Halleej, ik wou 't ff kwijt....
[Dit bericht is gewijzigd door Brammert op 16-03-2003 13:13]
quote:Zo'n reactie wil ik vrind.
Op zondag 16 maart 2003 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die spelletjes speelt vind ik altijd heel ergen niet serieus te nemen.
quote:Veel mensen verwarren hard-to-get zijn met arrogant zijn....ik denk nu zomaar dat jij arrogant bent
Op zondag 16 maart 2003 13:07 schreef Brammert het volgende:[..]
Zo'n reactie wil ik vrind.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:07 schreef Pushit het volgende:
Je had ook kunnen neuken, maarja "hard to get" spelen is leuker hè.
quote:
quote:Als je iets op wilt bouwen wat langer stand houd dan een paar uur dan lijkt 't me beter om hard to get te spelen als meteen in bed te duiken, niet?
quote:Mja, en aangezien jij denkt dat je "to hard to get" speelde zal dr niet veel opgebouwd worden
Op zondag 16 maart 2003 13:09 schreef Brammert het volgende:[..]
Als je iets op wilt bouwen wat langer stand houd dan een paar uur dan lijkt 't me beter om hard to get te spelen als meteen in bed te duiken, niet?
quote:Je snapt het dus niet.. Je speelt hard to get, je doet je dus anders voor dan je in werkelijkheid bent, ook niet echt slim als je een relatie wil opbouwen wel dan
Als je iets op wilt bouwen wat langer stand houd dan een paar uur dan lijkt 't me beter om hard to get te spelen als meteen in bed te duiken, niet?
quote:Nee, hard toO get spelen, is dan DE oplossing, "Vrind".
[Dit bericht is gewijzigd door montesqieu op 16-03-2003 13:18]
quote:ehm, iets opbouwen voor een langere relatie doe je niet door eerst spelletjes te spelen hoor....
quote:GMTA
Op zondag 16 maart 2003 13:11 schreef Isabeau het volgende:[..]
ehm, iets opbouwen voor een langere relatie doe je niet door eerst spelletjes te spelen hoor....
quote:Indeed
Op zondag 16 maart 2003 13:11 schreef Isabeau het volgende:[..]
ehm, iets opbouwen voor een langere relatie doe je niet door eerst spelletjes te spelen hoor....
quote:Das pas erg he
Op zondag 16 maart 2003 13:12 schreef Stonehead het volgende:
En dat 1 dag nadat het uit gaat met je vriendin. Je wilt dus stiekem eigenlijk een player zijn? Nou, doe maar stoer met je zogenaamde integriteit. Uiteindelijk kijkt iemand daar toch wel doorheen.
quote:[jip en janneke mode]
Op zondag 16 maart 2003 13:12 schreef Brammert het volgende:
Dan snap ik het misschien niet, en misschien is hard 2 get ook niet de juiste term, gewoon niet meteen te veel intresse tonen, beetje opbouwen, niet als een gek op haar springen, maargoed, ik zal het wel niet snappen dan.....
Gewoon jezelf zijn dan komt het uiteindelijk wel goed.
[/jip en janneke mode]
quote:Go to Oprah ! Go to Oprah !
Op zondag 16 maart 2003 13:14 schreef Pushit het volgende:[..]
[jip en janneke mode]
Gewoon jezelf zijn dan komt het uiteindelijk wel goed.
[/jip en janneke mode]
quote:Persoonlijk vind ik mannen die hard to get spelen, zéér interessant..... Als iemand "onbereikbaar" lijkt, dan is de "uitdaging" groter ( in de positieve zin van het woord) Je hoeft niet gelijk bij je eerste afspraak met iemand te zoenen, maar als je dit bij je 5e afspraakje ofzo nog steeds niet hebt gedaan of als je diegene nog steeds niet hebt duidelijk gemaakt dat je haar leuk vind dan is de kans dat het meisje "bekijk het maar" denkt vrij groot..
Op zondag 16 maart 2003 13:03 schreef Brammert het volgende:
Ik heb gisteren dat heerlijk gedaan, ik vraag me wel af of 't een positieven uitwerking heeft of dat ik misschien TO hard to get was. Wat vinden de vrouwen daarvan?
Het is iig zeer leuk om te doen, dat zeker......Halleej, ik wou 't ff kwijt....
quote:Neehee, naar Dr. Phil!!!
Op zondag 16 maart 2003 13:15 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Go to Oprah ! Go to Oprah !
quote:Dat zeggen er wel meer. Maar als je zelf versierd wordt jonge...
Op zondag 16 maart 2003 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die spelletjes speelt vind ik altijd heel ergen niet serieus te nemen.
Voor de topic-opener:
Vrouwen vinden het vervelend als je ze aan het twijfelen zet, of wanneer je hun onzekerheid uitbuit. Echter, als je ze kort daarna uit hun twijfelend lijden verlost, zullen ze hun natuurlijke onderdanige houding aannemen en voelen beiden partijen zich goed. Het mannetje omdat zijn ego gestreeld wordt door het feit dat hij op dat moment als 'best catch' wordt beschouwd. En het vrouwtje omdat ze op dat moment haar 'best catch' aan de haak heeft geslagen.
Alles is uitgebreid na te lezen in "De wereld volgens Jaytje - Volume I".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |