[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 13-03-2003 22:59]
quote:Oh dus dan zou ik m alleen 1 week in het jaar ruiken en verder niet.. dream on
Op donderdag 13 maart 2003 22:53 schreef gizmo4ever het volgende:
je ruikt je bovenlip denk ik
quote:Uhm kheb verder nergens last van.. een voorhoofdholte ontsteking.. wat zijn daar de symptonen van dan..
Op donderdag 13 maart 2003 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
voorhoofdholte ontsteking
quote:Als je gewoon staat, en dan je bovenlichaam helemaal voorover buigt, zodat je hoofd naar beneden hangt.
Op donderdag 13 maart 2003 22:59 schreef -mainframe- het volgende:[..]
Uhm kheb verder nergens last van.. een voorhoofdholte ontsteking.. wat zijn daar de symptonen van dan..
quote:Dat moest je opvatten als een grapje denk ik
Uhm kheb verder nergens last van.. een voorhoofdholte ontsteking.. wat zijn daar de symptonen van dan..
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:02 schreef Crispy1 het volgende:[..]
Dat moest je opvatten als een grapje denk ik
quote:Nee. Ik ben 1 van de weinige die Onzin voor onzin gebruikt, blijkt uit de meeste reacties hier
Op donderdag 13 maart 2003 23:02 schreef Crispy1 het volgende:[..]
Dat moest je opvatten als een grapje denk ik
quote:Als ik sta en ik buk om ff iets van de grond te pakken dan is er niks aan de hand, maar als ik me hoofd een 10 secs naar beneden hou dan voel ik idd wel een soort druk
Op donderdag 13 maart 2003 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Als je gewoon staat, en dan je bovenlichaam helemaal voorover buigt, zodat je hoofd naar beneden hangt.
Voel je dan een ernstig irritante druk op je hoofd?
Maar het kan best zo zijn dat het er aan zit tekomen
quote:perfect
Op donderdag 13 maart 2003 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Nee. Ik ben 1 van de weinige die Onzin voor onzin gebruikt, blijkt uit de meeste reacties hier
quote:Ja, dat heb ik altijd. Zit in de familie, van vader's en moeder's kant, jippie. Volgens mij als ik een minuut ondersteboven zou hangen dan ben ik de pijp uit. Ik ben ook altijd verkouden door stofallergie dus ik ruik ook vrij weinig, mijn hoofd is een groot feest
Op donderdag 13 maart 2003 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Als je gewoon staat, en dan je bovenlichaam helemaal voorover buigt, zodat je hoofd naar beneden hangt.
Voel je dan een ernstig irritante druk op je hoofd?
quote:Heb ik ook wel eens, dan ruik je iets maar het is niet uit je omgeving. Het stinkt ook niet ofzo, maar is gewoon een apart geurtje, niet penetrant, maar apart...
Op donderdag 13 maart 2003 22:48 schreef -mainframe- het volgende:
Heeft niet met een vieze lucht in mn omgeving te maken, maar het lijkt echt of die geur in me neus zit of adem.
Kheb er wel is eerder last van gehad een jaar geleden ofzo, het komt iig elk jaar wel terug.
Ik heb er dan iets van een week last van, maar dan is het over.
Wtf zou dit kunnen zijn.
quote:ranzig
Op donderdag 13 maart 2003 22:53 schreef RickN het volgende:
Misschien is er bij het kotsen een keer een brokje etenswaar in je neus blijven steken dat daar nu aan het rotten is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |