De nieuwe nummers kun je, in zeer wisselende kwaliteit, je-weet-wellen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:53 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
dus jij hebt opnamens![]()
jij en Shadow_Smile muziek ruilen ???![]()
hier boven staat mijn lijst van wat ik zo heb in een van mijn posts
Het heeft lang geduurt eer dat het mogelijk was, maar ik heb goede opnamens van de HMH van the sisters gemaakt door een maat van mij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:05 schreef Kolkus het volgende:
[..]
De nieuwe nummers kun je, in zeer wisselende kwaliteit, je-weet-wellen.
De opnames van "We are the same, Suzanne" voor de eventuele DVD kun je hiervandaan halen:
http://www.thesistersofme(...)m
Nee die heb ik helaas niet, heb de opnames zoals gezegd alleen als bootleg-cd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:59 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurt eer dat het mogelijk was, maar ik heb goede opnamens van de HMH van the sisters gemaakt door een maat van mij.
Ik dacht dat jij video opnamens had
hoe kom je aan die lijst?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:25 schreef L3viathan het volgende:
Setlist van gister:
1) Crash & Burn
2) Ribbons
3) Come Together
4) Dr Jeep/ Det Blvd
5) Alice
6) Flood I
7) Giving Ground
8 ) Dominion/Mother Russia
9) Summer
10) First & Last & Always
11) Will I Dream
12) Anaconda
13) Temple Of Love
14) On The Wire/Teachers/On The Wire
15) Suzanne
16) Romeo Down
17) Flood II
------------------------------------
18 ) I Was Wrong
19) Neverland
20) Lucretia
------------------------------------
21) Top Night Out
22) Vision Thing
heerlijk vet geluid..
top avond!
Van een ander forum...quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe kom je aan die lijst?
er staan enkele nummers bij die me niks zeggen. nieuw?
klinkt best goed idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef L3viathan het volgende:
De eerste bootleg van de show in Tilburg is overigens al verkrijgbaar
Een torrent link is hier te vinden.. beetje een matige site aangezien er een maximum aantal registraties geld.. na een aantal keer f5-en kon ik er opkomen (de accounts worden om de 10 minuten opgeschoond)
De opname klinkt wel aardig (voor een bootleg) zowiezo leuk om terug te horen als je er bij geweest bent..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |