abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9166249
Riann sterkte ik hoop dat het goed gaat lukken
#geen
pi_9166506
Ik vind het jammer dat je het geluk uit zulk soort middelen moet halen, maar soms moet dat gewoon ff!

Geniet er van, en het gaat je lukken meissie!
En hou het gevoel vast, je kunt het!

zondag 16 maart 2003 @ 22:32:25 #53
21515 Anorexelonia
ook een milleksjeek?
pi_9166675
Meid, succes!

Herbalife heeft mij ook ontzettend geholpen.

Tell me the truth, do I need to lose 5 pounds or what?
  zondag 16 maart 2003 @ 22:44:03 #54
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_9166996
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:59 schreef Riann het volgende:
En dat er verkeerde stoffen in zitten onzin natuurlijk het is gewoon legaal.
Dat het legaal is zegt natuurlijk niks, in de smartshop kan je zooi kopen waarvan je een dag lang roze olifantjes ziet, ook legaal.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 17 maart 2003 @ 05:08:20 #55
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9171345
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik had een tijd dat ik elke dag op de crosstrainer ging
Ik zag geen resultaat dus dat is toen afgezwakt en nu ben ik er vandaag weer mee begonnen.

-hangt ervan af hoe je traint, afvallen via de gezonde weg vergt gewoon tijd (hetzelfde geldt voor gezonder zwaarder worden zonder hulpmiddels)

-intervaltraining 's ochtends
-krachttraining om spiermassa op te bouwen wat weer meer KCal verbrand
-voldoende eiwitten eten

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9171380
Ik zal jullie vertellen ik ben nu 2,5 kilo afgevallen
ik moest wel om het kwartier plassen

IK BEN ZO BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
echt waar ik ben zo gelukkig

maandag 17 maart 2003 @ 07:06:38 #57
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_9171436
quote:
Op maandag 17 maart 2003 05:49 schreef Riann het volgende:
(...)
Dit was toch na 1 dag? Dat is vocht Riann.
pi_9171831
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:11 schreef Riann het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan herba life.(...)
Wat kost dat per maand Riann?
pi_9171956
quote:
Op maandag 17 maart 2003 05:49 schreef Riann het volgende:

IK BEN ZO BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
echt waar ik ben zo gelukkig

Dat is alleen maar vocht, als je 2 dagen weer normaal doet zit je wer op je oude gewicht. Als je echt wilt bijhouden of je gewicht verliest moet je jezelf opmeten, op verschillende plaatsen en om de week kijken of je centimeters kwijt bent. Dan weet je je of je ook echt vet kwijtraakt want nu zit je jezelf voor de gek te houden, is gewoon een feit van herballife. Je geloof toch zelf niet dat je 2,5 kilo vet bent kwijt geraakt in 1 dag??? Denk ff na....
  maandag 17 maart 2003 @ 10:24:17 #60
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_9173376
Ik ben zelf anti-pilletjes want het kan gewoon niet goed zijn die rotzooi die je slikt...
Ik ben zelf via fok begonnen met het puntensysteem van Weight Watchers, waar je gewoon voldoende eet, maar niet snoept en gewoon groenten eet ipv pasta o.i.d.
Ik ben er in 6 weken al 5 kilo mee afgevallen (incl. sport uiteraard) en voel me al stukken beter zonder daarvoor enge middeltjes te moeten nemen

Maar goed, wat ik van Herbalife gehoord heb is dat als je ermee stopt je gelijk weer aankomt en meer als ooit tevoren (zelf gezien bij een vriendin van me)

Respect my fucking authority!!
  maandag 17 maart 2003 @ 10:49:10 #61
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_9173836
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:45 schreef Riann het volgende:

[..]

het zijn niet alleen pilletjes
het is voeding er zit alles in wat je nodig hebt.

En wat ik hier voor at zal ik vertellen

smorgens een schaaltje yochurt
smiddags 2 sneetjes brood met beleg geen zoetigheid
en melk
's avonds 1 bord soep
1 a 2 aardappels ligt eraan of ze groot zijn met een klein beetje jus en een klein stukje vlees en veel groente en een beetje pudding.
en rond een uur of 8 ooit een appel.
En veel water en soms light dranken verder at ik geen tussendoortjes

Als je dit dieet volgt val je af. Dan heb je die teringzooi er echt niet bij nodig. Ik spreek uit ervaring want ik ben de 7 kilo die ik teveel woog op die manier verloren. Gewoon het MV dieet. Werkt perfect! (minder vreten dieet dus).
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  maandag 17 maart 2003 @ 12:35:54 #62
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9176648
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:24 schreef nietje83 het volgende:
Ik ben zelf anti-pilletjes want het kan gewoon niet goed zijn die rotzooi die je slikt...
Ik ben zelf via fok begonnen met het puntensysteem van Weight Watchers, waar je gewoon voldoende eet, maar niet snoept en gewoon groenten eet ipv pasta o.i.d.
Ik ben er in 6 weken al 5 kilo mee afgevallen (incl. sport uiteraard) en voel me al stukken beter zonder daarvoor enge middeltjes te moeten nemen

Maar goed, wat ik van Herbalife gehoord heb is dat als je ermee stopt je gelijk weer aankomt en meer als ooit tevoren (zelf gezien bij een vriendin van me)

Dat heet strategie: als men er mee stopt komt men weer aan en begint weer opnieuw en blijft het vervolgens tot de dood gebruiken.

Oftewel: eenmaal een Herbalife-klant, altijd herbalife klant (voor herbalife een vaste bron van inkomsten)

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9178610
motivatie is echt de belangrijkste stap. dat duurde bij mij ook jaren en toen ik eindelijk de motivatie had ben ik ook 18 kilo kwijtgeraakt. (niet door Herbalife overigens)
Ik denk dat je bij elk dieet het probleem hebt dat je op gewicht moet blijven. dit blijkt inde praktijk nu eenmaal veel moeilijker te zijn dan het gewicht kwijtraken.

Iedereen heeft zo zijn eigen visie op alle dieet en afvalmethodes. maar ik denk dat stap 1 de motivatie is en ik heb altijd bewondering voor mensen die inzien dat ze fout bezig zijn en bereid zijn daar aan te werken.

Geen enkel dieet is een pretje want het betekend gewoon altijd dingen laten staan waar je gek op bent!

insufficient temptation
pi_9180256
Als je aardappels, brood, pasta, gebakjes/snoepjes en sausen laat staan ben je zo een paar kilo lichter, vooral als je erbij sport.
Ik geloof ook niet in pilletjes, als die echt zo goed zouden werken zou er geen mens meer met overgewicht zijn op deze aarde.
pi_9180548
Als het geluk uit pillen te halen zou zijn, was iedereen dan niet slank nu? Ik ben 19 kg afgevallen door gezonder te eten en meer te sporten, en dat kost me geen euro meer.. Daarnaast voel ik me nu veel gezonder en ben ik nergens afhankelijk van.

Er bestaan nu eenmaal geen wondermiddeltjes om af te vallen, daar moet iedereen zich maar eens bij neer gaan leggen. Gezond eten en je manier van leven aanpassen, daar draait het om. Als je met herbalife trouwens aan een snel tempo afvalt dan zal je lichaam dat verloren gewicht aan een snel tempo weer opnemen als je ermee stopt.

Afvallen moet je traag en op een gezonde manier doen, zodat je lichaam tijd krijgt om zich aan te passen. Als er een garantie is om slank te worden dan is dat de enige, vrees ik... En ik zeg dit niet om je van je roze wolk te gooien ofzo, ik weet hoe het voelt om niet meer dik te willen zijn. Maar mijn allerliefste Riann, kun je het echt niet proberen zonder pillen? Denk aan hoe trots je kan zijn als je het op eigen houtje doet, en niet met behulp van pillen..

pi_9180903
Yep, en wat herbalife is voor stoppen met eten, is bv coke snuiven om te stoppen met roken

Wat een vergelijking!

The sky is unlimited!
  maandag 17 maart 2003 @ 15:28:12 #67
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9181034
Beste Riann

Geluk zit helaas niet in een pilletje. (wat zou het leven dan mooi zijn)
Als jij slank wilt zijn zul je daar wat voor moeten doen:
Sporten, zweten en gezonder eten. vanaf vandaag beginnen !

Anders liggen je een lege portemonee, een ilusie armer, en nog veel meer kilo's rijker in het vooruitzicht.

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 17-03-2003 15:45]

pi_9181276
Alles wat ik wil zeggen is al gezegd. Ik sluit me aan bij Nietje en Lilithu
pi_9181367
Niet alleen maar pillen slikken, ook sporten he!

Anders heb ik er een heel hard hoofd in dat het echt gaat werken..

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_9181440
Afvallen heeft trouwens zoveel meer te maken met een knop omdraaien in je hoofd dan met een doosje pillen kopen. Wil je slank zijn? Wil je het echt echt echt? Waarom dan niet voor de veilige en gezonde manier kiezen? Ik beweer helemaal niet dat het makkelijk is en zal zijn, maar als je iets echt wilt dan ga je er gewoon voor. Toch?

Tegenwoordig moet alles snel en makkelijk gaan, maar als het mogelijk is om én slank én gezonder te worden, ligt de keuze dan niet voor de hand? Eens je je levenswijze hebt aangepast en het gewend bent om anders te eten dan komt het gewoon op volhouden aan, en dat lukt beter dan je denkt als je voor jezelf hebt uitgemaakt dat je het echt wilt.

maandag 17 maart 2003 @ 15:48:09 #71
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9181531
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:45 schreef lilithu het volgende:
Afvallen heeft trouwens zoveel meer te maken met een knop omdraaien in je hoofd dan met een doosje pillen kopen. Wil je slank zijn? Wil je het echt echt echt? Waarom dan niet voor de veilige en gezonde manier kiezen? Ik beweer helemaal niet dat het makkelijk is en zal zijn, maar als je iets echt wilt dan ga je er gewoon voor. Toch?

Tegenwoordig moet alles snel en makkelijk gaan, maar als het mogelijk is om én slank én gezonder te worden, ligt de keuze dan niet voor de hand? Eens je je levenswijze hebt aangepast en het gewend bent om anders te eten dan komt het gewoon op volhouden aan, en dat lukt beter dan je denkt als je voor jezelf hebt uitgemaakt dat je het echt wilt.

Precies.

Gezonder eten went trouwens best snel.
De eerste maand is het moeilijk om al die vette tussendoortjes te laten staan, daarna weet je niet beter. Je moet het in je leefpatroon inbouwen.

Riann: hardlopen is trouwens een heerlijke manier om te ontspannen

pi_9181593
1 Tip, als je op je gewicht ben, stop dan nooit meer met die troep. als je dit wel doet, dan kom het er dubbel weer aan!

Ik heb dit ook gedaan en het werd mij te duur, 300 euro per maand! Dus ik moest wel stoppen, omdat het gewoon te duur werd, in 2 maanden tijd zat het er dubbel weer aan. Die rotzooi helpt dus niet.....

pi_9181750
quote:
Op maandag 17 maart 2003 08:40 schreef DanielleOvergraag het volgende:

[..]

Wat kost dat per maand Riann?

Ligt er helemaal aan. Je hebt tig product. aks je het ene product slikt, moet je een ander produkt slikken, om beter effect te krijgen. En ga zo maar door.

Ik was per maand 300 euro kwijt. Mijn vriendin was zelf 450 euro per maand kwijt.

En tja het helpt, het helpt echt, maar ja....als je stop....pas dan maar op, want ik garandeer je, het komt er weer dubbel aan.

Maar Riann ik wens je veel succes.....vooral als je op gewicht ben en ermee stopt.

pi_9181876
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik was per maand 300 euro kwijt. Mijn vriendin was zelf 450 euro per maand kwijt.

Dat is wel heel veel geld. Makkelijk te verdienen ook met vage beloftes dat het hét wondermiddel is om af te vallen. Hoeveel kilo ben jij ermee afgevallen en hoe lang heb je erover gedaan?
pi_9182018
Hoi Riann,

Ik heb ook Herbalife gebruikt en ben er 10 kilo mee afgevallen dus er mee afvallen lukt zeker!
Twee shaken op een dag en s'avonds gewoon eten kan niet beter toch! Beetje fruit tussendoor en heeeeel veeeeel water en het gaat als een trein

Later, tijdens het gebruik van Herbalife ben ik die thee gaan gebruiken (frambozen smaak). Daar krijg je energie van dus niet teveel kopjes op een dag!
Ik ben met het gebruik van Herbalife gestopt na het horen van heel veel negatieve berichten, en vooral de thee is heel slecht! In die thee zitten bepaalde stoffen die je schildklier aan kunnen tasten en blijvend letsel aan over kan houden ik ben er iom mijn huisarts direct mee gestopt! Misschien kun je ook is informeren bij je huisarts en kan hij je er wat over uitleggen (potjes + pillen meenemen) Dit is alleen ter informatie en misschien heb je er wat aan. ik wil je zeker niet laten schrikken!
Sucses

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')