abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9153225
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze tijd voor zichzelf nodig heeft, ze wil wel vriendschap met mij. Kan het daarna nog liefde worden? wie heeft er ervaring mee?
  zondag 16 maart 2003 @ 12:02:25 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_9153255
Bij mij ging na de liefde zelfs een vriendschap van 2 jaar weg
Ik hoop voor je dat het bij jou anders loopt...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_9153259
zou kunnen maar reken er maar niet te veel op,..

Zo ie zo werkt eerst liefde en daarna vriendschap niet zo heel erg goed omdat jij haar dan denk ik niet als vriend ziet maar zij jou wel. En dat kan nog wel eens vervelend zijn... :/

pi_9153299
Het is geen draaiknop die je naar believen op de stand 'vriendschap' of op de stand 'liefde' kunt zeggen. Je vriendin denkt er wat lichtzinnig over.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 16 maart 2003 @ 12:09:37 #5
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_9153370
Moet je teleurstellen.. gaat niet werken. Been there done that..
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  zondag 16 maart 2003 @ 12:12:43 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9153413
Inderdaad... sorry maar t gaat maar 1 op de miljoen keer goed ofzo... als ze het uit maakt met de woorden: "maar ik hoop dat we wel vrienden kunnen blijven" moet je dat maar niet al te serieus nemen. Zo'n "vriendschap" is meestal helemaal nix... ja, je vliegt elkaar niet in de haren als je elkaar tegenkomt, maar meer zal t niet zijn
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 16 maart 2003 @ 12:13:04 #7
11066 punksquad
-------------
pi_9153422
jep zal zo niet werken.. hebt ook gehad.., maar dat vriendschap gaat niet werken.. je houd alleen maar conflicten.. heb met men ex nog half jaar half half relatie gehad.. maar ze bleef zeuren over dat ze tijd voor zichzelf nodig had enz.. nu heb ik nieuwe vriendin en zie ik men ex gewoon bijna niet omdat ze me gewoon gebruikte en ik dat niet meer pikte.. laat je iig niet gebruiken
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
  zondag 16 maart 2003 @ 12:13:50 #8
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9153435
het kan wel denk ik...maar dan moet het ook wel van beide kanten uit hetzelfde gaan, kans is lichtelijk klein.

succes

I'm not the average girl from your video
pi_9153439
Dat is meestal een nette manier om te zeggen : "Optiefen"

Klinkt hard maar zo is het nou eenmaal. Carry on .

pi_9153445
Ach, als je erg veel geluk heb, kun je normaal met elkaar om blijven gaan.
Maar ga er niet teveel op hopen, want in 9 van de 10 gevallen lukt het toch niet
pi_9153455
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:12 schreef Yuki het volgende:
Inderdaad... sorry maar t gaat maar 1 op de miljoen keer goed ofzo... als ze het uit maakt met de woorden: "maar ik hoop dat we wel vrienden kunnen blijven" moet je dat maar niet al te serieus nemen. Zo'n "vriendschap" is meestal helemaal nix... ja, je vliegt elkaar niet in de haren als je elkaar tegenkomt, maar meer zal t niet zijn
Idd dat is ongeveer hetzelfde als 'ja we bellen nog wel en dan spreken we wel wat af' Het idee is leuk maar het is gewoon een verkapte manier van
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_9153472
dan was ik die eene van die miljoen want bij mij is het wel weer goed gekomen....

alleen het duurde zeker een jaar

this is my story , and I have to end it
pi_9153548
ik hem me zojuist de klere gelachen om dat handje na het zinnetje het is gewoon een verkapte vorm van...

echt humor

zondag 16 maart 2003 @ 12:23:51 #14
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9153602
Lijkt me erg sterk.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  zondag 16 maart 2003 @ 12:23:54 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9153603
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:14 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Idd dat is ongeveer hetzelfde als 'ja we bellen nog wel en dan spreken we wel wat af' Het idee is leuk maar het is gewoon een verkapte manier van

ja psies... t was leuk je gekend te hebben maar rot nou maar weer op uit me leven... U bent de zwakste schakel... TOT ZIENS!
pi_9153605
Vrienden met je ex kan wel degelijk.
Ik dacht vroeger ook: "dat kan niet".
Maar ik wou gewoon laten zien dat het wel kan. 't heeft misschien wat tijd nodig..maar het kan, je heb tenslotte wel (neem ik aan) een leuke tijd gehad met z'n 2en.

Maar of het ook weer liefde kan worden... denk het wel..maar of het gaat werken weet ik niet.
Voorbeeldje:
't ging uit met me vriend (1.5 jaar geleden ofzo)...meer dan een jaar niet gesproken of tegengekomen (want hij woonde ver weg). Maar toen kwam ik hem tegen in een discotheek. En hij's nog steeds lief . En nu zijn we gewoon weer goeie vriendjes. Hij maakte et uit...maar nu vind hij me weer leuk. Hoewel er niks in zit ( omdat ik een vriendje heb al hele tijd) voel ik toch nog heel veel voor hem. En als ik vrijgezel was had ik et wel geweten
maar ik denk dat een lange serieuse relatie er dan niet echt inzit.

pi_9153622
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:15 schreef shinoda het volgende:
dan was ik die eene van die miljoen want bij mij is het wel weer goed gekomen....

alleen het duurde zeker een jaar

Uizondering.....Regel......Lucky bastard .
pi_9153651
en daar zit precies m,n probleem dus, vriendschap betekent dat je ook een relatie met iemand anders kan beginnen, toch?
En het lijkt me niet zo leuk als ik onder m,n eigen ogen zie dat ze verliefd is op iemand anders, of zie ik het verkeerd????
Neeh, ik denk dat ik maar helemaal moet stoppen, dat lijkt me het beste, ik ben geen masochist of zo.
pi_9154083
Het is mogelijk, maar komt bijna nooit voor... en stel dat lukt wel dan heb je net zo'n grote kans dat het daarna weer iets wordt, dus die kans is echt minimaal...

Het gaat ook niet voor niets uit, dus er zal vast een rede zijn dat jullie niet bij elkaar passen (sorry).

Het is natuurlijk wel zo dat als je elkaar een keer ziet best hoi kan zeggen ofzo, maar verwacht er niet al te veel van.

dus
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 13:56:04 #20
47213 ArmaniMania
pi_9155303
Voor liefde is er maar 1 regel en dat is dat er geen regels zijn.....
pi_9159957
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:56 schreef ArmaniMania het volgende:
Voor liefde is er maar 1 regel en dat is dat er geen regels zijn.....
Inderdaad, all is fair in love and war.
Succes ermee
pi_9160083
hmm ,als ik het zo lees is het meer achter de hand houden .
Met andere woorden verwacht zij dat je op haar wacht als zij zeker van zichzelf is , ik zou dat tig niet doen als ik jou was .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 16 maart 2003 @ 19:33:14 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9161924
migwi, kben t niet met je eens... mag je ook vreemdgaan dan?
  zondag 16 maart 2003 @ 19:47:21 #24
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9162219
ach ach, vreemdgaan is dan weer net niet de bedoeling, maar verder kan er wel veel ja
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 20:46:51 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9163503
mja Dr. Dark, das waar ja... maar zoals hij t zei was t weer iets TE ruim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')