Ja, deze mensen kunnen vogels in hun buurt weer besmetten die het goedje alleen maar verder verspreid. Dit zijn dus net als de gedode dieren een te groot risico voor de gezondheid van de (dieren) samenleving..... Het hoeft ook niet zo bot te gaan als bij de kippen. Vergassing en electrocutie wordt daarvoor gebruikt. Nee dit mag best met een spuitje....O-)
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door www.bloodcountess.net
pi_9154834
Ik raad je aan de faq eens door te nemen.
pi_9154849
Goed plan! Zullen we beginnen met jou?
  zondag 16 maart 2003 @ 13:30:28 #4
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_9154858
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:28 schreef TMC het volgende:
De volgelpest raast over Nederland. Vele duizenden kippen, eenden en ander gevleugelte zijn reeds al prefentief geruimd. Nu lees ik dat er ook een aantal mensen zijn besmet. Nu ben ik er voor een comite op te richten die er voorstander van is deze mensen ook prefentief te ruimen (inc een straal van 1 km). Ja, deze mensen kunnen vogels in hun buurt weer besmetten die het goedje alleen maar verder verspreid. Dit zijn dus net als de gedode dieren een te groot risico voor de gezondheid van de (dieren) samenleving..... Het hoeft ook niet zo bot te gaan als bij de kippen. Vergassing en electrocutie wordt daarvoor gebruikt. Nee dit mag best met een spuitje....O-)
  zondag 16 maart 2003 @ 13:34:28 #5
43498 TMC
TheGrimReality
pi_9154933
heb ik vogelpest dan???... als ik t zou hebben wordt het ook voor mij tijd dat het licht uit gaat
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door www.bloodcountess.net
pi_9155001
Helemaal met je eens.

Zijn er 3 kippen die ziek zijn wordt meteen de halve veestapel afgemaakt. Zie inderdaad ook geen enkele reden om dit niet met mensen te doen. Vervoersverbod enzo.

Wie zijn wij nou om zo met de dieren om te gaan????

pi_9155084
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:38 schreef McD het volgende:
Helemaal met je eens.

Zijn er 3 kippen die ziek zijn wordt meteen de halve veestapel afgemaakt. Zie inderdaad ook geen enkele reden om dit niet met mensen te doen. Vervoersverbod enzo.

power to the people..
wet van de sterkste...

maar je hebt gelijk, ik vind het WALGELIJK!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_9155089
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:38 schreef McD het volgende:
Helemaal met je eens.

Dus jij gaat al die miljoenen kippen controleren of ze besmet zijn of niet? Succes!! . Dat duurt veel te lang wat de vogelpest de kans geeft om zich verder uit te breiden. Nog veel meer kippen dood dan nu het geval zal zijn.
pi_9155163
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:42 schreef Rano het volgende:

[..]

Dus jij gaat al die miljoenen kippen controleren of ze besmet zijn of niet? Succes!! . Dat duurt veel te lang wat de vogelpest de kans geeft om zich verder uit te breiden. Nog veel meer kippen dood dan nu het geval zal zijn.

Misschien is dit een teken dat we moeten kapppen met die legbattarijen.. en andere concentratie kamp achtige slachtmachines
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_9155278
Dicht.
Lees de faq.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')