Dus ik spaar voor een vrouw en kinderen. Ook omdat er in de EU geen vrouwen rondlopen voor mij (of ik kom ze niet tegen) en er straks wellicht inkomenseisen gesteld gaan worden en ik dus alles moet betalen.. .
quote:En nu spaart hij voor een boedelbak?
Op zaterdag 15 maart 2003 13:53 schreef vosss het volgende:
Ga je een vrouw uit het oostblok halen BHFH??
quote:Gelijk heb je. Je moest eens weten hoeveel relaties vroegtijdig op de klippen lopen omdat er niet voldoende in ge-investeerd wordt. Mensen denken er erg makkelijk over maar de praktijk is onverbiddelijk.
Op zaterdag 15 maart 2003 13:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus ik spaar voor een vrouw en kinderen. Ook omdat er in de EU geen vrouwen rondlopen voor mij (of ik kom ze niet tegen) en er straks wellicht inkomenseisen gesteld gaan worden en ik dus alles moet betalen...
Sorry, die moest gewoon.
quote:Lompe schooier ga je zo'n Oostblok geldhoer kopen? Heet dat nou liefde?
Ik ben heel hard bezig een financieel betere basis te krijgen, (eindelijk eens van dat minimumloontje af) omdat ik toch een keer een relatie wil.. Dus ben aan het studeren (voor die beter betaalde functie) en zet ik elke maand geld apart... Ook voor kinderen enzo, ik snap niet dat mensen het kunnen redden van 1 salaris, dus vrouw en kinderen onderhouden... (veel bijbeunen)
Dus ik spaar voor een vrouw en kinderen. Ook omdat er in de EU geen vrouwen rondlopen voor mij (of ik kom ze niet tegen) en er straks wellicht inkomenseisen gesteld gaan worden en ik dus alles moet betalen..
.
giro 666
Haal dan gelijk ook een paar reservevrouwen op uit rusland/afrika.
Dan kun je die proberen als je eerste relatie weer in duigen ligt.
Dan hoeven we tussentijds niet de hele tijd je verhalen aan te horen over waarom het niet gaat.
quote:ik vraag toch om te kijken waar iedereen voor spaart ... voor zijn/haar relatie, of binnen de relatie (kinderen
Op zaterdag 15 maart 2003 14:03 schreef Moonah het volgende:
BHFH, heeft dit topic een doel? Of is het een mededeling?
quote:ej mod wannabe stil eens
Op zaterdag 15 maart 2003 14:03 schreef Moonah het volgende:
BHFH, heeft dit topic een doel? Of is het een mededeling?
sparen jong...sparen
quote:Ah! Was me niet duidelijk.
Op zaterdag 15 maart 2003 14:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik vraag toch om te kijken waar iedereen voor spaart ... voor zijn/haar relatie, of binnen de relatie (kinderen
) dus dat is het doel , ik vroeg me dat namelijk af... hoe anderen dat doen.
duimen dat de economie niet zo naar beneden blijft duikelen als in het afgelopen jaar.
quote:Dat komt doordat de vraag in kwestie in de openingspost volstrekt afwezig was.
Op zaterdag 15 maart 2003 14:09 schreef Moonah het volgende:[..]
Ah! Was me niet duidelijk.
quote:Mee eens.
Op zaterdag 15 maart 2003 14:17 schreef thetruth het volgende:
Ik kan dat volk dat een vrouw probeert te kopen uit het Oostblok niet begrijpen.
quote:Nou dat klopt toch ook?
Op zaterdag 15 maart 2003 14:20 schreef NemesisDivina het volgende:
dan ben je toch wel erg wanhopig lijkt mij
quote:Spaar je het statiegeld op van al die krattenbier die je per week opzuipt man!!! wat een topic weer
en zet ik elke maand geld apart... Ook voor kinderen enzo
......
Dus ik spaar voor een vrouw en kinderen.
quote:hmm
Ik ben heel hard bezig een financieel betere basis te krijgen, (eindelijk eens van dat minimumloontje af) omdat ik toch een keer een relatie wil.. Dus ben aan het studeren (voor die beter betaalde functie) en zet ik elke maand geld apart... Ook voor kinderen enzo, ik snap niet dat mensen het kunnen redden van 1 salaris, dus vrouw en kinderen onderhouden... (veel bijbeunen)
Dus ik spaar voor een vrouw en kinderen. Ook omdat er in de EU geen vrouwen rondlopen voor mij (of ik kom ze niet tegen) en er straks wellicht inkomenseisen gesteld gaan worden en ik dus alles moet betalen..
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |