abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2003 @ 12:26:16 #101
51071 Jorn-C
in the place to be
pi_9695729
Hoelang je relatie ook is je komt altijd wel eens in de verleiding, of een gedachte erover.
Hier is verder niks mis mee, alleen als je eraan toegeeft ben je fout bezig. Ik ben vroeger heel vaak vreemd gegaan maar ben het anders gaan bekijken: Hoe zou ik me voelen als mijn vriendin zou vreemd gaan en ik kom er 8er.
Pzies ook kut, daarom doe ik het nu niet meer. Ik hou alleen van haar
  donderdag 10 april 2003 @ 14:27:15 #102
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_9698445
Het hangt er een beetje van af hoe je "vreemdgaan" definieert. Ik definieer vreemdgaan als zonder medeweten en zonder voorafgegeven toestemming van je partner seksuele handelingen met een 3e persoon hebben.

Als je zoals Scanman01 en Thumper met je partner afgesproken hebt dat zowel jij als je partner bij gelegenheid wel eens met een ander mag neuken, dan noem ik dat geen vreemdgaan. Dat noem ik een vrije relatie.

Wat mijzelf betreft, ik heb een relatie omdat ik samen met haar (mijn vrouw dus) verder door het leven wil, samen iets opbouwen en samen van het leven genieten. En daar valt dus ook seks onder! Ik vind het een erg prettig idee dat mijn vrouw haar seksualiteit exclusief voor mij houdt. En dat is ook omgekeerd het geval. Voor ons allebei geldt dan ook dat het woord trouwen het woord trouw bevat. En dat trouwen gebaseerd is op elkaar vertrouwen! Wij hebben de afspraak dat onze seksualiteit exclusief is voor elkaar. Als mijn vrouw vreemd zou gaan dan is dat een rechtstreekse inbreuk op het vertrouwen tussen ons! (Idem als ik vreemd zou gaan natuurlijk.) En wat voor basis heeft de relatie dan nog? De relatie zou absoluut over zijn.

Oh, en tegen degene die zich afvroeg hoeveel waard je relatie eigenlijk is als je hem beeindigt wegens overspel zeg ik: hoeveel waard is je relatie eigenlijk als je überhaupt BEGINT aan overspel?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')