abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9140201
Ik zoek onder andere Brazil, The Quiet Earth, Soylent Green, A Boy and his Dog, THX-1138...
Science-Fiction dus, die niet of niet goedkoop op DVD is te krijgen, zijn er webwinkels of 2de hands sites waar je zoiets zou kunnen vinden?
Gewone winkels mag ook natuurlijk, maar dat heeft weinig vinden als ze ergens in de randstad zitten...
bvd!
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:25:41 #3
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9271188
ebay en amazon?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9271227
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:24 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
bedankt he!
niks te danken

Heb je al op marktplaats een advertentie gezet

pi_9284986
Op amazon UK betaal je 2x de prijs van de band voor de verzending, en ze zijn 'out of stock', wat waarschijnlijk betekent dat je moet wachten totdat je n email krijgt dat ze hem toch maar helemaal niet leveren.
Ebay hebben ze ze niet, en heb ik ook niet bepaald goede ervaringen mee. En advertenties op marktplaats zal ook niet zo snel effect hebben denk ik...
Daarom zoek ik ook een winkel die ze gewoon in voorraad heeft, er zal toch wel ergens iets zijn dat gebruik wil maken van de lage prijzen van VHS nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')