abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:00:22 #1
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9140947
Ik moet even mijn verhaal kwijt...

Nadat het een hele tijd goed ging met mij is er nu een moeilijke periode aangebroken. Ik ben werkeloos en dat oefent psychische druk uit, ik heb bloedarmoede. Kortom ik zit nu 3 weken thuis en ik doe weinig en daar heb ik de balen van!

Daar heb je toch vrienden voor zou je zeggen?! Dat dacht ik ook ja...MAAR... Er is gewoon nog niemand langsgekomen, niemand kon de moeite sparen om mij eens ergens voor uit te nodigen. Mijn beste maat heeft sinds zijn laatste bezoek (3 weken terug) niks meer van zich laten horen, ik heb hem gesmst, maar niks meer terug gekregen. Mijn beste vriendin heeft ook geen tijd voor me, ze zei letterlijk dat ze het te druk had met zichzelf...

Ik heb ook nog een vriendin (sinds 9 maanden), bij haar thuis is sinds 2 weken terug te telefoon afgesloten en sinds die tijd heeft ze ook niet meer gebeld en ik kan haar ook niet bellen. Ze weet dat ik het moeilijk heb, maar ik heb ook geen kaartjes, brief...of WAT dan ook gekregen!!! Iets waar ik niet bij kan, want zij zit al bijna een half jaar thuis met nix te doen!!! Afgelopen weekend zat ik daar dus, van vrijdagavond tot zondagavond en toen wilde ik naar huis (ik woon 130 km verder) en toen begon ze te huilen, ze had gehoopt dat ik langer zou blijven nu ik toch niks te doen had. Nou zien onze weekenden de laatste maanden zo uit: tv kijken eten tv kijken eten tv kijken slapen en dan pas om 1 uur het bed uit want je raad het al dan is er weer en dag van tv kijken eten tv kijken eten tv kijken slapen aangebroken. Ik verveel me de pleuris daar, dat houd ik 2 dagen vol en dan is het leuk geweest. Afgelopen weekend dacht ik, ik kan wel eens bij mijn ouders langs. Had ze geen zin in...ko0m op zeg dat is toch beter dan voor die *@*%$ tv hangen??? Ik heb geprobeerd om er met haar over te praten, maar dan gaat ze huilen omdat ik dan volgens haar denk aan uitmaken!!! -ZUCHT- Ik kan hier toch niks mee of wel?!

Afgelopen vrijdag hadden een paar mensen gevraagd of ik meeging de stad in. Dat was ok natuurlijk, maar ik zei nee. Stom, ja, maar ik had helemaal geen zin in stappen... Vandaag realiseer ik me hoe ver ik heen ben...het bevalt me totaal niet. Ik voel me aanzaam en het lijkt wel of ik er niks aan kan doen!

don't you know my tears will cause an inferno
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:02:39 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_9141014
Jezus man als je je leven wilt invullen met samen op de bank tv kijken en werkeloos zijn moet je vooral zo doorgaan! ZOEK EEN BAAN EN SNEL! HET TIJ IS NOG TE KEREN!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_9141035
quote:
ZUCHT- Ik kan hier toch niks mee of wel?!
Lijkt me idd een geval van DITCH DIE BITCH!!

suc6 iig

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9141167
je hebt het toch echt allemaal zelf in de hand hoor...
het ligt echt aan jezelf...wat jij met je leven doet...en wil...

ik zou zeggen: STA op en ga eens wat ondernemen!!

- zoek een baan
- ga eens wat vaker uit
- ga sporten

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:13:07 #5
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_9141260
Idd.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:08 schreef Dragonfly het volgende:

- zoek een baan
- ga eens wat vaker uit
- ga sporten

En uiteindelijk komt het er op neer dat je @#$#@ alles alleen moet doen. Namelijk keuzes maken voor jezelf.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_9141285
quote:

- zoek een baan
- ga eens wat vaker uit
- ga sporten

volledig mee eens hoor. Moed bij elkaar rapen en onderneem wat

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:20:17 #7
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9141463
ik weet niet hoe het daar verder allemaal is maar het lijkt mij ook toch wel het beste idee om iets te ondernemen. als je er niet van houd om de hele dag voor de tv te hangen dan doe je dat toch gewoon niet?!
ik zou zeggen, zoals ook al eerder is genoemd, zoek werk en ga een sport doen. want zoals ik het nu lees is het niet helemaal goed daar.
oh, en je vriendin, daar kan ik je niet mee helpen want anders ga ik weer dingen zeggen die verkeerd overkomen.

succes

I'm not the average girl from your video
pi_9141938
Verander iets in je leven waardoor je ook weer zin krijgt andere dingen te veranderen. Verhuis, dump je vriendin, ga fanatiek sporten whatever.

Ook moet het voor een chemisch ingenieur niet moeilijk zijn een baan te vinden. Get yo' ass off the wagon man!

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_9142104
Neem wat ijzerpillen in (tegen de bloedarmoede), ga sporten, ga gezond eten, ga naar het arbeidsbureau, neem in afwachting van een betaalde baan vrijwilligeswerk (staat goed op je cv) en zoek een andere vriendin. Bel/schrijf/sms/email zélf je vrienden es, want misschien wachten ze wel op een reactie van jóu.
SUCCES!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:50:25 #10
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_9142212
Ipv dat mensen jou moeten uitnodigen kan je hun toch ook uitnodigen om es te gaan stappen, de stad in te gaan ,bij jou thuis een film kijken. blabla. En ga idd opzoek naar een baan en zoek eens een vrijwilligersbaantje, das gewoon een goede bezigheid tussendoor en staat idd goed op je CV
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:40:34 #11
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9143243
Ok...hier hebben we goeie ideeen...

Toch lijkt het me niet zo om vanaaf alleen te gaan stappen

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:51:25 #12
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9143481
It takes two to tango....

Blijkbaar heb jij ook geen contact opgenomen met je vrienden.
Hervat de controle over je eigen leven want als ik het zo lees laat je alles apatisch over je heen komen...

Als je met je vriendin niet alleen maar op de bank tv wil zitten kijken; wat houdt je tegen om met haar iets anders te gaan doen?

Het lijkt wel of je zit te verzuipen in je ellende en wacht tot een ander een reddingsboei gooit. Helaas werkt het zo niet en zul je toch echt zelf moeten zwemmen....

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:59:12 #13
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9143646
Nee, ik ga niet op mn ondergang zitten wachten, maar het gaat gewoon even stroef...

Vrienden heb ik wel gebeld en gesmst! ik krijg niet eens altijd wat terug en als dat wel zo is, is dat ze geen tijd hebben!

Oh als ik mn vriendin iets voorstel dan heeft ze er geen zin in!!!

zaterdag 15 maart 2003 @ 20:38:57 #14
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9144528
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:59 schreef Wizard_of_life het volgende:
Nee, ik ga niet op mn ondergang zitten wachten, maar het gaat gewoon even stroef...

Vrienden heb ik wel gebeld en gesmst! ik krijg niet eens altijd wat terug en als dat wel zo is, is dat ze geen tijd hebben!

Oh als ik mn vriendin iets voorstel dan heeft ze er geen zin in!!!

Oh sorry, dat had ik niet begrepen.

In dat geval vind ik dat je vrienden (zacht uitgedrukt) zich niet bepaald van hun beste kant laten zien; ik kan me voorstellen dat je daar allesbehalve vrolijk van wordt.

Wat je vriendin betreft: heb je je wel eens afgevraagd of jullie eigenlijk wel bij elkaar passen? Ik bedoel, als je pas 9 maanden bij elkaar bent zouden de vonken er nog vanaf moeten vliegen!

Misschien is het tijd dat je keuzes maakt v.w.b. je vriendenkring en je relatie; beiden horen een aanvulling te zijn op je leven en niet iets dat je je nog ellendiger doet voelen!

Heel veel sterkte in ieder geval.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_9144580
Weet je wat ik zelf merk als iemand problemen heeft dan is er vaak de omgeving die niet weet hoe die er op moeten reageren en dan is ontwijken vaak de beste optie .
Of je dus alles alleen moet doen, ja dus , jij alleen kan je zelf uit isolement halen en dat doen anderen niet voor je .
Maak voor jezelf soort planning van dingen die je leuk vind om te doen en zorg dat je daar elke dag wat van gedaan hebt.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 15 maart 2003 @ 20:43:25 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9144616
en als je niet echt een baan kan vinden, doe dan in de tussentijd gewoon wat kleine baantje, voor mijn part ga je vakkenvullen...
Dan ben je tenminste ergens mee bezig en het breekt ook tenminste erg prettig je dag doormidden.

En je vrienden, tja dat is lastig...
maar gewoon blijven bellen, en nee niet boos worden ofzo...
Nodig ze uit, organiseer wat, kom zelf met wat leuke ideetjes.
De meeste mensen houden wel van een organisator in hun midden enzo

zaterdag 15 maart 2003 @ 22:08:09 #17
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9146175
hmmm moet lukken zou ik zeggen...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:25:21 #18
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9205278
Zo tijd voor een updateje denk ik.

Gelukkig waren er toch mensen die met me te doen hadden. Ik heb het een en ander kunnen bespreken met anderen. Ze kwamen uit een wat onverwachte hoek, de een ken ik alleen vaag van msn, de ander heb ik 3 keer in mijn leven gezien ofzo. Maar dat maakt niet uit, ze waren er. Daarna kwam mijn beste maat ook aankloppen.

Ik voel me dus weer even stukken beter, ik heb weer hoop dat het met mij goed gaat komen.

Ook ga ik het uitmaken met mijn vriendin... Dat zij een lam leven wil leiden is best, maar ik laat me daar niet in mee trekken. Zij is de oorzaak, dat ik me zo beroerd voelde. Ik kan me geen toekomst met haar voorstellen. Mensen veranderen niet en ik wil haar niet veranderen, dat moet ze zelf doen. Jammer , maar ik ben ook niet zo verliefd meer op haar...

pi_9205583
Ik vind jou beheurlijk gestoord.

Wachten opdat iemand je uit de put komt halen? Ik had allang iets zelf gedaan. Je hebt wel een enorme eigendunk als je denkt dat iedereen wel naar jou zou komen.

Ik denk dat het meer zegt over jou dan over die "vrienden" van je.
Iemand die zwelgt van medelijden zou ik ook niet gaan bezoeken. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.

dinsdag 18 maart 2003 @ 14:38:52 #20
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9205708
Hohoho... wacht ff. Ik zat gewoon even erdoorheen, tja dan kijk je een beetje zwart. Ik had echt wel ideeen over hoe ik het aan zou pakken, maar voor je iets doen als je vriendin zeggen dat het over is praat ik er graag nog even met anderen over...en dat kon dus even niet. Ik ben echt geen hulpeloos persoon ofzo!

* Wizard_of_life denk dat er iemand z'n dag niet heeft

pi_9205744
* Mea.Culpa heeft een prima dag hoor..

Je komt gewoon behoorlijk hopeloos over.. that's all.

dinsdag 18 maart 2003 @ 14:45:26 #22
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_9205909
quote:

- zoek een baan
- ga eens wat vaker uit
- ga sporten

helemaal mee eens
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:46:20 #23
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9205936
Klinkt weer stukken beter dan je posts van afgelopen weekend!
Cool dat een goede vriend van je weer contact heeft gezocht. Nodig hem uit voor een biertje ofzo en klets weer bij!

En wat betreft je vriendin: ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt om het uit te maken. Als zij je leven wil leiden, is ze imho fout bezig.

Ik zag in je profiel dat je pasgeleden 23 bent geworden; nog een heel leven voor je dus! Nu nog een baan vinden...Succes!

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:49:14 #24
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9205998
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:39 schreef Mea.Culpa het volgende:
* Mea.Culpa heeft een prima dag hoor..

Je komt gewoon behoorlijk hopeloos over.. that's all.

Ik zie verschillende van dit soort reacties van jou in een aantal topics. Kan het iets genuanceerder en minder svp?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9206042
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik zie verschillende van dit soort reacties van jou in een aantal topics. Kan het iets genuanceerder en minder svp?

uhwww Ik geef gewoon een mening. Maar ok.. omdat sommige tere zieltjes gevoelig zijn voor de realiteit zal ik mijn spreektaal aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')