abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9141889
Ik heb in mijn leven meerdere serieuze relaties gehad [met sex dus], maar daarbij heb ik tot nu toe altijd de zelfde problemen namelijk het moeilijk kunnen binnen dringen tijdens [voor] het neuken. Dwz, het duurt best lang voordat ik fatsoenlijk kan binnendringen, en dat gaat ook met een beetje pijn gepaart. Daarbij is er van de vrouwelijke kant altijd wel voldoende vocht in het spel (dus daar zal het niet aan liggen).
Bij de eerste relatie denk je nog, het zal wel normaal zijn, of het komt door haar, maar naarmate er meerdere hebben gevolgd ga je toch aan jezelf twijfelen.
Wat mijn vraag dus eigenlijk is, hebben meerdere mensen dit probleem, is het toch een vochtprobleem, is het een dikte probleem,
en dus, wat kan ik er aan doen?
glijmiddel? ervaringen?
help?
G E W O O N G E E N G O E D E O N D E R T I T E L E N S I G N A T U R E I E M A N D N O G T I P S D A A R V O O R ? ? ?[BR]D I T I S T R O U W E N S W E L V E R D O M D E F U C K I N G I R R I T A T I N G Z O O M D I T T E L E Z E N D A T B E S E F I K !
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:39:55 #2
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_9141982
glijmiddel al geprobeerd of niet geprobeerd?
yankee charlie dinges
pi_9142003
nee,

maar dat gebruik je normaal in princiepe toch als de vrouw niet genoeg vocht produceert, en dat is het probleem niet.

of niet?

G E W O O N G E E N G O E D E O N D E R T I T E L E N S I G N A T U R E I E M A N D N O G T I P S D A A R V O O R ? ? ?[BR]D I T I S T R O U W E N S W E L V E R D O M D E F U C K I N G I R R I T A T I N G Z O O M D I T T E L E Z E N D A T B E S E F I K !
pi_9142038
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:40 schreef oostje het volgende:
nee,

of niet?

Probeer het, en je weet het meteen!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:43:28 #5
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9142061
Oude kwoot van ruud uit BIg Brother...

Het gaat niet om de lengte of de dikte maar om de invalshoek!

Sin Fronteras!
pi_9142072
t zal best helpen denk ik,

wil alleen weten waarom het zonder een probleem is, en of meerdere mensen dat probleem hebben.

pi_9142097
glijmiddel
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_9142114
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:43 schreef Milanees het volgende:
Oude kwoot van ruud uit BIg Brother...

Het gaat niet om de lengte of de dikte maar om de invalshoek!

Denk dat ik alle hoeken al wel een keer gehad heb na al die jaren en keren.
pi_9142117
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:43 schreef oostje het volgende:
t zal best helpen denk ik,

wil alleen weten waarom het zonder een probleem is, en of meerdere mensen dat probleem hebben.

Als het met glijmiddel beter gaat weet je wat het probleem is, niet genoeg vocht
pi_9142146
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:46 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Als het met glijmiddel beter gaat weet je wat het probleem is, niet genoeg vocht

Waarom hebben andere mensen dit probleem dan niet? Of hebben ze dat wel?????????????????
pi_9142478
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:05:28 #12
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9142577
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:01 schreef oostje het volgende:

Zorg in eerste instantie dat ze goed nat is. (beffen, vingeren enz)
Vervolgens langzaam met je penis (terwijl je hem vasthoud) tegen haar klitje duwen, net zolang totdat je vanzelf naar binnen glijd. (niet forceren of ruw doen)

Alsjeblieft

pi_9142633
Nog een aanvullende vraag eigenlijk waar ik ook mee zit.
Ik vind het verschikkelijk lastig om een condoom om te krijgen.
Nu heb ik meestal vaste relaties, waarbij dat na wat onderzoek gelukkig ook niet nodig is.
Maar als ik het soms moet begrijpen rol je dat ding der in een zucht omheen, nou bij mij dus niet.

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:10:19 #14
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9142679
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:08 schreef oostje het volgende:
Nog een aanvullende vraag eigenlijk waar ik ook mee zit.
Ik vind het verschikkelijk lastig om een condoom om te krijgen.
Nu heb ik meestal vaste relaties, waarbij dat na wat onderzoek gelukkig ook niet nodig is.
Maar als ik het soms moet begrijpen rol je dat ding der in een zucht omheen, nou bij mij dus niet.
Dat is bij bijna niemand.

Eerst een stijve krijgen, dan dat ding er rustig omheen rollen, en als dat ding te klein is een grotere maat kopen.

pi_9142717
quote:
Eerst een stijve krijgen, dan dat ding er rustig omheen rollen, en als dat ding te klein is een grotere maat kopen.
hoe kun je zien wat de maat is?
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:12:29 #16
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9142721
Krijg een beetje de indruk dat je op subtiele wijze probeert duidelijk te maken dat jij een "grote" hebt....
Sin Fronteras!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:14:54 #17
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9142773
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:12 schreef oostje het volgende:

[..]

hoe kun je zien wat de maat is?

Ja daaaaaaaaag!
pi_9142819
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:12 schreef Milanees het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat je op subtiele wijze probeert duidelijk te maken dat jij een "grote" hebt....
idd, daar begint het op te lijken, jammer
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:35:51 #19
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9143138
Gebruik een schoenlepel
pi_9143353
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:14 schreef qbus het volgende:

[..]

Ja daaaaaaaaag!

ja duh, even serieus reageren aub.
ik bedoel natuurlijk hoe kun je zien wat voor maat een condoom heeft. Heb nooit kunnen ontdekken dat daar verschil in zit.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:57:06 #21
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9143596
Toch niet zo moeilijk om te vragen naagrotere condooms, anders staat wel op verpakking "XL".
Je wilt dat wij serieus reageren, maar je stelt vragen waar jezelf het antwoord al op weet... (of in ieder geval makkelijk kan weten...)
Sin Fronteras!
pi_9143644
Schildersklem toepassen
pi_9148401
Als eerste moet je iets opbouwen, je kan niet van een dame verwachten dat ze gelijk drijf nat is. Daar moet je wat aan doen. En dat kan zijn met je tong aan de weer gaan. Van der borsten afzakken naar beneden en daar haar lekker verwennen. Met een condoom om met gleimiddel, dan moet het vreed gaan als het niet lukken wil. Maar neem vooral de tijd. Sommige jongens zijn nogal haastig.
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
pi_9152164
quote:
Of hij pakt alleen kleine meisjes....:+
  zondag 16 maart 2003 @ 10:33:28 #25
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_9152364
quote:
Of hij wordt niet hard genoeg
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')