quote:doen mods ook aan taalles?
Op donderdag 17 juli 2003 22:13 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
ie? ie?!
Vrouwelijk
.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:14 schreef hams het volgende:[..]
doen mods ook aan taalles?
Voor mij is het namelijk duidelijk dat ze het hele verhaal gebonden hebben aan dat boek. Niet alleen de grote lijnen hebben ze vastgehouden, maar zelfs details hebben ze overgenomen. Het boek "Rosemary's Baby" vond ik een stuk beter overigens, een stuk spannender dan deze film. Al Pacino draagt deze film ook vind ik. Hij speelt erg goed. Reeves doet het zeker niet slecht, maar kan in deze film niet opboksen tegen Al Pacino.
quote:Dat was mij ook opgevallen ja. Ik kijk altijd met veel plezier naar TDA, tot aan de laatste twintig minuten, wanneer Pacino z'n schmier-hoed opzet en een potje gaat staan overacteren, daar zou Nicholson jaloers op zijn. Ach, z'n verplichte kunstje voor het publiek, denk ik dan maar. Jammer, want de rest van de tijd zet hij een meer dan redelijke rol neer.
Op maandag 28 juli 2003 13:14 schreef Kobayashi het volgende:
Ik mis de zin "Gebasseerd op Ira Levin's Rosemary's Baby" op de hoes of aan het begin van de film. Of hebben ze dit wel gedaan?
Voor mij is het namelijk duidelijk dat ze het hele verhaal gebonden hebben aan dat boek. Niet alleen de grote lijnen hebben ze vastgehouden, maar zelfs details hebben ze overgenomen.
Nou... blijkbaar sinds juli vorig jaar al niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef Tokus het volgende:
dit is toch ook zo'n film die elke 2 maanden op tv komt?
Toen ik die film in de bios zag (als 14/15 jarig menneke) schrok ik me het apelazerus toen die borst ineens vervormde. Kwam ook omdat ik het helemaal niet verwachtte en helemaal geen horror/thriller verwachtte. En bios is altijd indrukwekkender.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:30 schreef MrBean het volgende:
En die special effects zijn nogal rrraaarrr, slecht en beslist niet eng of schokkend. Maar ja. De film kan niet alles hebben.
Komt misschien omdat Reeves nogal schril afsteekt bij Pacino, zelfs in een middelmatige film als dezequote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef MrBean het volgende:
Op een of andere manier klikt het niet tussen Reeves en Pacino ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |