abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 11:51:37 #1
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_9153113
Ik leef de laatste paar dagen dubbel. Klinkt heel raar en is ook zo, maar ik kan het even niet anders omschrijven. Ik heb bijvoorbeeld ruzie gehad met mijn vriend en de volgende dag wist ik het niet zeker meer dus heb het even nagevraagd, waar die ruzie over ging weet ik niet. Dat was hem ook niet duidelijk. Verder heb ik me gisteren rot gezocht naar een nieuwe broek die ik die dag gekocht had. Mijn vriend keek me aan of ik gek geworden was want we waren helemaal niet wezen winkelen, maar hadden gewoon een rommel dagje thuis gehad.
Allemaal van dat soort dingen. Weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet. iemand ideeën?

Liefs Gaya

niemand sterft aan liefde...maar om alles er omheen
pi_9153149
1. Wat gebruik je?
2. Mag ik er ook wat van?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9153166
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:54 schreef Argento het volgende:
1. Wat gebruik je?
2. Mag ik er ook wat van?
3. en stop er zelf een tijdje mee.
  zondag 16 maart 2003 @ 12:00:01 #4
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_9153217
geen drugs, geen drank, af en toe een peuk. Ik leef vrij gezond.
pi_9153239
Misschien intensief gedroomd?
Ga gewoon es (met vriend?) rustig in het bos wandelen vandaag, het is er prima weer voor. Komt wel goed allemaal.
pi_9153262
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef Gaya het volgende:
Ow, dan zou ik toch maar eens naar een arts gaan ofzo, gezond klinkt het niet echt .
pi_9153269
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef Gaya het volgende:
dan rest je niet anders dan gedetailleerde dag- (en nacht)boeken bij te houden zodat je in objectieve zin kunt nagaan wat je wel -en vooral ook wat je niet- gedaan hebt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9153274
ik zou even langs de dokter gaan, want dat klinkt niet echt normaal...
  zondag 16 maart 2003 @ 12:10:07 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9153377
Grote kans dat je een erg intensieve droom gehad hebt... maar als ik jou was zou ik toch even naar de huisarts gaan, want echt gezond klinkt het niet...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9153547
Misschien bestaat je nieuwe broek wel, maar je vriend niet!
  zondag 16 maart 2003 @ 12:28:20 #11
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_9153662
Nou aangezien ik de enige ben die van het bestaan van die broek weet en er meer mensen zijn die van het bestaan van mijn vriend op de hoogte zijn, ga ik er vanuit dat hij wel bestaat.

ik zal morgen eens een afspraak maken met de dokter.

dat opschrijven ben ik maar gaan doen, anders blijf ik de hond uitlaten heb het nu al 3x gedaan omdat ik niet zeker wist of ik haar al uitgelaten had. En aangezien het vriendje nu aan het werk is (jaja sommige mensen werken op zondag) kan hij me vandaag ook niet helpen.

pi_9153718
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:28 schreef Gaya het volgende:
Nou aangezien ik de enige ben die van het bestaan van die broek weet en er meer mensen zijn die van het bestaan van mijn vriend op de hoogte zijn, ga ik er vanuit dat hij wel bestaat.

ik zal morgen eens een afspraak maken met de dokter.

dat opschrijven ben ik maar gaan doen, anders blijf ik de hond uitlaten heb het nu al 3x gedaan omdat ik niet zeker wist of ik haar al uitgelaten had. En aangezien het vriendje nu aan het werk is (jaja sommige mensen werken op zondag) kan hij me vandaag ook niet helpen.

Hmm klinkt behoorlijk klote eigenlijk. Heb het ook wel eens maar dan is het toch wel terug te schuiven op overmatig gebruik van niet lichaamseigen substanties. Iig suc6 en hoop voor je dat er niks ernstigs is .
pi_9153904
Het lijkt een acute vorm van geheugenverlies. Je korte termijn geheugen is er vandoor gegaan. Dan kan ik je de film 'Memento' van harte aanbevelen, maar ik denk dat het kijken van een film voor iemand met een dergelijke aandoening bepaald geen sinecure zal zijn.
pi_9157957
Volgens de quantummechanica is het mogelijk dat er parallelle universa zijn die synchroon met elkaar lopen. Misschien ben je geswitched van het ene universum naar de andere, net zoals in Star Trek TNG dan Worf van realiteit switched.
The catch is better than the chase
  zondag 16 maart 2003 @ 16:15:46 #15
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_9157998
niet om je bang te maken, maar vanaf welke leeftijd treed het dementeren op?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 16 maart 2003 @ 17:06:01 #16
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9159169
Strange
Dizzy new heights..
  zondag 16 maart 2003 @ 17:09:19 #17
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9159240
Mijn oudste broer had dat ook es... nu ben ik de oudste.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9159421
Dat klinkt als dissociatie , je doet dingen waar je geestelijk niet echt bij bent . Je bent er lichamelijk wel maar geestelijk niet .
Vraagje heb je een hele drukke periode ?? Dan zou ik wat meer gas terugnemen , want dissociatie komt in stressvolle periodes en ga je eigen grens over dan krijg je dus dit .
Ik herken het wel maar zodra ik merk dat het opkomt is het een stapje terug doen door lekker ontspannende dingen te gaan doen .
Ikzelf word er nogal verstrooid van zoals sleutels die ik net ergens neer heb gelegd en dat niet meer weet en me dus de pleuris zoek naar die sleutels .
Denk gewoon tekentje van spanning , goed op jezelf letten en dan word het vanzelf minder.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9159633
Zo, dat komt me een portie bekend voor! Ik had het vooral toen ik net een huis had gekocht en even later mijn baan niet meer zeker was... Legde ik een schroevendraaier neer en 10 seconden later je helemaal de pleuris zoeken naar dat ding Van dat soort onzin.
Waarschijnlijk maak je je op het moment heel erg druk, bewust of onbewust. Paar nachten goed doorslapen en een keer het bos / park in helpt al een hele boel. Neem je tijd voor dingen
  zondag 16 maart 2003 @ 20:15:16 #20
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9162797
je hebt gewoon een beetje liggen fantaseren

zo van ik wil wel een nieuwe broek en terwijl je met je vriendje thuis aan het hannesen was ging je geest ff shoppen.
toen je de hond uit ging laten deed je gewoon de deur open

etc etc etc

"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 20:44:56 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_9163456
Ach, zo zat ik laatst op mijn werk, ik was gewoon bezig, en raakte ineens in paniek omdat ik niet meer precies wist waar ik mijn auto neer had gezet. Natuurlijk wist ik dit wel, maar niet meer precies welke parkeerplek. Ging ik toch wel even van freaken .

Dat is dus dikke stress. Als ik zo'n periode heb, ga ik ook verschrikkelijk vermoeiend dromen, en lopen waarheid en fictie lekker door elkaar heen, zowel overdag als 's nachts. Het enige wat helpt is bijslapen, en de stress verminderen.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 16 maart 2003 @ 21:24:38 #22
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9164573
goed idee, straks word je nog schizofreen
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 21:27:02 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9164643
schizo zal je nie zo snel worden hoor... maar overspannen zou heel goed mogelijk zijn... of op een andere manier psychotisch ofzo
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9164663
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:24 schreef Dr.DarkXL het volgende:
goed idee, straks word je nog schizofreen
Lol dat is nog eens een aparte manier van geruststellen
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 16 maart 2003 @ 21:27:59 #25
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9164676
ach als je manisch depri bent, mot je toch echt ff naar een ander topic komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')