*zucht*
quote:heb je hem wel eens geloofd dan
Op zaterdag 15 maart 2003 20:04 schreef Herfst het volgende:
Je wordt elk topic ongeloofwaardiger.
quote:niet alleen vandaag
Op zaterdag 15 maart 2003 20:05 schreef hans12581 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heb ik jou al eerder vandaag (meerdere malen) wartaal uit zien slaan op dit forum?!?
quote:het ligt aan jou
Ligt het nou aan mij, of heb ik jou al eerder vandaag (meerdere malen) wartaal uit zien slaan op dit forum?!?
quote:Niet alleen vandaag toch
quote:Hoe kan je nou lekker sex hebben, terwijl door je hoofd spookt dat je wellicht allerlei verschrikkelijke ziektes aan het oplopen bent. Ik zou dat niet kunnen en mijn opwinding zou spontaan over zijn.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:06 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Niet alleen vandaag toch
![]()
Oh, en BHFH het is niet overrated, jij underrate het alleen.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-03-2003 20:09]
quote:Jij komt ook nooit op straat dus???
Op zaterdag 15 maart 2003 20:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hoe kan je nou lekker sex hebben, terwijl door je hoofd spookt dat je wellicht allerlei verschrikkelijke ziektes aan het oplopen bent. Ik zou dat niet kunnen en mijn opwinding zou spontaan over zijn.
quote:Probeer het eens.
Hoe kan je nou lekker sex hebben
Kom is acher dat computertje vandaan
[Dit bericht is gewijzigd door thiamat op 15-03-2003 20:13]
quote:Als je al een hele tijd met dezelfde partner bent, en het meisje is aan de pil....kan je het toch met enige zekerheid "veilig" doen....(geen enkel voorbehoedsmiddel is 100%....)
Hoe kan je nou lekker sex hebben, terwijl door je hoofd spookt dat je wellicht allerlei verschrikkelijke ziektes aan het oplopen bent. Ik zou dat niet kunnen en mijn opwinding zou spontaan over zijn.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 17:06 schreef matthijn99 het volgende:
Dat er nog mensen serieus ingaan op zijn topics zeg...
quote:wat je zegt
Op zaterdag 15 maart 2003 20:14 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Dus beter.. penis - anus contact!
quote:Wat dacht je van een mod die het ontopic probeert te houden.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:14 schreef matthijn99 het volgende:
...
quote:Nee die bestaan niet natuurlijk
zijn er mensen die wel eens penis-vagina contact hebben gehad en dat ZONDER het idee kinderen te maken?
quote:Heeft dit te maken met je date met Lucille laatst?
Op zaterdag 15 maart 2003 20:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Heb jij dat wel eens gehad? Ik nooit omdat ik het altijd veilig doe, ik snap nou niet wat daar zo'n big deal aan is, volgens sommigen ben ik dus nog maagd... Nou ik weet iig zeker dat ik geen ziektes heb (al heb ik me wel eens laten testen) want ook condooms zijn niet altijd een 100% garantie dat je niks oploopt! zijn er mensen die wel eens penis-vagina contact hebben gehad en dat ZONDER het idee kinderen te maken? Ik vind penis vagina-contact zo overrated!
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:15 schreef haaahaha het volgende:
Topics openen om het topics openen
Ikke vind het niet zo'n punt als je allebei nog jonkie bent (en maagd), maar anders...
quote:nee, dat niet..
Op zaterdag 15 maart 2003 20:15 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Heeft dit te maken met je date met Lucille laatst?
quote:Nou Ik vind het altijd LEUKE topics Van BHFH
Op zaterdag 15 maart 2003 20:15 schreef haaahaha het volgende:
Topics openen om het topics openen
HULDE VOOR BHFH
quote:Het wordt steeds spannender met BHFH... Mijn advies voor BHFH, bezoek de psychiater eens, misschien helpt dat tot verlichting. Of de psychiater wordt net als jij, maar het is het proberen zeker waard
Op zaterdag 15 maart 2003 20:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Heb jij dat wel eens gehad? Ik nooit omdat ik het altijd veilig doe, ik snap nou niet wat daar zo'n big deal aan is, volgens sommigen ben ik dus nog maagd... Nou ik weet iig zeker dat ik geen ziektes heb (al heb ik me wel eens laten testen) want ook condooms zijn niet altijd een 100% garantie dat je niks oploopt! zijn er mensen die wel eens penis-vagina contact hebben gehad en dat ZONDER het idee kinderen te maken? Ik vind penis vagina-contact zo overrated!
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nee, dat niet..
quote:Ze wilde je aftrekken, en dat wou jij met condoom doen?
Op zaterdag 15 maart 2003 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was een keer bij een vrouw die sex met mij wilde en ja ik heb met haar geslapen, MAAR ik heb dus niet met haar gevreëen , wat ze me tot de dag van vandaag nog kwalijk neemt. Er waren geen condooms voorhanden en toen wilde ze me aftrekken en heb ik haar weggeduwd, omdat ik bang was dat van het één het ander zou komen,....
Jezus man, dit is echt erg...
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Het wordt steeds spannender met BHFH... Mijn advies voor BHFH, bezoek de psychiater eens, misschien helpt dat tot verlichting. Of de psychiater wordt net als jij, maar het is het proberen zeker waard
quote:Of krijgt ze acne op haar hand
Op zaterdag 15 maart 2003 20:19 schreef hallo_mensen het volgende:
ja anders spuit hij in haar oog en dan is ze blind
quote:Wel, dan kan ze niet meer wanken
Op zaterdag 15 maart 2003 20:20 schreef hallo_mensen het volgende:
dat is nie erg
hier gaat een slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |