abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:15:36 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9122774
Ze verkopen echt hele fijne producten en tegenwoordig ook megagoedkoop, zoals de euroshopper lijn. Daartegen kunnen zelfs Lidl en Aldi niet concurreren. Ook hebben ze een mooie inrichting, leuke cassieres en de beste producten... En niet te vergeten de gratis, allerhande! Albert Heijn..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9122797
dat kunnen lidl en aldi wel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9122844
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
leuke cassieres hebben niet, bij de AH werken de lekkerste meiden
pi_9122859
Bij de Albert Heyn verkopen ze "Sharon fruit"

Nu is AH ineens wel goed?

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 14-03-2003 18:19]

pi_9122872
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
ik haat de Aldi.... vervelende mensen die er gaan winkelen, supervervelend chagrijnig personeel, en weinig goede producten...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_9122873
SPAM!
pi_9122874
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:18 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

voor leuke meiden zijn andere manier dan je geld bij appie happie over de balk smijten
pi_9122877
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:18 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Bij aldi werken de beste. Die kennen al die codes uit 't hoofd
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9122886
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:19 schreef FlyingFox het volgende:
SPAM!
neuh... dat verkoopt Appie niet...
pi_9122901
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:19 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

ik haat de Aldi.... vervelende mensen die er gaan winkelen, supervervelend chagrijnig personeel, en weinig goede producten...

weinig goede producten?

kijk maar 'ns verder dan 't merkje. Aldi biedt vreselijk goed spul aan.

vrijdag 14 maart 2003 @ 18:21:22 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9122911
Ah winkels zijn over het algemeen netjes en verzorgt. Dat vind ik toch wel belangrijk en ben het dus ook wel met de topictitel eens.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9122913
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:19 schreef gunhead het volgende:

[..]

voor leuke meiden zijn andere manier dan je geld bij appie happie over de balk smijten

ja doh!

ik maak alleen melding van het feit dat bij de AH de lekkerste meiden werken in vergelijking met de Aldi en Lidl , mja....

vrijdag 14 maart 2003 @ 18:21:39 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9122915
Ze zijn goedkoper dan de Konmar, terwijl ik altijd hoorde dat de Albert Heijn zo duur was. Niet dus!
Ook hebben ze een enorm breed assortiment en veel verse spullen. Ik winkel er graag!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9122926
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

weinig goede producten?

kijk maar 'ns verder dan 't merkje. Aldi biedt vreselijk goed spul aan.

agree here: chocola, wortelsap, computers, lasagna, ijsthee, chocokoekjes, merci, cornetto;s, etc...
pi_9122931
AH heeft de leukste kassa chicks!
pi_9122941
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze zijn goedkoper dan de Konmar, terwijl ik altijd hoorde dat de Albert Heijn zo duur was. Niet dus!
Ook hebben ze een enorm breed assortiment en veel verse spullen. Ik winkel er graag!
Konmar is even duur als, zoniet duurder dan, de Super De Boer.
pi_9122948
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze verkopen echt hele fijne producten en tegenwoordig ook megagoedkoop, zoals de euroshopper lijn. Daartegen kunnen zelfs Lidl en Aldi niet concurreren. Ook hebben ze een mooie inrichting, leuke cassieres en de beste producten... En niet te vergeten de gratis, allerhande! Albert Heijn..
AH

Hele fijne winkel is!

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_9122962
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Goh, waarom zou BHFH dit toch speciaal vandaag posten?
pi_9122963
De Digros/Bas van d'r Heijden en hoe ze die supermarkten ook noemen, zijn het goedkoopst
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:25:50 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9122996
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Konmar is even duur als, zoniet duurder dan, de Super De Boer.

Ja en we hadden het over de Albert Heijn en niet over de Super
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9123009
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja en we hadden het over de Albert Heijn en niet over de Super

En ook niet over de konmar, meis.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:28:52 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9123057
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En ook niet over de konmar, meis.

Ik vergeleek de Konmar met de de AH omdat ik vroeger altijd veel shopte bij de Konmar omdat die dichtbij was en ik nu vaker naar de AH ga, omdat die ten eerste langere openingstijden hebben en ten tweede: ze zijn goedkoper. Ik pleit dus VOOR de AH. What's your point?
pi_9123110
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vergeleek de Konmar met de de AH omdat ik vroeger altijd veel shopte bij de Konmar omdat die dichtbij was en ik nu vaker naar de AH ga, omdat die ten eerste langere openingstijden hebben en ten tweede: ze zijn goedkoper. Ik pleit dus VOOR de AH. What's your point?

Dat jij het vreemd lijkt te vinden dat de AH goedkoper is dan de Konmar. Ik gaf even aan dat de Konmar met SdB de duurste supermarktketens van Nederland zijn.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:33:51 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9123167
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat jij het vreemd lijkt te vinden dat de AH goedkoper is dan de Konmar. Ik gaf even aan dat de Konmar met SdB de duurste supermarktketens van Nederland zijn.

Dat wist ik dus niet
Mij is altijd door mijn ouders wijsgemaakt dat de AH de duurste was
Totdat ik Kassa van de VARA eens zag dat de Konmar veel duurder was en dat blijkt ook constant uit vergleijkingen tussen de beide winkels: bij de Albert Heijn krijg ik veel meer voor m'n geld.
Maar goed, dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken
pi_9123197
Winkel er graag, maar ook bij de Aldi en Lidl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')