Is dit volgens gelovigen op dit forum de aanloop naar de dag des oordeels ?
quote:Eh ja is ook zo.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:25 schreef Phuturistixxx het volgende:
Er vanuitgaande dat er een Dag des Oordeels is, is elke dag een aanloop tot die dag toch?
quote:nope, dit is het massaal opruimen van Karma.... Wel spannende tijden.... niet zo leuk.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:24 schreef Viola_Holt het volgende:
quote:eens
Op zaterdag 15 maart 2003 20:54 schreef Feanturi het volgende:
Het zal wel eens tijd worden dat de natuur terugsloeg op ons ras de mens. Wij moeten maar wat meer met de natuur in harmonie leven
Anthrax, Ebola, Aids, Sars etc etc....
quote:Ja, net zoals WO1, WO2, de oorlog in Afghanistan, de Frans-Duitse oorlog, de aardbeving in Turkije, 11-9 en de dood van Michiel de Ruyter dat ook waren
quote:Nee hoor, wees maar niet bang
Ik denk dat dit meer (uit een gelovige standpunt) als een straf kan worden gezien.
quote:heb je ook iets van bewijs ?
Op zaterdag 15 maart 2003 21:04 schreef M.ALTA het volgende:
SARS het zoveelste CIA-gefabriceerde virus.Anthrax, Ebola, Aids, Sars etc etc....
quote:Jij kan mij niet eens bewijs geven dat Irak bestaat, je kan mij niet bewijzen dat de wereld uberhaupt bestaat. Praat me niet van bewijs, bewijs is het meest onzinnige woord dat er bestaat
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
heb je ook iets van bewijs ?
quote:http://www.rense.com/general32/beast.htm
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
heb je ook iets van bewijs ?
quote:Ik kan je er met het vliegtuig mee naar toenemen. Dan moet ik je natuurlijk nog overtuigen dat het inderdaad Irak is. Je mag het zelf onderzoeken ! Maar wel alles op jouw kosten !
Op zaterdag 15 maart 2003 21:24 schreef Feanturi het volgende:[..]
Jij kan mij niet eens bewijs geven dat Irak bestaat, je kan mij niet bewijzen dat de wereld uberhaupt bestaat. Praat me niet van bewijs, bewijs is het meest onzinnige woord dat er bestaat
quote:Maar ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb?
Op zaterdag 15 maart 2003 21:47 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
Ik kan je er met het vliegtuig mee naar toenemen. Dan moet ik je natuurlijk nog overtuigen dat het inderdaad Irak is. Je mag het zelf onderzoeken ! Maar wel alles op jouw kosten !
quote:Ze sommen een heel rijtje op van zaken waar je je druk om zou kunnen maken.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:53 schreef Feanturi het volgende:[..]
Maar ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb?
Alleen dankzij de 'media' denken wij de wereld te kennen, maar wat zegt de media nou eigenlijk
quote:Ja. De tekenen van de voorspelde eindtijd zijn nu aan de gang. Enkele profetien hier zijn ook reeds vervuld, en een extrapolatie duidt er op dat de andere profetien ook elk moment vervuld kunnen worden. De dag des oordeels is echter nog ver weg, dus er is nog kans op bekering wanneer je de tekenen van de tijd erkent, die zich steeds duidelijker zullen manifesteren.
SARS wordt door de WHO beschreven als een groot gevaar voor de wereldgezondheid. In Nederland slaat het vogelvirus over op mensen en veroorzaakt een oogaandoening. We hebben al verschillende dieren- en vruchtenziektes gehad. Evt. oorlog met Irak. Noord-Korea etc. etc...Is dit volgens gelovigen op dit forum de aanloop naar de dag des oordeels ?
Maar hey, aan de andere kant zal die dag altijd onverwachts komen dus kan je sowieso niet zeggen dat ie op handen is.
quote:Ik heb de vier engelen aan de hoeken van aarde, en de zon die zwart wordt als een haren zak, ook nog niet gesignaleerd.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, mocht je geloven in de bijbelse dag des oordeels dan denk ik dat daar nog wel wat meer dingen voor zouden moeten gebeuren. Mbt Israël bijvoorbeeld. En christenvervolging e.d. zou dan ook veel erger moeten worden.
quote:Tenzij je een profeet bent.
Maar hey, aan de andere kant zal die dag altijd onverwachts komen dus kan je sowieso niet zeggen dat ie op handen is.
quote:Ja, maar dan is de wederkomst al in volle gang, als ik het goed heb. En dan is het al te laat.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:20 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ik heb de vier engelen aan de hoeken van aarde, en de zon die zwart wordt als een haren zak, ook nog niet gesignaleerd.
Maar er zijn ook tekenen der (?) tijds en dan zou zo'n epidemie die 1/3 van de mensen uitmoordt een mooi voorbeeld zijn.
quote:Het exacte tijdstip is niet te bepalen, maar alles wijst er wel op dat het niet al te lang meer gaat duren. Het "probleem Israel" kan in een paar dagen opgelost zijn, en christenvervolging is niet eens zo onrealistisch. Kijk maar naar de huidige ontwikkelingen met bijv. moslim-fundamentalismen. Die zien het hele gebeuren als een religieuze oorlog, dat hoeft alleen nog maar uit de hand te lopen..
Nou ja, mocht je geloven in de bijbelse dag des oordeels dan denk ik dat daar nog wel wat meer dingen voor zouden moeten gebeuren. Mbt Israël bijvoorbeeld. En christenvervolging e.d. zou dan ook veel erger moeten worden.Maar hey, aan de andere kant zal die dag altijd onverwachts komen dus kan je sowieso niet zeggen dat ie op handen is.
quote:Zij de persoon terwijl zijn op stroom draaiende computertje verbonden is met een wereldwij netwerk.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:54 schreef Feanturi het volgende:
Het zal wel eens tijd worden dat de natuur terugsloeg op ons ras de mens. Wij moeten maar wat meer met de natuur in harmonie leven
Vanavond nog lekker een BIO kippie bij zijn rijst gehad.
Kortom een SalonGroene, waar Nederland van barst.
Zodra je op een hutje op de hei zit zonder enige energie voorziening gehuld in linnen doeken neem ik je misschien serieus
quote:Nou ja, dát roept men echt al eeuwen, dus ik denk dat zelfs de meest fanatieke christen daar nog z'n vraagtekens bij kan zetten.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:23 schreef Mariel het volgende:[..]
Het exacte tijdstip is niet te bepalen, maar alles wijst er wel op dat het niet al te lang meer gaat duren.
quote:Veel tekenen waren in het verleden onmogelijk, maar in de laatste 60 jaar zijn enkele tekenen gebeurd, en wordt de kans dat de andere tekenen ook gaan gebeuren steeds groter. De kans er op wordt zelfs steeds groter, met een steeds groter wordende mogelijkheid.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, dát roept men echt al eeuwen, dus ik denk dat zelfs de meest fanatieke christen daar nog z'n vraagtekens bij kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |