abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29721937
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef L3viathan het volgende:
De eerste bootleg van de show in Tilburg is overigens al verkrijgbaar

Een torrent link is hier te vinden.. beetje een matige site aangezien er een maximum aantal registraties geld.. na een aantal keer f5-en kon ik er opkomen (de accounts worden om de 10 minuten opgeschoond)

De opname klinkt wel aardig (voor een bootleg) zowiezo leuk om terug te horen als je er bij geweest bent..
Bedankt voor de link

Zodra ik thuis weer internet heb ( ) ga ik 'em beluisteren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 augustus 2005 @ 22:56:12 #102
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29766936
hier is de rook niet zo goed te zien, gelukkig:

genomen in de 013, vorige week
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:34:45 #103
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_29775213
nice
REM in de 013 gemist
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:59:33 #104
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29777568
wat lul je nou over REM?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_29778522
Ik ben ook geweest

Het concert was geweldig, de band was echt tof, alleen het publiek was wat... apart.. Werd omringt door mensen die seks tegen me aan hadden, een hoop naakte mannen op de schouders van andere mannen, stevige vrouwen met blote borsten, mensen die een moshpit probeerden te bouwen en mensen die midden in de moshpit rookten.

Maar toch was het tof
"It's better to regret something you did, than something you didn't do" - RHCP
pi_29813421
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Tokus het volgende:
hier is de rook niet zo goed te zien, gelukkig:

[afbeelding]

genomen in de 013, vorige week
Tjsa, onze vriend Eldritch is ook geen achttien meer
pi_29814596
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef ruesailmana het volgende:
Ik ben ook geweest

Het concert was geweldig, de band was echt tof, alleen het publiek was wat... apart.. Werd omringt door mensen die seks tegen me aan hadden, een hoop naakte mannen op de schouders van andere mannen, stevige vrouwen met blote borsten, mensen die een moshpit probeerden te bouwen en mensen die midden in de moshpit rookten.

Maar toch was het tof
Serieus?

Ik heb ze niet gezien. Misschien was je aan het hallucineren?

Leuk optreden trouwens. Ik zat slecht in mijn vel maar ik voelde me naderhand een stuk beter door de opwekkende liederen van de zusters van genade.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29815275
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Tokus het volgende:
wat lul je nou over REM?

Was Eldritch nog een beetje bij stem overigens? Dat scheen vorige keer de grote klacht voor de diehards (niet dat het mij verder was opgevallen... )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_29820608
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Was Eldritch nog een beetje bij stem overigens? Dat scheen vorige keer de grote klacht voor de diehards (niet dat het mij verder was opgevallen... )
Ik vond hem prima bij stem. Hij jankte regelmatig als een wolf die goed hard in zijn kloten is getrapt en daar hou ik wel van.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29828266
Zeer goed zelfs. In het begin gingen zijn vocalen wat verloren in de diepte van de bas, maar dat trok snel bij.
pi_62211813
Gigantische kick, maar..........
24 februari staan The Sisters of Mercy weer in Paradiso. Voorverkoop begint 11 oktober.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:49:38 #112
202348 Susi
Temple of Love
pi_62212820
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
24 februari staan The Sisters of Mercy weer in Paradiso. Voorverkoop begint 11 oktober.

Waarschijnlijk ben ik dan in het land !

/tvp/
pi_62254090
Hmmm *noteert*
Heb ze nu 2 keer gezien, maar kan vast wel een derde bij
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_62258931
Hoe was de drummer? Was die nog een beetje goed in zijn slagwerk?
pi_62265889
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe was de drummer? Was die nog een beetje goed in zijn slagwerk?
Dat vroeg m'n ex idd bij het eerste concert in de HMH; 'waar zit die drummer ergens? ik zie hem niet door al die mist'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_62282878
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat vroeg m'n ex idd bij het eerste concert in de HMH; 'waar zit die drummer ergens? ik zie hem niet door al die mist'

BTW, ik zie je fotoboek en heb je zien staan bij het NIN concert in Tilburg. Right? Was je met een griet met een lange jurk. Toen dacht ik zo van: bij de pit staan in een jurk. Dapper!

[ Bericht 11% gewijzigd door Devlinsect op 10-10-2008 11:50:25 ]
  zondag 12 oktober 2008 @ 05:22:35 #117
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_62321969
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Even goed over nadenken dus.
pi_62591082
Kaartje gekocht. Het animo onder mijn vrienden en bekenden om mee te gaan is schrikbarend klein, rare lui.
pi_62593844
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

BTW, ik zie je fotoboek en heb je zien staan bij het NIN concert in Tilburg. Right? Was je met een griet met een lange jurk. Toen dacht ik zo van: bij de pit staan in een jurk. Dapper!
Eh dat was de betreffende ex dus (en ze had d'r kistjes aan onder d'r jurk geloof ik)
Elegy moet je ook gezien hebben dan, die stond naast me.
pi_66391929
Morgen is het dan zover! Sisters of Mercy in een uitverkocht Paradiso. Zin in!

En het vp is I like trains, wat ik via Youtube heb geluisterd klinkt erg goed.

[ Bericht 36% gewijzigd door Doedezemaar op 23-02-2009 23:20:46 ]
pi_66413011
Hoop voor je dat het niet zo'n slow-mo feest is als de laatste keer in de 013.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:49:08 #122
28033 Pek
je moet wat
pi_66428539
Hij was weer goed verstaanbaar vanavond
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_66441841
Het was gaaaaaaf! Wel veel rook in het begin, maar verder echt super met de lichtshow. De vaart zat er goed in, de gitaristen gaven een goeie show weg en Andrew lijkt echt een beetje bang voor zijn fans (nou zou ik ook terugdeinzen als er een stel kerels met ontbloot bovenlijf op de schouders van een ander met allerlei gebaren voor mijn neus zouden opduiken). Bij de afsluiter Temple of Love danste de hele zaal en er kon zowaar een goed verstaanbaar "Thank you!" en een buiging van Andrew vanaf. Het was wel vroeg afgelopen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:43:50 #124
28033 Pek
je moet wat
pi_66446228
Ja lekker is dat, de hele zaal wordt vol rook gepompt, maar ik moet met m'n peukie in die glazen kooi gaan staan
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_66447344
Die gast met z'n ontblote bovenlijf en gebaren staat er met elk concert van ze geloof ik, die heb ik al 3 keer gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')