abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9150743
Als je vreemd gaat, is je eigen relatie dan acuut over of ligt het aan omstandigheden?

En als je partner vreemd gaat, zijn er dan andere regels?

why worry? Enjoy life!
  zondag 16 maart 2003 @ 02:30:21 #2
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_9150762
Dan is het
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_9150766
quote:
Op zondag 16 maart 2003 02:30 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Dan is het
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  zondag 16 maart 2003 @ 02:32:50 #4
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_9150786
Vreemd gaan is vreemd gaan vind ik.............Dan zijn er geen verzachtende omstandigheden (vind ik)
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zondag 16 maart 2003 @ 03:01:05 #5
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_9150986
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 16 maart 2003 @ 03:04:55 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9151002
Ik heb nooit begrepen dat mensen een relatie kunnen beeindigen zodra de partner vreemd is gegaan. Volgens mij is er dan nooit echt sprake geweest van liefde, maar goed. Ik heb dan ook een wat vrije mening over deze zaken. Volgens mij is het een illusie om 50 jaar ofzo monogaam te kunnen blijven. Er zijn wel mensen die dat kunnen, maar die komen gewoon nooit in een situatie of houden gewoon niet van sex.

Voor mij zijn liefde en sex twee verschillende zaken. Liefde deel je inderdaad wel met 1 persoon. Sex ook zoveel mogelijk, maar af en toe eens lekker van bil gaan met een ander moet kunnen. Zolang het maar geen echte relatie wordt, want dan ben je wel verkeerd bezig denk ik.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 16 maart 2003 @ 03:09:39 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9151021
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen een relatie kunnen beeindigen zodra de partner vreemd is gegaan. Volgens mij is er dan nooit echt sprake geweest van liefde, maar goed. Ik heb dan ook een wat vrije mening over deze zaken. Volgens mij is het een illusie om 50 jaar ofzo monogaam te kunnen blijven. Er zijn wel mensen die dat kunnen, maar die komen gewoon nooit in een situatie of houden gewoon niet van sex.

Voor mij zijn liefde en sex twee verschillende zaken. Liefde deel je inderdaad wel met 1 persoon. Sex ook zoveel mogelijk, maar af en toe eens lekker van bil gaan met een ander moet kunnen. Zolang het maar geen echte relatie wordt, want dan ben je wel verkeerd bezig denk ik.

Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt, want dat ligt gewoon in het instinctieve van de mens...
Maar door onze cultuur hebben we gewoon gezegd van, vreemdgaan is vreemdgaan .... Optiefen!

En ik kies denk ik toch eerder voor de cultuur dan voor het instinct

zondag 16 maart 2003 @ 03:13:33 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9151040
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:09 schreef Fliepke het volgende:
En ik kies denk ik toch eerder voor de cultuur dan voor het instinct
Ik toch niet ... en reken erop dat je dan veel lol kunt beleven. Helemaal als je een partner hebt die het met je eens is. Want je hebt maar 1 leven en om dan inderdaad 50 jaar ofzo nooit meer iets met een andere vrouw (in mijn geval) te mogen doen is eigenlijk een beetje zonde. Maar iedereen moet dat natuurlijk zelf weten. Als je een halve eeuw trouw kunt blijven aan je partner en het ook nog eens niet erg vindt, dan is er niets aan de hand!
  zondag 16 maart 2003 @ 04:30:13 #9
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_9151274
quote:
Topic: Vreemgaan.......en dan?
Pssst. Spelfoutje in topictitel.

Vreemdgaan opzich maakt geen fuk uit. Helaas wordt daar in onze Calvinistische matschappij nogal (onnodig) zwaar aan getild, met alle pijnlijke gevolgen voor alle partijen vandien; nergens voor nodig. Vreemdgaan is zo oud als de weg naar Kralingen en gewoon een gezonde bijkomstigheid in anderszins vastgeroeste relaties. Je kan natuurlijk na de na x jaar uitgebluste relatie met dezelfde persoon 's-avonds weer een bakkie troost op de bank nemen met elkaar. Vreemdgaan met de buuv' (v/m - doorhalen wat niet van toepassing is) is spannender.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 16 maart 2003 @ 11:26:17 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9152833
topictitel aangepast

Vreemdgaan, sexuele handelingen met een ander waarvan je weet dat de partner het er niet mee eens is.
M.i. een hele grote breuk in het vertrouwen tussen de beide partners. Voor mij ook niet toelaatbaar binnen een relatie.
Ik ben er ook van overtuigd dat als de relatie goed is, er geen aanleiding is voor vreemdgaan.
Of de relatie meteen over is, weet ik zo niet. Dat hangt van diverse omstandigheden af. (eenmalig, gevoel, met wie, etc)
Maar de kans dat er koffers gepakt mogen worden is groter dan dat hij mag blijven bij mij.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_9152885
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik toch niet ... en reken erop dat je dan veel lol kunt beleven. Helemaal als je een partner hebt die het met je eens is.

kun je het dan nog wel vreemdgaan noemen, is het dan niet meer iets in de trend van 'partnerruil' om het zo maar even te noemen.
onder
  zondag 16 maart 2003 @ 11:37:08 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9152964
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:30 schreef Haanibal het volgende:

[..]

kun je het dan nog wel vreemdgaan noemen, is het dan niet meer iets in de trend van 'partnerruil' om het zo maar even te noemen.

Daar heb je gelijk aan ja. Dan is er meer sprake van een open relatie.
Vreemdgaan zonder dat er goedkeuring is van de partner is idd iets anders, maar ook dat lijkt me moeilijk te voorkomen. Niet voor niets gaan heel erg veel relaties kapot omdat een van de twee een keer met iemand anders naar bed is geweest. Je hebt mensen die vaak aan sex met anderen denken... en het ook soms doen. Je hebt ook mensen die vaak aan sex met anderen denken.... en het nooit doen. In mijn ogen is er eigenlijk niet echt een groot verschil. De wens om sex te hebben met anderen moet toch ook al een enorme afknapper zijn voor de partner van diegene.
pi_9153324
Ik ben niet zo vooringenomen dat ik nu al zondermeer kan zeggen dat ik mijn vriendin de deur zou wijzen als zij door wat voor reden dan ook ns vreemdgaat.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9153877
Als mijn vriendin met een ander naar bed gaat zonder dat ik er van weet is het over tussen ons. Zoiets doe je niet. Als mijn vriendin met iemand anders zoent zal ik dat niet leuk vinden, maar ik vind dat geen reden om het uit te maken.
pi_9153913
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:26 schreef E.T. het volgende:
topictitel aangepast

Vreemdgaan, sexuele handelingen met een ander waarvan je weet dat de partner het er niet mee eens is.
M.i. een hele grote breuk in het vertrouwen tussen de beide partners. Voor mij ook niet toelaatbaar binnen een relatie.
Ik ben er ook van overtuigd dat als de relatie goed is, er geen aanleiding is voor vreemdgaan.
Of de relatie meteen over is, weet ik zo niet. Dat hangt van diverse omstandigheden af. (eenmalig, gevoel, met wie, etc)
Maar de kans dat er koffers gepakt mogen worden is groter dan dat hij mag blijven bij mij.

* Helemaal mee eens is
  zondag 16 maart 2003 @ 17:58:34 #16
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9160161
quote:
Op zondag 16 maart 2003 02:28 schreef papsarmy het volgende:
Als je vreemd gaat, is je eigen relatie dan acuut over of ligt het aan omstandigheden?

En als je partner vreemd gaat, zijn er dan andere regels?

Dan ben je een lul .
Age of fruity enlightenment!
pi_9160208
Je houdt je bek en doet of er niks gebeurd is.
CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
  zondag 16 maart 2003 @ 18:49:10 #18
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_9160948
Vreemdgaan is met een ander naar bed gaan terwijl dat niet door je huidige partner wordt geaccepteerd, anders is het gewoon een vrije relatie inderdaad.
Maar ik weet wel dat de topicstarter doelt op het eerste geval en dus een antwoord:
Mits ik zou vreemdgaan, of mijn vriendin. Dan is het dan wel afgelopen
Today we escape, we escape.......
  zondag 16 maart 2003 @ 18:55:16 #19
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_9161080
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:26 schreef E.T. het volgende:
topictitel aangepast

hier ben ik het voledig mee eens. Als je iemand meteen de deur uit zet als hij/zij is vreemd gegaan hoeft het niet te betekenen dat er nooit liefde is geweest tussen die twee (zoals iemand hierboven zei). Het lijkt mij juist wel dat er liefde is/was, maar door die breuk in het vertrouwen kan je die liefde opgeven denk ik. Maar goed, volgens mij kan je ook makkelijk monogaam zijn voor 50 jaar als je wel van sex houdt. Sex met degene van wie je houdt is volgens mij de beste sex die er bestaat, en als jij 50 jaar lang van die persoon blijft houden kan je dus ook 50 jaar lang lekkere sex hebben en monogaam blijven.
To infinity…and beyond!
pi_9161613
Vind nie dat vreemdgaan een einde van de relatie hoeft te betekenen.
Ik vind persoonlijk dat er veel meer gevoelens in een knuffel en kus zitten dan in een potje sex. Dus zal ook me meer gekwetst voelen zou men vriendin genegenheid gaan zoeken op een ander tegen dat ze eenmalig me sexueel zou bedriegen. Keur daarom dit niet goed he
  maandag 17 maart 2003 @ 12:58:54 #21
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9177217
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:01 schreef Alfonso het volgende:
Je houdt je bek en doet of er niks gebeurd is.
Aarghh you asshole.. haha!

Nee ik zou het dus echt zeer zeker harstikke over en uit maken, niks geen vrienden meer, niks niet relatie.. helemaal niks! Optiefen!!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9178005
Als mijn vriendin vreemd gaat (zoenen, sex whatever) dan is het over en uit, geen excuses of smoesjes mogelijk.. Ondanks dat ik dus wel erg van haar hou. We weten ook hoe we erover zouden denken van elkaar en zij is daar precies hetzelfde in...
Hallowww
pi_9180197
quote:
Op zondag 16 maart 2003 03:04 schreef scanman01 het volgende:

Dat is puur gezeik!!

Als je van elkaar houdt dan ga je zekers nie vreemd!!!? Doe je dat wel dan hou je niet van iemand, dan houd er iemand niet van jou!! En dan is het bij mij echt wel tot ziens!!

Mijn vriendin heeft maar gewoon van mensen af te blijven en anders is het totziens... en dan zie maar eens iemand zoals mij weer te krijgen, lukt je niet!!! (meen ik serieus)

Been there, done that, got the t-shirt
pi_9180393
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:55 schreef quility het volgende:

[..]

Dat is puur gezeik!!

Als je van elkaar houdt dan ga je zekers nie vreemd!!!? Doe je dat wel dan hou je niet van iemand, dan houd er iemand niet van jou!! En dan is het bij mij echt wel tot ziens!!

Mijn vriendin heeft maar gewoon van mensen af te blijven en anders is het totziens... en dan zie maar eens iemand zoals mij weer te krijgen, lukt je niet!!! (meen ik serieus)

Maarja, kijk naar dieren...je moet je zoveel mogelijk zien voort te planten...dus ergens begrijp ik wel dat sommige mensen de drang tot vreemdgaan hebben...
Ik ben gek :)
pi_9181141
Vreemdgaan is toch echt een hele grote tot nooit meer ziens wat mij betreft. Dat andere stellen daar bepaalde afspraken over hebben is prima trouwens. Ik zou alleen gek worden van jaloezie als ik weet dat mijn vriendin met andere kerels het bed zou delen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')