abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9182432
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik toch niet ... en reken erop dat je dan veel lol kunt beleven. Helemaal als je een partner hebt die het met je eens is. Want je hebt maar 1 leven en om dan inderdaad 50 jaar ofzo nooit meer iets met een andere vrouw (in mijn geval) te mogen doen is eigenlijk een beetje zonde. Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten. Als je een halve eeuw trouw kunt blijven aan je partner en het ook nog eens niet erg vindt, dan is er niets aan de hand!

Mee eens. Ik vind het ook vervelend dat monogaam zijn vaak gezien wordt als een teken van liefde of trouw. Wat eigenlijk gewoon heel kinderachtig is. Er wordt van je verwacht dat je monogaam bent en in ruil daarvoor zal die ander dat ook zijn maar wat precies schiet je daarmee op? Ik vind het leuker om elkaar te beloven dat je geen gekke dingen doet (het moet geen vrijbrief zijn voor ordinair rondgeneuk) maar wel allebei probeert een zo leuk mogelijk leven te hebben zonder elkaar of jezelf beperkingen op te leggen. Wat mij persoonlijk een stuk aantrekkelijker in de oren klinkt dan wat opofferingen doen en weemoedig nadenken over wat je allemaal mist want dat komt geheid toch een keer. Ik ken niet zo veel huwelijken die echt gelukkig zijn, dus die utopie van 50 jaar gelukkig met dezelfde en ook nog fijne seks, ik zie het er niet meer van komen.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  maandag 17 maart 2003 @ 16:17:07 #27
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_9182481
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen een relatie kunnen beeindigen zodra de partner vreemd is gegaan. Volgens mij is er dan nooit echt sprake geweest van liefde, maar goed. Ik heb dan ook een wat vrije mening over deze zaken. Volgens mij is het een illusie om 50 jaar ofzo monogaam te kunnen blijven. Er zijn wel mensen die dat kunnen, maar die komen gewoon nooit in een situatie of houden gewoon niet van sex.

Voor mij zijn liefde en sex twee verschillende zaken. Liefde deel je inderdaad wel met 1 persoon. Sex ook zoveel mogelijk, maar af en toe eens lekker van bil gaan met een ander moet kunnen. Zolang het maar geen echte relatie wordt, want dan ben je wel verkeerd bezig denk ik.

Mee eens, ik geloof alleen dat mijn vriendin dat niet is dus..... toch maar monogaam zijn dan.
En hoe voelt u zich nu?
pi_9186812
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:15 schreef _Maria_ het volgende:
Ik vind het leuker om elkaar te beloven dat je geen gekke dingen doet (het moet geen vrijbrief zijn voor ordinair rondgeneuk) maar wel allebei probeert een zo leuk mogelijk leven te hebben zonder elkaar of jezelf beperkingen op te leggen.
Hier gaat het dus om....... het is toch de waarde die je echt en de definitie die je geeft aan het woord "Trouw". Westers gebruik = 1 vrouw. Simpel. Volgens de bijbel ook, geen wonder dat er zoveel mensen waarde daaraan hechten. Het onbegrip van velen, vooral vrouwen, dat sex en liefde appart staan zorgt ervoor dat de meeste niet vrij zijn in hun relatie.
Ordinair rondgeneuk is juist hetgeen wat geen relatie met een ander persoon schept. Maar aangezien mannen en vrouwen elkaars gelijken zijn in de ogen van de vrouwelijke evolutie is er 1 probleem:
- Hoe kan een vrouw nou vreemdgaan zonder er een relatie aan overhouden, terwlijl zij nou juist emotionele waarde aan sex hecht.

Dit kan dus per definitie niet.
Dan geef je aan: "een zo leuk mogelijk leven te hebben zonder elkaar of jezelf beperkingen op te leggen."
Dit houd dus in dat het rondneuken word goedgekeurd. GEEN beperkingen. ...... is niet handig dus ......

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_9189595
als mijn vriend vreemdgaat is het
pi_9192904
als mijn vriendin vreemd zou gaan is het heel erg over..

En er is echt wel heel veel liefde (ook van mijn kant) maar dat doe je gewoon niet! Dan is de liefde van haar kant er dus blijkbaar niet.. Het zou altijd in mijn hoofd blijven spoken.. Ik zou het nooit kunnen vergeten..

Maar gelukkig weet ik zeker dat ze zoiets zou doen dus hoef ik er niet over na te denken verder

pi_9196100
Mocht het gebeuren dat mijn vriendin vreemd zou gaan is het linea recta naar huis en niet weer terugkomen. Uitleg en excuses zijn overbodig.....

Mocht het gebeuren dat ik zelf in de gelegenheid zou raken (wat ik sterk betwijfel) of op één of andere manier gedwongen vreemd zou gaan (?), dan zou ik m'n spullen pakken, proberen m'n excuus aan te bieden en daarna proberen levend (en on-gecastereerd) uit het huis te komen.

Vreemdgaan is voor mij de ultime vorm van verraad. Punt uit.

pi_9196414
Van mij mag me vriend..als ik het ook mag...als ie me maar als een gelijke behandelt en niet als oud vuil..

ben nogal open minded met dat soort dingen...

pi_9196440
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:01 schreef shavirah het volgende:
Van mij mag me vriend..als ik het ook mag...als ie me maar als een gelijke behandelt en niet als oud vuil..

( maar ik vind wel dat je het dan moet doen puur om de sex..( of nouja..hoeft niet persee..)..als je niet van elkaar houd moet je gewoon stoppen..beetje moeilijk uit te leggen hoe ik erover denk..)

Ik zou nooit zelf zomaar vreemdgaan..maar als het me voorgesteld zou worden (met elkaars acceptatie) tja..dan misschien wel..

laat ik mijn mond maar houden...

dinsdag 18 maart 2003 @ 02:13:39 #34
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_9196545
Uiteraard respecteer ik jullie keuze om vreemd te gaan, maar ik vind het BELACHELIJK... Mjah, dat is eruit...

Jezus, lekkere band heb je dan...

Ey schat, ik ga ff dat meidje aan de overkant verwennen, hoe laat ben jij straks thuis nadat je bij theo & herman bent langsgeweest? 9 uur? oh mooi, dan kunnen we dan nog even knuffelen...

Hartstikke leuk... de basis van iedere goede relatie...

Kijk, dat je eens een andere slaatje wil proeven, kan ik inkomen, maar dan moet je geen relatie beginnen... Als je gewoon lekker wilt rond... proeven, moet je fijn single blijven en je bij one-night stands of wat dan ook houden...

In iedere relatie waar ik heb gezeten was de eerste en belangrijkste regel: Vreemdgaan:
Nou ja, er kwam daarna ook nog een belofte van geweld jegens de "dader", maar dat bespaar ik jullie maar ;-)...

Liefde is: elkaar nemen zoals je bent... Dus niet andere mensen gaan nemen, he :-p...

RD

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:10:40 #35
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_9198749
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen een relatie kunnen beeindigen zodra de partner vreemd is gegaan. Volgens mij is er dan nooit echt sprake geweest van liefde, maar goed. Ik heb dan ook een wat vrije mening over deze zaken. Volgens mij is het een illusie om 50 jaar ofzo monogaam te kunnen blijven. Er zijn wel mensen die dat kunnen, maar die komen gewoon nooit in een situatie of houden gewoon niet van sex.

Voor mij zijn liefde en sex twee verschillende zaken. Liefde deel je inderdaad wel met 1 persoon. Sex ook zoveel mogelijk, maar af en toe eens lekker van bil gaan met een ander moet kunnen. Zolang het maar geen echte relatie wordt, want dan ben je wel verkeerd bezig denk ik.

Heb je weleens een meisje gehad waarvan je echt heel erg veel hield, die je dan ging vertellen dat ze even lekker heeft liggen neucken met iemand anders?

Ik moet er echt niet aan denken dat mn vriendin met iemand anders ligt te sexen... En als het zo is dan is het inderdaad

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_9201404
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:13 schreef RedDevil085 het volgende:
Uiteraard respecteer ik jullie keuze om vreemd te gaan, maar ik vind het BELACHELIJK... Mjah, dat is eruit...

Ey schat, ik ga ff dat meidje aan de overkant verwennen, hoe laat ben jij straks thuis nadat je bij theo & herman bent langsgeweest? 9 uur? oh mooi, dan kunnen we dan nog even knuffelen...

Kijk, dat je eens een andere slaatje wil proeven, kan ik inkomen, maar dan moet je geen relatie beginnen... Als je gewoon lekker wilt rond... proeven, moet je fijn single blijven en je bij one-night stands of wat dan ook houden...

In iedere relatie waar ik heb gezeten was de eerste en belangrijkste regel: Vreemdgaan:
Nou ja, er kwam daarna ook nog een belofte van geweld jegens de "dader", maar dat bespaar ik jullie maar ;-)...

Liefde is: elkaar nemen zoals je bent... Dus niet andere mensen gaan nemen, he :-p...

RD

Hallowww
pi_9201523
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:13 schreef RedDevil085 het volgende:

RD

INDERDAAD!

Ik heb het een keer meegemaakt, en tis echt klote. Je vtrouwt iemand en niks is erger als het gevoel dat iemand je vertrouwen heeft beschadigd. Als mijn vriend zou vreemdgaan dan zou ik in eerste instantie kwaad zijn, want hoe kun je zoiets iemand alleen al aandoen... en darana zou ik me verraden en kut voelen... maar tis inderdaad , want vergeven lukt (meestal)niet, zelfs vergeten niet... en ik spreek uit ervaring!!!

P.s. als je met elkaar afspreekt dat je het wel accepteerd; oke... maar ik kan me er persoonlijk niet in vinden!

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:11:41 #38
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_9201669
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:03 schreef shavirah het volgende:

( maar ik vind wel dat je het dan moet doen puur om de sex..( of nouja..hoeft niet persee..)..als je niet van elkaar houd moet je gewoon stoppen..beetje moeilijk uit te leggen hoe ik erover denk..)

Ik zou nooit zelf zomaar vreemdgaan..maar als het me voorgesteld zou worden (met elkaars acceptatie) tja..dan misschien wel..

Ik denk er ook zo ongeveer over...
Ik ga nooit vreemd... Mijn vriendin en ik overleggen altijd eerst met elkaar, als één van ons het er niet mee eens is is het een no-go. Zolang je het kunt overleggen is het geen vreemdgaan

(Maar meestal draait het uit op een extra meisje erbij in bed, gezellie met z'n 3-tjes...)

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 18 maart 2003 @ 21:58:09 #39
50300 CIXX
Rotterdam
pi_9217304
CIXX is zéér tevreden ... een mooier meissie ken ik me niet wensen ...

dus vreemd gaan zal er nooit van komen ... en as het wel zo zou zijn (van mij kant) is de relatie uiteraard over ... plus dat ik een paar blauwe noten heb

en as het andersom zou zijn : relatie over en weer een slachtoffer van zinvol geweld

Hardcore is my life, is my style!
pi_9223233
Zei ging vreemd.... Met mij... Ik was en het ging uiteindelijk
Account Disabled
pi_9223245
Vreemdgaan, waarom zou je als je een goede relatie hebt?
Ik kan me nix beters wensen als m'n vriendin hoor, ik hoef en wil ook niemand anders.. en zo denkt zij ook .

Maar als het een keer gebeurd (kans 0,0%) is het gelijk bye bye, geen excuus ofzo oprotten. Maar dat zal nooit gebeuren .

woensdag 19 maart 2003 @ 03:12:43 #42
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_9223247
Om alle risico's te vermijden moet je het ook niet zeggen, dat is het domste wat je kunt doen

Ik en de persoon met wie ik wel eens het bed deel houden het beide graag verborgen voor onze partners en kinderen.

Maar je je partner er positief tegenover staat is dat mooi meegenomen. De mijne iig niet. En ik geloof niet dat een mens monogaam is van nature. Ik geloof dat ook 70-80% ook tijdens het huwelijk wel eens met een ander in bed is gedoken. Was een onderzoek een jaar of twee geleden, maar dat herinner ik me niet meer zo.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_9223276
Mijn eerste reactie zal zijn.

Maar als ik er goed over nadenk wil ik denk ik mijn vriendin niet kwijt. Dus als het iets eenmaligs was door wat voor reden dan ook kan ik het haar waarschijnlijk wel vergeven, denk dan btw wel dat ik tijdje geen sex meer met haar zou willen.

Probleem is dan natuurlijk wel dat je je vertrouwen kwijt bent in je partner. Ik weet dan weer niet of dat terugkomt.

Het blijft moeilijk om er over te praten. Denk dat mijn conclusie is dat ik het niet weet Ik kan nu wel dingen zeggen maar als het echt gebeurd zal ik waarschijnlijk toch anders reageren

woensdag 19 maart 2003 @ 03:59:25 #44
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9223278
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 03:12 schreef MREn het volgende:
Om alle risico's te vermijden moet je het ook niet zeggen, dat is het domste wat je kunt doen

Ik en de persoon met wie ik wel eens het bed deel houden het beide graag verborgen voor onze partners en kinderen.

Maar je je partner er positief tegenover staat is dat mooi meegenomen. De mijne iig niet. En ik geloof niet dat een mens monogaam is van nature. Ik geloof dat ook 70-80% ook tijdens het huwelijk wel eens met een ander in bed is gedoken. Was een onderzoek een jaar of twee geleden, maar dat herinner ik me niet meer zo.

Kijk, dit vind ik dus gewoon een teringstreek. Waarom? Omdat je willens en wetens degene vanwie je houdt (?) en die jou vertrouwt (!) belazert. Een keertje een uitglijder, okee, dat kan ik me nog voorstellen. Maar dit? Zielig, laf, achterbaks en wel heel erg onvolwassen vind ik dit.

En je dan ook nog verschuilen achter 'wel 70 of 80% doet het'. Me reet ja, succes met je echtscheiding, zakkenwasser.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 19 maart 2003 @ 04:09:26 #45
22002 MREn
pi_9223282
Wat niet weet, wat niet deert.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 19 maart 2003 @ 04:10:38 #46
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9223285
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 04:09 schreef MREn het volgende:
Wat niet weet, want niet deert.
Spoken like a true coward

Wees er maar trots op.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 19 maart 2003 @ 04:12:31 #47
22002 MREn
pi_9223286
sex blijft iets anders dan liefde
  woensdag 19 maart 2003 @ 04:15:06 #48
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9223288
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 04:12 schreef MREn het volgende:
sex blijft iets anders dan liefde
Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het niet om. Jij kwetst jouw partner. Met opzet. Herhaaldelijk. En als verdediging voer je aan: 'wat niet weet, wat niet deert".

Kortom: het interesseert je geen moer wat je partner denkt, jij doet gewoon waar je zin in hebt, je misbruikt volkomen al het vertrouwen dat zij in je legt, en je bent zelfs nog te belazerd om hier überhaupt eens over na te denken of verantwoordelijkheid voor te nemen.

Nog korter om: je bent een loser.

woensdag 19 maart 2003 @ 04:24:42 #49
22002 MREn
pi_9223298
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 04:15 schreef Kwark het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het niet om. Jij kwetst jouw partner. Met opzet. Herhaaldelijk. En als verdediging voer je aan: 'wat niet weet, wat niet deert".

Als die persoon er niets van weet, kan deze ook niet gewests worden.
quote:
Kortom: het interesseert je geen moer wat je partner denkt, jij doet gewoon waar je zin in hebt, je misbruikt volkomen al het vertrouwen dat zij in je legt, en je bent zelfs nog te belazerd om hier überhaupt eens over na te denken of verantwoordelijkheid voor te nemen.
Ja zeker wel, daarom ook verborgen. Om haar gevoelens wat te beschermen.
quote:
Nog korter om: je bent een loser.
En ik voel me er niet bepaald door bezwaard in mn leven.
pi_9223303
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 04:24 schreef MREn het volgende:

Als die persoon er niets van weet, kan deze ook niet gewests worden.

Ja zeker wel, daarom ook verborgen. Om haar gevoelens wat te beschermen.
En ik voel me er niet bepaald door bezwaard in mn leven.

Natuurlijk voel jij je niet bezwaard. En het is hardstikke slim van je om zo sneaky te doen want als je ware aard naar voren komt kan je geen vrouw meer krijgen dus petje af | :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')