quote:Hoi
Op dinsdag 25 maart 2003 19:27 schreef The_Hives het volgende:
cynisch
 .
.

Nouja, de enige die het niveau van Ajax aan zou kunnen is Hoogendorp, lijkt me.
En RKC zit financieël ook niet bepaald lekker, dus een grote kans dat hij volgend jaar wel eens ajacied zou kunnen zijn.

quote:roy makaay zou idd leuk zijn
Op dinsdag 25 maart 2003 19:29 schreef keeper het volgende:
Kan Ajax niet (alsnog) Roy Makaay halen? Of is daar geen geld voor?.

quote:was ik inmiddels achter
Op dinsdag 25 maart 2003 19:30 schreef keeper het volgende:[..]
Hoi
.

quote:Onbetaalbaar, heeft net een salarisverhoging gehad. Voor de topscorer van Spanje mag je aardig wat miljoentjes meenemen.
Op dinsdag 25 maart 2003 19:34 schreef koeskoes het volgende:[..]
roy makaay zou idd leuk zijn
maar ik zou niet weten hoe het met zen contract zit en wat ze marktwaarde op dit moment is

quote:denk het ook!
Op dinsdag 25 maart 2003 19:37 schreef The_Hives het volgende:[..]
Onbetaalbaar, heeft net een salarisverhoging gehad. Voor de topscorer van Spanje mag je aardig wat miljoentjes meenemen.

En Makaay...dream on...

quote:en wie is u? supporter van emmen of veendam?
Op dinsdag 25 maart 2003 19:40 schreef Bobu het volgende:
In de Sportweek van vandaag wist Petro te melden, dat Hoogendorp volgend jaar alsnog naar Ajax gaat.En Makaay...dream on...

quote:Nuttige reactie
Op dinsdag 25 maart 2003 19:42 schreef fotoloog het volgende:[..]
en wie is u? supporter van emmen of veendam?

I.p.v. te reageren op het m.i. toch vrij aardige nieuws van Petro...en tja, het lijkt mij vrij duidelijk dat Makkay ONHAALBAAR is voor welke Nederlandse topclub dan ook. Hij is topscorer in Spanje, verdient aardig wat centjes, Deportivo draait goed (al staat het niet in de kwartfinale CL...) dus geen enkele reden voor hem om daar weg te gaan.
 I.p.v. te reageren op het m.i. toch vrij aardige nieuws van Petro...en tja, het lijkt mij vrij duidelijk dat Makkay ONHAALBAAR is voor welke Nederlandse topclub dan ook. Hij is topscorer in Spanje, verdient aardig wat centjes, Deportivo draait goed (al staat het niet in de kwartfinale CL...) dus geen enkele reden voor hem om daar weg te gaan.

quote:l-e-z-e-n!!!! dat staat er toch...........ik denk het ook!!!!!
Op dinsdag 25 maart 2003 19:46 schreef Bobu het volgende:[..]
Nuttige reactie

quote:Dat over Makaay was een algemene reactie over mensen die dachten dat deze misschien wel haalbaar was.
Op dinsdag 25 maart 2003 19:49 schreef fotoloog het volgende:[..]
l-e-z-e-n!!!! dat staat er toch...........ik denk het ook!!!!!
Maar laat de discussie hier maar weer gewoon over Ajax en de niet-contract-verlenging van Witschge gaan...ben benieuwd waar Witschge volgend jaar speelt, want hoorde dat ie nog wel wilde blijven voetballen.

quote:Mee eens.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:23 schreef keeper het volgende:
Ben ik nou de enige die hier niet echt wakker van kan liggen? We hebben momenteel zo veel betere spelers dan Witschge.Witschge zal wel een bepaalde loon-eis gesteld hebben die Ajax niet geheel conform zijn leeftijd/nut vond. En daar kan ik wel inkomen.
Overigens wel respect voor Witschge, een hele goede voetballer. Maar voor hem is het ook eens tijd om pas op de plaats te maken.
Maar veel mensen hier reageren als een stel Jari-adepten. Jongens, tuurlijk was het een leuke voetballer, maar ook Sjaak Swart heeft eens moeten stoppen
.
Maar toch jammer dat Witschge niet vaker speelt. Hij zou DIT seizoen nog wel eens wat vaker opgestelkd mogen worden. Vond 'm tijdens de CL wedstrijden dat-ie speelde echt wat extraas brengen...

quote:absoluut........vind het jammer dat ie weg moet!!!
Op dinsdag 25 maart 2003 19:59 schreef Doc het volgende:[..]
Mee eens.
Maar toch jammer dat Witschge niet vaker speelt. Hij zou DIT seizoen nog wel eens wat vaker opgestelkd mogen worden. Vond 'm tijdens de CL wedstrijden dat-ie speelde echt wat extraas brengen...

quote:misschien dat ie het niveau "gasselich" haalt?
Op dinsdag 25 maart 2003 20:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Nog een maal: Hulde aan Witschge!En aub geen hogendorp, is echt niet goed genoeg voor Ajax.

quote:Of Stapleton.
Op dinsdag 25 maart 2003 20:07 schreef fotoloog het volgende:
misschien dat ie het niveau "gasselich" haalt?
Djump Frank. Djump!!

quote:hehehehe!
Op dinsdag 25 maart 2003 20:27 schreef keeper het volgende:[..]
Of Stapleton.
Springen Frank. Springen!!

Hij wilde nog wel een jaartje door, en 't had dus niets met financien te maken.

26/3/2003 8 :50
Ajax heeft deze week Rafael Augusto Torres op proef. De 19-jarige middenvelder speelde zich met zijn club Marcílio Dias tijdens het jeugdtoernooi in het Italiaanse Viareggio in de kijker van de scouts van Ajax en verdiende daarmee een korte stage in Amsterdam. Torres traint tot en met vrijdag mee met Jong Ajax en de A1.
Torres, die onder contract staat bij Santa Catarina, kan zowel links als rechts op het middenveld uit de voeten. 'Ik ken de club niet zo goed, alleen van televisie. Maar de eerste indruk is heel goed, kan eigenlijk niet beter. Het is een geweldige ervaring om hier mee te mogen doen, ik hoop dat ik in deze week veel kan leren en een contract kan afdwingen', aldus Torres op de website van Ajax.
kent iemand deze knakker?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |