quote:mijn vriendin heeft a, ook niks mis mee...
Op vrijdag 14 maart 2003 16:14 schreef PoloSport het volgende:
Mijn vriendin vind haar borsten (B) aan de kleine kant. Ze denkt erover om ze te laten vergroten naar een C-Cup. Ik vind haar borsten prima, niks mis mee. Zijn er dames of heren met een vergelijkbare situatie. Al gedaan? Wat was het resultaat? Was het goed voor de relatie, of niet?
Is ze misschien een beetje op haar hoofd gevallen?
quote:Dat mag ik me natuurlijk ook afvragen. Nu is ze afgevallen en schijnt ze (ik zie het niet) een kleinere cup te krijgen. Ik ben geen tieten-man en val meer op mooie billen. Dus van mij hoeft ze niet.
Op vrijdag 14 maart 2003 16:18 schreef R2cksson het volgende:siliconen onder een B...
Is ze misschien een beetje op haar hoofd gevallen?
Dus in jou geval zou ik dat ook maar niet doen!!! Maakt niet uit wat je vriendin zegt. Gewoon altijd zeggen " Als jij je borsten wil veranderen moet je dat doen omdat je dat zelf wil" " Niet voor iemand anders!!
quote:Praat maar eens goed met haar, want het is echt waanzin om een B naar een C te upgraden (in het geval van siliconen is het dus downgraden imo)...
Op vrijdag 14 maart 2003 16:22 schreef PoloSport het volgende:[..]
Dat mag ik me natuurlijk ook afvragen. Nu is ze afgevallen en schijnt ze (ik zie het niet) een kleinere cup te krijgen. Ik ben geen tieten-man en val meer op mooie billen. Dus van mij hoeft ze niet.
quote:laat haar ook meteen wat aan haar gezicht doen... foei lelijkFOEI!!
Mijn vriendin vind haar borsten (B) aan de kleine kant. Ze denkt erover om ze te laten vergroten naar een C-Cup. Ik vind haar borsten prima, niks mis mee. Zijn er dames of heren met een vergelijkbare situatie. Al gedaan? Wat was het resultaat? Was het goed voor de relatie, of niet?
quote:Volgens mij kan je als man nooit iets helemaal goed antwoorden. Ik stel haar dan ook vaak de tegenvraag :"Wat wil je dat ik antwoord? Ja is niet goed en nee is niet goed! " Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik dwaal af van mijn topic
Op vrijdag 14 maart 2003 16:24 schreef Spareribz het volgende:
Het maakt niet uit wat een vrouw zegt over haar borsten!
Als man kun je nooit iets goeds zeggen over de borsten van je vrouw.Dus in jou geval zou ik dat ook maar niet doen!!! Maakt niet uit wat je vriendin zegt. Gewoon altijd zeggen " Als jij je borsten wil veranderen moet je dat doen omdat je dat zelf wil" " Niet voor iemand anders!!
quote:Owke de oplossing let op en leer...
Op vrijdag 14 maart 2003 16:28 schreef PoloSport het volgende:[..]
Volgens mij kan je als man nooit iets helemaal goed antwoorden. Ik stel haar dan ook vaak de tegenvraag :"Wat wil je dat ik antwoord? Ja is niet goed en nee is niet goed! " Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik dwaal af van mijn topic
je zegt:
LUISTER BORSTLOZE GRATENKUT!!! ALS JE NOG EEN KEER JE MUIL OPEN DOET OVER DIE ERWTEN VAN JE TREK IK ZE ER AF!!!!
weet zeker dat je er geen last meer van zult hebben...
doen op eigen risico trouwens
Mijn vrouw heeft een 75-A cupje en zou dolblij zijn met een gemiddelde B cup! Niet dat ze daar nu voor onder het mes zou willen, want siliconen (of zoutwaterzakjes als alternatief) vindt ze dan toch weer te eng. Nou ja, het schijnt dat vrouwen die zwanger worden wel 1 à 2 cupmaten grotere borsten krijgen door de melkontwikkeling, en dat is deels een blijvend effect na de zwangerschap heb ik begrepen. Dus er is nog hoop!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:26 schreef slashme het volgende:
Waarom naar cup C upgraden, doe het dan gelijk goed.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:26 schreef StephanL het volgende:
Als zij daar zelfverzekerder van wordt waarom niet, het is haar lichaam. Je wilt toch ook dat zij gelukkig is in het leven ?
quote:Smartass
Op vrijdag 14 maart 2003 16:56 schreef Lucille het volgende:
Het blijft een afweging tussen 'het gevoel te kleine borsten te hebben' tov de eventuele nadelen van grotere borsten. Denk hierbij aan het ongemak met sporten, rugklachten, ...... Dat gevoel dat iemand heeft zal niet snel verdwijnen want de persoon in kwestie ervaart dit nu eenmaal zo. Nadenken over de gevolgen en dan opnieuw de afweging maken is het enige dat je kan doen.
Inderdaad. Zelf zou ik er niet veel om geven, maar dat is mijn mening. Het is eigenlijk niet iets wat je kan beslissen door een topic hiero.
Bonobo vind billen veel belangrijker!!!!
Daarentegen, als ze er zelf gelukkiger van wordt. Maar het lijkt me wel een grote stap.
* Elegy is meer een benen/billen persoon
quote:Al gedaan ja. Resultaat is prachtig, niemand die ziet dat ze 'nep' zijn. Voor de relatie... hmmm. Voor vriend maakte het weinig verschil, maar het deed wel veel voor mij.
Al gedaan? Wat was het resultaat? Was het goed voor de relatie, of niet?
als ik een meisje mooi vind, dan is dat om hoe ze is, daar kan Make-up al geen verschil meer in maken, en nog permanentere dingen hoeven van mij al helemaaaaaaaaaaal niet. Ergens begrijp ik het wel, als je alle volmaaktheden en wensenlijstjes ziet van wat "de gemiddelde man" ervan zou moeten vinden, maar Hou nou maar gewoon puur natuur. Da's toch altijd nog het fijnste (vinnik dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |