Toch probeer ik wel steeds meer tijd vrij te maken, maar ik heb nu niet het idee dat ze het geweldig vind om bij mij te zijn. Seks hebben we amper, want ze is altijd moe. Nu ben ik een typisch avondmens en heb altijd wel wat te kletsen en ik merk dat ze daar vaak "te moe" voor is. Vorige week heb ik laten blijken dat als zij er niets in ziet dat we dan beter kunnen kappen. Gaf wel crisis, maar de volgende dag is alles redelijk bijgelegd.
Toch blijft ze nogal koeltjes in mijn ogen. Ik heb het idee dat ze bang is om weer alleen te zijn, maar ik heb er op deze manier niet al teveel zin in. Zij zegt dat ze gewoon de laatste tijd niet zo goed in orde is en dat het niets met mij te maken heeft. Ik begin daar aan te twijfelen. Iemand tips om daar toch achter te komen?
Het is sowieso geven en nemen. Zij moet accepteren dat jij bepaalde avonden hebt waarop je niet beschikbaar bent omdat jij met jouw dingen bezig bent (uitgaan of wat dan ook), jij moet accepteren dat zij nooit het wilde stapbeest wordt dat jij kennelijk leuk zou vinden en dat zij van andere dingen houdt dan jij.
In elk geval zou het voor mij al stukken minder leuk zijn als ik wist dat ik in de ogen van mijn vriend een of andere suffe saaidoos ben. Probeer haar leven te zien als anders en niet meteen negatief te labelen.
quote:Idd, het is geven en nemen... Jij leeft op andere tijden dan haar, blijkbaar.
Op zaterdag 15 maart 2003 00:01 schreef Angeles het volgende:
Volgens mij is de manier waarop jij over haar levensstijl praat al niet erg bevorderend voor die relatie. Zij heeft een andere manier van leven dan jij, dat is dan toch niet meteen een ingekakt leven?Het is sowieso geven en nemen. Zij moet accepteren dat jij bepaalde avonden hebt waarop je niet beschikbaar bent omdat jij met jouw dingen bezig bent (uitgaan of wat dan ook), jij moet accepteren dat zij nooit het wilde stapbeest wordt dat jij kennelijk leuk zou vinden en dat zij van andere dingen houdt dan jij.
In elk geval zou het voor mij al stukken minder leuk zijn als ik wist dat ik in de ogen van mijn vriend een of andere suffe saaidoos ben. Probeer haar leven te zien als anders en niet meteen negatief te labelen.
quote:Okee, dat klinkt misschien wat bot. Ik vind haar heel leuk, maar ze heeft een nogal ander sociaal leven. Ze heeft een paar vriendinnen, maar ze zegt zelf dat ze daar vooral mee omgaat, omdat ze anders niemand heeft. Nu ze met mij omgaat, ziet ze haar vriendinnen nog amper en dat vind ik niet prettig. Voor mij zijn vrienden erg belangrijk en zou me doodeenzaam voelen zonder vrienden (helemaal als je geen relatie hebt).
Volgens mij is de manier waarop jij over haar levensstijl praat al niet erg bevorderend voor die relatie. Zij heeft een andere manier van leven dan jij, dat is dan toch niet meteen een ingekakt leven?
Een avondje op visite met vrienden van mij die "een stelletje" zijn vind ze wel leuk. Ik ben zelf jarenlang vrijgezel geweest en vond het altijd prettig dat ik bij al mijn vrienden terecht kon (maakte niet uit of ze een relatie hadden). Vrienden kunnen dus ook altijd bij mij terecht en daar heeft zij volgens mij duidelijk meer moeite mee.
Begrijp me goed. Ik wil graag verder met haar, want het is eigenlijk een hele lieve meid. Het is gewoon niet leuk als zij altijd moe is en nooit zin heeft om iets te doen. Ik heb het idee dat ze bewust afstand houdt, zodat ze niet gekwetst raakt als het mis gaat. Ze heeft aangegeven dat het komt omdat ik veel onderneem zonder haar (maar zij geeft duidelijk te kennen dat ze ook niet mee wil doen). Maar doordat zij zo afstandelijk doet maakt dat mij weer onzeker. Et voila... Een vicieuze circel is ontstaan.
Om daar uit te komen heb ik vorige week de knuppel in het hoendehok gegooit en geopperd dat we er beter een punt achter konden zetten (wil ik volgens mij diep in m'n hart niet, maar er moest wat gebeuren). Dat is keurig uitgepraat en ik heb echt tijd voor haar gemaakt deze week en volgende week. Toch blijft het allemaal nog heel afstandelijk.
Ik vrees dat zij niet durft te kappen, omdat ze bang is alleen over te blijven. Als ze goed te pas is dan hebben we het heel gezellig, maar helaas zijn die momenten steeds sporadischer
Conclussie. Je moet wel heeel veel geven en weinig nemen, en zij ook. Wil deze relatie werken.
En wanneer je elkaar niet echt heeeeel erg lief vind, word het niks. Het spijt me
quote:-edit: Does niet zo flauw.
Relatie lijkt me niet okay
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-03-2003 11:22]
quote:Alleen een hele lieve meid is vrees ik niet genoeg.
Op zaterdag 15 maart 2003 00:34 schreef JoyBoy het volgende:[..]
Begrijp me goed. Ik wil graag verder met haar, want het is eigenlijk een hele lieve meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |