(van meneer Hak dan )
Maar in hemelsnaam waarom zou je dit koud willen eten?
quote:3
Op vrijdag 14 maart 2003 14:09 schreef Yvonnetje het volgende:
Zit maar 1 ding op: zelf proberenMaar in hemelsnaam waarom zou je dit koud willen eten?
gemakzucht en nieuwsgierigheid
quote:klef
Op vrijdag 14 maart 2003 14:14 schreef tsuihark het volgende:
Witte bonen in tomatensaus: lekker!!
quote:Ben grote fan van witte bonen in tomatensaus. Zijn ze wamr of koud lekkerder, volgens jou?
Op vrijdag 14 maart 2003 14:14 schreef tsuihark het volgende:
Witte bonen in tomatensaus: lekker!!
Heb trouwens deze week nog een blik rode bietjes koud op zitten lepelen, was lekker.
quote:sta je ook in voor de gevolgen dan??
Op vrijdag 14 maart 2003 14:09 schreef Yvonnetje het volgende:
Zit maar 1 ding op: zelf proberen
erwten en wortels vind ik warm en koud niet zo lekker.
Rode kool kan best, maar spinazie zou ik niet doen. Champignons en mais kan weer wel, alhoewel ik dan rauwe champis prefereer.
quote:ok. over bladgroenten zat ik ook te twijvelen, het is namelijk behoorlijk slap en lijk tme behoorlijk taai.
Op vrijdag 14 maart 2003 14:35 schreef dolle_hond het volgende:
sperziebonen koud uit het blik zijn heerlijk, maar je moet er wel ff aan wennen.erwten en wortels vind ik warm en koud niet zo lekker.
Rode kool kan best, maar spinazie zou ik niet doen. Champignons en mais kan weer wel, alhoewel ik dan rauwe champis prefereer.
Dopererwten, mais en wortels uit pot/blik heb ik al regelmatig gehad (smaakte heerlijk). ik heb nu boontjes en champignons staan
quote:Ik heb ze al jaren niet meer warm gegeten, maar volgens mij koud
Op vrijdag 14 maart 2003 14:21 schreef Fling het volgende:[..]
Ben grote fan van witte bonen in tomatensaus. Zijn ze wamr of koud lekkerder, volgens jou?
Heb trouwens deze week nog een blik rode bietjes koud op zitten lepelen, was lekker.
Rode bieten! *onthouden*
En, als je eens geen chips bij de hand hebt: rauwe spagetti of andere pasta. Gaat wel ontzettend in je kiezen zitten!
Best te doen hoor
quote:lijkt me niet lekker
Op vrijdag 14 maart 2003 14:55 schreef tsuihark het volgende:
En, als je eens geen chips bij de hand hebt: rauwe spagetti of andere pasta. Gaat wel ontzettend in je kiezen zitten!
quote:Dipsausje erbij?
Op vrijdag 14 maart 2003 15:02 schreef dolle_hond het volgende:[..]
lijkt me niet lekker
Warme mais trouwens ook.
quote:Dat heb ik dus net ff uitgetest en ik ben niet echt onder de indruk. Er zit echt geen smaak aan en het is knoerthard!
Op vrijdag 14 maart 2003 14:55 schreef tsuihark het volgende:
Ik eet wel es fermacelli 'rauw' nooit pasta.... zal ik ook eens proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |