quote:wat een dikke spam
Op vrijdag 4 april 2003 20:00 schreef CAZZO het volgende:
alle PSV-ers hier --> FOK! Beste HCE-speler Toernament : de finale nog wel ff stemmen op Kezmannetje
Mateja kan jullie stem goed gebruiken en het is toch niet de bedoeling dat die chronisch geblesseerde kamper uit ijdorp gaat winnen
quote:Gelukkig is die CNN gedeeltelijk Amerikaans en die weten geen zak van voetbal vanaf.
Op vrijdag 4 april 2003 19:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah precies
![]()
http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/world/top10/news/worldsoccer_topten/
En aangezien CNN erg betrouwbaar is ( vooral nu ) twijfel ik niet aan dit lijstje.
We zijn nu eenmaal een topclub van formaat in de wereld![]()
quote:We gedogen het
Op vrijdag 4 april 2003 21:36 schreef mitt het volgende:
wat een dikke spam
quote:
Op maandag 7 april 2003 18:44 schreef chelloboy het volgende:
Kampioenswedstrijd nu uit bij Feyenooit.
Je moet nu niet denken dat we ondanks een gelijkspel nu zenuwachtig gaan worden tsss
quote:Komt dat even fantastisch uit.
Je moet nu niet denken dat we ondanks een gelijkspel nu zenuwachtig gaan worden tsss
Dan winnen jullie van Feyenooit en loopt Ajax 3 punten uit
Ben blij dat Luinge hem in een keer rood gaf en niet twee keer geel...
quote:Dat is toch waanzin? Echt geen woorden hiervoor. Terecht of niet, dat is al een heel jaar de discussie bij rode kaarten en elke speler die terecht of onterecht rood kreeg moest minimaal 1 wedstrijd zitten. En nu is dat ineens weer anders... Ronduit belachelijk...
Op dinsdag 8 april 2003 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Rode kaart van Kezman is geseponeerd...Ben blij dat Luinge hem in een keer rood gaf en niet twee keer geel...
quote:Schijt.
Op dinsdag 8 april 2003 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Rode kaart van Kezman is geseponeerd...Ben blij dat Luinge hem in een keer rood gaf en niet twee keer geel...
Was iig een gele kaart. Nu komt ie er veels te goed vanaf.
quote:Klassejustitie!
Op dinsdag 8 april 2003 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat is toch waanzin? Echt geen woorden hiervoor. Terecht of niet, dat is al een heel jaar de discussie bij rode kaarten en elke speler die terecht of onterecht rood kreeg moest minimaal 1 wedstrijd zitten. En nu is dat ineens weer anders... Ronduit belachelijk...
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 8 april 2003 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Klassejustitie!
Dat kut PSV heeft ook altijd mazzel...
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Klassejustitie!
Dat kut PSV heeft ook altijd mazzel...
quote:Komen jullie dan eindelijk van Arnold af.
Arnold Bruggink gaat PSV zo goed als zeker verlaten voor een buitenlandse club. Dat is de uitkomst van een gesprek dat de 25-jarige spits heeft gehad met trainer Guus Hiddink. Bruggink wil elders weer helemaal opnieuw beginnen.'Het is nog niet helemaal zeker dat ik bij PSV vertrek', zegt de Tukker deze week in VI, 'maar het is wel de doelstelling. Er zijn wat mogelijkheden, maar het moet natuurlijk wel een club zijn die bij me past. Mijn voorkeur gaat uit naar het buitenland. Ik ben heel benieuwd of ik me daar staande kan houden, ik kan er in ieder geval weer helemaal opnieuw beginnen. Dat laatste is toch wel belangrijk voor mij.'
Arnold Bruggink debuteerde bij FC Twente op zestienjarige leeftijd in het betaalde voetbal. Zes jaar geleden kwam hij naar Eindhoven, maar daar heeft hij het eigenlijk nooit echt kunnen maken. Ook in de huidige competitie, onder Guus Hiddink, heeft hij geen basisplaats.
quote:nou fijn hč?
Op woensdag 9 april 2003 13:38 schreef zjroentje het volgende:Komen jullie dan eindelijk van Arnold af.
Maar goed, na Lodewijks gaat PSV nu voor de 2e keer in de fout
quote:Guus heeft liever Aziaten.
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef Zapper het volgende:[..]
nou fijn hč?
Toen Arnold nog meespeelde was het spel van PSV tenminste nog niet "lelijk" te noemen!Maar goed, na Lodewijks gaat PSV nu voor de 2e keer in de fout
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:27 schreef GerardVanAs het volgende:Guus heeft liever Aziaten arrogante Braziliaantjes.
quote:en daarvoor in de plaats nog meer Koreaantjes, hoera!
Op woensdag 9 april 2003 19:49 schreef chelloboy het volgende:
Guus is bezig met de toekomst van PSV,en dat betekent dat zij die het niveau niet aan kunnen maar weg moeten.
Helaas voor Bruggink maar er zullen er nog wel meer weg moeten.
quote:problemen mee? want Lee speelt nu echt slecht he bij PSV?
Op woensdag 9 april 2003 20:00 schreef Zapper het volgende:[..]
en daarvoor in de plaats nog meer Koreaantjes, hoera!
quote:Nou?? Uit bij Roda verliezen, van Feyenoord verliezen, en de achterstand op Feyenoord is nog maar 3 punten.........
Maar een kampioenswedstrijd van PSV in de kuip lijkt me ook leuk
Kijk uit naar een kampioenswedstrijd in De Kuip
quote:Feyenoord - PSV is 18 mei om 13.00u
Op donderdag 10 april 2003 12:54 schreef Partygurl het volgende:11mei toch he
11 mei was de kampioenswedstrijd (thuis tegen Excelsior) geweest als PSV dit weekend geen punten had verspeeld
Zeg genoeg toch voor de toekomstige Landskampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |