nu vraag ik me dus echt af of dat , een tijdje' misschien is sinds ze mij heeft leren kennen. Of er dus bij haar ook een soort vonk is overgesprongen.Ik hoop het dus niet, want ik heb dit nog nooit meegemaakt met een ander meisje en ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet, laat staan dat het van haar kant ook nog ingewikkeld wordt.
Maar misschien maak ik me druk om niks, en heb ik er niks mee te maken .
Wat zouden jullie doen als je mij was? ik heb eigenlijk de volgende opties (denk ik )
- alles zo laten
- vragen of ik er iets mee te maken heb dat ze het met haar vriend uit gaat maken
- eff een tijdje het contact verminderen, zodat ik ook weet wat ik met mezelf aanmoet
nou hehe het is weer eens een rare situatie Maar ik weet niet wat ik ermee aanmoet
Toen ik bijvoorbeeld net vriendinnnen was met mijn beste vriendin voelde dat ook helemaal geweldig, gewoon omdat het zo ontzettend goed klikte (dat was ook nog tijdens een vakantie, waar we alle dagen samen hebben doorgebracht) en dat voelde ook erg speciaal. Het hoeft dus geen verliefdheid te zijn, dat zou ik eerst voor mezelf even onderzoeken.
mjah wat er ook gebeurt: gewoon vrienden blijven we zowieso, heb namelijk geen zin in een relatie met wie dan ook. En ik wil aboluut niet dat de vriendschap verstroord wordt. Maar ik ben aan de andere kant toch ook weer zo dat ik wel wil weten hoe het zit. Misschien moet ik inderdaad een manier bedenken om het op een niet opvallende manier te vragen.
Het lijkt mij een teken als je je lichamelijk tot een vrouw voelt aangetrokken. Als dat niet zo is lijkt het mij gewoon een hele goeie vriendschap.
Maja wie ben ik...
Succes!
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 17:32 schreef Misanthroopia het volgende:
Eerst maar even voor jezelf uitvinden aan welke 'kant' je je bevindt denk ik.Het lijkt mij een teken als je je lichamelijk tot een vrouw voelt aangetrokken. Als dat niet zo is lijkt het mij gewoon een hele goeie vriendschap.
Maja wie ben ik...
Succes!
quote:hehehe als je goed leest dan zie je dat ik dat al heb gedaan. Omdat ze dus niks meer voor hem voelt. Nou wil ik dus zeg maar weten waarom ze dan niks meer voor hem voelt, en ik vind gewoon op een of andere manier dat dat weer tever gaat omdat zo even te vragen
Op zaterdag 15 maart 2003 18:52 schreef Elvi het volgende:
Je kan toch ook gewoon vragen waarom ze het heeft uitgemaakt zonder dat je er verder wat mee bedoelt?
quote:en wij willen best effe meegluren
Op zaterdag 15 maart 2003 21:03 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou gewoon experimenteren. Als die vonk er is.. waarom dan niet..??
Maar enniewees, je loopt nu best het risico dat je dingen een beetje te optimistisch ziet...
misschien ook niet hoor, maar ik zou in ieder geval een beetje voorzichtig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |