maar dat gebruik je normaal in princiepe toch als de vrouw niet genoeg vocht produceert, en dat is het probleem niet.
of niet?
quote:Probeer het, en je weet het meteen!
Op zaterdag 15 maart 2003 18:40 schreef oostje het volgende:
nee,
of niet?
Het gaat niet om de lengte of de dikte maar om de invalshoek!
wil alleen weten waarom het zonder een probleem is, en of meerdere mensen dat probleem hebben.
quote:Denk dat ik alle hoeken al wel een keer gehad heb na al die jaren en keren.
Op zaterdag 15 maart 2003 18:43 schreef Milanees het volgende:
Oude kwoot van ruud uit BIg Brother...Het gaat niet om de lengte of de dikte maar om de invalshoek!
quote:Als het met glijmiddel beter gaat weet je wat het probleem is, niet genoeg vocht
Op zaterdag 15 maart 2003 18:43 schreef oostje het volgende:
t zal best helpen denk ik,wil alleen weten waarom het zonder een probleem is, en of meerdere mensen dat probleem hebben.
quote:Waarom hebben andere mensen dit probleem dan niet? Of hebben ze dat wel?????????????????
Op zaterdag 15 maart 2003 18:46 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Als het met glijmiddel beter gaat weet je wat het probleem is, niet genoeg vocht
quote:Zorg in eerste instantie dat ze goed nat is. (beffen, vingeren enz)
Op zaterdag 15 maart 2003 19:01 schreef oostje het volgende:
Alsjeblieft
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
quote:Dat is bij bijna niemand.
Op zaterdag 15 maart 2003 19:08 schreef oostje het volgende:
Nog een aanvullende vraag eigenlijk waar ik ook mee zit.
Ik vind het verschikkelijk lastig om een condoom om te krijgen.
Nu heb ik meestal vaste relaties, waarbij dat na wat onderzoek gelukkig ook niet nodig is.
Maar als ik het soms moet begrijpen rol je dat ding der in een zucht omheen, nou bij mij dus niet.
Eerst een stijve krijgen, dan dat ding er rustig omheen rollen, en als dat ding te klein is een grotere maat kopen.
quote:hoe kun je zien wat de maat is?
Eerst een stijve krijgen, dan dat ding er rustig omheen rollen, en als dat ding te klein is een grotere maat kopen.
quote:Ja daaaaaaaaag!
Op zaterdag 15 maart 2003 19:12 schreef oostje het volgende:[..]
hoe kun je zien wat de maat is?
quote:idd, daar begint het op te lijken, jammer
Op zaterdag 15 maart 2003 19:12 schreef Milanees het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat je op subtiele wijze probeert duidelijk te maken dat jij een "grote" hebt....
quote:ja duh, even serieus reageren aub.
Op zaterdag 15 maart 2003 19:14 schreef qbus het volgende:[..]
Ja daaaaaaaaag!
quote:Of hij pakt alleen kleine meisjes....:+
Krijg een beetje de indruk dat je op subtiele wijze probeert duidelijk te maken dat jij een "grote" hebt....
quote:Of hij wordt niet hard genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |