abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:17:27 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_9141369
Oke, ff iets van een heel naïef denkend iemand...namelijk ik Vorige week ben ik in een discotheek geweest met een vriend van me. Daar werkte een hele mooie meid achter de bar van ik schat een jaar of 20. Raakten we mee aan de praat, was erg gezellig en zo. Gesprek ging verder niet zo diep, maar ik ben wel helemaal weg van dr. Nou het probleem: ze werkt daar, dus ze doet aardig/lief tegen iedereen gok ik dan, maar ergens heeft mijn naïeve ik het idee dat ze tegen mij anders deed dan tegen bv die vriend van me. Ik doe de hele week al niets anders dan aan dr denken. Op het laatst van de avond vroeg ik of ze elke zaterdag daar werkte. Ja dat was zo. Ook dáár, waar wij dus stonden ? Ja híer ja. "tot volgende week dan" zei ik tegen dr waarop zij met een brede smile reageerde "oke tot dan!". Mja, dit stelt dus echt he-le-maal niets voor, maar ik krijg dr niet uit mn hoofd. Die vriend van me kan deze week niet, dus nou komt het :

1. ik heb een handicap. Als ik ergens heen ga kijken mensen mij altijd aan. Dat vind ik kut maar als er iemand bij is heb ik er niet zo'n last van. Vanavond ga ik dus alleen...
2. Ze werkt achter de bar dus ze moét wel zo doen....waarom zou ze nou tegen mij anders doen dan tegen alle andere gozers daar.

maar ik kan dr niet uit mijn hoofd krijgen..ik "moet" dr gewoon weer zien. Nu is de vraag...zal ik vanavond alleen gaan ? Durf ik dat ? Heeft t zin ? Maak ik mezelf wat wijs (zeer waarschijnlijk wel) ?

Ik weet t niet meer

Breitling - Instruments for Professionals
pi_9141502
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:17 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, ff iets van een heel naïef denkend iemand...namelijk ik Vorige week ben ik in een discotheek geweest met een vriend van me. Daar werkte een hele mooie meid achter de bar van ik schat een jaar of 20. Raakten we mee aan de praat, was erg gezellig en zo. Gesprek ging verder niet zo diep, maar ik ben wel helemaal weg van dr. Nou het probleem: ze werkt daar, dus ze doet aardig/lief tegen iedereen gok ik dan, maar ergens heeft mijn naïeve ik het idee dat ze tegen mij anders deed dan tegen bv die vriend van me. Ik doe de hele week al niets anders dan aan dr denken. Op het laatst van de avond vroeg ik of ze elke zaterdag daar werkte. Ja dat was zo. Ook dáár, waar wij dus stonden ? Ja híer ja. "tot volgende week dan" zei ik tegen dr waarop zij met een brede smile reageerde "oke tot dan!". Mja, dit stelt dus echt he-le-maal niets voor, maar ik krijg dr niet uit mn hoofd. Die vriend van me kan deze week niet, dus nou komt het :

1. ik heb een handicap. Als ik ergens heen ga kijken mensen mij altijd aan. Dat vind ik kut maar als er iemand bij is heb ik er niet zo'n last van. Vanavond ga ik dus alleen...
2. Ze werkt achter de bar dus ze moét wel zo doen....waarom zou ze nou tegen mij anders doen dan tegen alle andere gozers daar.

maar ik kan dr niet uit mijn hoofd krijgen..ik "moet" dr gewoon weer zien. Nu is de vraag...zal ik vanavond alleen gaan ? Durf ik dat ? Heeft t zin ? Maak ik mezelf wat wijs (zeer waarschijnlijk wel) ?

Ik weet t niet meer

give it a shot ....nee heb je ja kan je krijgen . ze zal inderdaad zo tegen iedereen doen in die club...en misschien beeld je het je wel in dat ze anders tegen jou doet of je komt iets leuker over dan je vriend..maar schiet je pijl eens af vanavond ...als het niks is kan je altijd nog de anonimiteit zoeken op de dansvloer
pi_9141520
Wat ben je nou voor man Je vraagt haar gewoon een keer mee uit en dan merk je wel of ze wil. Wil ze dan kan je daarna verder en misschien krijg je dan wel een relatie als t meezit
pi_9141532
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:21 schreef Whiteshark het volgende:

[..]

give it a shot ....nee heb je ja kan je krijgen . ze zal inderdaad zo tegen iedereen doen in die club...en misschien beeld je het je wel in dat ze anders tegen jou doet of je komt iets leuker over dan je vriend..maar schiet je pijl eens af vanavond ...als het niks is kan je altijd nog de anonimiteit zoeken op de dansvloer

goed gezegd , het klopt ook
046
Dank aan Yeahinho
pi_9141536
ik zou me er niet te veel van voorstellen (niet bedoeld om je de grond in te boren) maar ik denk als ze niks met je te maken wil hebben dat ze anders wegging, dus gewoon weer lekker langsgaan en alvast een fijne avond!
onder
pi_9141579
ben jezelf 13 dan
pi_9141589
ik zou gewoon ff die club (en natuurlijk dat vrouwtje) ff checken

wat voor handicap heb je dan als ik vragen mag? vaak denken gehandicapten ook vaker dat naar ze gekeken worden heb ik altijd t gevoel, maar dat kan ik aan de hand van dit verhaal natuurlijk niet zeggen

maar als je gewoon weer chill praat met dr, gewoon is navragen of ze wat te doen heeft enzo, laat ze wat doorschemeren, ga er dan wat dieper op in

heel veel succes iig, ik zal voor je bidden! lol

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:25:16 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_9141601
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:22 schreef Haanibal het volgende:
ik zou me er niet te veel van voorstellen (niet bedoeld om je de grond in te boren) maar ik denk als ze niks met je te maken wil hebben dat ze anders wegging, dus gewoon weer lekker langsgaan en alvast een fijne avond!
Mja, ze ging juist niet weg. Op het moment dat we aan de praat raakten ging ze nergens meer heen, behalve als iemand wat te drinken wilde. Dan gaf ze dat en kwam ze direct weer terug. Ze wilde trouwens ook met me wedden over wie Idols gewonnen had, nadat ze me had gevraagd of ik dat keek. Ik verloor dus maar goed...punt is dat ze zeg maar steeds terugkwam bij ons staan.
pi_9141606
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:22 schreef LennuX het volgende:
Wat ben je nou voor man Je vraagt haar gewoon een keer mee uit en dan merk je wel of ze wil. Wil ze dan kan je daarna verder en misschien krijg je dan wel een relatie als t meezit
pi_9141640
wat voor handicap?
pi_9141668
Give it a shot..maar geef haar ook genoeg tijd om jou te ontdekken..dus hang niet aan haar..en probeer niet te veel te laten merken waarvoor je eigenlijk komt..
Hackney Downs
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:27:17 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_9141672
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:24 schreef WeirdMicky het volgende:
ik zou gewoon ff die club (en natuurlijk dat vrouwtje) ff checken

wat voor handicap heb je dan als ik vragen mag? vaak denken gehandicapten ook vaker dat naar ze gekeken worden heb ik altijd t gevoel, maar dat kan ik aan de hand van dit verhaal natuurlijk niet zeggen

maar als je gewoon weer chill praat met dr, gewoon is navragen of ze wat te doen heeft enzo, laat ze wat doorschemeren, ga er dan wat dieper op in

heel veel succes iig, ik zal voor je bidden! lol

uhm nee ik ben 21 Wat voor handicap ? Mja uhm, ik loop anders dan anderen. beetje moeilijk uit te leggen, dus dit is het beste wat ik kan zeggen. Ik loop anders, en dat valt echt wel op....ik heb gezegd "tot volgende week dan" en ik vind nu ook dat ik me daar aan moet houden, maar ja...nu twijfel ik dus..
pi_9141694
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:27 schreef Hainault het volgende:
Give it a shot..maar geef haar ook genoeg tijd om jou te ontdekken..dus hang niet aan haar..en probeer niet te veel te laten merken waarvoor je eigenlijk komt..
dat ontdekken doen ze maar na afloop thuis op zijn/haar zolderkamertje ....beetje ranzig om dat midden op de dansvloer te gaan doen
pi_9141729
Is het je wel eens opgevallen dat knappe meisjes die geil doen drie keer zoveel fooi krijgen? Let voor je haar aanspreekt even op hoe ze tegen andere jongens doet. Misschien bespaart je dat een afgang.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:30:07 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_9141735
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:29 schreef sizzler het volgende:
Is het je wel eens opgevallen dat knappe meisjes die geil doen drie keer zoveel fooi krijgen? Let voor je haar aanspreekt even op hoe ze tegen andere jongens doet. Misschien bespaart je dat een afgang.
heb vorige week geen fooi gegeven
Daarbij, het is me dus opgevallen. Ze gaf iedereen drinken, maar kwam daarna terug naar ons. Mja goed, misschien ben ik ook wel ontzettend naïef en wil ik gewoon dingen zien die er niet zijn

[Dit bericht is gewijzigd door CoolGuy op 15-03-2003 18:31]

zaterdag 15 maart 2003 @ 18:30:26 #16
7675 Boekel
Dussss....
pi_9141745
Zorg dat je met een groepje gaat!! kun je eerst ff voorzichtig peilen of ze naar je kijkt, en zo ja hoe ze kijkt, dan ff drankje bestellen en dan merk je misschien al of het iets kan worden.

Succes!!

zaterdag 15 maart 2003 @ 18:30:31 #17
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_9141747
Niet lullig bedoeld, maar misschien doet ze anders tegen je omdat je een handicap hebt (ik weet verder niet van welke aard). Mensen doen altijd vriendelijker tegen mensen met een handicap. Ik weet nog toen ik een buitenboordbeugel had (wat schaamde ik me diep) ik nog nooit zoveel gesproken heb met meisjes als daarvoor! T'is maar een klein voorbeeldje, ook nietlullig bedoeld verder ofzo
Maar wie weet wil ze wel meer, gewoon nog een keer gaan en een gezellig gesprekkie aanknopen....kan nooit kwaad lijkt mij

Suxes

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_9141772
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:29 schreef sizzler het volgende:
Feit..
Hackney Downs
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:31:49 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_9141779
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:30 schreef Boekel het volgende:
Zorg dat je met een groepje gaat!! kun je eerst ff voorzichtig peilen of ze naar je kijkt, en zo ja hoe ze kijkt, dan ff drankje bestellen en dan merk je misschien al of het iets kan worden.

Succes!!

Mja kijk....als ik met een groep zou gaan was er geen probleem Lees mijn eerste post anders even goed
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:32:10 #20
42389 jpfeikens
Forza Groningen!
pi_9141787
volgens mij zou ik ook met ee ngroupje gaan en dan wat bij haar bestellen, als ze je dan ziet en je raakt weer met haar aan de praat dan weet je dat het mischien wel wat kan worden(dan is iig de kans groter denk ik)

Jan Pieter

De kots van het Noorden - www.hoerenveen.org
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:33:02 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_9141804
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:30 schreef SilentChaos het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar misschien doet ze anders tegen je omdat je een handicap hebt (ik weet verder niet van welke aard). Mensen doen altijd vriendelijker tegen mensen met een handicap. Ik weet nog toen ik een buitenboordbeugel had (wat schaamde ik me diep) ik nog nooit zoveel gesproken heb met meisjes als daarvoor! T'is maar een klein voorbeeldje, ook nietlullig bedoeld verder ofzo
Maar wie weet wil ze wel meer, gewoon nog een keer gaan en een gezellig gesprekkie aanknopen....kan nooit kwaad lijkt mij

Suxes

Hmm daar zit wat in, ware het niet dat op het mometn dat ik daar binnenkwam, zij met de rug naar ons toestond, en mij pas zag op het moment dat ik al op een kruk zat, en daar ben ik niet meer vanaf geweest. Mja oke een paar keer dan (wc en zo ) maar toen deed ze al 'zo' en dat veranderde niet toen ik bv terug kwam van de wc.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:34:12 #22
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9141828
Ik zou zeggen ga ervoor! Ik heb natuurlijk makkelijk praten... Maar je kan er heen gaan en gewoon eerlijk zeggen dat je vriend niet kon maar dat je toch zin had oom weer gezellig met haar te kletsen (voor zover dat mogelijk is in die toko). Merk je vanzelf aan de reactie of ze denkt "oh heb ik weer is er iemand "speciaal" voor mij teruggekomen" of juist "gezellig dat die leuke jongen voor mij langskomt..." Afhankelijk van de reactie kan je altijd in de loop van de avond vragen of ze zin heeft om een keer samen wat te gaan drinken en wat rustiger te ouwehoeren....

Maar ja ik heb makkelijk praten... (overigens het ergste wat kan gebeuren is dat ze toch niet zo leuk is als je dacht...)

Sin Fronteras!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:39:52 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_9141979
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hmm daar zit wat in, ware het niet dat op het mometn dat ik daar binnenkwam, zij met de rug naar ons toestond, en mij pas zag op het moment dat ik al op een kruk zat, en daar ben ik niet meer vanaf geweest. Mja oke een paar keer dan (wc en zo ) maar toen deed ze al 'zo' en dat veranderde niet toen ik bv terug kwam van de wc.

Dan heb ik nix gezegd
Dan zou ik er een gokje op wagen....maar ga wel met wat vrienden, anders stel dat ze het druk heeft of dat ze niet meer met je praat of weet ik veel wat (vrouwen zijn onvoorspelbaar en onbegrijpelijk )....dan heb je nog mensen waar je op terug kan vallen zodat je niet in je eentje daar zit

Sterkte! Ik ga vavond mijn versiertrucendoos weer is open doen (zie topic over openingszinnen)

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator zaterdag 15 maart 2003 @ 18:42:00 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_9142030
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan heb ik nix gezegd
Dan zou ik er een gokje op wagen....maar ga wel met wat vrienden, anders stel dat ze het druk heeft of dat ze niet meer met je praat of weet ik veel wat (vrouwen zijn onvoorspelbaar en onbegrijpelijk )....dan heb je nog mensen waar je op terug kan vallen zodat je niet in je eentje daar zit

Sterkte! Ik ga vavond mijn versiertrucendoos weer is open doen (zie topic over openingszinnen)

Mja uhm...niemand die kan...nou zijn er ook niet zoveel eerlijk gezegd...eígenlijk maar 1 maar die kan nou net niet vanavond. Zal er vast wat mee te maken hebben dat hij haar ook wel leuk vond maar zij zich meer op mij 'concentreerde' dan op hem...en dat vond hij niet zo tof, dus ik denk dat ie mij nu als concurrentie ziet of zo
pi_9142033
Je houdt ons wel op de hoogte he?

Gewoon op haar afstappen en zeggen: "Doe maar iets sterks want ik moet even wat moet indrinken." Als ze erop ingaat zeggen dat je haar wil uitvragen! .

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')