abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9104809
http://www.interplay.com/games/product.asp?GameID=534
Ziet er naar uit dat dit een volledig nieuwe fallout game gaat worden!!
Ik weet nog niet of de nieuwe look me bevalt,maar aangezien dit maar een paar screenies zijn wacht ik nog steeds vol vertrouwen dat het een topper gaat worden!
JeeWeeJ be jammin! :D
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:49:06 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9104836
de look stemt mij iig zeer treurig...

Ik koop hem wel hoor, daar niet van... maar toch

pi_9104893
Tja,als je beetje logisch nadenkt is dit een logsiche stap voor interplay..
Ze willen denk ik niet eeuwig in 2d blijven,en 3d is ook makkelijker spelen voor op de console lijkt mij zo.
Maar,inderdaad,de hele fallout look is er wel enigsinds vanaf ja..

Maarja,staat geplanned voor Q4,dus der kan nog vanalles gebeuren..

JeeWeeJ be jammin! :D
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:55:40 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9105022
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:51 schreef JeeWeeJ het volgende:
Tja,als je beetje logisch nadenkt is dit een logsiche stap voor interplay..
Ze willen denk ik niet eeuwig in 2d blijven,en 3d is ook makkelijker spelen voor op de console lijkt mij zo.
Maar,inderdaad,de hele fallout look is er wel enigsinds vanaf ja..

Maarja,staat geplanned voor Q4,dus der kan nog vanalles gebeuren..

Ja dat vind ik ook wel prima...
maar de stijl van Fallout is weg, althans ik heb hem nog nergens kunnen terecht herkennen.
Ik hoop dat er nog veel gebeurt, want anders kunnen we weer een lekker potje gaan janken
pi_9106427
Fallout was echt cool , al vond ik Jagged Alliance deel 1 ,2 en de add on toch echt een stuk beter.
Heeft er iemand mschien wat nieuws over deel 3 ?
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_9109820
Even titel aangepast, deel 3 wordt dit dan, toch?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 14 maart 2003 @ 09:16:29 #7
50548 wu-tang
Crazy Ass Crackhead
pi_9110270
Fallout was altijd echt een vet spel..
Heb ze als 1 van de weinigen hier nog origineel thuisliggen..
Fallout 1,2 en tactics..

Van mij hadden ze het aanzicht wel gewoon mogen laten hoe het was.. lekker overzichtelijk en het was altijd mooi om te zien hoe iemand zijn ledematen eraf spatten na een schot met je plasma rifle..

--Picture Me Rollin--
pi_9111089
Meer info, titel wederom even aangepast.
quote:
De populaire PC serie komt naar de Playstation 2 en XBox

De Fallout serie heeft met zijn drie spellen voor de PC inmiddels een grote schare fans opgebouwd. Hiervan is Interplay zich wel bewust, dus proberen ze met de volgende Fallout in de serie een nog groter publiek aan te boren door het spel op de Playstation 2 en Xbox uit te geven.

De nieuwe game in de Fallout serie gaat Fallout: brotherhood of Steel heten en gaat verder waar het eerste deel eindigde. De mutants die zijn ontstaan na de nucleaire holocaust zijn van plan om alle overgebleven mensen ook te muteren. Hier moet jij een stokje voor zien te steken.

De gameplay in Fallout:BoS richt zich meer op actie en gevechten, dus is het niet zo hevig als de PC versie gericht op RPG elementen en strategie. We moeten nog maar afwachten wat fans van de serie van deze veranderingen vinden, wij houden je in ieder geval op de hoogte over deze game.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9116417
snik snik, waarom doen ze dit soort dingen? de fanbase van Fallout zit zowieso al op de PC ipv een uit de kluiten gegroeide entertainment system. En dan halen ze de atmosfeer weg, rpg elementen weg, al het goeie weg! 3D mag van mij, maar doe het dan goed
Don't underestimate anyone, for those underestimated have skills that have yet to be shown...
  Eindredactie Games vrijdag 14 maart 2003 @ 14:26:29 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_9117313
ik heb fallout 1 2 en tactics orgineel hier ..maar als ik het zo ze word it een kopietje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 14 maart 2003 @ 14:39:27 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9117639
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:53 schreef lavapredator het volgende:
snik snik, waarom doen ze dit soort dingen? de fanbase van Fallout zit zowieso al op de PC ipv een uit de kluiten gegroeide entertainment system. En dan halen ze de atmosfeer weg, rpg elementen weg, al het goeie weg! 3D mag van mij, maar doe het dan goed
dat het naar een console gaat is niet erg, de rest ben ik het volkomen met je eens...
En trouwens koop je toch gewoon een XBox, dat ding is ontzettend gaaf met live!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:05:19 #12
50548 wu-tang
Crazy Ass Crackhead
pi_9118269
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:39 schreef Fliepke het volgende:

[..]
En trouwens koop je toch gewoon een XBox, dat ding is ontzettend gaaf met live!

X-box live werkt niet als je je x-doos gemod hebt..
--Picture Me Rollin--
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:38:36 #13
24924 HeavyD
They all do that ??
pi_9119077
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 09:16 schreef wu-tang het volgende:
Fallout was altijd echt een vet spel..
Heb ze als 1 van de weinigen hier nog origineel thuisliggen..
Fallout 1,2 en tactics..

Van mij hadden ze het aanzicht wel gewoon mogen laten hoe het was.. lekker overzichtelijk en het was altijd mooi om te zien hoe iemand zijn ledematen eraf spatten na een schot met je plasma rifle..

Heb ook het orgineel van Fallout 1 thuis nog liggen. Het was geen slecht spel maar ook niet echt super vond ik persoonlijk.
I will wear black untill they invent something darker ! & Heavy metal is best played with a Rapid fireing heavy machinegun.
pi_9119148
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Even titel aangepast, deel 3 wordt dit dan, toch?
Strolie nieuw icoon?!
[14.gif]
  zondag 18 juli 2004 @ 15:59:12 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_20701652
quote:
JeeWeeJ schreef in dit topic:

Bethesda Softworks to Develop and Publish Fallout 3

July 12, 2004 (Rockville, MD) -- Bethesda Softworks® announced today that it will develop and publish Fallout® 3 -- a sequel to the highly popular Fallout® role-playing game franchise. Bethesda licensed the rights to the Fallout® franchise from Interplay Entertainment Corp. (OTC Bulletin Board: IPLY) in a deal that awards Bethesda exclusive worldwide rights to the Fallout® franchise on the PC, home consoles, handhelds, and other media, with the option to develop and publish additional sequels.

“We’re extremely excited about this opportunity and what it means both for Bethesda and for Fallout fans around the world,” said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. “Fallout is one the great RPG franchises. Millions of Fallout games have been sold worldwide, and fans have been eagerly awaiting the release of a Fallout 3 title. Bethesda’s proven expertise in this genre, building on our experience and the tremendous success we have enjoyed with our cutting-edge Elder Scrolls® series, will enable us to create the next chapter of Fallout that is worthy of the franchise.”

Originally released in 1997, Fallout places a player in the role of a Vault-dweller, who ventures from his secluded, underground survival Vault into a post-apocalyptic world of mutants, radiation, gangs and violence. The game has been widely hailed as one of the outstanding role-playing games and video games of all time with its unique gameplay, style, and setting.

Commenting on this development, Interplay Chairman and Chief Executive Officer Herve Caen said, “This is a good agreement for both companies and for gamers. Although several parties had a high level of interest in licensing Fallout, we are most impressed by Bethesda’s execution of role-playing titles. Bethesda is an ideal steward of the Fallout franchise.”

Fallout 3 will be developed by Bethesda along with the next chapter of The Elder Scrolls, both under the direction of Todd Howard, executive producer of The Elder Scrolls. The Elder Scrolls III: Morrowind® won every national and international award of note in 2002, including Game of the Year and RPG of the Year, and is one of the best-selling games ever released on Xbox.

“We are overjoyed,” said Howard. “Fallout is one of my favorite games, and we plan to develop a visually stunning and original game for Fallout 3 with all the hallmarks of a great RPG: player choice, engaging story, and non-linearity.”

Future announcements about the release of Fallout 3 will be made as work on the title progresses.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 18 juli 2004 @ 16:09:14 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20701881
quote:
Op zondag 18 juli 2004 15:59 schreef speknek het volgende:

[..]
Speknek, doe het dan goed.
brotherhood of steel is/was GEEN FALLOUT 3!
Heropen bijvoorbeeld een onterecht gesloten topic, zoals zoals allemaal die over Fallout 3 gaan. .
  zondag 18 juli 2004 @ 16:09:54 #17
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20701903
oh wacht je hebt net zelf een topic onterecht een topic gesloten, Fallout 3 gered van de ondergang!
open het maar weer, want je zit er naast

Trouwens Brotherhood is al lang uit en al lang weer uit de schappen verdwenen.
Was zelfs duurder als een gewoon spel, en dan ook nog prut ook :').
  zondag 18 juli 2004 @ 17:35:27 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_20703620
Woeps !
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')