Ik ga er morgen kijken. Die vriend handeld het namelijk allemaal af, het was van een rusische vluchtelinge, en die is net het land uitgezet.
Ze heeft een huurschuld.
Echter. De woning is van het WBR, en dat is dus een woningbouwvereniging.
Het is een doorstroom woning, en ik sta al wel weer drie jaar ingeschreven. Maar heb denk ik pas recht op die woning na een jaar of acht.
Heb dus alleen het voordeel dat ik ongeveer de enige ben die dit weet, en zij dus ook de sleutels nog niet hebben ed.
Nu vrees ik dat onderhuren van de russiche schone niet gaat werken.
Dus ik zal met het WBR moeten gaan praten. Ik woon nu in Delft, en wil dus erg graag naar Rotterdam.
Iemand een tip om het wbr zover te krijgen mij dat huis te geven?
Breek er al twee dagen mijn hoofd over, en doe geen oog dicht. Zo graag wil ik het, maar jha, daar heeft het wbr denk ik niet veel boodschap aan.
HELP!
P.S, ik schilder het, alles. Maakt me niet uit! het wbr hoeft er absoluut geen poot naar uit te steken. Het kan me niet schelen of er gaten in de muren zitten, of dat het schoon is, of wat dan ook. helpt dat?
quote:Nee, maar perse een huis in die omgeving, en die kansen zijn vrij klein, en meestal vreselijk duur en klein. Dit is groot en goedkoop.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:51 schreef Suzanna het volgende:
wil je echt perse DAT huis?
quote:Maar als je het niet probeerd, krijg je het zeker niet... toch?
Op vrijdag 14 maart 2003 23:02 schreef L.Denninger het volgende:
dat kan je schudden
quote:WBR is inderdaad zeer gevoelig voor verhalen, mits ze zelf het verhaal sappig genoeg vinden. En of het jouw op die manier lukt geen idee. Wij hoefden niets sappigs te verzinnen, alleen de situatie maar uitteleggen die zeker destijds ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een ander huis. (of het moet normaal zijn dat je wegens lichamelijke gebreken je woning niet uit kan wegens een te smalle gang die niet uittebreken valt) Maar we moesten het gewoon op de reguliere wijze doen net als duizende anderen. Ruimtegebrek, rolstoelproblematiek, een niet functionele keuken voor iemand met lichamelijke gebreken intresseerde ze geen hol. Hadden we van te voren rekening mee moeten houden. (of ik van te voren wist dat ik dik een jaar op bed kwam te liggen en gebruik moest gaan maken van een rolstoel en andere hulpmiddelen.)
Op vrijdag 14 maart 2003 23:10 schreef mantamanta het volgende:Volgends mijn moeder zijn ze bij het WBR relatief gevoelig voor verhalen.
maar evengoed succes
maar ik denk dat het huis gewoon eerst ter huur komt te staan, zodat mensen erop kunnen reageren, en dat je dan pas kan reageren op het huis. Als je nu reageert moet je denk ik wachten totdat het huis echt te huur heeft gestaan, en dan kijken ze wie het minste wachttijd heeft...
denk dus niet dat het je gaat lukken
Heb maandag gesprek, dus we zien wel.
quote:Jezus wat een honden!
Op zaterdag 15 maart 2003 08:21 schreef Knorretje het volgende:[..]
WBR is inderdaad zeer gevoelig voor verhalen, mits ze zelf het verhaal sappig genoeg vinden. En of het jouw op die manier lukt geen idee. Wij hoefden niets sappigs te verzinnen, alleen de situatie maar uitteleggen die zeker destijds ernstig genoeg was om in aanmerking te komen voor een ander huis. (of het moet normaal zijn dat je wegens lichamelijke gebreken je woning niet uit kan wegens een te smalle gang die niet uittebreken valt) Maar we moesten het gewoon op de reguliere wijze doen net als duizende anderen. Ruimtegebrek, rolstoelproblematiek, een niet functionele keuken voor iemand met lichamelijke gebreken intresseerde ze geen hol. Hadden we van te voren rekening mee moeten houden. (of ik van te voren wist dat ik dik een jaar op bed kwam te liggen en gebruik moest gaan maken van een rolstoel en andere hulpmiddelen.)
maar evengoed succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |