Bedankt voor de linkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef L3viathan het volgende:
De eerste bootleg van de show in Tilburg is overigens al verkrijgbaar
Een torrent link is hier te vinden.. beetje een matige site aangezien er een maximum aantal registraties geld.. na een aantal keer f5-en kon ik er opkomen (de accounts worden om de 10 minuten opgeschoond)
De opname klinkt wel aardig (voor een bootleg) zowiezo leuk om terug te horen als je er bij geweest bent..
Tjsa, onze vriend Eldritch is ook geen achttien meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Tokus het volgende:
hier is de rook niet zo goed te zien, gelukkig:
[afbeelding]
genomen in de 013, vorige week
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef ruesailmana het volgende:
Ik ben ook geweest
Het concert was geweldig, de band was echt tof, alleen het publiek was wat... apart.. Werd omringt door mensen die seks tegen me aan hadden, een hoop naakte mannen op de schouders van andere mannen, stevige vrouwen met blote borsten, mensen die een moshpit probeerden te bouwen en mensen die midden in de moshpit rookten.
Maar toch was het tof
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Tokus het volgende:
wat lul je nou over REM?
Ik vond hem prima bij stem. Hij jankte regelmatig als een wolf die goed hard in zijn kloten is getrapt en daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
![]()
Was Eldritch nog een beetje bij stem overigens? Dat scheen vorige keer de grote klacht voor de diehards (niet dat het mij verder was opgevallen...)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Gigantische kick, maar..........
24 februari staan The Sisters of Mercy weer in Paradiso. Voorverkoop begint 11 oktober.
Dat vroeg m'n ex idd bij het eerste concert in de HMH; 'waar zit die drummer ergens? ik zie hem niet door al die mist'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe was de drummer? Was die nog een beetje goed in zijn slagwerk?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat vroeg m'n ex idd bij het eerste concert in de HMH; 'waar zit die drummer ergens? ik zie hem niet door al die mist'
Even goed over nadenken dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Gigantische kick, maar..........
24 februari staan The Sisters of Mercy weer in Paradiso. Voorverkoop begint 11 oktober.
Eh dat was de betreffende ex dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
BTW, ik zie je fotoboek en heb je zien staan bij het NIN concert in Tilburg. Right? Was je met een griet met een lange jurk. Toen dacht ik zo van: bij de pit staan in een jurk. Dapper!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |