quote:We waren al begonnen met stemmen, maar op Ghostface na is iedereen genomineerd, straks komt de uitslag van de poules online
Op donderdag 27 maart 2003 19:27 schreef H4ze het volgende:
Arsonists
Mad Skillz
Ghostface Killah
Methodman
Afu Ra
Nas
Bone thugs n harmony
Mobb Deep
krs-one
![]()
volgende ronde mag je meestemmen
quote:Poule 12
Ik denk dat sommigen sowieso eerder geneigd zijn op de wat minder bekende artietsen te stemmen. Dan heb je er meer verstand van... No offence hoor, maar dat idee heb ik gewoonTrouwens een erg gaaf idee dit toernooi en ik ga niet mekkeren dat er wat namen ontbreken, maar wat me wel opvalt is dat de winnaar van het Album toernooi HIER niet bij staat... Wu Tang..
quote:Dat ben ik niet met je eens. Wat jij onbekende artiesten vind dzijn voor anderen wel bekend en die vinden dat gewoon goede muziek. Waarom zou je je in hemelsnaam stoerder meoten voelen omdat je op een "onbekende" artiest gestemd hebt...
Op donderdag 27 maart 2003 19:21 schreef Mar10Segovia het volgende:Ik denk dat sommigen sowieso eerder geneigd zijn op de wat minder bekende artietsen te stemmen. Dan heb je er meer verstand van...
No offence hoor, maar dat idee heb ik gewoon
![]()
Mazzel!
![]()
p.s.
Hebt allen geduld met de loting ed, met de hand iedere keer een kleine 130 stemmen (x20) langs gaan kost wat meer tijd dan ik verwachtte
quote:Ik zie het morgen wel ga nu
Op donderdag 27 maart 2003 23:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat ben ik niet met je eens. Wat jij onbekende artiesten vind dzijn voor anderen wel bekend en die vinden dat gewoon goede muziek. Waarom zou je je in hemelsnaam stoerder meoten voelen omdat je op een "onbekende" artiest gestemd hebt...
p.s.
Hebt allen geduld met de loting ed, met de hand iedere keer een kleine 130 stemmen (x20) langs gaan kost wat meer tijd dan ik verwachtte
quote:He tony, alles op zijn tijd
En Tony, tuurlijk kan iemand een voor de meeste mensen onbekende artiest goed vinden. Maar ik heb het gevoel dat er een soort tweedeling is tussen bekende en onbekende.
quote:>> TEGEN populaire rapers stemmen..
Zeker weten, want ik denk dat er voldoende mensen tegen de "populaire" rappers zullen stemmen
Maar om niet zo zeikerig over te komen zal ik mn mond maar houden.
Nogmaals, het is een gevoel. Maar dit zeiken doet het toernooi geen goed ![]()
Ben benieuwd hoever de 2Pac's en Eminems het schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |