Is dit normaal? Wie heeft ook zo'n eetpatroon en vaart daar wel bij?
Overigens eet ik niet zo weinig om slank te blijven, ik beweeg weinig dus ik kom toch best wel aan zo nu en dan...
Ps. Moderator: kan ik dit bericht nog laten wijzigen in RAAR EETPATROON, Rare staat nogal vreemd...
Ontbijt geeft je energie voor de dag zodat je wat fitter bent enzo. Dan ga je misschien ook eens wat meer bewegen (ook gezond) en dan heb je eerder en meer trek en ben je weer op het goede pad
Topic geedit
quote:Maar lieverd ik ontbijt al mijn hele leven niet... En toch functioneer ik prima. Het zal ongetwijfeld iets met snellere of tragere spijsvertering te maken hebben maar 's ochtends speel ik het echt niet klaar om eten weg te werken. Dat kun je trainen maar aan mijn maag geen polonaise. Tenzij ik ECHT slecht bezig ben en dat hoop ik graag te horen van deze of gene.
Op vrijdag 14 maart 2003 01:31 schreef Dagobert het volgende:
Ik heb wel vaak gehoord dat niet ontbijten niet gezond is.Ontbijt geeft je energie voor de dag zodat je wat fitter bent enzo. Dan ga je misschien ook eens wat meer bewegen (ook gezond) en dan heb je eerder en meer trek en ben je weer op het goede pad
Topic geedit
Dank voor de edit...
Liefs,
Helga
quote:Je hoeft niet van mij hoor
Op vrijdag 14 maart 2003 01:34 schreef Helga het volgende:[..]
Maar lieverd ik ontbijt al mijn hele leven niet... En toch functioneer ik prima. Het zal ongetwijfeld iets met snellere of tragere spijsvertering te maken hebben maar 's ochtends speel ik het echt niet klaar om eten weg te werken. Dat kun je trainen maar aan mijn maag geen polonaise. Tenzij ik ECHT slecht bezig ben en dat hoop ik graag te horen van deze of gene.
Dank voor de edit...
Liefs,
Helga
YW
Ik ken iemand die neemt als ontbijt alleen maar een proteine shake, (07-08.00u) en dan pas om 12.30 u de eerste boterham)
tja rare eetgewoontes (ikzelf neem cup-a-soup 's ochtends)
Raar bestaat niet als de norm verdwenen is.
Zelf eet ik
Ontbijt : crackotten met kaas, glaasje sojamelk en een handje droge
cornflakes
Lunch : 2-3 boterhammen met beleg (kaas,hesp o.i.d.)
Avond : yoghurt en fruit of boterham
2-3 keer in de week warm, moet altijd voor mezelf alleen koken en dat vind ik dus echt niet fijn (eet niet graag alleen)
Ik eet tot s,avonds laat. Om 1 uur s,nachts gaat er nog wel eens een pannenkoek naar binnen. Of effe wat chinees. Heerlijk. Of een simpele tostie. En dan heb ik om half 7 normaal gegeten hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |