abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 13:03:33 #1
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9154297
Ik heb gisteren dat heerlijk gedaan, ik vraag me wel af of 't een positieven uitwerking heeft of dat ik misschien TOO hard to get was. Wat vinden de vrouwen daarvan?
Het is iig zeer leuk om te doen, dat zeker......

Halleej, ik wou 't ff kwijt....

[Dit bericht is gewijzigd door Brammert op 16-03-2003 13:13]

Echt vet? Je gezicht insmeren met boter, dan ben je pas vet! >> Bruisend.tk
  zondag 16 maart 2003 @ 13:05:45 #2
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_9154341
Boeiend

Boeiend

Boeiend

* * * *
  zondag 16 maart 2003 @ 13:06:00 #3
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_9154345
Wa wil je nou eigenlijk voor reacties, kerel ?
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_9154355
Iemand die spelletjes speelt vind ik altijd heel erg en niet serieus te nemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 maart 2003 @ 13:07:07 #5
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9154362
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n reactie wil ik vrind.
pi_9154379
Je had ook kunnen neuken, maarja "hard to get" spelen is leuker hè .
  Moderator zondag 16 maart 2003 @ 13:08:29 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_9154389
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:07 schreef Brammert het volgende:

[..]

Zo'n reactie wil ik vrind.

Veel mensen verwarren hard-to-get zijn met arrogant zijn....ik denk nu zomaar dat jij arrogant bent en ik weet niet waarom
Breitling - Instruments for Professionals
pi_9154392
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:07 schreef Pushit het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 16 maart 2003 @ 13:08:48 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_9154394
quote:
  zondag 16 maart 2003 @ 13:09:00 #10
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9154397
quote:
Als je iets op wilt bouwen wat langer stand houd dan een paar uur dan lijkt 't me beter om hard to get te spelen als meteen in bed te duiken, niet?
  Moderator zondag 16 maart 2003 @ 13:10:09 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_9154422
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:09 schreef Brammert het volgende:

[..]

Als je iets op wilt bouwen wat langer stand houd dan een paar uur dan lijkt 't me beter om hard to get te spelen als meteen in bed te duiken, niet?

Mja, en aangezien jij denkt dat je "to hard to get" speelde zal dr niet veel opgebouwd worden
pi_9154428
quote:

[..]

Je snapt het dus niet.. Je speelt hard to get, je doet je dus anders voor dan je in werkelijkheid bent, ook niet echt slim als je een relatie wil opbouwen wel dan .
  zondag 16 maart 2003 @ 13:11:40 #13
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_9154457
quote:

[..]

Nee, hard toO get spelen, is dan DE oplossing, "Vrind".

[Dit bericht is gewijzigd door montesqieu op 16-03-2003 13:18]

* * * *
pi_9154458
quote:

[..]

ehm, iets opbouwen voor een langere relatie doe je niet door eerst spelletjes te spelen hoor....
pi_9154461
*erger erger*
Tis niet "to hard to get" maar "TOO hard to get".
  zondag 16 maart 2003 @ 13:12:25 #16
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9154468
Dan snap ik het misschien niet, en misschien is hard 2 get ook niet de juiste term, gewoon niet meteen te veel intresse tonen, beetje opbouwen, niet als een gek op haar springen, maargoed, ik zal het wel niet snappen dan.....
pi_9154472
En dat 1 dag nadat het uit gaat met je vriendin. Je wilt dus stiekem eigenlijk een player zijn? Nou, doe maar stoer met je zogenaamde integriteit. Uiteindelijk kijkt iemand daar toch wel doorheen.
pi_9154481
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ehm, iets opbouwen voor een langere relatie doe je niet door eerst spelletjes te spelen hoor....

GMTA .
pi_9154486
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Indeed
  Moderator zondag 16 maart 2003 @ 13:13:32 #20
16180 crew  CoolGuy
pi_9154497
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:12 schreef Stonehead het volgende:
En dat 1 dag nadat het uit gaat met je vriendin. Je wilt dus stiekem eigenlijk een player zijn? Nou, doe maar stoer met je zogenaamde integriteit. Uiteindelijk kijkt iemand daar toch wel doorheen.
Das pas erg he een player zijn is erg, maar een player WILLEN zijn is nog net ff erger
pi_9154513
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:12 schreef Brammert het volgende:
Dan snap ik het misschien niet, en misschien is hard 2 get ook niet de juiste term, gewoon niet meteen te veel intresse tonen, beetje opbouwen, niet als een gek op haar springen, maargoed, ik zal het wel niet snappen dan.....
[jip en janneke mode]

Gewoon jezelf zijn dan komt het uiteindelijk wel goed.

[/jip en janneke mode]

Moderator zondag 16 maart 2003 @ 13:15:26 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_9154543
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:14 schreef Pushit het volgende:

[..]

[jip en janneke mode]

Gewoon jezelf zijn dan komt het uiteindelijk wel goed.

[/jip en janneke mode]

Go to Oprah ! Go to Oprah !
  zondag 16 maart 2003 @ 13:16:54 #23
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_9154570
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:03 schreef Brammert het volgende:
Ik heb gisteren dat heerlijk gedaan, ik vraag me wel af of 't een positieven uitwerking heeft of dat ik misschien TO hard to get was. Wat vinden de vrouwen daarvan?
Het is iig zeer leuk om te doen, dat zeker......

Halleej, ik wou 't ff kwijt....

Persoonlijk vind ik mannen die hard to get spelen, zéér interessant..... Als iemand "onbereikbaar" lijkt, dan is de "uitdaging" groter ( in de positieve zin van het woord) Je hoeft niet gelijk bij je eerste afspraak met iemand te zoenen, maar als je dit bij je 5e afspraakje ofzo nog steeds niet hebt gedaan of als je diegene nog steeds niet hebt duidelijk gemaakt dat je haar leuk vind dan is de kans dat het meisje "bekijk het maar" denkt vrij groot..
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_9154580
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Go to Oprah ! Go to Oprah !

Neehee, naar Dr. Phil!!!
(Zo heet die kale toch?)
pi_9154593
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat zeggen er wel meer. Maar als je zelf versierd wordt jonge...

Voor de topic-opener:

Vrouwen vinden het vervelend als je ze aan het twijfelen zet, of wanneer je hun onzekerheid uitbuit. Echter, als je ze kort daarna uit hun twijfelend lijden verlost, zullen ze hun natuurlijke onderdanige houding aannemen en voelen beiden partijen zich goed. Het mannetje omdat zijn ego gestreeld wordt door het feit dat hij op dat moment als 'best catch' wordt beschouwd. En het vrouwtje omdat ze op dat moment haar 'best catch' aan de haak heeft geslagen.

Alles is uitgebreid na te lezen in "De wereld volgens Jaytje - Volume I".

pi_9154597
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:16 schreef Tuana het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik mannen die hard to get spelen, zéér interessant..... Als iemand "onbereikbaar" lijkt, dan is de "uitdaging" groter ( in de positieve zin van het woord) Je hoeft niet gelijk bij je eerste afspraak met iemand te zoenen, maar als je dit bij je 5e afspraakje ofzo nog steeds niet hebt gedaan of als je diegene nog steeds niet hebt duidelijk gemaakt dat je haar leuk vind dan is de kans dat het meisje "bekijk het maar" denkt vrij groot..

Ehm je bent hard to get of je bent het niet. Spelen dat je het bent slaat nergens op, en vrouwen prikken daar doorheen.
  Moderator zondag 16 maart 2003 @ 13:18:26 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_9154606
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:17 schreef Migwi het volgende:

[..]

Neehee, naar Dr. Phil!!!
(Zo heet die kale toch?)

Mja, indeed....zo heet ie...maar die doet ook niet veel. Die zegt allemaal dingen die ze zelf ook hadden kunnen bedenken
  zondag 16 maart 2003 @ 13:19:20 #28
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9154635
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:16 schreef Tuana het volgende:

[..]

jah, bedankt, een reactie waar ik iets aan heb.
En ik ben nog niet bij 't vijfde afspraakje, en ik zal ook niet hard 2 get blijven, zo stom ben ik nou ook weer niet. Bedankt nogmaals
pi_9154636
Hrad 2 get spelen is erg leuk en je ziet vaak een verdubbeling van je eigen doelstellingen qua telefoonnummers

Doe het al een tijdje zo..bevalt prima..

pi_9154699
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:17 schreef JayAvenger het volgende:
Dat zeggen er wel meer. Maar als je zelf versierd wordt jonge...

Goed, ik moet je niet uitlachen. Je kent me niet

Maar serieus: een man die hard to get speelt is in mijn ogen al niet interessant meer. Ik heb liever een leuke avond met iemand die zichzelf is dan dat ik kat&muis moet spelen met iemand die die houding aanmeet. Zo nep. Als iemand nou van nature zo'n tikkeltje arrogante uitstraling heeft dan is dat toch weer wat anders en waarschijnlijk wat jij bedoelt. Zo'n man kan een vreemd soort aantrekkingskracht hebben, inderdaad. Maar het expres spelen om aantrekkelijk/interessant/mysterieus te zijn? Komisch.

pi_9154711
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, indeed....zo heet ie...maar die doet ook niet veel. Die zegt allemaal dingen die ze zelf ook hadden kunnen bedenken

Maar die mensen die daar in talkshows komen zijn ook dom
Maar goed, zal stoppen, kan de rest weet ontopic blijven
pi_9154744
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:19 schreef Brammert het volgende:

[..]

En ik ben nog niet bij 't vijfde afspraakje, en ik zal ook niet hard 2 get blijven, zo stom ben ik nou ook weer niet. Bedankt nogmaals

Post ff strax hoe je je karakterwisseling verklaart tegenover degene die je wil hebben, lijkt me wel interessant.
  zondag 16 maart 2003 @ 13:25:19 #33
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9154756
Ik zal het nog een keer uitleggen.

Hard to get dat speel je niet, dat ben je, of dat ben je niet.

Sim-pel.
Overigens de meeste mannetjes die beweren hard to get te zijn, kunnen gewoon niks krijgen.

Aldus Frenkie die NIET hard to GET is, maar hard to keep.

zondag 16 maart 2003 @ 13:25:57 #34
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9154770
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:24 schreef Pushit het volgende:

[..]

Post ff strax hoe je je karakterwisseling verklaart tegenover degene die je wil hebben, lijkt me wel interessant.

je zegt dat je verliefd bent geworden. Sim-pel zeg
pi_9154785
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:25 schreef Frenkie het volgende:

[..]

je zegt dat je verliefd bent geworden. Sim-pel zeg

Player .
pi_9154806
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:25 schreef Frenkie het volgende:
Ik zal het nog een keer uitleggen.

Hard to get dat speel je niet, dat ben je, of dat ben je niet.

Sim-pel.
Overigens de meeste mannetjes die beweren hard to get te zijn, kunnen gewoon niks krijgen.

Helemaal mee eens is

En iemand die hard to get is, dat is niet er.
Iemand die het speelt is komisch.

zondag 16 maart 2003 @ 13:30:27 #37
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9154857
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:26 schreef Pushit het volgende:
Player .
Dat zeggen ze vaker..
as if I care..
pi_9154866
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed, ik moet je niet uitlachen. Je kent me niet

Is ook nergens voor nodig. Het is niet zo dat we elkaar te slim af moeten zijn of iets dergelijks.
quote:
Maar serieus: een man die hard to get speelt is in mijn ogen al niet interessant meer.
Dan ben je slachtoffer geweest van de verkeerde mannen.

Ikzelf zou niet weten hoe ik anders vrouwen moet versieren zonder een element van zelf-reclame. Is het namelijk niet zo dat vrouwen walgen van mannetjes die bereid zijn zichzelf door het slijk te halen om maar met een vrouw in bed te belanden? Zien vrouwen niet liever een man die toont op zichzelf te kunnen staan? Als een man op zichzelf staat en zich de juiste 'vrouwen zijn leuk, maar ik heb ze niet nodig om gelukkig te zijn'-houding heeft aangemeten, lijkt hij dan niet harder to get dan de man die bereid is zichzelf door het slijk te halen?

Is hard to get niet een key-element in het hele versier-spel?

De evolutieleer leert ons van wel. Mensen zijn geprogrammeerd om de beste genen op te zoeken. De beste genen hebben de meeste aandacht. Hebben degenen met de meeste aandacht, ook de beste genen?

Who knows. Who cares. Sommigen schijnen in elk geval te denken van wel. En dat is waar het hard to get-gebeuren op gebaseerd is.

quote:
Ik heb liever een leuke avond met iemand die zichzelf is dan dat ik kat&muis moet spelen met iemand die die houding aanmeet. Zo nep. Als iemand nou van nature zo'n tikkeltje arrogante uitstraling heeft dan is dat toch weer wat anders en waarschijnlijk wat jij bedoelt. Zo'n man kan een vreemd soort aantrekkingskracht hebben, inderdaad. Maar het expres spelen om aantrekkelijk/interessant/mysterieus te zijn? Komisch.
Wanneer je het zo gedetailleerd beschrijft zoals je nu doet, kan ik niet helpen de indruk te krijgen dat je bepaalde momenten aan het herbeleven bent. Heb je in het verleden vervelende situaties meegemaakt waarbij je bent afgewezen of iets dergelijks?
pi_9154894
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal mee eens is

En iemand die hard to get is, dat is niet er.
Iemand die het speelt is komisch.

Ik heb bewijs om deze stelling te weerleggen: mezelf.

* JayAvenger heeft gaandeweg het een en ander opgebouwd, en heeft het geleerd.

Hard to get ben je als je wat te bieden hebt. Als je niks te bieden hebt, kan je het opbouwen.

Elke willekeurig pop-idol is een stuk harder to get nadat hij zijn beroemdheid verworven heeft, dan voor.

pi_9154897
Ik snap er geen ruk van
Wat is Hard too get...

Kun je dat bij de Bart Smit kopen ofzo

pi_9154900
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:19 schreef Brammert het volgende:

[..]

Haha.. dat was de reaktie die je wilde horen bedoelde je. We kunnen gewoon beter allemaal maar zeggen: "Ja, Brammert... machtig interessant als je speelt dat je hard to get bent, waar kunnen we je bereiken?".

Ik was gisteren ook hard-2-get... ik bleef thuis

Maar hard to get spelen.. is dat niet net zo iets als spelen dat je heel erg meelevend bent en een luisterend oor hebt om de betreffende griet na het neuken keihard de deur uit te schoppen? Oke, oke... het resultaat is compleet anders. Hmmm.. eigenlijk is het compleet anders. Oke.. iets anders dan: heeft het wel zin om hard to get te spelen wanneer je wel gepakt wilt worden? Of wílde je echt niet gepakt worden? Want dan wás je dus werkelijk hard to get.

zondag 16 maart 2003 @ 13:33:15 #42
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9154904
Het is niet zo dat hard to get alles is wat niet 'je direct op iemand storten' of 'wanhopig doen' is. Als je gewoon zelfvertrouwen hebt en je niet zoiets hebt van, m'n wereld stort in als dit niet lukt, is dat nog geen hard to get.

Hard to get spelen is in mijn ogen meer een spelletje met trucjes als het net weer laten afweten als de ander denkt dat het wat is, op bepaalde momenten plotseling weer afstandelijk doen, een beetje onberekenbaar omdat je denkt dat dat spannend is. Ik vind het nogal onnatuurlijk overkomen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9154975
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:32 schreef Fatality het volgende:
Ik snap er geen ruk van
Wat is Hard too get...

Kun je dat bij de Bart Smit kopen ofzo

Hard Target is een film met Jean-Claude van Damme joh
Je kunt 'm o.a. bij Amazon wel kopen... Scoor je echt veel meiden mee.
pi_9154986
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:30 schreef JayAvenger het volgende:

Wanneer je het zo gedetailleerd beschrijft zoals je nu doet, kan ik niet helpen de indruk te krijgen dat je bepaalde momenten aan het herbeleven bent. Heb je in het verleden vervelende situaties meegemaakt waarbij je bent afgewezen of iets dergelijks?

Neuh, ik ken eerder veel vervelende momenten dat ik anderen heb moeten afwijzen. Dat is ook niet leuk, geloof me

Ik hou ook absollut niet van mannen die zichzelf door het slijk halen, zoals jij dat omschrijft. Een kruiperige man vind ik al helemaal niks. Geef mij maar liever een wat arrogante man dan een lieve man, hoe krom ook. Ik ken genoeg enorm lieve mannen, maar stuk voor stuk niet interessant voor een relatie (oftewel genen doorgeven). Vrouwen vallen vaak op klootzakken, inderdaad

Wat ik bedoel is dat iemand die hard to get "speelt" in mijn ogen zielig en grappig is. Wees in godsnaam jezelf, een vrouw prikt er meestal snel doorheen en in mijn ogen is een houding aanmeten een teken van onzekerheid/zwakte. Je doel bereiken met spelletjes spelen kan ik niet waarderen. Nooit eigenlijk.

zondag 16 maart 2003 @ 13:37:35 #45
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9154987
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:32 schreef Bombie het volgende:

[..]

waar kunnen we je bereiken?

0800-BELBRAM
  zondag 16 maart 2003 @ 13:39:40 #46
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9155034
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:11 schreef Migwi het volgende:
*erger erger*
Tis niet "to hard to get" maar "TOO hard to get".
Umm, nee. Als je 'Too hard to get' (TE moeilijk te krijgen) bent, is het een nutteloze onderneming. 'Playing hard to get' (Doen alsof je moeilijk te krijgen bent) is een standaard uitdrukking in het Engels..
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9155077
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:37 schreef Brammert het volgende:

[..]

0800-BELBRAM

Ik kreeg Bram Peper aan de lijn man.. Damn! Jij bent ECHT hard to get!!
pi_9155078
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik bedoel is dat iemand die hard to get "speelt" in mijn ogen zielig en grappig is. Wees in godsnaam jezelf, een vrouw prikt er meestal snel doorheen en in mijn ogen is een houding aanmeten een teken van onzekerheid/zwakte. Je doel bereiken met spelletjes spelen kan ik niet waarderen. Nooit eigenlijk.
Is een mens zonder houding niet een kasplantje? Als je het mij vraagt heeft de mens per definitie een houding. En ik weet al helemaal zeker dat mensen ook continu veranderen, waarbij de houding mee-evolueert.

Het 'spelen' waar jij het over hebt zal wel zielig zijn. Ik ken het niet, dus ik neem het van je aan. Maar met de juiste hard-to-get-attitude, waarin een man zichzelf door oefening het juiste niveau van nonchalantie heeft aangemeten, kan heel goed werken in handen van een ervaren persoon.

Niemand wordt als klootzak geboren. Dat leer je.

pi_9155165
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:42 schreef JayAvenger het volgende:

Is een mens zonder houding niet een kasplantje? Als je het mij vraagt heeft de mens per definitie een houding. En ik weet al helemaal zeker dat mensen ook continu veranderen, waarbij de houding mee-evolueert.

Het 'spelen' waar jij het over hebt zal wel zielig zijn. Ik ken het niet, dus ik neem het van je aan. Maar met de juiste hard-to-get-attitude, waarin een man zichzelf door oefening het juiste niveau van nonchalantie heeft aangemeten, kan heel goed werken in handen van een ervaren persoon.

Natuurlijk heeft iedereen een bepaalde houding over zich, maar die houding is ook uniek voor elk individu. Een houding gevormt door ervaringen, je afkomst, je omgeving zeg maar is een voor jou natuurlijke houding. Als je nu een nieuwe, minder "jezelf" houding aanmeet dan kom je al snel wat wij noemen "onnatuurlijk" over. Misschien is het beter om een verschil te maken tussen mannen die goed zijn in het hard-to-get-spelletje en mannen die er slecht in zijn en door de mand vallen
pi_9155182
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:42 schreef JayAvenger het volgende:

[..]

Amen... ik was eerst ook een lief en onschuldig kindeke jezus.
Nu rotten 2 the core...
  zondag 16 maart 2003 @ 13:58:50 #51
31753 ZixS
oldskool
pi_9155363
wat heb je gedaan dan?

zij vroeg "kom je buiten spelen?" en jij zei "misschien..... misschien morgen" ??

Moderator zondag 16 maart 2003 @ 14:05:32 #52
16180 crew  CoolGuy
pi_9155482
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:58 schreef ZixS het volgende:
wat heb je gedaan dan?

zij vroeg "kom je buiten spelen?" en jij zei "misschien..... misschien morgen" ??

hahahaha GE-WEL-DIG !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')