quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:42 schreef Tjam het volgende:
Het zijn miss niet de beste, maar ze mogen toch ook meedoen:Crooked I
Master P
C-Murder
Willy Smith
Nelly
quote:Vanavond kan je stemmen, ben nu druk bezig een eerlijke loting te maken, je kan kiezen uit de 318 genomineerden
Op woensdag 19 maart 2003 12:53 schreef Fiazco het volgende:
Sorry...... ik beetje dom zijn >
Leg ff uit... hoe kan ik stemmen > en waar kan in kiezen ?
Mijn excuses, maar sommige dingen gaan voor
quote:Zolang er maar geen klonen mee gaan doen om hun favorieten te pushen. Ik heb ook m'n favorieten, maar ik zal er rekening mee proberen te houden
Op woensdag 19 maart 2003 17:46 schreef Tjam het volgende:
Ik hoop dat er veel mensen meedoen want anders weet ik de uitslag nu al (een beetje hoe het gaat lopen). Hou er daarom rekening dat sommige mensen minder vaak naar het forum komen, dan dat de meeste van ons doen. Van die mensen moet ik het hebben denk. Ik denk dat iedereen ze favorieten wel heeft vandaar.
Het lijkt me juist leuk als er een zeer onverwachte winnaar uit komt
quote:No problemo dude!
Wegens persoonlijke noodzakelijke bezigheden komt de loting pas morgen onlineMijn excuses, maar sommige dingen gaan voor
quote:Me too!
Op woensdag 19 maart 2003 18:15 schreef Dr.Droxz het volgende:[..]
No problemo dude!
Vind het al cool genoeg wat je hier allemaal doet
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 18:15 schreef Dr.Droxz het volgende:No problemo dude!
Vind het al cool genoeg wat je hier allemaal doet
quote:Thnx for the back up!
Op woensdag 19 maart 2003 18:20 schreef cosmick het volgende:Me too!
Ik kan m'n petekindje niet in de steek laten vanavond, morgen dus zeker de poules
See, the sun won't shine forever
quote:Dan had je 'm moeten nomineren, misschien dat ik 'm er nog ff bij zet om gelijke poules te krijgen, maar eigenlijk is het net te laat
Op woensdag 19 maart 2003 18:57 schreef Tjam het volgende:
Trouwens ook jammerdat Puffy niet meedoet!
Hij is ZOOOO goed!!
See, the sun won't shine forever
A Tribe Callde Quest
Aesop Rock
Afrika Bambataa
Alcoholikz
Bahamadia
Beasty Boys
Beatnuts
Biz Markie
Black Moon
Black Sheep
Brand Nubian
Camp Lo
Cannibal Ox
Company Flow
Cypress Hill
De La Soul
Dilated Peoples
EPMD
Eric B. & Rakim
Everlast
Gangstarr
Geto Boys
Ghostface Killa
GZA
Heltah Skeltah
Jeru The Damaja
Jungle Brothers
Jurrassic 5
Kool Kieth
Kool Moe Dee
KRS-One
Kurtis Blow
LL Cool J
M.O.P.
Method Man
Mobb Deep
N.W.A.
O.C.
Old Dirty Bastard
Onyx
Pete Rock
Pharcyde
Pharoahe Monch
Prince Paul
Raekwon
Redman
Roots Manuva
Run D.M.C.
Scarface
Slick Rick
Smiff-N-Wesson
...de meesten zullen al genoemnd zijn , en aangezien ik weet dat de 'artiesten' die ik er nog aan zou toevoegen door de meeste mensen toch niet gekend worden (no offence 2 the 'underground' fans) ga ik daar ook geen energie aan verspillen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 19-03-2003 23:41]
quote:goede smaak gast
Op maandag 17 maart 2003 11:12 schreef cosmick het volgende:[..]
Jazekers!
Nog ff wat bekende namen.
2 Live Crew ... niet zozeer door 't funzige 'we want sum pussy' maar
wél door plaatjes als 'what i like' en '2 live is what we are'.Roxanne Shante 'bite this' is legendaarisch
Tuff Crew Hebben fantastisch dope albums gedropt
MC Lyte voor haar commerciele acties goede platen gemaakt
(bijv. 'paperthin')Antoinette "who's the boss!"
HIJACK "doomsday of rap" en natuurlijk "style warriors"
Chosen Ones persoonlijk 1 van mijn favorieten
Boogie Down Productions KRS 1 staat er wel in maar niet
als bij BDPStetsasonic .... etc.
quote:het is dat je die bigsmile erondergezet hebt , anders haddik je nu afgekraakt , Master P en C-Murder
Op maandag 17 maart 2003 20:42 schreef Tjam het volgende:
Het zijn miss niet de beste, maar ze mogen toch ook meedoen:Crooked I
Master P
C-Murder
Willy Smith
Nelly
quote:The Chosen Ones? Dat zijn toch die gasten van dat Roboduck-nummer? Hebben toch maar één album gemaakt? Was behoorlijk dope voor die tijd (als het tenminste die groep is).
Chosen Ones persoonlijk 1 van mijn favorieten
Laters!
AA
quote:Yeah, "come and get soooome"! Legendarische track
Op donderdag 20 maart 2003 08:18 schreef AboruAsli het volgende:[..]
The Chosen Ones? Dat zijn toch die gasten van dat Roboduck-nummer? Hebben toch maar één album gemaakt? Was behoorlijk dope voor die tijd (als het tenminste die groep is).
Laters!
AA
quote:Damn right babay! Luister al vanaf 1986 hiphop. Begonnen met Biz Markie, Skinny Boys, Dana Dane, Jazzy Jeff & The Fresh Prince (jaja!), Schoolly D, Run DMC, Roxanne Shante, Fat Boys, Tuff Crew etc. etc.
Heej, ook oldschool head?
Momenteel in m'n cd-wisselaar: Jurassic 5 (Power in numbers), Boot Camp (For da people), Alkoholiks (Coast II Coast), N.O.R.E. (God's favorite - deze check ik eigenlijk alleen voor de beats van de Neptunes), DJ Krylon (Fo da heads 5 + 6 - dope Nederlandse mixtape (maar dan op cd) met de laatste undaground bangers (Eastcoast) en leuke freestyles van o.a. Terilekst en Spacekees).
Later!
AA
quote:Cool! Ik ben nog steeds bezig muziek uit die tijd te verzamelen.
Op donderdag 20 maart 2003 10:23 schreef AboruAsli het volgende:
Damn right babay! Luister al vanaf 1986 hiphop. Begonnen met Biz Markie, Skinny Boys, Dana Dane, Jazzy Jeff & The Fresh Prince (jaja!), Schoolly D, Run DMC, Roxanne Shante, Fat Boys, Tuff Crew etc. etc.
Okay, ik zal ff wat van mijn favorieten droppen, ben benieuwd of je 't kent ![]()
K ROB - i'm a homeboy
RAY ROCK & KC - ray rock kick it
PRIME TIME - so damn tuff/he's def
KOOL ROCK JAY & DJ SLICE - slice it up
KINGS OF PRESSURE - you know how to reach us
STEZO - it's my turn
ULTRA - funky (album version)
J.D.T.R. - daddy's great
HIGH POWER - posse
SWEET TEE - it's my beat
ANQUETTE - ghetto style
MC SHAN - marley marl scratch
ROXANNE SHANTE - bite this
erhmm... and so on, and so on...
quote:Yeah, ken ik. Ik heb alle FDH overigens van 'm... ook om een beetje bij te blijven bij de actuele hiphop. FDH 2 had ik vanmorgen in mijn auto
DJ Krylon (Fo da heads 5 + 6 - dope Nederlandse mixtape (maar dan op cd) met de laatste undaground bangers (Eastcoast) en leuke freestyles van o.a. Terilekst en Spacekees).
Deze ken ik:
PRIME TIME - so damn tuff/he's def
KOOL ROCK JAY & DJ SLICE - slice it up
STEZO - it's my turn (die gast met die enorm foute ondergetagte spijkerjas/-broek!)
ULTRA - funky (de onbetwiste meesters van abstract beats and metaphors - Critical Beatdown klinkt zelfs nu nog fresh!)
HIGH POWER - posse (my posse, my posse!)
SWEET TEE - it's my beat (Sweet Tee vond ik altijd een beetje saai - saaie delivery)
MC SHAN - marley marl scratch (de man met de grootste zonnebril - MC Shan bedoel ik dan he!
)
ROXANNE SHANTE - bite this (de female emcee met het overpitchte stemgeluid - één van mijn favo female emcees)
Ben ook altijd zwaar into de Britse hiphop geweest. Die was toch altijd net een tandje harder dan de Amerikaanse. Hijack, MC Duke, MC Merlin, MC Mello, Hijack e.d. Wat vind jij ervan?
Later!
AA
quote:Ik vind 'it's my beat' voornamelijk goed om de lauwe cuts door Jazzy Joyce.. waaargh! Nog steeds kippevel hoor, dit plaatje.
Op donderdag 20 maart 2003 11:21 schreef AboruAsli het volgende:
SWEET TEE - it's my beat (Sweet Tee vond ik altijd een beetje saai - saaie delivery)
Nog ff over female mc's; ken je Frick 'n Freck? Ook wel goed. Daarnaast
is Antoinette ("who's the boss") ook wel fonky ![]()
quote:De beats van die Engelsen waren altijd zo snel! Maar HIJACK vind ik nog steeds fantastic (DJ Supreme was laatst in Zwolle als dj bij Donald D; was wel wreed). En Caveman... 'pages and pages' .. daaaymn... a classic!
Ben ook altijd zwaar into de Britse hiphop geweest. Die was toch altijd net een tandje harder dan de Amerikaanse. Hijack, MC Duke, MC Merlin, MC Mello, Hijack e.d. Wat vind jij ervan?
Nog ff naar de US, KAOS.. ook gooeeed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |