abonnement Unibet Coolblue
pi_608487
Ik heb hier nu zo'n beetje alle reacties een beetje gelezen.
Maar als ik het goed begrijp ben ik (gelukkig)niet de enige die het met de gang van zaken niet tevreden is.
Ik vroeg me af of VOO ook zo eerlijk is om het toe te geven dat het allemaal doorgestoken kaart is (denk het niet )
Nee want BI-anka liet ff haar kuikentjes zien en ze waren helemaal verkocht aan BI-anka .
sorry dat dit een beetje langer is geworden maar ik ben dus echt pissed.
dus zou het VOO durven ????????

groetjes "Red Sonja"0+

  woensdag 3 januari 2001 @ 00:58:45 #2
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_612984
Ik heb een poll online gezet op www.bad-brother.com...

Net als in Florida een heuse hertelling van de stemmen... klik op de link en laten we eens kijken wie er nummer 1 is na zo'n 5000 stemmen. Dat zou een goed beeld moeten geven van de telefoonvoting (maar dan zonder BMW).

Groetjes..

Save your breath... use it to blow up your date!
  woensdag 3 januari 2001 @ 16:03:37 #3
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_615360
Al na 150 stemmen hetzelfde beeld als dat wij in het begin van de finale-avond zagen..

Koos ruim voor, maar niet Bianca 2e.. maar Robin (zoals al weken van te voren was voorspeld)

Benieuwd hoe de stand is na 5000 stemmen..

Save your breath... use it to blow up your date!
  woensdag 3 januari 2001 @ 16:19:31 #4
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_615466
quote:
Op 03 januari 2001 16:03 schreef Bad_Brother het volgende:
Al na 150 stemmen hetzelfde beeld als dat wij in het begin van de finale-avond zagen..

Koos ruim voor, maar niet Bianca 2e.. maar Robin (zoals al weken van te voren was voorspeld)

Benieuwd hoe de stand is na 5000 stemmen..


Internetstemmers blijkbaar niet representatief voor TV-kijkend (en stemmend!) Nederland?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 5 januari 2001 @ 09:29:08 #5
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_621824
Ik las in de Spits van vandaag een artikel over de persconferentie van B. R. en K.
Daarin werden ook percentages genoemd: Bi zou 37,5 procent hebben gekregen, Robin 30 procent en een simpele rekensom leert dat Koos dus 32,5 procent van de stemmen zou hebben gehad.

Ik blijf mijn twijfels houden

Back in town
pi_622512
Euhhhhhh misschien was de waarheid wel op tv?
Misschien klopte het wel wat ze vertelden?

Nah.... dat geloven jullie toch nooit, totdat diegene gewonnen heeft die jullie het leukst vinden en het gaat zoals jullie willen.

(vette)

*** I have this condition ***
pi_622604
Wanneer in de onderstaande topic kijkt kan je zien dat het zeer waarschijnlijk is, dat alles WEL eerlijk gegaan is. De vraag blijft wel of een finale zoals nu, wel de juiste weg is om te komen tot een winnaar op basis van alle uitzendingen.


http://www.fokforum.nl/showtopic/23920/7

.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')