abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:27:55 #1
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_9123037
Ik ben toch wel een beetje benieuwd of jullie een jongen of meisje als beste vriend hebben. En wat je zelf dan bent

Het zit er namelijk aan te komen dat ik een beste vriend ga krijgen ipv een vriendin. Nou heb ik een vriend die daar een beetje moeilijk mee om kan gaan
En ik vind dat wel een klein beetje vervelend.

Hoe gaan jullie daar nou mee om????

En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
pi_9123077
Ik heb een beste vriendin, en daar kan ik heel erg goed mee praten.
En zij deelt ook alles met mij...Gewoon door dingen die wij beiden hebben meegemaakt. Ik ben een jongen btw.
pi_9123101
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:27 schreef Mysterygirl het volgende:
Ik ben toch wel een beetje benieuwd of jullie een jongen of meisje als beste vriend hebben. En wat je zelf dan bent

Het zit er namelijk aan te komen dat ik een beste vriend ga krijgen ipv een vriendin. Nou heb ik een vriend die daar een beetje moeilijk mee om kan gaan

edit: onzin in onzin graag

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-03-2003 13:46]

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9123111
tja moet kunnen toch? is helemaal niets geks aan tenzij je er andere gevoelens bij hebt natuurlijk.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:32:43 #5
37559 VinceCarter
ban attraction
pi_9123140
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:30 schreef vosss het volgende:

[..]

edit: link verwijderd

LOOOOOOOOL...... maar ze heeft al een vriend

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-03-2003 13:47]

Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:33:07 #6
49968 Mysterygirl
pi_9123150
Dan ben je bij dit topic denk ik aan het verkeerde adres.
Lekke verder zoeken
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:36:57 #7
49968 Mysterygirl
pi_9123234
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:31 schreef wouter25 het volgende:
tja moet kunnen toch? is helemaal niets geks aan tenzij je er andere gevoelens bij hebt natuurlijk.
Nee dat heb ik ook niet. Kan gewoon goed met hem praten enzo.
Met mijn vriend ook wel maar ja iedereen heeft een beste vriend nodig toch???
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:39:08 #8
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9123288
Ik heb een beste vriendin en een beste vriend (naast m'n vriend)
Ik zou niet weten met welke van de twee ik beter bevriend ben.. Wel weet ik dat ik met die vriend (ben zelf vrouw) nooit een relatie zou willen of nooit verliefd op hem zou worden of wat dan ook.
Ik vind dus ook dat het moet kunnen, als je maar van jezelf weet dat er verder niets is.

Al snap ik ook wel van je vriend als hij het niet zo leuk vindt.. Dat is ook niet zo raar denk ik

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9123301
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:36 schreef Mysterygirl het volgende:

[..]

Met mijn vriend ook wel

O? Toch wel Kennelijk niet over alles.. ik begrijp dat je vriend daar moeite mee heeft.
Big dick.
pi_9123331
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:27 schreef Mysterygirl het volgende:

"Het zit er aan te komen"??

Spreek je dat af dan? 'Wil jij mijn beste vriendje zijn'?

Ik had altijd beste vrienden i.p.v. vriendinnen. In bepaalde relaties werd daar wel eens moeilijk over gedaan. Helaas heb ik daar toch mooi poep aan. .

Het zijn mijn vrienden of daar nou een pik aanhangt of niet. Tis een vriend en niet iemand waar ik mee in bed lig. Okay, nou ben ik wel eens met mijn toen-beste-vriend in bed beland, maar toen had ik ook geen relatie meer.

Kortom : jouw vrienden zijn jouw vrienden. Of dat nou mannen of vrouwen zijn, maakt niet uit. Je kunt niet mensen laten vallen omdat ze niet tot het 'goede geslacht' behoren.
Uiteraard moet je het niet te bont maken en dingen gaan doen die echt niet door de beugel kunnen, maar een vriendschap is toch de normaalste zaak van de wereld.

Gelukkig heb ik een leeftijd bereikt waarop mannen niet meer zo moeilijk doen over mannelijke vrienden. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:41:12 #11
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9123340
Ik heb een beste vriend...
Hij is echt top..
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:47:18 #12
49968 Mysterygirl
pi_9123530
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee hoor. De laatste tijd kan ik het steeds beter met hem vinden. We begrijpen elkaar gewoon heel goed.
En nee er zijn bepaalde dingen die ik liever met anderen bespreek ipv met hem.
pi_9123575
ik heb een beste vriend. en mijn vriend heeft er op zich geen problemen mee volgens mij..
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:49:36 #14
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9123603
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik had altijd beste vrienden i.p.v. vriendinnen. In bepaalde relaties werd daar wel eens moeilijk over gedaan. Helaas heb ik daar toch mooi poep aan. .

Het zijn mijn vrienden of daar nou een pik aanhangt of niet. Tis een vriend en niet iemand waar ik mee in bed lig. Okay, nou ben ik wel eens met mijn toen-beste-vriend in bed beland, maar toen had ik ook geen relatie meer.

Kortom : jouw vrienden zijn jouw vrienden. Of dat nou mannen of vrouwen zijn, maakt niet uit. Je kunt niet mensen laten vallen omdat ze niet tot het 'goede geslacht' behoren.
Uiteraard moet je het niet te bont maken en dingen gaan doen die echt niet door de beugel kunnen, maar een vriendschap is toch de normaalste zaak van de wereld.

Gelukkig heb ik een leeftijd bereikt waarop mannen niet meer zo moeilijk doen over mannelijke vrienden. .

had het niet mooier kunnen zeggen ik heb ook altijd meer vrienden dan vriendinnen, en het boeit mij ook niet...
KippKoRN I love you!
pi_9123777
ik ben een meisje en ik heb een beste vriend en een beste vriendin, dat is ook gelijk de enige vriendin eigenlijk die ik heb, ik ga eigenlijk alleen maar om met jongens, heb een stuk of 10 hele goeie vrienden en maar 2 meiden waar ik veel mee omga...
pi_9123827
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:32 schreef VinceCarter het volgende:

[..]

LOOOOOOOOL...... maar ze heeft al een vriend

Laughing Out Out Out Out Out Out Out Out Loud???

ps: daar voelt ie toch niks van

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9124780
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:41 schreef racoon2002 het volgende:
Ik heb een beste vriend...
Hij is echt top..
Hij houdt van Close 2 you

Ikzelf: allebei

vrijdag 14 maart 2003 @ 19:48:42 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9124942
doe maar beste vriendin

-edit- ik heb een beste vriendin...

[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 14-03-2003 19:55]

pi_9124980
De vraag is niet wat jullie nou het liefste willen oid, maar hoe jullie met zo'n situatie om (zouden) gaan.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_9125093
beste vriend(in) vind ik zo stom woord.
Maar ik heb wel een vrieendin (ben zelf een jongen) waar ik heel veel mee om ga. We eten paar keer per week bij elkaar en gaan vaak samen stappen. Ze doet dezelfde studie als mij en we zitten dus allebei ook op kamers, maar ik ken haar al van thuis zeg maar. Het is gewwon een hele goeie vriendin en ik zou ik er nooit wat mee krijgen, maar veel mensen zien dat anders. Als je veel omgaat met een meisje als je een jongen bent gaat iedereen er wat van denken. regelmaatig krijg ik op school of studentenvereniging te horen, o dat is toch je vriendin en als ik dan zeg dat ze gewoon een vriendin is geloven veel mensen dat niet .

Mensen oordelen gewoon snel. Mijn advies trek het je niet aan en van het commetaar van andere mensen moet je je niks aantrekken.

veel succces

pi_9125961
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 19:55 schreef poentje het volgende:
beste vriend(in) vind ik zo stom woord.
Maar ik heb wel een vrieendin (ben zelf een jongen) waar ik heel veel mee om ga. We eten paar keer per week bij elkaar en gaan vaak samen stappen. Ze doet dezelfde studie als mij en we zitten dus allebei ook op kamers, maar ik ken haar al van thuis zeg maar. Het is gewwon een hele goeie vriendin en ik zou ik er nooit wat mee krijgen, maar veel mensen zien dat anders. Als je veel omgaat met een meisje als je een jongen bent gaat iedereen er wat van denken. regelmaatig krijg ik op school of studentenvereniging te horen, o dat is toch je vriendin en als ik dan zeg dat ze gewoon een vriendin is geloven veel mensen dat niet .

Mensen oordelen gewoon snel. Mijn advies trek het je niet aan en van het commetaar van andere mensen moet je je niks aantrekken.

veel succces

ja, dat ken ik, dat mensen gelijk denken dat je verkering met iemand hebt als je als meisje zijnde een paar hele goeie vrienden hebt. ik ga met een paar jongens echt heel veel om, en ze vragen heel vaak of het mijn vriend is, terwijl ik allang bezet ben dus je moet je niets aantrekken van dat commentaar
pi_9126081
Ik heb een beste vriend

Gaat nu weer erg goed, maar is een tijdje heel moeilijk geweest omdat hij verliefd op me was geworden.

Was echt heel lastig, maar we hebben er over gepraat, elkaar even een tijdje met rust gelaten, met de hoop dat het bij hem weer een beetje over ging. En dat is dus gelukt!

Nu hebben we het weer heel leuk samen, als vrienden

Het werkt zeker wel, maar het is wel ingewikkeld als je in de situatie terecht komt dat 1 van de 2 verliefd word op de ander.. Maar dit hoeft natuurlijk niet (altijd) te gebeuren

pi_9128366
Een beste vriend...
Echt iemand waar ik op terug kan vallen en die met een nuchtere blik alles bekijkt.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 11:31:27 #24
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9134805
Mijn vriendin is mijn beste vriendin oe, heeeel erg cliché uitspraak, maar daarom niet minder waar
Ik heb buiten mijn vriendin om wel een beste vriend.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_9134828
mijn vriend was mijn beste vriend, hij was ook de ene x mijn vriend, en de andere keer, een vriend...als we met andere waren, dan waren gewoon vrienden....maar als we dan weer samen waren, dan waren we echt weer vriend en vriendin....nu is het uit, en ik mis ik de vriendschap ook heel erg...

ik heb verder ook meerdere goede vriendinnen die alles over me weten, en met wie ik altijd kan praten...en de broer van mijn ex is ook altijd nog een hele goede vriend van me, ik zie hem alleen veel minder, omdat hij ook niet altijd zin heeft om hierheen te komen, en ik trek het nog niet om daarheen te gaan en mijn ex weer te zien...

maar een beste vriend(in) van het andere geslacht hebben kan heel goed vind ik!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')