abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9140026
Nou dit verhaal klinkt heel stom, maar goed. Een tijdje geleden heb ik een meisje leren kennen op een internetsite, en op het gegeven moment zijn we ook gaan msnen en we zijn via internet echt vriendinnen geworden. Soms zaten we zelfs tot 2 uur 's nachts te msnen . Nou omdat we dus zo gezellig kletsten en zo hadden we besloten om een keertje af te spreken, en we zijn een dagje naar Amsterdam geweest. Dit was echt mega gezellig, en het klikte goed. Hebben gewoon de hele dag zitten kletsen. We hadden elkaar al een tijdje niet echt gesproken, want ze ging verhuizen, en had tijdelijk geen internet. En ze zei dat ze onze gesprekjes heel erg miste en zo Kortom het klikte erg goed en we gaan snel weer eens afspreken.
Nou is het zo dat de vriendschap echt voor me is gaan betekenen de laatste tijd, en ik vraag me af of er niet echt een soort vonk naar de verkeerde kant is overgesprongen als ik begrijp wat ik bedoel maar ik ben er nog niet uit.
Nu heeft ze net weer msn en toen zei ze dat ze het na een paar jaar uit wil gaan maken met haar vriend in , omdat ze niks meer voor hem voelt sinds een tijdje.

nu vraag ik me dus echt af of dat , een tijdje' misschien is sinds ze mij heeft leren kennen. Of er dus bij haar ook een soort vonk is overgesprongen.Ik hoop het dus niet, want ik heb dit nog nooit meegemaakt met een ander meisje en ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet, laat staan dat het van haar kant ook nog ingewikkeld wordt.
Maar misschien maak ik me druk om niks, en heb ik er niks mee te maken .

Wat zouden jullie doen als je mij was? ik heb eigenlijk de volgende opties (denk ik )
- alles zo laten
- vragen of ik er iets mee te maken heb dat ze het met haar vriend uit gaat maken
- eff een tijdje het contact verminderen, zodat ik ook weet wat ik met mezelf aanmoet

nou hehe het is weer eens een rare situatie Maar ik weet niet wat ik ermee aanmoet

pi_9140177
Ik zou het heel even afwachten als ik jou was. Het kan namelijk ook gewoon toeval zijn en de kans dat je haar met die vraag heel erg overweldigt is behoorlijk groot. Afstand nemen kun je doen als je er bijvoorbeeld echt niet mee om kunt gaan, maar pas op dat je die vriendschap daardoor niet laat verwateren.

Toen ik bijvoorbeeld net vriendinnnen was met mijn beste vriendin voelde dat ook helemaal geweldig, gewoon omdat het zo ontzettend goed klikte (dat was ook nog tijdens een vakantie, waar we alle dagen samen hebben doorgebracht) en dat voelde ook erg speciaal. Het hoeft dus geen verliefdheid te zijn, dat zou ik eerst voor mezelf even onderzoeken.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9140218
Je kan tog gewoon vrienden blijven! Ik zou gewoon normaal met haar blijven omgaan. Je ziet wel zoals de dingen komen En dat van die vriend van haar, kan je dat niet tactisch vragen, dan kom je er vanzelf achter
pi_9140270
he bedankt!!

mjah wat er ook gebeurt: gewoon vrienden blijven we zowieso, heb namelijk geen zin in een relatie met wie dan ook. En ik wil aboluut niet dat de vriendschap verstroord wordt. Maar ik ben aan de andere kant toch ook weer zo dat ik wel wil weten hoe het zit. Misschien moet ik inderdaad een manier bedenken om het op een niet opvallende manier te vragen.

zaterdag 15 maart 2003 @ 17:32:57 #5
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_9140406
Eerst maar even voor jezelf uitvinden aan welke 'kant' je je bevindt denk ik.

Het lijkt mij een teken als je je lichamelijk tot een vrouw voelt aangetrokken. Als dat niet zo is lijkt het mij gewoon een hele goeie vriendschap.

Maja wie ben ik...

Succes!

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:23:09 #6
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9141543
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 17:32 schreef Misanthroopia het volgende:
Eerst maar even voor jezelf uitvinden aan welke 'kant' je je bevindt denk ik.

Het lijkt mij een teken als je je lichamelijk tot een vrouw voelt aangetrokken. Als dat niet zo is lijkt het mij gewoon een hele goeie vriendschap.

Maja wie ben ik...

Succes!

I'm not the average girl from your video
pi_9142282
Je kan toch ook gewoon vragen waarom ze het heeft uitgemaakt zonder dat je er verder wat mee bedoelt?
pi_9142975
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:52 schreef Elvi het volgende:
Je kan toch ook gewoon vragen waarom ze het heeft uitgemaakt zonder dat je er verder wat mee bedoelt?
hehehe als je goed leest dan zie je dat ik dat al heb gedaan. Omdat ze dus niks meer voor hem voelt. Nou wil ik dus zeg maar weten waarom ze dan niks meer voor hem voelt, en ik vind gewoon op een of andere manier dat dat weer tever gaat omdat zo even te vragen
pi_9145102
Ik zou gewoon experimenteren. Als die vonk er is.. waarom dan niet..??
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:20:07 #10
16976 Fling
Fan o' man
pi_9145379
Ik heb het afgelopen jaar twee nieuwe vriendinnen erbij gekregen, echt topmeiden met wie het enorm goed klikt. En ik heb ervaren dat tijdens die eerste tijd, gek genoeg, inderdaad een soort van verliefdheid optreedt. Voor mij was dat geen lichamelijke verliefdheid maar een soort sterke verbondenheid en blijdschap dat ik zo'n geweldig leuk iemand had leren kennen die mij ook helemaal zag zitten en waarmee het geweldig klikte. Ofwel, het lijkt op verliefdheid, ik ben gewoon erg blij met die personen, dat ik ze heb leren kennen en omdat ik een geweldige tijd heb als we samen zijn.
Misschien bestaat er zoiets als vriendschappelijke verliefdheid... Misschien heb jij dat ook? Het is een beetje een wazig verhaal als ik het teruglees maar ik zou zeggen, geniet er gewoon van!!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:24:34 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9145452
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:03 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou gewoon experimenteren. Als die vonk er is.. waarom dan niet..??
en wij willen best effe meegluren

Maar enniewees, je loopt nu best het risico dat je dingen een beetje te optimistisch ziet...
misschien ook niet hoor, maar ik zou in ieder geval een beetje voorzichtig zijn

pi_9367068
nou, ik heb de afgelopen weken dus het contact proberen te verminderen, maar het wordt er alleen maar ingewikkelder op ik weet dus nog steeds niet wat ik moet doen. Zal ik het er gewoon met haar over hebben, of is dit wel erg riskant voor de vriendschap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')