abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2003 @ 19:27:39 #251
51748 H4ze
wait...what?
pi_9416428
Arsonists
Mad Skillz
Ghostface Killah
Methodman
Afu Ra
Nas
Bone thugs n harmony
Mobb Deep
krs-one
*BURP*
pi_9416468
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:27 schreef H4ze het volgende:
Arsonists
Mad Skillz
Ghostface Killah
Methodman
Afu Ra
Nas
Bone thugs n harmony
Mobb Deep
krs-one
We waren al begonnen met stemmen, maar op Ghostface na is iedereen genomineerd, straks komt de uitslag van de poules online

volgende ronde mag je meestemmen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9421338
quote:
Ik denk dat sommigen sowieso eerder geneigd zijn op de wat minder bekende artietsen te stemmen. Dan heb je er meer verstand van... No offence hoor, maar dat idee heb ik gewoon

Trouwens een erg gaaf idee dit toernooi en ik ga niet mekkeren dat er wat namen ontbreken, maar wat me wel opvalt is dat de winnaar van het Album toernooi HIER niet bij staat... Wu Tang..

Poule 12
wu tang ?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_9421464
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 19:21 schreef Mar10Segovia het volgende:

Ik denk dat sommigen sowieso eerder geneigd zijn op de wat minder bekende artietsen te stemmen. Dan heb je er meer verstand van... No offence hoor, maar dat idee heb ik gewoon

Mazzel!

Dat ben ik niet met je eens. Wat jij onbekende artiesten vind dzijn voor anderen wel bekend en die vinden dat gewoon goede muziek. Waarom zou je je in hemelsnaam stoerder meoten voelen omdat je op een "onbekende" artiest gestemd hebt...

p.s.

Hebt allen geduld met de loting ed, met de hand iedere keer een kleine 130 stemmen (x20) langs gaan kost wat meer tijd dan ik verwachtte

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:35:49 #255
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_9423398
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Wat jij onbekende artiesten vind dzijn voor anderen wel bekend en die vinden dat gewoon goede muziek. Waarom zou je je in hemelsnaam stoerder meoten voelen omdat je op een "onbekende" artiest gestemd hebt...

p.s.

Hebt allen geduld met de loting ed, met de hand iedere keer een kleine 130 stemmen (x20) langs gaan kost wat meer tijd dan ik verwachtte

Ik zie het morgen wel ga nu
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_9427780
quote:
He tony, alles op zijn tijd
Rustig aan
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:22:36 #257
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_9446374
Hmm, Wu Tang staat er inderdaad bij...

En Tony, tuurlijk kan iemand een voor de meeste mensen onbekende artiest goed vinden. Maar ik heb het gevoel dat er een soort tweedeling is tussen bekende en onbekende.

quote:
Zeker weten, want ik denk dat er voldoende mensen tegen de "populaire" rappers zullen stemmen
>> TEGEN populaire rapers stemmen..

Maar om niet zo zeikerig over te komen zal ik mn mond maar houden. Nogmaals, het is een gevoel. Maar dit zeiken doet het toernooi geen goed
Ben benieuwd hoever de 2Pac's en Eminems het schoppen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')