abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9153683
Welke kleur haar heb jij?

Ben je er blij mee?

Welke kleur zou je nog wel eens willen?

ik: Bruin, NEE, ROOD! (knal!)

[Dit bericht is gewijzigd door Mea.Culpa op 16-03-2003 12:36]

pi_9153790
Ik heb afgelopen vrijdag m'n haar ook voor 't eerst in de verf gegooid.
ik vond m'n oorspronkelijke haarkleur niet mooi meer, en wou iets anders.
ik heb nu iets van een donker rood / bruin kleurtje erin zitten.
de kleur heet: Cuba Libré
gewoon bij de kapper laten doen
pi_9153799
Ik ben lichtblond maar heb het donker zwart gedaan (donkerste nuance)
moet het alleen constant bijhouden omdat je uitgroei nogal snel ziet
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_9153843
Eh, ik heb normaal gesproken donkerblond haar, maar op dit moment is het weer rood.
Verder wil ik het nog wel een keertje blauw of paars hebben
pi_9153887
ehm... ik heb t tot een jaar geleden rood gehad... daarna zwart. Maar na een tijdje kwam t rood er weer doorheen schemeren en werd het grootste gedeelte van mn haar donkerbruin... en 2 weken geleden heb ik er ook maar wat blonderrmiddel doorheen gegooid....en daarna heb ik er maar dreadlocks in gemaakt
gevolg: rood/bruin/zwart/donkerblonde kop met dreads
- I warned you, but did you listen to me? Oh, no, you knew it all, didn't you? Oh, it's just a harmless little bunny, isn't it? Well, it's always the same. I always tell them...... - Oh shut up!
  zondag 16 maart 2003 @ 12:48:36 #6
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9154012
Oh haarverf... gebruik ik enorm vaak! Ik gebruik altijd die van Live .. mooie kleuren, lang houdbaar en gemakkelijk in gebruik. Oja en de prijs is ook mooi genoeg

Ik heb mn haren ondertussen in alle mogelijke kleuren behalve blondtinten. Nu is het weer saai bruin, ik verf nu een tijdje niet omdat ik er droog haar van krijg... vandaar dus!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9154351
Euhm... Bruin/donkerblond met een rode uitgroei..

Maar er zitten nu nepdreads in in de kleuren knalgeel, licht blauw, donker blauw, roze, paars en zwart...
En ik wil het wel eens henna-rood, maar dat mag je alleen laten uitgroeien... Dus daar ga ik nog heel even over nadenken!

pi_9154619
Ik heb vorige week eens een kleurspoeling van Live geprobeerd, dat doe ik dus nooit meer. Misschien dat het komt door de zwangerschapshormonen, maar wat zwart met een rode gloed had moeten zijn, werd knalpaars! Bovendien vond ik het klotespul, dat je nergens meer vanaf kon krijgen. Mijn bad is nog steeds een beetje roze. Dus daarna maar weer snel de oude vertrouwde gulh living colors eroverheen en dat pakte een stuk beter uit. (ik ben van mezelf blond, maar heb het nu donkerroodbruin geverfd). Nooit meer die klote-live voor mij!
mooi he, alles
pi_9154868
Ik heb wel eens ooit eens een kleurspoeling in mijn haar gedaan maar dat vond ik echt niks. Ik hou het liever bij mijn eigen kleur. Dat vind ik wel zo mooi.
  zondag 16 maart 2003 @ 13:35:02 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9154943
Mijn originele haarkleur is blond. Eerst heb ik het paars geverfd, toen een poging tot zwart die mislukte. Voor een dag eens rood en blauw gemaakt. Daarna weer paars, toen rood, zwart en laatst nog een blonde kleur om mijn originele kleurtje weer boven te laten komen.
pi_9156486
Van nature donkerblond.

Of ik er blij mee ben? Niet helemaal, mij net iets te 'muizig'.

Als ik het zou verven zou ik twee kanten op kunnen gaan: Of een tintje of twee donkerder, maar verder wel dezelfde soort kleur (een bruintint met een koele ondertoon wordt het dan), of hier en daar wat net iets lichtere plukken erin (maar niet geheel blond, dan valt uitgroei teveel op en blijf je bij verven).

Waarom ik het nog nooit geverft heb (tijdelijk spoelinkje dat er heel snel weer uit is uitgezonderd)? Simpel. Ik heb heel fijn haar en ik ben bang dat ik, wanneer ik het ga verven, straks hele bossen haar uit mijn hoofd kan gaan trekken. Ik gooi er liever geen chemische rotzooi in. Ik heb wel ooit iets geprobeerd met citroensap: Een middagje in de zon gaan zitten en dan proberen wat plukken lichter te krijgen. Maar dat had uiteindelijk geen resultaat.

zondag 16 maart 2003 @ 15:05:18 #12
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9156540
Ik heb een beetje tussen blond en donkerblond in, ik zou het weleens of echt helemaal blond of een stuk donkerder (bruin/zwart) willen proberen. Lijkt me best leuk.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9156778
Ik heb echt al veel kleuren gehad

Knalrood, Donker rood, Aubergine, Paars, Donker bruin, een paar dagen Oranje (Voetballen toen), Blauw, en vast nog wel meer.

Wat ik nooit meer wil is Donker Bruin, dat staat echt niet

En aubergine vind ik heel mooi

pi_9158433
Ik pak altijd maar iets uit het schap.(het resultaat is toch altijd anders dan dat er op t pakkie staat!!) heb mijn haar al in allerlei kleurtjes gehad. momenteel is het donkerrood, permanente kleuring.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 maart 2003 @ 16:39:47 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9158610
Ik ben donkerblond, maar word steeds donkerder. Ik heb meestal een roodachtige kleur in mijn haar (verf, dus groeit uit). Geen felrood, maar roodbruin, kastanje of zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9158640
Ik heb ook vanalles gehad, járen terug; van wit blond tot paars tot donkerbruin. Van al dat kleuren ging m'n haar wel kapot. Toen m'n haar afgeknipt en sindsdien rustig aangedaan, hoogstens een spoeling.
  zondag 16 maart 2003 @ 17:02:00 #17
47560 Superdragon
The Simply the Best..
pi_9159074
Ik heb van nature zwart haar met een rode gloed, dus veel keus heb ik ook weer niet (misschien cosmic blue?)
Eindelijk iemand die Fatsoenlijk is.
  zondag 16 maart 2003 @ 19:46:39 #18
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9162207
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:18 schreef phileine het volgende:
Ik heb vorige week eens een kleurspoeling van Live geprobeerd, dat doe ik dus nooit meer. Misschien dat het komt door de zwangerschapshormonen, maar wat zwart met een rode gloed had moeten zijn, werd knalpaars! Bovendien vond ik het klotespul, dat je nergens meer vanaf kon krijgen. Mijn bad is nog steeds een beetje roze.
Tja welke kleur het uiteindelijk wordt ligt aan je haarkleur die je voor het verven hebt. Live krijg ik juist wel gemakkelijk overal vanaf.. meteen schoonmaken na afloop met koud water werkt perfect!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9162323
Ik ben van mezelf kastanje-bruin. Althans, voor zover ik me herinner, want die kleur heb ik al jaren niet meer gezien. .

Ik ben rood, platina-blond (Christina Aguilera blond dus Lang leve de tv-metamorfose . ), goudblond en roodblond geweest.
Na dat platina-blond wilde ik meteen weer terug naar bruin, maar mijn kapper vond het wel leuk om eerst wat andere blonde kleuren uit te proberen.

Nu ben ik weer bruin met een wat rode gloed en wat lichtbruine/goudblonde plukken erdoor. Halleluja! Ik ga never nooit meer blond.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_9162373
Nu: Lichtbruin met blonde highlight
Blij?: Mmm, ik wil liever nog iets blonder

Ik zou wel eens heeeel donker haar (bijna zwart dus) haar willen hebben. Voor even dan...

zondag 16 maart 2003 @ 20:59:54 #21
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9163851
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:51 schreef MUUS het volgende:
Lang leve de tv-metamorfose .
Welk programma? Koffietijd? De modepolitie?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 16 maart 2003 @ 21:02:33 #22
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_9163928
Ik had het niet in de verf. Maar eerder uitgebleekt. Geblondeerd. Maar de gein is er al weer af dus ik doe het niet meer.
pi_9164013
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:59 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Welk programma? Koffietijd? De modepolitie?

'Style and Beauty' met Leontine Ruiters en Leco van Zadelhoff (die dus ook mijn haar en make-up heeft gedaan en de hele dag aan me heeft lopen plukken) Dat was in 2000 trouwens.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_9164081
van nature blond, al bijna 3 jaar zwart geverfd.
pi_9164502
Ben van nature hoogblond, maar ben op het moment kastanjebruin.

In de winter laat ik het meestal donker kleuren en in de zomer hou ik mijn eigen kleur.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')