abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2003 @ 22:07:56 #51
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_10204701
Als een clan je gelijk een member maakt en dus jou geen 2/3 weken proef laat draaien dan moet je er niet bij gaan. Kan nooit een goede volwassen clan zijn.
Lief :)
  zondag 4 mei 2003 @ 22:29:08 #52
37243 Salteh
Oi! Oi! Niii!
pi_10205356
T is natuurlijk ook slim om ff te kijken hoe lang de clan al bestaat en welke resultaten ze in het verleden behaald hebben.

maar vergeet niet..
"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"

...
pi_10209419
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Waar ik me altijd aan ergerde bij q3 clans. Dat goede clans na een paar maanden worden opgeheven en dan wordt er weer een nieuwe clan opgericht met ongeveer delzelfde leden..paar maanden later weer hetzelfde.
En dan heb je ook van die gasten die elke maand van clan verwisselen pff.
Dat doen ze voor de stats te manipuleren.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_10219488
Wil ook bij een clan van Red Alert 2 Yuri's revenge maar het lukt me niet of ik snap het niet goed
pi_10219547
Wat lukt er dan niet???
pi_10220160
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:15 schreef gieling.com het volgende:
Wat lukt er dan niet???
Nou ik kan me niet toevoegen bij een clan omdat ik hun paswoord niet heb denk ik.
Heeft iemand op fok! geen clan van Ra-Yuri's revenge?
  maandag 5 mei 2003 @ 14:52:36 #57
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_10220948
Haha die clan moet je natuurlijk eerst willen hebben natuurlijk
Lief :)
pi_10334025
Om Recruit te zijn bij een Clan is best spannend want je weet niet wat de leader(s) van je denken.
Maar als je er emaal in zit voel je je er gewoon helemaal thuis
[14.gif]
  zaterdag 10 mei 2003 @ 08:58:13 #59
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10334638
Heeft iemand een serieuse actieve clan voor BF 1942?

Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus

Iemand tips?

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10438621
Heb ook bij een stuk of 5 mohaa clan gezeten
Speel liever zonder clan

* steve-o heet Grasmaaier in mohaa en Spearhead

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10472620
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 08:58 schreef HomerJ het volgende:

Iemand tips?

Sixpack zoekt op dit moment leden.
Ik ben BF binnen Sixpack aan het opzetten.
Met andere spellen zijn we al 4 jaar actief
Onze clan telt 70 members
De link naar onze site is www.sixpackcommunity.com
Of je neemt contact op met mij via msn: mistert125@hotmail.com
Xbox Live: Anormius
pi_10478626
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 08:58 schreef HomerJ het volgende:

Iemand tips?

We hebben heel veel leden maar we spelen niet meer echt veel nee
[14.gif]
pi_10479836
Belachelijk triest knurfterig kuddegedrag... Ik weet nog uit mijn counter-strike tijd, elke keer als een newbie binnenkomt en na wat vragen erachter is wat zo'n clan inhoudt begint ie eerst een half uur bij alle andere clans te zeuren, om er vervolgens zelf een te beginnen.

Als je zo nodig met een eigen groep wil spelen, begin dan wat met je eigen vrienden.

pi_10480085
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:07 schreef SirPeter het volgende:
Als een clan je gelijk een member maakt en dus jou geen 2/3 weken proef laat draaien dan moet je er niet bij gaan. Kan nooit een goede volwassen clan zijn.
wat je zegt klopt maar deels. Ik dacht toen ik 't las "oh jee, newbie clan" aangezien die speler boven het gemiddelde van hun clan heeeeeeel graag willen houden en ze dan proberen te paaien met "laat ons niet in de steek".

Maar je hoeft echt geen 2/3 weken mee te draaien voordat er beslist wordt of je wel of niet kan joinen. Bij onze clan wordt er gekeken of iemand goed genoeg is en kan dan of joinen of oprotten
Bovendien geldt voor topclans dat ze toch wel weten wie de goede spelers bij andere clans zijn, en als ze willen kunnen die meestal toch wel joinen. (gaat natuurlijk niet op voor mensen die nooit in clanverband gespeeld hebben, zoals met Ed hier)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')