Het zit er namelijk aan te komen dat ik een beste vriend ga krijgen ipv een vriendin. Nou heb ik een vriend die daar een beetje moeilijk mee om kan gaan
En ik vind dat wel een klein beetje vervelend.
Hoe gaan jullie daar nou mee om????
quote:edit: onzin in onzin graag
Op vrijdag 14 maart 2003 18:27 schreef Mysterygirl het volgende:
Ik ben toch wel een beetje benieuwd of jullie een jongen of meisje als beste vriend hebben. En wat je zelf dan bentHet zit er namelijk aan te komen dat ik een beste vriend ga krijgen ipv een vriendin. Nou heb ik een vriend die daar een beetje moeilijk mee om kan gaan
En ik vind dat wel een klein beetje vervelend.Hoe gaan jullie daar nou mee om????
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-03-2003 13:46]
quote:LOOOOOOOOL...... maar ze heeft al een vriend
Op vrijdag 14 maart 2003 18:30 schreef vosss het volgende:[..]
edit: link verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-03-2003 13:47]
quote:Nee dat heb ik ook niet. Kan gewoon goed met hem praten enzo.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:31 schreef wouter25 het volgende:
tja moet kunnen toch? is helemaal niets geks aan tenzij je er andere gevoelens bij hebt natuurlijk.
Al snap ik ook wel van je vriend als hij het niet zo leuk vindt.. Dat is ook niet zo raar denk ik
quote:O? Toch wel
Op vrijdag 14 maart 2003 18:36 schreef Mysterygirl het volgende:[..]
Met mijn vriend ook wel
quote:"Het zit er aan te komen"??
Op vrijdag 14 maart 2003 18:27 schreef Mysterygirl het volgende:
Ik ben toch wel een beetje benieuwd of jullie een jongen of meisje als beste vriend hebben. En wat je zelf dan bentHet zit er namelijk aan te komen dat ik een beste vriend ga krijgen ipv een vriendin. Nou heb ik een vriend die daar een beetje moeilijk mee om kan gaan
En ik vind dat wel een klein beetje vervelend.Hoe gaan jullie daar nou mee om????
Spreek je dat af dan? 'Wil jij mijn beste vriendje zijn'?
Ik had altijd beste vrienden i.p.v. vriendinnen. In bepaalde relaties werd daar wel eens moeilijk over gedaan. Helaas heb ik daar toch mooi poep aan. .
Het zijn mijn vrienden of daar nou een pik aanhangt of niet. Tis een vriend en niet iemand waar ik mee in bed lig. Okay, nou ben ik wel eens met mijn toen-beste-vriend in bed beland, maar toen had ik ook geen relatie meer.
Kortom : jouw vrienden zijn jouw vrienden. Of dat nou mannen of vrouwen zijn, maakt niet uit. Je kunt niet mensen laten vallen omdat ze niet tot het 'goede geslacht' behoren.
Uiteraard moet je het niet te bont maken en dingen gaan doen die echt niet door de beugel kunnen, maar een vriendschap is toch de normaalste zaak van de wereld.
Gelukkig heb ik een leeftijd bereikt waarop mannen niet meer zo moeilijk doen over mannelijke vrienden. .
quote:Nee hoor. De laatste tijd kan ik het steeds beter met hem vinden. We begrijpen elkaar gewoon heel goed.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:40 schreef MUUS het volgende:[..]
"Het zit er aan te komen"??
quote:had het niet mooier kunnen zeggen
Op vrijdag 14 maart 2003 18:40 schreef MUUS het volgende:[..]
"Het zit er aan te komen"??
Ik had altijd beste vrienden i.p.v. vriendinnen. In bepaalde relaties werd daar wel eens moeilijk over gedaan. Helaas heb ik daar toch mooi poep aan.
.
Het zijn mijn vrienden of daar nou een pik aanhangt of niet. Tis een vriend en niet iemand waar ik mee in bed lig. Okay, nou ben ik wel eens met mijn toen-beste-vriend in bed beland, maar toen had ik ook geen relatie meer.
Kortom : jouw vrienden zijn jouw vrienden. Of dat nou mannen of vrouwen zijn, maakt niet uit. Je kunt niet mensen laten vallen omdat ze niet tot het 'goede geslacht' behoren.
Uiteraard moet je het niet te bont maken en dingen gaan doen die echt niet door de beugel kunnen, maar een vriendschap is toch de normaalste zaak van de wereld.Gelukkig heb ik een leeftijd bereikt waarop mannen niet meer zo moeilijk doen over mannelijke vrienden.
.
quote:Laughing Out Out Out Out Out Out Out Out Loud???
Op vrijdag 14 maart 2003 18:32 schreef VinceCarter het volgende:[..]
LOOOOOOOOL...... maar ze heeft al een vriend
ps: daar voelt ie toch niks van
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:41 schreef racoon2002 het volgende:
Ik heb een beste vriend...
Hij is echt top..
Ikzelf: allebei
-edit- ik heb een beste vriendin...
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 14-03-2003 19:55]
Mensen oordelen gewoon snel. Mijn advies trek het je niet aan en van het commetaar van andere mensen moet je je niks aantrekken.
veel succces
quote:ja, dat ken ik, dat mensen gelijk denken dat je verkering met iemand hebt als je als meisje zijnde een paar hele goeie vrienden hebt. ik ga met een paar jongens echt heel veel om, en ze vragen heel vaak of het mijn vriend is, terwijl ik allang bezet ben
Op vrijdag 14 maart 2003 19:55 schreef poentje het volgende:
beste vriend(in) vind ik zo stom woord.
Maar ik heb wel een vrieendin (ben zelf een jongen) waar ik heel veel mee om ga. We eten paar keer per week bij elkaar en gaan vaak samen stappen. Ze doet dezelfde studie als mij en we zitten dus allebei ook op kamers, maar ik ken haar al van thuis zeg maar. Het is gewwon een hele goeie vriendin en ik zou ik er nooit wat mee krijgen, maar veel mensen zien dat anders. Als je veel omgaat met een meisje als je een jongen bent gaat iedereen er wat van denken. regelmaatig krijg ik op school of studentenvereniging te horen, o dat is toch je vriendinen als ik dan zeg dat ze gewoon een vriendin is geloven veel mensen dat niet
.
Mensen oordelen gewoon snel. Mijn advies trek het je niet aan en van het commetaar van andere mensen moet je je niks aantrekken.
veel succces
Gaat nu weer erg goed, maar is een tijdje heel moeilijk geweest omdat hij verliefd op me was geworden.
Was echt heel lastig, maar we hebben er over gepraat, elkaar even een tijdje met rust gelaten, met de hoop dat het bij hem weer een beetje over ging. En dat is dus gelukt!
Nu hebben we het weer heel leuk samen, als vrienden
Het werkt zeker wel, maar het is wel ingewikkeld als je in de situatie terecht komt dat 1 van de 2 verliefd word op de ander.. Maar dit hoeft natuurlijk niet (altijd) te gebeuren
ik heb verder ook meerdere goede vriendinnen die alles over me weten, en met wie ik altijd kan praten...en de broer van mijn ex is ook altijd nog een hele goede vriend van me, ik zie hem alleen veel minder, omdat hij ook niet altijd zin heeft om hierheen te komen, en ik trek het nog niet om daarheen te gaan en mijn ex weer te zien...
maar een beste vriend(in) van het andere geslacht hebben kan heel goed vind ik!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |