Zo ie zo werkt eerst liefde en daarna vriendschap niet zo heel erg goed omdat jij haar dan denk ik niet als vriend ziet maar zij jou wel. En dat kan nog wel eens vervelend zijn... :/
succes
Klinkt hard maar zo is het nou eenmaal. Carry on .
quote:Idd dat is ongeveer hetzelfde als 'ja we bellen nog wel en dan spreken we wel wat af' Het idee is leuk maar het is gewoon een verkapte manier van
Op zondag 16 maart 2003 12:12 schreef Yuki het volgende:
Inderdaad... sorry maar t gaat maar 1 op de miljoen keer goed ofzo... als ze het uit maakt met de woorden: "maar ik hoop dat we wel vrienden kunnen blijven" moet je dat maar niet al te serieus nemen. Zo'n "vriendschap" is meestal helemaal nix... ja, je vliegt elkaar niet in de haren als je elkaar tegenkomt, maar meer zal t niet zijn
alleen het duurde zeker een jaar
echt humor
quote:ja psies... t was leuk je gekend te hebben maar rot nou maar weer op uit me leven... U bent de zwakste schakel... TOT ZIENS!
Op zondag 16 maart 2003 12:14 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Idd dat is ongeveer hetzelfde als 'ja we bellen nog wel en dan spreken we wel wat af' Het idee is leuk maar het is gewoon een verkapte manier van
![]()
Maar of het ook weer liefde kan worden... denk het wel..maar of het gaat werken weet ik niet.
Voorbeeldje:
't ging uit met me vriend (1.5 jaar geleden ofzo)...meer dan een jaar niet gesproken of tegengekomen (want hij woonde ver weg). Maar toen kwam ik hem tegen in een discotheek. En hij's nog steeds lief . En nu zijn we gewoon weer goeie vriendjes. Hij maakte et uit...maar nu vind hij me weer leuk. Hoewel er niks in zit ( omdat ik een vriendje heb al hele tijd) voel ik toch nog heel veel voor hem. En als ik vrijgezel was had ik et wel geweten
maar ik denk dat een lange serieuse relatie er dan niet echt inzit.
quote:Uizondering.....Regel......Lucky bastard
Op zondag 16 maart 2003 12:15 schreef shinoda het volgende:
dan was ik die eene van die miljoen want bij mij is het wel weer goed gekomen....alleen het duurde zeker een jaar
Het gaat ook niet voor niets uit, dus er zal vast een rede zijn dat jullie niet bij elkaar passen (sorry).
Het is natuurlijk wel zo dat als je elkaar een keer ziet best hoi kan zeggen ofzo, maar verwacht er niet al te veel van.
quote:Inderdaad, all is fair in love and war.
Op zondag 16 maart 2003 13:56 schreef ArmaniMania het volgende:
Voor liefde is er maar 1 regel en dat is dat er geen regels zijn.....
quote:neej idd... een les aan alle mannen die t nodig vinden te zoenen met iemand anders dan hun vriendin: ga niet doen alsof JIJ t slachtoffer bent... das TE fout
Op zondag 16 maart 2003 21:11 schreef Dr.DarkXL het volgende:
ow das ook niet leuk
quote:zoals?
Op zondag 16 maart 2003 21:23 schreef Dr.DarkXL het volgende:
hmmz, je ziet het wel heel zwart wit. soms zijn er verzachtende omstandigheden
jah
als hij bijvoorbeeld dronken word gevoerd en gen controle meer heeft over de acties die hij doet
quote:drank zou geen reden moeten zijn vind ik... en dronken voeren kan je heus wel tegen gaan hoor!
Op zondag 16 maart 2003 21:26 schreef Dr.DarkXL het volgende:
ik wist dat je dat zou gaan vragen. maar ik moet er even over nadenkenjah
als hij bijvoorbeeld dronken word gevoerd en gen controle meer heeft over de acties die hij doet
ps
maar ja... zie jij hem al met een vriendin dan? als je zo iets weet zou ik niet snel een relatie met zo'n "innemend" typje beginnen hoor
quote:jup... 2 big a shock
Op zondag 16 maart 2003 21:38 schreef Dr.DarkXL het volgende:
nee owke das waar, hij zou niet zo snel en vriendin hebben maar ik heb geen idee of ie dan trouw blijft, hij is waarschijnlijk de eerste tijd in een te grote roes dat ie een meisje heeft
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:42 schreef Dr.DarkXL het volgende:
ik vraag me eigenlijk wel af wanneer het gaat gebeuren want ik hoor hier dit en daar weer dat
ik ben bang voor m dat dat nog een hele tijd gaat duren eigk... tenzij ie ineens persoonlijkheids-make-over krijgt
(j/k)
quote:mja... maar die andere moeten wel in de make-over
Op zondag 16 maart 2003 21:47 schreef Dr.DarkXL het volgende:
nou moet je oppassen want zijn vele goeie persoonlijkheids trekjes heeft ie van mij
quote:eerst dronken voeren dan? daar heeft ie geen moeite mee over t algemeen
Op zondag 16 maart 2003 21:49 schreef Dr.DarkXL het volgende:
das waar maar denk je dat hij daarin toestemd? ik betwijfel het
sex, daar ben je bij... tenzij t verkrachting is maar dan vind ik t wat anders... eventueel vrienden, maar geef t geen grote kans... ik denk dat ik steeds dat beeld voor me houd
wat bedoel je daarmee
verkrachting vind ik iets anders, dat doe je niet express... snappie?
quote:Hmm... nou lijkt me eerlijk gezegt niet. Ik heb dit in mijn directe omgeving ook gezien dat een meisje een jongen 'dumpt' (want dat is het eigenlijk wel...) omdat ze 'tijd voor zichzelf' nodig heeft, maar dat ze wel vriendschap wil... Meestal loopt dit uit op dat het contact verwatert en ze elkaar na een tijdje niet meer zien...
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef harm39 het volgende:
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze tijd voor zichzelf nodig heeft, ze wil wel vriendschap met mij. Kan het daarna nog liefde worden? wie heeft er ervaring mee?
quote:Dan krijg je van die moeilijke situaties dat je niet weet wat je moet zeggen en dat je elkaar nauwelijks durft aan te kijken...
Op zondag 16 maart 2003 12:12 schreef Yuki het volgende:ja, je vliegt elkaar niet in de haren als je elkaar tegenkomt, maar meer zal t niet zijn
[Dit bericht is gewijzigd door thurminator op 17-03-2003 10:51]
Mocht je echter zwaar verliefd zijn/blijven dan weet ik niet of het wel verstandig is als je elkaar blijft zien... Je moet jezelf niet onnodig kwellen...
Toen was het heel simpel.. bye bye!
quote:noem er eens 3 ?
Op zondag 16 maart 2003 21:47 schreef Dr.DarkXL het volgende:
nou moet je oppassen want zijn vele goeie persoonlijkheids trekjes heeft ie van mij
kan er ff geen drie bedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |