Liefs Gaya
quote:3. en stop er zelf een tijdje mee.
Op zondag 16 maart 2003 11:54 schreef Argento het volgende:
1. Wat gebruik je?
2. Mag ik er ook wat van?
quote:Ow, dan zou ik toch maar eens naar een arts gaan ofzo, gezond klinkt het niet echt
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef Gaya het volgende:
geen drugs, geen drank, af en toe een peuk. Ik leef vrij gezond.
quote:dan rest je niet anders dan gedetailleerde dag- (en nacht)boeken bij te houden zodat je in objectieve zin kunt nagaan wat je wel -en vooral ook wat je niet- gedaan hebt.
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef Gaya het volgende:
geen drugs, geen drank, af en toe een peuk. Ik leef vrij gezond.
ik zal morgen eens een afspraak maken met de dokter.
dat opschrijven ben ik maar gaan doen, anders blijf ik de hond uitlaten heb het nu al 3x gedaan omdat ik niet zeker wist of ik haar al uitgelaten had. En aangezien het vriendje nu aan het werk is (jaja sommige mensen werken op zondag) kan hij me vandaag ook niet helpen.
quote:Hmm klinkt behoorlijk klote eigenlijk. Heb het ook wel eens maar dan is het toch wel terug te schuiven op overmatig gebruik van niet lichaamseigen substanties. Iig suc6 en hoop voor je dat er niks ernstigs is
Op zondag 16 maart 2003 12:28 schreef Gaya het volgende:
Nou aangezien ik de enige ben die van het bestaan van die broek weet en er meer mensen zijn die van het bestaan van mijn vriend op de hoogte zijn, ga ik er vanuit dat hij wel bestaat.ik zal morgen eens een afspraak maken met de dokter.
dat opschrijven ben ik maar gaan doen, anders blijf ik de hond uitlaten heb het nu al 3x gedaan omdat ik niet zeker wist of ik haar al uitgelaten had. En aangezien het vriendje nu aan het werk is (jaja sommige mensen werken op zondag) kan hij me vandaag ook niet helpen.
zo van ik wil wel een nieuwe broek en terwijl je met je vriendje thuis aan het hannesen was ging je geest ff shoppen.
toen je de hond uit ging laten deed je gewoon de deur open
etc etc etc
Dat is dus dikke stress. Als ik zo'n periode heb, ga ik ook verschrikkelijk vermoeiend dromen, en lopen waarheid en fictie lekker door elkaar heen, zowel overdag als 's nachts. Het enige wat helpt is bijslapen, en de stress verminderen.
quote:Lol dat is nog eens een aparte manier van geruststellen
Op zondag 16 maart 2003 21:24 schreef Dr.DarkXL het volgende:
goed idee, straks word je nog schizofreen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |