abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:32:54 #201
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9383190
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 09:12 schreef jobosrulez het volgende:
Yes. Zo net effe kaarten gehaald voor Ajax - AC Milan
* Doopy-X- gaat ze vanmiddag halen
pi_9384248
Het zou me niet verbazen als Witsche ineens bij Feyenoord of PSV komt te spelen.

Weet iemand wat er precies met Jari Litmanen aan de hand is? Hij is al zolang weg...

pi_9384555
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

* Doopy-X- gaat ze vanmiddag halen

heb ze zojuist ook gehaald....42 eurotjes.... 401
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_9387936
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 09:59 schreef StarGazer het volgende:
Ik denk dat in navolging van Witschge, het heel goed mogelijk is dat Jari ook Ajax moet gaan verlaten
Ja en terecht. Wat heeft die nou gebracht dit jaar? En wat denk je dat die gaat brengen nog? Litmanen is een relatief dure speler en zeker als je weet dat je ongeveer 3 wedstrijden in een seizoen op hem kan rekenen.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:07 schreef Qi het volgende:
Weet iemand wat er precies met Jari Litmanen aan de hand is? Hij is al zolang weg...
Hij is geblesseerd, zoals altijd.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_9388837
Witschge gaat denk ik bij ADO '20 ballen.

Hoogendorp lijkt me ongeschikt. Ajax zal in het buitenland gaan zoeken en wellicht Kwame Quansah als 3e spits terughalen van GBA.

Juventus wil Mido. Misschien kan Ajax Zalayeta van Juve overnemen. Anders zal Alexander Farnerud mogelijk een optie zijn, een Zweedse spits en ex-partner van Zlatan in de Zweedse jeugdploeg.

Overigens denk ik niet dat Ajax per sé een spits moet hebben die er 20 maakt. Kijk naar de laatste topscorers van Ajax, dat waren meestal de aanvallende middenvelders, zoals Bergkamp en Litmanen. Als Zlatan, die er nu 12 heeft, er nog 6 inschopt, komt ie op 18. Kluivert maakte er ook meestal tussen de 15 en 18, dus zo slecht is dat niet.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:16:13 #206
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9390193
Litmanen was vanmorgen nog aan het trainen.

De bal kwam er voor Jari Litmanen deze ochtend veelvuldig aan te pas. De Fin liet de fans genieten van fraaie staaltjes balbeheersing

Als die nou niet zovaak geblesseerd was hadden we heel wat aan hem gehad, misschien is die voor de halve finale Amstel Cup tegen Feyenooit wel fit, Litmanen tegen Feyenoord is gewoon top voetbal

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9390297
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:16 schreef GerardVanAs het volgende:
Litmanen was vanmorgen nog aan het trainen.
Owee, als dat maar goed gaat .
pi_9390417
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:56 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja en terecht. Wat heeft die nou gebracht dit jaar? En wat denk je dat die gaat brengen nog? Litmanen is een relatief dure speler en zeker als je weet dat je ongeveer 3 wedstrijden in een seizoen op hem kan rekenen.

Wie was dat ook alweer, die een paar maanden geleden zo hard stond te schreeuwen dat ie zo blij was dat Jari terugwas? .
pi_9390704
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:26 schreef LoekB het volgende:
Wie was dat ook alweer, die een paar maanden geleden zo hard stond te schreeuwen dat ie zo blij was dat Jari terugwas? .
Ow, daar zal ik best bij hebben gehoord .

Maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat Jari's rendement dit jaar rond de 0 ligt (ff los van die 2 schitterende goals tegen feyenoord en Roma dan).

woensdag 26 maart 2003 @ 16:40:28 #210
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9390773
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:38 schreef keeper het volgende:

[..]

Ow, daar zal ik best bij hebben gehoord .

Maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat Jari's rendement dit jaar rond de 0 ligt (ff los van die 2 schitterende goals tegen feyenoord en Roma dan).

met zijn ervaring hoop ik dattie tegen milan speelt!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9390851
idd laten we hopen dat ie er tegen Milan bij is.
pi_9392273
Al is het maar een helft...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:44:46 #213
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9392339
ik was (vanzelfsprekend) ook blij dat jari weer bij was
En nog steeds
Litmanen heeft het verschil gemaakt in twee belangrijke wedstrijden, en zijn rendement lijkt op 0, maar we zitten mede dankzij zijn werk nu in de kwart van de cl
(jari in de kuip )
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:01:16 #214
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9393915
Witschge was trouwens super op de radio vanmorgen.

Gordon (Goedemorgen Gordon @ Noordzee FM) zei zo:
"Zijn er al plannen, voor wat je nu gaat doen?"

Richard:
"Ja, het schijnt dat als je carriere een beetje in de slop zit dat je altijd nog bij Noordzee FM terecht ken, ken ik daar altijd nog wel een contract tekenen."

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:03:05 #215
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9393949
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:01 schreef GerardVanAs het volgende:

Richard:
"Ja, het schijnt dat als je carriere een beetje in de slop zit dat je altijd nog bij Noordzee FM terecht ken, ken ik daar altijd nog wel een contract tekenen."

Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:05:16 #216
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9393990
quote:

Richard:

En het zegt ook wel genoeg hoor dat niemand het over Litmanen de afgelopen tijd heeft gehad.Tijdens de belangrijke Champions League wedstrijden hoorde je niks over hem.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9394218
quote:
Hehe. Lekker Amsterdams .
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:18:02 #218
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9394259
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:15 schreef keeper het volgende:

[..]

Hehe. Lekker Amsterdams .

Ja, gheghe, zeer Amsterdams was het gesprek

Maar hij was erg leuk, zoals altijd in interviews.

pi_9394268
Ik verbaas me erover dat jullie zo praten over Litmanen. Klinkt nogal respectloos. Ook over Richard trouwens, toch een Ajax-speler van grote allure. Dat soort jongens sluit je toch in je hart of zien jullie dat anders?
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:24:04 #220
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9394387
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:18 schreef SCH het volgende:
Ik verbaas me erover dat jullie zo praten over Litmanen. Klinkt nogal respectloos. Ook over Richard trouwens, toch een Ajax-speler van grote allure. Dat soort jongens sluit je toch in je hart of zien jullie dat anders?
Ik snap het ook niet zo, dat velen hier Witschge liever zien vertrekken.

En Litmanen is een ander verhaal, dat is een hele grote speler, maar we hebben er niets aan en hij kost meer dan dat hij opbrengt.

pi_9394501
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:24 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet zo, dat velen hier Witschge liever zien vertrekken.

En Litmanen is een ander verhaal, dat is een hele grote speler, maar we hebben er niets aan en hij kost meer dan dat hij opbrengt.

Dat laatste kan ik ook wel begrijpen maar niet dat er dan zo'n toontje en sfeertje heerst alsof zo'n jongen er ineens niet meer toe doet. Of interpreteer ik dat verkeerd.

Thomasson zal in het ALS een koninklijke ontvangst krijgen, zelfs oud-spelers als Tobiassen en El Khattabi worden hartstochtelijk toegejuicht als ze warm lopen en we tegen ze spelen.

woensdag 26 maart 2003 @ 19:31:03 #222
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9394551
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik ook wel begrijpen maar niet dat er dan zo'n toontje en sfeertje heerst alsof zo'n jongen er ineens niet meer toe doet. Of interpreteer ik dat verkeerd.

Thomasson zal in het ALS een koninklijke ontvangst krijgen, zelfs oud-spelers als Tobiassen en El Khattabi worden hartstochtelijk toegejuicht als ze warm lopen en we tegen ze spelen.

Heerenveen publiek is geen Ajax publiek.

Ik doe niet alsof die er niet meer is, wacht nog steeds met smart op de wedstrijd wanneer die terugkomt.

pi_9394659
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:31 schreef GerardVanAs het volgende:
Heerenveen publiek is geen Ajax publiek.
pi_9394701
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:18 schreef SCH het volgende:
Dat soort jongens sluit je toch in je hart of zien jullie dat anders?
Nee dat ben ik met je eens, en Witschge en Litmanen zullen altijd echte Ajacieden blijven, met het daarbijhorende respect. Maar je moet realistisch genoeg zijn om in te zien dat ze op een gegeven moment beter er mee op kunnen houden, omdat er een nieuwe lichting is opgestaan wiens ontwikkeling stagneert door de aanwezigheid van deze twee grote jongens.

Litmanen werd trouwens ook bij zijn terugkeer bij Ajax groots onthaald. Volgens mij was zijn eerste training een van de drukst bezochte trainingen ooit .

pi_9394790
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:36 schreef keeper het volgende:

[..]

Nee dat ben ik met je eens, en Witschge en Litmanen zullen altijd echte Ajacieden blijven, met het daarbijhorende respect. Maar je moet realistisch genoeg zijn om in te zien dat ze op een gegeven moment beter er mee op kunnen houden, omdat er een nieuwe lichting is opgestaan wiens ontwikkeling stagneert door de aanwezigheid van deze twee grote jongens.

Litmanen werd trouwens ook bij zijn terugkeer bij Ajax groots onthaald. Volgens mij was zijn eerste training een van de drukst bezochte trainingen ooit .

Okay dan. Ik vind ook niet dat je spelers tot het einde moet houden en sommige ben ik zelf liever kwijt dan rijk (gelukkig koopt Feyenoord die stuk voor stuk ) maar het ging er mij om hoe er over ze gesproken wordt en of ze nog een kans krijgen. Soms zijn spelers even heel populair en als het dan wat minder gaat, dan ziet niemand ze meer staan of lijkt het alsof ze nooit wat geweest zijn.

Ik ben allesbehalve Ajacied maar zo'n Richard Witschge, dat is helemaal mijn man. Misschien dat Riemer nog ergens een ouwe sok heeft

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')