abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9153946
Sja, vannacht toch net iets te hard (en iets te plat) door de bocht gefietst waardoor m'n achterwiel gewoon finaal onder me wegschoot. Afgezien van een paar schaafwondjes dacht ik niks te hebben, zelfs m'n kleding was niet beschadigd. Ik ben meteen weer doorgefietst, maar toen een paar maten kwamen vragen of alles oké was wezen ze me op m'n linkerpink die er toch niet helemaal onbeschadigd uit zag.
Toen was het vrij snel duidelijk dat m'n pink nagel er zo'n beetje helemaal afgescheurd was

FF naar naar het ziekenhuis gegaan waar ze er alleen een verbandje op hebben gedaan en me naar m'n huisarts hebben doorverwezen (kennelijk was ik niet levensgevaarlijk genoeg verwond...) Ze vertelde nog wel dat ze die nagel er waarschijnlijk niet af zullen trekken, het is beter om em gewoon weg te laten duwen door de volgende nagel. Het nagelbed was volgens haar nog wel in takt, dus zo'n volgende nagel zou er volgens haar wel komen.

Wie heeft zo iets eerder meegemaakt? Ik zou het op zich wel leuk vinden als er weer een nieuwe nagel komt, maar voor zover ik het in m'n beschonken toestand heb kunnen zien is m'n nagel echt tot onder m'n nagelriem afgescheurd, dus ik snap niet zo goed waarom zij denkt dat er weer een nieuwe komt....

Typen sucks nu trouwens best wel....

[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 16-03-2003 12:48]

pi_9153989
nooit gehad, het doet me denken aan The Ring bleeh
pi_9154107
En lijkt hij nu hier op? Waarom mag mijn avatar niet?
Dat liep iedereen zich gisteren af te vragen...
  zondag 16 maart 2003 @ 12:53:16 #4
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9154112
Ik heb weleens gehad dat ik na een voetbalwedstrijd meer dan de helft van mijn grote teennagel had afgescheurd. Gelukkig is het inmiddels weer helemaal gegroeid en zie je er niks meer van. Ik heb het ook met een kleinere teennagel gehad en die lag er helemaal af. Ik dacht, dat komt nooit meer goed maar als ik eraan voelde dan was het toch nog een beetje hard. En dat is uiteindelijk ook weer goedgekomen. Dus ik denk dat het wel goed met je nagel zal komen... zeker als dat je ook verteld is.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zondag 16 maart 2003 @ 12:55:29 #5
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_9154144
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH..wil je dat soort dingen nooit meer zonder waarschuwing schrijven ....hier trek ik dus helemaal wit van. ..
pi_9154337
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:53 schreef hunky het volgende:
En lijkt hij nu hier op? Waarom mag mijn avatar niet?
Dat liep iedereen zich gisteren af te vragen...
In ieder geval bloederiger, verder week nog nie...
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:55 schreef _asterix_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH..wil je dat soort dingen nooit meer zonder waarschuwing schrijven ....hier trek ik dus helemaal wit van. ..
Het topic heet "afgerukte vingernagel", wat had je verwacht, een verslag van een dag uit het leven van een manicure...euh...uitvoerster...

Trouwens, waarom heeft nog niemand gevraagd of het erg veel pijn doet, en me sterkte gewenst

pi_9154459
ik heb het wel eens gehad met een teennagel, die was ook helemaal weg echt ver onder de nagelriem. Maar er is gewoon een nieuwe gekomen (ging best snel), zo'n nagel begint ergens bij het kootje, dus dat verdwijnt nog best een stuk in je vinger. Ik weet niet precies hoe het werkt, dat nagel-aanmaken maar ik ben er van overtuigd dat jij ook gewoon weer een nagel terugkrijgt.

doet het erg pijn? Veel sterkte gewenst!

mooi he, alles
pi_9199788
quote:
Trouwens, waarom heeft nog niemand gevraagd of het erg veel pijn doet, en me sterkte gewenst
Omdat echte mannen dat niet nodig hebben. Maar omdat jij geen echte vent bent bij deze: sterkte!
It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_9207083
auch gister is mijn nagel er ook afgerukt ik wilde de deur van mijn auto opendoen totdat ik uitschoot, en daar lag die op de grond, opzich niet erg want, ik kan m zo weer laten fixen bij nagelstyliste handig soms
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:35:15 #10
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9207246
Ik heb het een keer met mn teennagel gehad. Hij was er volledig af. Na 2 maanden was ie weer volledig de oude
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_9207296
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:45 schreef RickN het volgende:

Wie heeft zo iets eerder meegemaakt? Ik zou het op zich wel leuk vinden als er weer een nieuwe nagel komt, maar voor zover ik het in m'n beschonken toestand heb kunnen zien is m'n nagel echt tot onder m'n nagelriem afgescheurd, dus ik snap niet zo goed waarom zij denkt dat er weer een nieuwe komt....

Ik heb het gehad met een teennagel. Met open schoenen mezelf tegen mijn teen getrapt, en toen klapte hij omhoog. Is er in het ziekenhuis uit getrokken, verbandje er om heen en weer naar huis. Het heeft in totaal een jaar geduurd tot er weer een goede nagel zat, maar hij moest dan ook helemaal opnieuw beginnen. Het is namelijk zo dat je nagel als het ware twee kanten uit groeit. Klinkt misschien raar, maar ik bedoel het zo: Je nagelbed, daar waar je nagel 'vast' op ligt, maakt een zachte basis aan voor je nagel. Vanuit je nagelriem komt het tweede deel van je nagel aangroeien. De eerste paar keren dat je je nagels dus moet knippen, zal het een wat zachtere materie zijn, totdat de nagel vanuit je nagelriem ook aan het einde is uitgekomen. Bij teen nagels duurt dat wat langer (zoals bij mij), maar bij vingernagels heb je in ongeveer 2 tot 3 maand een nieuwe nagel. Dan is er niets meer aan de hand. Misschien dat je nagel in het begin nog een beetje 'hobbelig' is, maar dat verdwijnt op den duur.

Veel sterkte er mee!

pi_9208449
Broertje had het ook, eerst ging de oude nagel eruit daarna kwam er gewoon een nieuwe...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 16:24:02 #13
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9208476
mijn teennagels zijn wel vaker gewoon erafgeript door ergens keihard tegen te stoten. Wel een raar gezicht, zon teen zonder nagel, maar na verloop van tijd komt er weer een nieuwe
aka Man-Mountain
pi_9208601
Heb ik ook gehad als klein karoltje Groeit vanzelf aan. Ik zou wel voorzichtig zijn met je vinger want het is een gevoelige plek, ook voor infecties of wondjes!
pi_9208727
Mijn teennagel is er eens afgeweest.. groeit idd gewoon weer een nieuwe aan/op

(en het is een k<piep>lote gevoel wanneer een nagel eraf moet worden gehaald..)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9208836
hebbie een foto?
pi_9211565
Ik ben er gisteren mee bij de huisarts geweest. Hij zei dat het er goed uitzag en hij heeft gelukkig het vetgaasje wat ze in het ziekenhuis over de nagel hadden gelegd laten zitten. Dat scheelt weer een hoop pijn, want ik zag wel dat dat in het wondje was gaan zitten.

Huisarts dacht dat de wond eind van de week wel een heel eind dicht zou zijn. Daarna kan het verband er dus af, maar aangezien die nagel er nog los op zit gaat er dan denk ik maar een pleister overheen ofzo, anders blijf ik overal haken en ruk ik de boel weer open.

Nee, geen foto's, maar die zouden toch niet zo spannend zijn hoor, aangezien de nagel er nog gewoon (los) op zit.

O, btw, het doet dus geen pijn. Het heeft eigenlijk zelfs helemaal geen pijn gedaan, vanaf het moment dat het gebeurde al niet. Alleen als ik het topje van m'n pink stoot is het een irritant gevoel.
Met het eerste verbandje was het wel cool, dat zat zo los dat ik m'n vinger in het verband kon bewegen en dan bewoog die losse nagel dus ook, wat _hoorbaar_ kraakte

Anyway, nagel eraf is dus alleen een beetje irritant omdat je gewoon een weekje gehandicapt bent (alles is moeilijker met een pink die je wilt ontzien) maar verder niet echt boeiend...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')