quote:Oefening baart kunst.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:00 schreef SliderTPP het volgende:
mwah, maar het valt niet mee, sex hebben en die bal tegelijkertijd in de korf plaatsen
quote:of een kind als je niet oppast
Op zaterdag 15 maart 2003 23:03 schreef sooty het volgende:[..]
Oefening baart kunst.
De sex is wel anders dan als je een relatie hebt, maarja het is lekker, vertrouwd, makkelijk, je hoeft elkaar weinig te vertellen uit te leggen. Het gebeurt vaak gewoon als we bij elkaar zijn al is dat tegenwoordig heel weinig, 1x in de 2 maanden....
Ik doe het uit voorzorg wel veilig met haar nu we geen relatie meer hebben
quote:Dat wel ja.. Dat lijkt me ook het grootste 'probleem' bij rebound sex..
Op zondag 16 maart 2003 02:02 schreef NietGroen het volgende:
nog nooit gedaan.
Lijkt me bdw ook erg moeilijk, er zullen dan toch weer emoties enzo loskomen
Ik heb er zelf geen ervaring mee
quote:Ik heb al een hele tijd sex met mn ex
Op zaterdag 15 maart 2003 22:59 schreef iefow het volgende:
Er zijn vast mensen die ervaring hebben met het fenomeen rebound sex: sex met je ex (for the good old times). Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit verschijnsel en hoe vaak ze dit dan doen? Mijn eerste rebound heb ik (nog) niet gehad. Wordt de sex hierdoor lekkerder?
Anyway, neuken zonder verplichtingen is zwaar okay
maar mijn advies is dan: doe het met iemand waar je geen relatie mee hebt gehad
quote:Dan is het toch geen reboundsex meer,
Op zondag 16 maart 2003 04:43 schreef vosss het volgende:
Mijn advies is dan: doe het met iemand waar je geen relatie mee hebt gehad
* generalist heeft weer wat geleerd vandaag
Ja, ervaring mee. Mijn relatie (bijzonder lange relatie al zeg ik het zelf) is niet al te lang geleden uit gegaan. We hebben elkaar nog regelmatig zagen en ook nadat de relatie uit was gegaan hebben we sex gehad. Dat was zo ontzettend veel beter dan de laatste jaren binnen de relatie!!
Het vreemde is dan alleen dat wanneer je dat te vaak gaat doen je gaat twijfelen of het wel uit is en het bijna automatisch weer "aan" gaat (bij dat punt zijn wij nog niet).
quote:Ik dacht eigenlijk dat rebound is wanneer je net uit een relatie komt en "maar een ander neemt" om je ex te vergeten.
Op zondag 16 maart 2003 11:16 schreef generalist het volgende:
* generalist heeft weer wat geleerd vandaag
Sex met je ex is volgens mij gewoon sex met je ex.
quote:Dit dacht ik ook.
Op zondag 16 maart 2003 11:19 schreef Barb het volgende:[..]
Ik dacht eigenlijk dat rebound is wanneer je net uit een relatie komt en "maar een ander neemt" om je ex te vergeten.
quote:Dat dacht ik nou ook!!
* generalist heeft ook weer wat afgeleerd vandaag
quote:nu brengen jullie me aan 't twijfelen, maar als ik dan even 'logisch' nadenk
Op zondag 16 maart 2003 11:19 schreef Barb het volgende:[..]
Ik dacht eigenlijk dat rebound is wanneer je net uit een relatie komt en "maar een ander neemt" om je ex te vergeten.
quote:Rebound is een house feest
Op zondag 16 maart 2003 12:07 schreef iefow het volgende:[..]
nu brengen jullie me aan 't twijfelen, maar als ik dan even 'logisch' nadenk
dan bedenk ik me dat bij basketbal iets een rebound is als je de bal voor een 2e keer in de ring probeert te gooien.. dat is toch nogsteeds dezelfde bal? het is het gewoon nog een keer proberen met een dezelfde bal en niet een andere..
Trek je conclusie
Geile eraan: niet bij haar thuis of bij mij (anders kijken de oudjes weer zo raar op), maar op het station, in het park, in de rabobank pinhok, in een bushokje, enz, enz....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |