quote:2 bier maar
Op zondag 16 maart 2003 11:18 schreef Tweater het volgende:[..]
goh dat meen je niet
quote:Tjek, ik sta zometeen om 12:25 op perron 4b van Arnhem. Er is een plan.
Op zondag 16 maart 2003 11:16 schreef Tweater het volgende:
Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails
12:25 Nijmegen 4b Arnhem Sneltrein 3638
12:39 Arnhem 4a/b
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:18 schreef neggix het volgende:[..]
maardat is altijd al zo
Maar goed. Tot uurtje of 3 allemaal. Wij gaan friends kijken
![]()
quote:wacht even. die 5 voor half is bij JOU op het station, in Arnhem ben je pas om 14:39
Op zondag 16 maart 2003 11:19 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Tjek, ik sta zometeen om 12:25 op perron 4b van Arnhem. Er is een plan.
quote:Whatever, het wordt nu uitgeprint.
Op zondag 16 maart 2003 11:22 schreef Tweater het volgende:[..]
wacht even. die 5 voor half is bij JOU op het station, in Arnhem ben je pas om 14:39
quote:ok
Op zondag 16 maart 2003 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Whatever, het wordt nu uitgeprint.
Ik moet nog even zien hoe laat ik hier weg moet. Het kan zijn dat ik te laat kom
Goeiedag allen
.
quote:Mijn beste eigen gedichten staan op http://webby.deviantart.com/deviations
Op zondag 16 maart 2003 11:02 schreef Tweater het volgende:
voor de dichters onder ons; ik moet vóór morgen een 'eigen' liefdesgedicht hebben voor CKV, dus als jullie nog iets hebben liggen
Misschien helpt het je wat qua inspiratie, of kan je wat stukjes 'her'-gebruiken
quote:Hoi Webby
Op zondag 16 maart 2003 11:37 schreef Webby het volgende:[..]
Mijn beste eigen gedichten staan op http://webby.deviantart.com/deviations
Misschien helpt het je wat qua inspiratie, of kan je wat stukjes 'her'-gebruiken
Gisteren nog laat geworden kerel?
.
Zijn er nog ongelukjes gebeurt? Is iedereen trouwens in Utreg gebleven bij de weg?
quote:Is in het vorige topic te zien ... ik was half 9 thuis en heb net ff 2 uurtjes geslapen ... duik zo nog ff tot 1 uur me bedje in
Op zondag 16 maart 2003 11:38 schreef Detroit het volgende:[..]
Hoi Webby
.
Gisteren nog laat geworden kerel?
.
Zijn er nog ongelukjes gebeurt? Is iedereen trouwens in Utreg gebleven bij de weg?
quote:Whahahaha, you bikkel
Op zondag 16 maart 2003 11:39 schreef Webby het volgende:[..]
Is in het vorige topic te zien ... ik was half 9 thuis en heb net ff 2 uurtjes geslapen ... duik zo nog ff tot 1 uur me bedje in
Ik ga gelijk even het vorige topic lezen
.
quote:Dan toch vind ik dat er flinke prestaties neergezet zijn
Op zondag 16 maart 2003 11:41 schreef Webby het volgende:
Nee niet iedereen bleef, BlaBlup en vriend gingen weg en ik ben met amber (LiquidGold) weggegaan dus ... rest was er nog wel toen ...
Ken jij liquidgold en -Sum- trouwens persoonlijk ofzo? Leek ofdat je hen al kende
.
Ik hoorde vrijdagavond dus van dennis over de meeting en kwam daarna toevallig ook sum nog eens tegen en riep toen van ach whatever ik kom wel ff langs op meeting ... why not ... en ik ben blij dat ik dat heb gedaan
quote:Mooi dat het bevallen is kerel.. Heb ik ook gelijk Webby in den levende lijven aangetroffen
Op zondag 16 maart 2003 11:46 schreef Webby het volgende:
Ja zij wonen in Hilversum en ik vlak daarnaast in dorpje kortenhoef ... zie ze wel eens bij het uitgaanIk hoorde vrijdagavond dus van dennis over de meeting en kwam daarna toevallig ook sum nog eens tegen en riep toen van ach whatever ik kom wel ff langs op meeting ... why not ... en ik ben blij dat ik dat heb gedaan
Maar nu naar bed kerel
.
quote:Ik stap me bed ook weer in ... is een kleine halve meter achter mijn bureaustoel dus ik laat me wel omvallen
Op zondag 16 maart 2003 11:46 schreef Detroit het volgende:
Hm.. Ik ben Webby trouwens van zijn zuurverdiende slaap aan het houden... Ga maar slapen kerel.
Latz
quote:Cheers mate
Op zondag 16 maart 2003 11:51 schreef Webby het volgende:[..]
Ik stap me bed ook weer in ... is een kleine halve meter achter mijn bureaustoel dus ik laat me wel omvallen
Latz
![]()
quote:Uurtje of 3 denk ik? ik gok er rond die tijd te zijn iig
Op zondag 16 maart 2003 12:09 schreef QyRoZ het volgende:
Dolle pret.
Vanaf hoe laat zijn er mensen in Bilthoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |