Zo ie zo werkt eerst liefde en daarna vriendschap niet zo heel erg goed omdat jij haar dan denk ik niet als vriend ziet maar zij jou wel. En dat kan nog wel eens vervelend zijn... :/
succes
Klinkt hard maar zo is het nou eenmaal. Carry on .
quote:Idd dat is ongeveer hetzelfde als 'ja we bellen nog wel en dan spreken we wel wat af' Het idee is leuk maar het is gewoon een verkapte manier van
Op zondag 16 maart 2003 12:12 schreef Yuki het volgende:
Inderdaad... sorry maar t gaat maar 1 op de miljoen keer goed ofzo... als ze het uit maakt met de woorden: "maar ik hoop dat we wel vrienden kunnen blijven" moet je dat maar niet al te serieus nemen. Zo'n "vriendschap" is meestal helemaal nix... ja, je vliegt elkaar niet in de haren als je elkaar tegenkomt, maar meer zal t niet zijn
alleen het duurde zeker een jaar
echt humor
quote:ja psies... t was leuk je gekend te hebben maar rot nou maar weer op uit me leven... U bent de zwakste schakel... TOT ZIENS!
Op zondag 16 maart 2003 12:14 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Idd dat is ongeveer hetzelfde als 'ja we bellen nog wel en dan spreken we wel wat af' Het idee is leuk maar het is gewoon een verkapte manier van
![]()
Maar of het ook weer liefde kan worden... denk het wel..maar of het gaat werken weet ik niet.
Voorbeeldje:
't ging uit met me vriend (1.5 jaar geleden ofzo)...meer dan een jaar niet gesproken of tegengekomen (want hij woonde ver weg). Maar toen kwam ik hem tegen in een discotheek. En hij's nog steeds lief . En nu zijn we gewoon weer goeie vriendjes. Hij maakte et uit...maar nu vind hij me weer leuk. Hoewel er niks in zit ( omdat ik een vriendje heb al hele tijd) voel ik toch nog heel veel voor hem. En als ik vrijgezel was had ik et wel geweten
maar ik denk dat een lange serieuse relatie er dan niet echt inzit.
quote:Uizondering.....Regel......Lucky bastard
Op zondag 16 maart 2003 12:15 schreef shinoda het volgende:
dan was ik die eene van die miljoen want bij mij is het wel weer goed gekomen....alleen het duurde zeker een jaar
Het gaat ook niet voor niets uit, dus er zal vast een rede zijn dat jullie niet bij elkaar passen (sorry).
Het is natuurlijk wel zo dat als je elkaar een keer ziet best hoi kan zeggen ofzo, maar verwacht er niet al te veel van.
quote:Inderdaad, all is fair in love and war.
Op zondag 16 maart 2003 13:56 schreef ArmaniMania het volgende:
Voor liefde is er maar 1 regel en dat is dat er geen regels zijn.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |