En daar baal ik wel een beetje van.
Ik wil niet alleen seks om de seks. Ik wil seks met haar omdat ik haar wil ontdekken.
[Dit bericht is gewijzigd door Profesor op 15-03-2003 23:22]
profesor: Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. sterkte
[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 15-03-2003 22:59]
quote:Laat je nou niet zo kennen joh!
Op zaterdag 15 maart 2003 22:41 schreef Profesor het volgende:
-edit-
zwak moment
(gebaseerd op ruim 5000 ondervraagden).
quote:Ach eigenlijk had ik dat wel verwacht... Ik wilde even mijn verhaal typen/kwijt.
Op zaterdag 15 maart 2003 22:54 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Laat je nou niet zo kennen joh!
Elk topic kent wel een aantal van dat soort replies!
Maar in het kort: Bekruipt het gevoel dat ik meer een soort oudere broer ben dan een gulle minnaar.
quote:Wees blij dat je seksueel aantrekkelijk bent en er als een echte man uitziet, en veel seks hebt gehad, en nu nog steeds af en toe.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:18 schreef Profesor het volgende:[..]
Ach eigenlijk had ik dat wel verwacht... Ik wilde even mijn verhaal typen/kwijt.
Maar in het kort: Bekruipt het gevoel dat ik meer een soort oudere broer ben dan een gulle minnaar.
quote:Tja het grappige is dat ik geen vrouwenverslinder ben en het aantal vrouwen op zich wel meevallen. maar de ex-vriendinnen waren wel zeer wellustig, ervaren en bedreven. Mijn eerste vriendin was ook paar jaartjes ouder... Misschien puur toeval dat deze meiden seksueel zo enorm actief waren en dat het daarom nu een beetje tegenvalt.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:29 schreef M4stermind het volgende:[..]
Wees blij dat je seksueel aantrekkelijk bent en er als een echte man uitziet, en veel seks hebt gehad, en nu nog steeds af en toe.
Bij mij zien vrouwen me alleen maar als broer.
(niet dat ik nooit een vriendin gehad heb ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |