abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9153177
Ik heb het idee dat ik nogal verslaafd begin te raken aan MSN.. Als ik thuis kom is het eerste wat ik doe mn computer aanzetten en kijken of er nog leuke mensen online zijn... kent iemand dat?! Ik wil er vanaf omdat ik bezig ben met een eigen bedrijfje opzetten, maar het komt er niet van omdat ik alsmaar bezig blijf met MSNen.. wie kent dit? en hoe kom ik er van af?
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  zondag 16 maart 2003 @ 11:57:14 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9153184
Je komt er niet vanaf, jammer maar helaas...
De makkelijkste oplossing is gewoon je computer uit laten
pi_9153192
Dat doe ik ook altijd ff, maar verslaafd is een groot woord. Maar ik herken het dus wel gedeeltelijk
pi_9153196
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:56 schreef markiemark het volgende:
Ik heb het idee dat ik nogal verslaafd begin te raken aan MSN.. Als ik thuis kom is het eerste wat ik doe mn computer aanzetten en kijken of er nog leuke mensen online zijn... kent iemand dat?! Ik wil er vanaf omdat ik bezig ben met een eigen bedrijfje opzetten, maar het komt er niet van omdat ik alsmaar bezig blijf met MSNen.. wie kent dit? en hoe kom ik er van af?
Zet voor jezelf een limiet. Bijvoorbeeld; maar 2 uur per dag msn aan hebben staan. Dan kan je zelf indelen wanneer je die 2 uur opmaakt en verder nuttige dingen doen!
pi_9153197
ik ben ook MSN verslaafd, maar mijn provideris @home dus
Hoi.
pi_9153204
Gewoon MSN niet meer aanzetten als je achter de computer zit.. of helemaal niet meer achter de computer gaan

klinkt een beetje simpel, maar werkt wel. Je kunt MSN er natuurlijk ook afgooien, maar het af en toe op MSN zitten blijft ntuurlijk leuk

maar als je het een tijdje volhoud om MSN gewoon niet aan te zetten ben je na een paar dagies/week wel afgekickt hoor. Kost alleen wat doorzettingsvermogen

pi_9153215
Bij mij is het ook van ICQ naar MSN gegaan! En dat duurt nu al een jaartje of 4!

Maar echt erg vind ik het niet, want ik heb er toch lol bij!

pi_9153231
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:59 schreef FreddyJr het volgende:
Maar echt erg vind ik het niet, want ik heb er toch lol bij!
da's ook niet erg.. wel erg als je eiglijk andere dingen moet doen (werken/bedrijf opzetten/studeren) en je gaat MSNen
pi_9153240
Hey er zit een knop op je PC, die helpt je zo uit de puree. Druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten .
  zondag 16 maart 2003 @ 12:01:56 #10
45651 r.o.b
Caved In
pi_9153248
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:01 schreef Pushit het volgende:
Hey er zit een knop op je PC, die helpt je zo uit de puree. Druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten .
wat doe jij hier dan op deze zonnige dag
pi_9153257
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:57 schreef Fliepke het volgende:
Je komt er niet vanaf, jammer maar helaas...
De makkelijkste oplossing is gewoon je computer uit laten
ja ok.. maar ik moet gewoon veel opde computer zitten voor mn bedrijfie.. bedrijfsplan, admin en website maken... dus dan is de verleiding zo groot..
En de mannen ook..
pi_9153272
hello my name is superheist, and I'm an msn addict...

mjah, het is opzich wel handig voor school en je hoeft geen geld uit te geven aan sms'n of bellen. mijn computer staat al aan als ik thuis kom maar als ik bv. huiswerk moet maken zet ik em wel ff uit anders komt er nooit iets van.

pi_9153298
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:01 schreef r.o.b het volgende:

[..]

wat doe jij hier dan op deze zonnige dag

Klaag ik over een MSN verslaving?
  zondag 16 maart 2003 @ 12:05:03 #14
45651 r.o.b
Caved In
pi_9153308
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:02 schreef markiemark het volgende:

[..]

ja ok.. maar ik moet gewoon veel opde computer zitten voor mn bedrijfie.. bedrijfsplan, admin en website maken... dus dan is de verleiding zo groot..

moet je toch proberen om die verleiding te weerstaan, enige oplossing behalve MSN eraf gooien die ik kan bedenken..
pi_9153335
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:05 schreef r.o.b het volgende:

[..]

moet je toch proberen om die verleiding te weerstaan, enige oplossing behalve MSN eraf gooien die ik kan bedenken..

hmmzz, ga het proberen... wedden.. wordt ik nu verslaafd aan fok! :S nee dat zal wel mee vallen...
En de mannen ook..
pi_9153348
dat houdt wel op hoor.
Eerst was ik ook msnverslaafd..
nu doe ik het als 't mij uitkomt.. en ik er zin in heb!
  zondag 16 maart 2003 @ 12:08:06 #17
45651 r.o.b
Caved In
pi_9153349
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:07 schreef markiemark het volgende:

[..]

hmmzz, ga het proberen... wedden.. wordt ik nu verslaafd aan fok! :S nee dat zal wel mee vallen...

zondag 16 maart 2003 @ 12:12:57 #18
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_9153418
Niet mee bekend eerlijk gezegd maar handigste is je contact lijst leeg mikken Krijg je alleen die mensen terug die jou echt nodig hebben
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')