Tips : wees gewoon jezelf, doe je niet stoerder voor dat je bent, en als t slecht gaat betekent t niet meteen dat je niet wordt aangenomen wordt (de beste hebben weleens een slechte dag).
Maar realiseer je ook dat je waarschijnlijk veel vrije tijd moet opofferen voor t spelen voor wars.
Speel zelf nu DeltaForce LW, beetje oud maarja.
Zit niet bij clan, w8 eerst op BlackHawkDown, en zie dan wel of iemand me wil hebben
Kijk wel goed of je in een clan past en wat je wilt, wil je echt fanatiek elke week wat wars afwerken en in een strak teamverband spelen met leiders, of wil je gewoon wat knallen en fun hebben met wat clanmembers.
Have fun in ieder geval
quote:Juist! =)
Op zondag 16 maart 2003 17:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Kijk wel goed of je in een clan past en wat je wilt, wil je echt fanatiek elke week wat wars afwerken en in een strak teamverband spelen met leiders, of wil je gewoon wat knallen en fun hebben met wat clanmembers.
In ieder geval, ik heb nu sinds 2 jaar ofz in 4 clans gezeten...: ufo(QWTF/clan dood), KOC(QWTF/Clan levend), SG!(Q3F/clan dood), eQ(Q3F, Q1DM, QWTF, RTCW:ET/WT++, levend).
Bij de nog levende clans is 70% van de tijd erg fanatiek gespeeld, maar toch was er altijd goede verhouding leider/member en omgekeerd.. de leider is namelijk ook maar een member.. of anders gezegd: Zonder leden kan de leider geen leider zijn .
Dus.. kijk gewoon of de Clan en hun leden je bevallen.. en vraag ook een beetje rond wat anderen van de clan vinden.. Als je het goed met ze kan vinden is er geen probleem!
quote:Dat kan natuurlijk ook, voor mij de ideale clan
Op zondag 16 maart 2003 18:27 schreef Salteh het volgende:[..]
Juist! =)
Je kan antuurlijk ook elke week fanatiek wat wars hebben en fun hebben met de clanmembers
Ik zelf wil alleen maar raggen en schelden op free servers maar een maat van me die ook hier komt om te spelen zit wel in clans. Als het in teamverband je wel aanstaat moet je het gewoon proberen. Je kan altijd uitstappen toch
Daarbij : veel van die clanners spelen ook nog eens op FFA (free for all)servers. Ik had geen zin om op vreemde tijden practice en wars te doen en ook nog eens te kutten met figuren die er nooit zijn en dergelijke. Ik ben wel mercendary geweest bij clans overigens maar dat is maar elke keer eenmalig
Maar de squad waar ik in zit, is nog niet echt heel actief, omdat we nog maar 3 members hebben. Al die andere squads zitten loeivol, maar wij kunnen nog niet echt veel. Daarom zijn we nu nog leden aan het uitzoeken enzo
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:44 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke ben nu bij GOW erbijgenomen! Hoefde geeneens een trial ofzow!Op MSN zeiden ze dat ik goed genoeg was en dat ik ze niet in de steek moest laten
Maar de squad waar ik in zit, is nog niet echt heel actief, omdat we nog maar 3 members hebben. Al die andere squads zitten loeivol, maar wij kunnen nog niet echt veel. Daarom zijn we nu nog leden aan het uitzoeken enzo
quote:ed is hoer...cs clan? #fok @ quakenet
Op zondag 16 maart 2003 19:46 schreef SuperUli het volgende:
Ed is een beetje een clanhoertje.
Ik zit al 3 maand bij 1 clan, maar dat is meer voor de lol dan voor de rankings etc. Net zoals m'n CS clan...ook alleen maar voor de lol.
quote:Ik speel voor de lol, doe het nu ongeveer 1 jaar en 3 maand..Met een pauze van 3 maand..
Op zondag 16 maart 2003 19:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ed is hoer...cs clan? #fok @ quakenet
quote:Zekers t-t
Op zondag 16 maart 2003 19:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ed is hoer...cs clan? #fok @ quakenet
gewoon spelen, willen ze je niet? boeie..
quote:Ik speel ook mohaa (s) en zoek ook een clan...dus misschien kan/wil ik wel bij GOW... (Ik sta ook altyd bovenaan
Op zondag 16 maart 2003 19:44 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke ben nu bij GOW erbijgenomen! Hoefde geeneens een trial ofzow!Op MSN zeiden ze dat ik goed genoeg was en dat ik ze niet in de steek moest laten
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 18:55 schreef FCDB het volgende:[..]
Ik speel ook mohaa (s) en zoek ook een clan...dus misschien kan/wil ik wel bij GOW... (Ik sta ook altyd bovenaan
![]()
...maar wordt nooit gevraagd
![]()
maar ik vond het altijd veel leuker om die gasten in te maken....
ben wel lid van een clan.....maar ik speel haast niet meer.........en als ik nog eens speel doe ik het niet met de clan naam.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |