Wie bel jij in een extreem noodruftig moment?
quote:Maar toch, er is vast iemand die altijd weer opduikt en vlgs mij kunnen dat geen nieuwe mensen in je leven zijn.Wie vertrouw je door en door?
Op zaterdag 15 maart 2003 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hangt er vanaf. Toen ik nog in Amsterdam zat belde ik mijn oma (bijv. toen ik het huis uitgekickt was), nu ik in Nijmegen woon denk ik dat ik sweek zou bellen. Maar ik weet het niet, het hangt van de situatie af.
quote:Het probleem is juist dat de problemen meestal in mijn familie zitten. Als ik dus problemen heb met mijn moeder (zoals nu) ga ik haar niet bellen als ik ruzie met 'r heb
Op zaterdag 15 maart 2003 20:02 schreef fatima het volgende:[..]
Maar toch, er is vast iemand die altijd weer opduikt en vlgs mij kunnen dat geen nieuwe mensen in je leven zijn.Wie vertrouw je door en door?
Of heeft het niet met vertrouwen te maken?
En er is eigenlijk niemand die ik door en door en door vertrouw. Ik ben nogal wantrouwerig (en dat hoeft niemand die dit leest lullig op te pakken, dat zit in mijn karakter).
quote:Dan hebt u een goede opvoeding genoten
Op zaterdag 15 maart 2003 20:05 schreef Skylar het volgende:
Mijn mammie.
quote:Waarom heb je dan een goede opvoeding genoten?
Op zaterdag 15 maart 2003 20:27 schreef fatima het volgende:[..]
Dan hebt u een goede opvoeding genoten
. BTW het is toch skylark
.
quote:Je mamsie daar kom je uit, de meeste mamsies leven voor hun kids die komen op de eerste plaats dan mannie enz.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:27 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Waarom heb je dan een goede opvoeding genoten?
Omdat ik hen meer vertrouw dan wie dan ook (en ze ook nog eens heel erg pragmatisch zijn).
quote:Leuk, fantastisch om te horen dat de ouders uiteindelijk altijd die veilige haven zijn.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:44 schreef Noayla_ het volgende:
Oké, ik ben dan wel al 34 maar als er echt iets ergs aan de hand is: mijn ouders, without a doubt.Omdat ik hen meer vertrouw dan wie dan ook (en ze ook nog eens heel erg pragmatisch zijn).
Mijn ouders wonen niet naast de deur en die wil ik niet ongerust maken, vooral omdat ze ook niet binnen een uur hier kunnen zijn.
Ligt er ook een beetje aan wat je onder ´in nood´ verstaat natuurlijk. Als er echt iets ergs is, dan toch mijn ouders. Als ik ergens mee zit, of in de knoei zit of liefdesverdriet of wat dan ook... ik hol zo in mijn pyama naar de overburen... uithuilen mag ALTIJD daar
Ze zijn ook heel realistisch en geven me rustig een schop onder mijn kont als ik dat nodig heb.
quote:Ik prijs mezelf ook zéér gelukkig wat dat betreft
Op zaterdag 15 maart 2003 20:46 schreef fatima het volgende:[..]
Leuk, fantastisch om te horen dat de ouders uiteindelijk altijd die veilige haven zijn.
Het is ook gewoon de eerste die in me opkomt op zo'n moment lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |