maar vergeet niet..
"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
quote:Dat doen ze voor de stats te manipuleren.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Waar ik me altijd aan ergerde bij q3 clans. Dat goede clans na een paar maanden worden opgeheven en dan wordt er weer een nieuwe clan opgericht met ongeveer delzelfde leden..paar maanden later weer hetzelfde.
En dan heb je ook van die gasten die elke maand van clan verwisselen pff.
quote:Nou ik kan me niet toevoegen bij een clan omdat ik hun paswoord niet heb denk ik.
Op maandag 5 mei 2003 14:15 schreef gieling.com het volgende:
Wat lukt er dan niet???
Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus
Iemand tips?
* steve-o heet Grasmaaier in mohaa en Spearhead
quote:Sixpack zoekt op dit moment leden.
Op zaterdag 10 mei 2003 08:58 schreef HomerJ het volgende:
Heeft iemand een serieuse actieve clan voor BF 1942?Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus
Iemand tips?
quote:We hebben heel veel leden maar we spelen niet meer echt veel nee
Op zaterdag 10 mei 2003 08:58 schreef HomerJ het volgende:
Heeft iemand een serieuse actieve clan voor BF 1942?Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus
Iemand tips?
Als je zo nodig met een eigen groep wil spelen, begin dan wat met je eigen vrienden.
quote:wat je zegt klopt maar deels. Ik dacht toen ik 't las "oh jee, newbie clan" aangezien die speler boven het gemiddelde van hun clan heeeeeeel graag willen houden en ze dan proberen te paaien met "laat ons niet in de steek".
Op zondag 4 mei 2003 22:07 schreef SirPeter het volgende:
Als een clan je gelijk een member maakt en dus jou geen 2/3 weken proef laat draaien dan moet je er niet bij gaan. Kan nooit een goede volwassen clan zijn.
Maar je hoeft echt geen 2/3 weken mee te draaien voordat er beslist wordt of je wel of niet kan joinen. Bij onze clan wordt er gekeken of iemand goed genoeg is en kan dan of joinen of oprotten
Bovendien geldt voor topclans dat ze toch wel weten wie de goede spelers bij andere clans zijn, en als ze willen kunnen die meestal toch wel joinen. (gaat natuurlijk niet op voor mensen die nooit in clanverband gespeeld hebben, zoals met Ed hier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |