FF naar naar het ziekenhuis gegaan waar ze er alleen een verbandje op hebben gedaan en me naar m'n huisarts hebben doorverwezen (kennelijk was ik niet levensgevaarlijk genoeg verwond...) Ze vertelde nog wel dat ze die nagel er waarschijnlijk niet af zullen trekken, het is beter om em gewoon weg te laten duwen door de volgende nagel. Het nagelbed was volgens haar nog wel in takt, dus zo'n volgende nagel zou er volgens haar wel komen.
Wie heeft zo iets eerder meegemaakt? Ik zou het op zich wel leuk vinden als er weer een nieuwe nagel komt, maar voor zover ik het in m'n beschonken toestand heb kunnen zien is m'n nagel echt tot onder m'n nagelriem afgescheurd, dus ik snap niet zo goed waarom zij denkt dat er weer een nieuwe komt....
Typen sucks nu trouwens best wel....
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 16-03-2003 12:48]
quote:In ieder geval bloederiger, verder week nog nie...
Op zondag 16 maart 2003 12:53 schreef hunky het volgende:
En lijkt hij nu hier op? Waarom mag mijn avatar niet?
Dat liep iedereen zich gisteren af te vragen...
quote:Het topic heet "afgerukte vingernagel", wat had je verwacht, een verslag van een dag uit het leven van een manicure...euh...uitvoerster...
Op zondag 16 maart 2003 12:55 schreef _asterix_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH..wil je dat soort dingen nooit meer zonder waarschuwing schrijven....hier trek ik dus helemaal wit van. ..
Trouwens, waarom heeft nog niemand gevraagd of het erg veel pijn doet, en me sterkte gewenst
doet het erg pijn? Veel sterkte gewenst!
quote:Omdat echte mannen dat niet nodig hebben. Maar omdat jij geen echte vent bent
Trouwens, waarom heeft nog niemand gevraagd of het erg veel pijn doet, en me sterkte gewenst
quote:Ik heb het gehad met een teennagel. Met open schoenen mezelf tegen mijn teen getrapt, en toen klapte hij omhoog. Is er in het ziekenhuis uit getrokken, verbandje er om heen en weer naar huis. Het heeft in totaal een jaar geduurd tot er weer een goede nagel zat, maar hij moest dan ook helemaal opnieuw beginnen. Het is namelijk zo dat je nagel als het ware twee kanten uit groeit. Klinkt misschien raar, maar ik bedoel het zo: Je nagelbed, daar waar je nagel 'vast' op ligt, maakt een zachte basis aan voor je nagel. Vanuit je nagelriem komt het tweede deel van je nagel aangroeien. De eerste paar keren dat je je nagels dus moet knippen, zal het een wat zachtere materie zijn, totdat de nagel vanuit je nagelriem ook aan het einde is uitgekomen. Bij teen nagels duurt dat wat langer (zoals bij mij), maar bij vingernagels heb je in ongeveer 2 tot 3 maand een nieuwe nagel. Dan is er niets meer aan de hand. Misschien dat je nagel in het begin nog een beetje 'hobbelig' is, maar dat verdwijnt op den duur.
Op zondag 16 maart 2003 12:45 schreef RickN het volgende:Wie heeft zo iets eerder meegemaakt? Ik zou het op zich wel leuk vinden als er weer een nieuwe nagel komt, maar voor zover ik het in m'n beschonken toestand heb kunnen zien is m'n nagel echt tot onder m'n nagelriem afgescheurd, dus ik snap niet zo goed waarom zij denkt dat er weer een nieuwe komt....
Veel sterkte er mee!
(en het is een k<piep>lote gevoel wanneer een nagel eraf moet worden gehaald..)
Huisarts dacht dat de wond eind van de week wel een heel eind dicht zou zijn. Daarna kan het verband er dus af, maar aangezien die nagel er nog los op zit gaat er dan denk ik maar een pleister overheen ofzo, anders blijf ik overal haken en ruk ik de boel weer open.
Nee, geen foto's, maar die zouden toch niet zo spannend zijn hoor, aangezien de nagel er nog gewoon (los) op zit.
O, btw, het doet dus geen pijn. Het heeft eigenlijk zelfs helemaal geen pijn gedaan, vanaf het moment dat het gebeurde al niet. Alleen als ik het topje van m'n pink stoot is het een irritant gevoel.
Met het eerste verbandje was het wel cool, dat zat zo los dat ik m'n vinger in het verband kon bewegen en dan bewoog die losse nagel dus ook, wat _hoorbaar_ kraakte
Anyway, nagel eraf is dus alleen een beetje irritant omdat je gewoon een weekje gehandicapt bent (alles is moeilijker met een pink die je wilt ontzien) maar verder niet echt boeiend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |