abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9144237
SARS wordt door de WHO beschreven als een groot gevaar voor de wereldgezondheid. In Nederland slaat het vogelvirus over op mensen en veroorzaakt een oogaandoening. We hebben al verschillende dieren- en vruchtenziektes gehad. Evt. oorlog met Irak. Noord-Korea etc. etc...

Is dit volgens gelovigen op dit forum de aanloop naar de dag des oordeels ?

fokschaap
pi_9144255
Er vanuitgaande dat er een Dag des Oordeels is, is elke dag een aanloop tot die dag toch?
pi_9144283
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:25 schreef Phuturistixxx het volgende:
Er vanuitgaande dat er een Dag des Oordeels is, is elke dag een aanloop tot die dag toch?
Eh ja is ook zo. Maar je begrijpt de vraag vast wel.
fokschaap
pi_9144323
laten we het hopen.. nog langer doormodderen zou pure winst zijn...
pi_9144417
De dag des oordeels zou komen met de wederkering van Jezus Christus, geloof ik toch? En met de 7 tekenen, eclips, dat het water in bloed keert, de zee doodgaat etc. Daar zit geen epidemie in. Ik denk dat dit meer (uit een gelovige standpunt) als een straf kan worden gezien.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 20:52:26 #6
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_9144828
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:24 schreef Viola_Holt het volgende:

nope, dit is het massaal opruimen van Karma.... Wel spannende tijden.... niet zo leuk.
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_9144885
Het zal wel eens tijd worden dat de natuur terugsloeg op ons ras de mens. Wij moeten maar wat meer met de natuur in harmonie leven
  zaterdag 15 maart 2003 @ 20:57:00 #8
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_9144929
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:54 schreef Feanturi het volgende:
Het zal wel eens tijd worden dat de natuur terugsloeg op ons ras de mens. Wij moeten maar wat meer met de natuur in harmonie leven
eens
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:04:15 #9
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9145110
SARS het zoveelste CIA-gefabriceerde virus.

Anthrax, Ebola, Aids, Sars etc etc....

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_9145147
quote:
Ja, net zoals WO1, WO2, de oorlog in Afghanistan, de Frans-Duitse oorlog, de aardbeving in Turkije, 11-9 en de dood van Michiel de Ruyter dat ook waren
quote:
Ik denk dat dit meer (uit een gelovige standpunt) als een straf kan worden gezien.
Nee hoor, wees maar niet bang
En lees vooral het topic over waarom God het lijden toestaat door.
pi_9145276
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:04 schreef M.ALTA het volgende:
SARS het zoveelste CIA-gefabriceerde virus.

Anthrax, Ebola, Aids, Sars etc etc....

heb je ook iets van bewijs ?
fokschaap
pi_9145446
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Jij kan mij niet eens bewijs geven dat Irak bestaat, je kan mij niet bewijzen dat de wereld uberhaupt bestaat. Praat me niet van bewijs, bewijs is het meest onzinnige woord dat er bestaat
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:29:33 #13
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9145537
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

http://www.rense.com/general32/beast.htm
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_9145810
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:24 schreef Feanturi het volgende:

[..]

Jij kan mij niet eens bewijs geven dat Irak bestaat, je kan mij niet bewijzen dat de wereld uberhaupt bestaat. Praat me niet van bewijs, bewijs is het meest onzinnige woord dat er bestaat

Ik kan je er met het vliegtuig mee naar toenemen. Dan moet ik je natuurlijk nog overtuigen dat het inderdaad Irak is. Je mag het zelf onderzoeken ! Maar wel alles op jouw kosten !
fokschaap
pi_9145926
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:47 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Ik kan je er met het vliegtuig mee naar toenemen. Dan moet ik je natuurlijk nog overtuigen dat het inderdaad Irak is. Je mag het zelf onderzoeken ! Maar wel alles op jouw kosten !

Maar ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb?
Alleen dankzij de 'media' denken wij de wereld te kennen, maar wat zegt de media nou eigenlijk
pi_9146299
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:53 schreef Feanturi het volgende:

[..]

Maar ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb?
Alleen dankzij de 'media' denken wij de wereld te kennen, maar wat zegt de media nou eigenlijk

Ze sommen een heel rijtje op van zaken waar je je druk om zou kunnen maken.
fokschaap
pi_9147363
quote:
SARS wordt door de WHO beschreven als een groot gevaar voor de wereldgezondheid. In Nederland slaat het vogelvirus over op mensen en veroorzaakt een oogaandoening. We hebben al verschillende dieren- en vruchtenziektes gehad. Evt. oorlog met Irak. Noord-Korea etc. etc...

Ja. De tekenen van de voorspelde eindtijd zijn nu aan de gang. Enkele profetien hier zijn ook reeds vervuld, en een extrapolatie duidt er op dat de andere profetien ook elk moment vervuld kunnen worden. De dag des oordeels is echter nog ver weg, dus er is nog kans op bekering wanneer je de tekenen van de tijd erkent, die zich steeds duidelijker zullen manifesteren.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 23:15:39 #18
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9147408
Nou ja, mocht je geloven in de bijbelse dag des oordeels dan denk ik dat daar nog wel wat meer dingen voor zouden moeten gebeuren. Mbt Israël bijvoorbeeld. En christenvervolging e.d. zou dan ook veel erger moeten worden.

Maar hey, aan de andere kant zal die dag altijd onverwachts komen dus kan je sowieso niet zeggen dat ie op handen is.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_9147492
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, mocht je geloven in de bijbelse dag des oordeels dan denk ik dat daar nog wel wat meer dingen voor zouden moeten gebeuren. Mbt Israël bijvoorbeeld. En christenvervolging e.d. zou dan ook veel erger moeten worden.
Ik heb de vier engelen aan de hoeken van aarde, en de zon die zwart wordt als een haren zak, ook nog niet gesignaleerd.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 23:22:12 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_9147522
quote:
Maar hey, aan de andere kant zal die dag altijd onverwachts komen dus kan je sowieso niet zeggen dat ie op handen is.
Tenzij je een profeet bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 23:22:30 #21
11923 I.R.Baboon
pi_9147526
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 23:20 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Ik heb de vier engelen aan de hoeken van aarde, en de zon die zwart wordt als een haren zak, ook nog niet gesignaleerd.

Ja, maar dan is de wederkomst al in volle gang, als ik het goed heb. En dan is het al te laat.

Maar er zijn ook tekenen der (?) tijds en dan zou zo'n epidemie die 1/3 van de mensen uitmoordt een mooi voorbeeld zijn.

pi_9147539
quote:

Het exacte tijdstip is niet te bepalen, maar alles wijst er wel op dat het niet al te lang meer gaat duren. Het "probleem Israel" kan in een paar dagen opgelost zijn, en christenvervolging is niet eens zo onrealistisch. Kijk maar naar de huidige ontwikkelingen met bijv. moslim-fundamentalismen. Die zien het hele gebeuren als een religieuze oorlog, dat hoeft alleen nog maar uit de hand te lopen..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 maart 2003 @ 23:26:05 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9147578
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:54 schreef Feanturi het volgende:
Zij de persoon terwijl zijn op stroom draaiende computertje verbonden is met een wereldwij netwerk.
Waarschijnlijk zijn zwaar vervuilende scooter net in de schuur gezet en zijn nylon jas aan de kapstok gehangen.

Vanavond nog lekker een BIO kippie bij zijn rijst gehad.

Kortom een SalonGroene, waar Nederland van barst.
Zodra je op een hutje op de hei zit zonder enige energie voorziening gehuld in linnen doeken neem ik je misschien serieus

zaterdag 15 maart 2003 @ 23:53:47 #24
11923 I.R.Baboon
pi_9148048
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 23:23 schreef Mariel het volgende:

[..]

Het exacte tijdstip is niet te bepalen, maar alles wijst er wel op dat het niet al te lang meer gaat duren.

Nou ja, dát roept men echt al eeuwen, dus ik denk dat zelfs de meest fanatieke christen daar nog z'n vraagtekens bij kan zetten.
pi_9148327
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ja, dát roept men echt al eeuwen, dus ik denk dat zelfs de meest fanatieke christen daar nog z'n vraagtekens bij kan zetten.

Veel tekenen waren in het verleden onmogelijk, maar in de laatste 60 jaar zijn enkele tekenen gebeurd, en wordt de kans dat de andere tekenen ook gaan gebeuren steeds groter. De kans er op wordt zelfs steeds groter, met een steeds groter wordende mogelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')