abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25005144
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
nou ik heb hem ook de M3 power (ik heb inmiddels alle mesjes die sinds de Mach3 uit kwam) maar ik vind het niet bijzonder.
Het is gewoon een mini vibrator met een scheermes kopje, ik dacht dat de mesjes bewogen ofzo...maar dat is het niet dus, het zijn weer gewoon de mach3 mesjes (en wederom passen alle mach3(turbo) mesjes op deze kop en andersom ook).

De mesjes lijken me iets beter te scheren, maar dat getril aan mijn gezicht is nou ook weer niet nodig
Ik zag het op de tv ga ook maar is kijken of ze hem al bij de drogist verkopen
  Moderator woensdag 9 februari 2005 @ 12:52:20 #102
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_25005158
hier was hij 17 euro, best prijzig
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_25005594
Hoi, heb het ff aan m'n pa gevraagd. Die scheert zich namelijk ook altijd met Mach3, en sinds een paar maanden met de Mach3 Turbo.

Hij zegt:
Het verschil tussen de gewone en de Turbo is, dat je met de gewone maar één kant op kan scheren en met de Turbo in beide richtingen, dus zowel met de haargroeirichting mee als ertegenin. Dit is handiger en sneller in het gebruik dan de gewone, en je kunt je er vrijwel niet mee snijden, ze zijn veel veiliger. Het is dus duidelijk geen zinloze geldklopperij, die Turbo.

M'n vader doet ongeveer 6 weken met één mesje (heeft geen zware baard) en is er uitermate tevreden over. Aanrader dus.

Ook zeer geschikt voor beginnende natscheerders dus, ter voorkoming van afgrijselijke bloedbaden en zo...

[ Bericht 7% gewijzigd door Scootmobiel op 09-02-2005 13:57:04 ]
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:47:21 #104
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_25022057
Ik gebruik ook de gewone mach3 geen turbo of power en kan ook beide richtingen op scheren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')