Als je zoals Scanman01 en Thumper met je partner afgesproken hebt dat zowel jij als je partner bij gelegenheid wel eens met een ander mag neuken, dan noem ik dat geen vreemdgaan. Dat noem ik een vrije relatie.
Wat mijzelf betreft, ik heb een relatie omdat ik samen met haar (mijn vrouw dus) verder door het leven wil, samen iets opbouwen en samen van het leven genieten. En daar valt dus ook seks onder! Ik vind het een erg prettig idee dat mijn vrouw haar seksualiteit exclusief voor mij houdt. En dat is ook omgekeerd het geval. Voor ons allebei geldt dan ook dat het woord trouwen het woord trouw bevat. En dat trouwen gebaseerd is op elkaar vertrouwen! Wij hebben de afspraak dat onze seksualiteit exclusief is voor elkaar. Als mijn vrouw vreemd zou gaan dan is dat een rechtstreekse inbreuk op het vertrouwen tussen ons! (Idem als ik vreemd zou gaan natuurlijk.) En wat voor basis heeft de relatie dan nog? De relatie zou absoluut over zijn.
Oh, en tegen degene die zich afvroeg hoeveel waard je relatie eigenlijk is als je hem beeindigt wegens overspel zeg ik: hoeveel waard is je relatie eigenlijk als je überhaupt BEGINT aan overspel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |