quote:Ga jij nog naar de Drs. P. meet?
Op vrijdag 21 maart 2003 15:59 schreef ChrisJX het volgende:
quote:
Op maandag 24 maart 2003 21:19 schreef DaMart het volgende:
*post legaal in topic
Ik doe officieel Nederlands Recht met als vtr (vakthematische richting) ERTS (Europese recht en taalstudies), waarbinnen ik voornamelijk internationaalrechtelijke vakken kies
En wat doe jij??
quote:Rottig...
Op maandag 24 maart 2003 21:28 schreef DaMart het volgende:
Uh... NU werk ik nog als junior jurist bij een bedrijfsjuridisch adviesbureau... volgende week om deze tijd zoek ik een andere baan... laatste weekje nu... wordt een beetje weggesaneerd daar helaas
quote:Mij ligt het wel. Ik had altijd problemen met Staats- en bestuursrecht... heb Staatrecht nooit in 1 keer gehaald helaas (niet in propedeuse en niet in basis doctoraal)...
Op maandag 24 maart 2003 21:29 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Rottig...
Civiel recht vind ik nou helemaal niet leuk, daar heb ik alleen maar 6'en voor gehaald...
quote:Staatsrecht is makkelijk, bestuursrecht vind ik ook niet zo interessant.
Op maandag 24 maart 2003 21:32 schreef DaMart het volgende:[..]
Mij ligt het wel. Ik had altijd problemen met Staats- en bestuursrecht... heb Staatrecht nooit in 1 keer gehaald helaas (niet in propedeuse en niet in basis doctoraal)...
quote:En rechtstheorie is ongeveer???
Op maandag 24 maart 2003 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik niet alles in 1 keer, maar op de een of andere manier haalde ik alles altijd in Augustus... terwijl leren in de zomervakantie toch echt niet een van mijn favoriete bezigheden was. Toppunt was wel rechtstheorie... heb het in 3 keer moeten doen, en bij nabespreking van 2e poging zei docent letterlijk dat ik beter geen 3e poging kon doen (had 2 herkansingen voor dat vak zonder het opnieuw te hoeven volgen) omdat ik er toch niks van begreep... ben blij dat ik dat wel heb gedaan.
het is niet echt een rechtsinhoudelijk vak, meer een vak met achtergronden van het recht, waardoor je het recht ook eens van een andere kant gaat bekijken. Niet alleen naar de regels, maar ook naar de theorie erachter.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is...
quote:Metajuridica... da's idd een term die er in voor kwam...
Op maandag 24 maart 2003 22:08 schreef ChrisJX het volgende:
Da's metajuridica bij ons, had ik een 8 voor.
(sorry, onz staat niet in de at, dus ik vergeet je soms)
Geeft niks hoor dat je me af en toe vergeet... ik probeer ondertussen een Divxje film te kijken... maar dat lukt niet echt geloof ik... al 2 keer gebeld op mijn mobiel ondertussen
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 24-03-2003 22:47]
quote:En ik ben inmiddels naar bed geweest.
Op maandag 24 maart 2003 22:22 schreef DaMart het volgende:[..]
Metajuridica... da's idd een term die er in voor kwam...
Geeft niks hoor dat je me af en toe vergeet... ik probeer ondertussen een Divxje film te kijken... maar dat lukt niet echt geloof ik... al 2 keer gebeld op mijn mobiel ondertussen
![]()
quote:Ook goedemorgen dan!
Op dinsdag 25 maart 2003 09:54 schreef ChrisJX het volgende:[..]
En ik ben inmiddels naar bed geweest.
Ben nu bezig aan rechtspsychologie...
Goedemorgen trouwens
quote:Sorry, ik had er echt niet aan gedacht!!
Op dinsdag 25 maart 2003 10:25 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Chrisje, wanneer kom je nou eens bij me spelen? En bel je dan ruim van te voren eerst ff?Goedemorgen trouwens
quote:Wat moet ze daar dan?
Op dinsdag 25 maart 2003 12:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerst naar het Vondelpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |