abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9120105
Mijn vriendin vind haar borsten (B) aan de kleine kant. Ze denkt erover om ze te laten vergroten naar een C-Cup. Ik vind haar borsten prima, niks mis mee. Zijn er dames of heren met een vergelijkbare situatie. Al gedaan? Wat was het resultaat? Was het goed voor de relatie, of niet?
Het is verboden om met de roeispanen op de eenden te slaan!
pi_9120196
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:14 schreef PoloSport het volgende:
Mijn vriendin vind haar borsten (B) aan de kleine kant. Ze denkt erover om ze te laten vergroten naar een C-Cup. Ik vind haar borsten prima, niks mis mee. Zijn er dames of heren met een vergelijkbare situatie. Al gedaan? Wat was het resultaat? Was het goed voor de relatie, of niet?

mijn vriendin heeft a, ook niks mis mee...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:18:28 #3
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9120230
siliconen onder een B...

Is ze misschien een beetje op haar hoofd gevallen?

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9120300
pffff is toch nergens voor nodig.
Ik vind klein juist leuk (als het natuurlijk maar niet TE klein is) zolang er mee te spelen valt is het alleszins beter dan siliconentroep hoor
Maar jah ... als zij er zich niet goed bij voelt is het natuurlijk wel een probleem he
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_9120364
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:18 schreef R2cksson het volgende:
siliconen onder een B...

Is ze misschien een beetje op haar hoofd gevallen?

Dat mag ik me natuurlijk ook afvragen. Nu is ze afgevallen en schijnt ze (ik zie het niet) een kleinere cup te krijgen. Ik ben geen tieten-man en val meer op mooie billen. Dus van mij hoeft ze niet.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:24:14 #6
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_9120406
nee.. niet doen.. zelf A valt makkelijk mee te leven!
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_9120422
Het maakt niet uit wat een vrouw zegt over haar borsten!
Als man kun je nooit iets goeds zeggen over de borsten van je vrouw.

Dus in jou geval zou ik dat ook maar niet doen!!! Maakt niet uit wat je vriendin zegt. Gewoon altijd zeggen " Als jij je borsten wil veranderen moet je dat doen omdat je dat zelf wil" " Niet voor iemand anders!!

pi_9120467
Als zij daar zelfverzekerder van wordt waarom niet, het is haar lichaam. Je wilt toch ook dat zij gelukkig is in het leven ?
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:26:18 #9
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9120472
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:22 schreef PoloSport het volgende:

[..]

Dat mag ik me natuurlijk ook afvragen. Nu is ze afgevallen en schijnt ze (ik zie het niet) een kleinere cup te krijgen. Ik ben geen tieten-man en val meer op mooie billen. Dus van mij hoeft ze niet.

Praat maar eens goed met haar, want het is echt waanzin om een B naar een C te upgraden (in het geval van siliconen is het dus downgraden imo)...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9120497
Waarom naar cup C upgraden, doe het dan gelijk goed.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_9120527
quote:

laat haar ook meteen wat aan haar gezicht doen... foei lelijkFOEI!!
Deal with it; rock 'n roll
pi_9120530
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:24 schreef Spareribz het volgende:
Het maakt niet uit wat een vrouw zegt over haar borsten!
Als man kun je nooit iets goeds zeggen over de borsten van je vrouw.

Dus in jou geval zou ik dat ook maar niet doen!!! Maakt niet uit wat je vriendin zegt. Gewoon altijd zeggen " Als jij je borsten wil veranderen moet je dat doen omdat je dat zelf wil" " Niet voor iemand anders!!

Volgens mij kan je als man nooit iets helemaal goed antwoorden. Ik stel haar dan ook vaak de tegenvraag :"Wat wil je dat ik antwoord? Ja is niet goed en nee is niet goed! " Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik dwaal af van mijn topic
pi_9120668
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:28 schreef PoloSport het volgende:

[..]

Volgens mij kan je als man nooit iets helemaal goed antwoorden. Ik stel haar dan ook vaak de tegenvraag :"Wat wil je dat ik antwoord? Ja is niet goed en nee is niet goed! " Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik dwaal af van mijn topic

Owke de oplossing let op en leer...

je zegt:

LUISTER BORSTLOZE GRATENKUT!!! ALS JE NOG EEN KEER JE MUIL OPEN DOET OVER DIE ERWTEN VAN JE TREK IK ZE ER AF!!!!

weet zeker dat je er geen last meer van zult hebben...

doen op eigen risico trouwens

Deal with it; rock 'n roll
pi_9120718
Ze moet doen waar ze zich het beste bij voelt. Als zij zich echt beter voelt met een cupje groter, en ze wil ervoor onder het mes, dan moet ze dat gewoon doen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:48:55 #15
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_9121055
Zo zie je maar, vrouwen zijn zelden tevreden over hun borsten. Hebben ze een A dan willen ze een B, hebben ze een B willen ze een C, enz...

Mijn vrouw heeft een 75-A cupje en zou dolblij zijn met een gemiddelde B cup! Niet dat ze daar nu voor onder het mes zou willen, want siliconen (of zoutwaterzakjes als alternatief) vindt ze dan toch weer te eng. Nou ja, het schijnt dat vrouwen die zwanger worden wel 1 à 2 cupmaten grotere borsten krijgen door de melkontwikkeling, en dat is deels een blijvend effect na de zwangerschap heb ik begrepen. Dus er is nog hoop!

pi_9121082
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:26 schreef slashme het volgende:
Waarom naar cup C upgraden, doe het dan gelijk goed.

[afbeelding]

vrijdag 14 maart 2003 @ 16:50:44 #17
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9121099
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:26 schreef StephanL het volgende:
Als zij daar zelfverzekerder van wordt waarom niet, het is haar lichaam. Je wilt toch ook dat zij gelukkig is in het leven ?
pi_9121243
Het blijft een afweging tussen 'het gevoel te kleine borsten te hebben' tov de eventuele nadelen van grotere borsten. Denk hierbij aan het ongemak met sporten, rugklachten, ...... Dat gevoel dat iemand heeft zal niet snel verdwijnen want de persoon in kwestie ervaart dit nu eenmaal zo. Nadenken over de gevolgen en dan opnieuw de afweging maken is het enige dat je kan doen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9121329
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:56 schreef Lucille het volgende:
Het blijft een afweging tussen 'het gevoel te kleine borsten te hebben' tov de eventuele nadelen van grotere borsten. Denk hierbij aan het ongemak met sporten, rugklachten, ...... Dat gevoel dat iemand heeft zal niet snel verdwijnen want de persoon in kwestie ervaart dit nu eenmaal zo. Nadenken over de gevolgen en dan opnieuw de afweging maken is het enige dat je kan doen.
Smartass

Inderdaad. Zelf zou ik er niet veel om geven, maar dat is mijn mening. Het is eigenlijk niet iets wat je kan beslissen door een topic hiero.

pi_9121425
Ja je kunt er zelfverzekerder door worden.
Maar zo klein is b ook weer niet.
Bovendien moet je er als vrouw rekening mee houden dat je het ziet en als man het anders aanvoelt.
En daarbij... plastische chirurgen maken er wel mooi werk van, maar het kan je toch niet bevallen. Plus dat ook plastische chirurgen af en toe hele lelijke bosten maken.
En dan heb je ook nog complicatie's en littekenvorming.Laat haar er goed over nadenken.
Ik werk op plastische chirurgie, waar operatie's gebeuren op medische indicatie... oh oh niet alle borsten worden mooi hoor.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 14 maart 2003 @ 17:08:59 #21
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_9121585
Siliconen: Nee , het ziet er echt belachelijk uit. (vinnik) Twee van die opgeblazen ballen. Vooral als je dan op je rug ligt ziet het er echt raar uit. Geef mij maar naturel! Hoeft echt geen C-cup te zijn hoor, mooie stevige B's zijn prachtig.

Bonobo vind billen veel belangrijker!!!!

Feyenoord!!! * Barça
pi_9121623
Ik zou het niet willen dat mijn vriendin ze ging vergroten want ik vind ze zo lekker en je kan gewoon zien!dat t siliconen zijn maarja als zij het perse zou willen moet ze het doen ik snap neit dat ze met cup B niet tevreden zou zijn maja. laat haar es een paar topics lezen over kleine borsten staat voor 99% in dat die mooier zijn dan grote en daar sluit ik me bij aan.:P
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:05:52 #23
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9122619
Och, als het er al zit is het mooi meegenomen, zit het er niet, maakt mij het niet uit.

Daarentegen, als ze er zelf gelukkiger van wordt. Maar het lijkt me wel een grote stap.

* Elegy is meer een benen/billen persoon

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_9122749
quote:
Al gedaan? Wat was het resultaat? Was het goed voor de relatie, of niet?

Al gedaan ja. Resultaat is prachtig, niemand die ziet dat ze 'nep' zijn. Voor de relatie... hmmm. Voor vriend maakte het weinig verschil, maar het deed wel veel voor mij.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 14 maart 2003 @ 19:11:14 #25
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_9124154
Neuh, voor mij zou het echt absoluut niet hoeven... ik zou het zelfs eerder tegen willen houden.

als ik een meisje mooi vind, dan is dat om hoe ze is, daar kan Make-up al geen verschil meer in maken, en nog permanentere dingen hoeven van mij al helemaaaaaaaaaaal niet. Ergens begrijp ik het wel, als je alle volmaaktheden en wensenlijstjes ziet van wat "de gemiddelde man" ervan zou moeten vinden, maar Hou nou maar gewoon puur natuur. Da's toch altijd nog het fijnste (vinnik dan)

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')