abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 07:54:09 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9197105
Godverdegodver,..... die Metroid reclame heerst idd zeg. Ik kan haast niet wachten !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 08:26:06 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9197262
Zelda fans moeten deze movies downen trouwens,...... Niet normaal....

Het grote Zelda topic deel II

pi_9201757
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 07:54 schreef Chocobo het volgende:
Godverdegodver,..... die Metroid reclame heerst idd zeg. Ik kan haast niet wachten !
idd die reclame is vet alleen zonde dat ze telkens 3rd person gaan (tomberaider style dus, kvergeet altijd hoe dat heet )
pi_9212578
Shit, weer een vervelend bericht over de GameCube:

http://console.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=1123

Krijg toch een kutgevoel als ik dit soort berichtjes lees.

pi_9216062
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Zelda fans moeten deze movies downen trouwens,...... Niet normaal....

Hail Miyamoto

choco, dan moet je die filmpjes die ik laatst postte ook wel downloaden want die zijn ook (vooral filmpje2)

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:03:29 #106
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9219495
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:15 schreef febster het volgende:

[..]

Hail Miyamoto

choco, dan moet je die filmpjes die ik laatst postte ook wel downloaden want die zijn ook (vooral filmpje2)

*alle filmpjes gezien heeft*

Kut gamecube

Kinderding

Ik MOET Metroid en Zelda hebben

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_9219533
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:03 schreef ChOas het volgende:

[..]

Kut gamecube

Kinderding

.. En zo denkt bijna de hele wereldbevolking erover
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_9219928
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:03 schreef ChOas het volgende:

[..]

Kut gamecube

Kinderding

Kindergames heerschen
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:41:36 #109
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9220416
het kan nog leuker!
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 19 maart 2003 @ 08:31:26 #110
50816 Mantorok
Essence of Mantorok
pi_9223728
...To See Those, Who Dwell Behind...
pi_9231111
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 08:31 schreef Mantorok het volgende:

het niveau stijgt

ik hoop op iets intelligenterre discussies na de release van metroid

woensdag 19 maart 2003 @ 14:21:57 #112
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9231289
quote:
Final Fantasy Crystal Chronicles

We krijgen meer FF nieuws in mei, net voor de E3 heeft Square vandaag bekend gemaakt. Het is ook bekend dat FF op 18 juli in Japan te koop is en dat hij eind dit jaar ook in Europa te koop is.

Bron: Insidegamer.nl

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9231499
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 19:14 schreef GaF het volgende:
Shit, weer een vervelend bericht over de GameCube:

http://console.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=1123

Krijg toch een kutgevoel als ik dit soort berichtjes lees.

Opvallend dat die winkels het aandurven om met de komst van de GBA SP Nintendo zo onder druk te zetten. De softwareverkopen zullen dan wel relatief erg in de slop zitten. (wat toch opvallend te noemen is omdat de GC de enige console is waar je geen kopieën op kunt spelen)

Ik vind wel dat ze een punt hebben want Nintendo heeft Europa het laatste jaar schandalig behandeld qua spellenaanbod. Ik denk dat dit soort acties alleen maar positief zijn voor ons omdat het Nintendo hopelijk zal aanzetten tot het geven van meer prioriteit aan Europa. (ik kan me nog die goede oude dagen herinneren dat de N64 klote liep in Japan en dat ze het van de userbase in Europa en de VS moesten hebben. Zelda kwam hier slechts 2 weken later uit dan in de VS en het scheelde ook niet veel met de Japanse release)

pi_9231969
* gieling.com is zien
pi_9232908
Het is weer tijd voor nieuws en geruchten
Nieuwe titels en Mortal Kombat aangekondigd
quote:
Midway have confirmed a few new titles for the GameCube
Several games from the Mortal Kombat developer Midway have appeared on schedules on the Nintendo site, and also that of some retailers, a total of six new titles from Midway.

Among these are Freaky Flyers and Freestyle Metal X. There is also a new Mortal Kombat game (yay)in development, and plans to develop a tactical action title known as ESPionage, which is set for release around winter.

To top it all off, a new racing game called Highway Hell has been confirmed, as well as a one-player action game called NARC.

Wat geruchten over wat Nintendo zal laten zien op de E3
quote:
Speelbaar: F-Zero en Star Fox Armada, nieuwe Pikmin, 1080, Kirby, Mario Golf, Mario Kart, Mario Tennis, en als grote verrassing... twee of drie geheel nieuwe franchises van Nintendo, waarvan minstens 1 maar waarschijnlijk 2 met - schrik niet - zeer volwassen thema's (bloed, buitensporig geweld, sex, enz). Verder natuurlijk Dead Phoenix, Killer 7, Unity, de game van Zoonami (zeer waarschijnlijk een first person shooter), Final Fantasy Chronicles, Metal Gear Solid, Virtua Fighter Quest, Viewtifull Joe, Project No. 3., Golden Sun (of vergelijkbare RPG met andere titel). Beelden (niet speelbaar) van Resident Evil 4, nieuwe Metroid, Pokemon, Mario 128, misschien nieuwe Zelda, nieuwe game van Silicon Knights.

Inderdaad, Nintendo gaat op kwalitatief en artistiek vlak wederom de vloer aanvegen met de concurrentie. Als ze nu ook nog iets aan de prijs doen, komt het allemaal wel goed met die kubus.

Nog wat meer geruchten
quote:
- Er worden 2 nieuwe Sonic games tentoongesteld op E3 (het gaat hier niet om Sonic Adventure DX en Sonic Pinball).
- Sega wil Sonic net zo groot maken als Pokemon. De eerste stap zal een tekenfilmserie zijn die binnenkort van start gaat.
- Nieuwe RPG aangekondigt voor de Cube, genaamd Medarot en wordt gemaakt door Natsume (Dat je het maar ff weet!)
- V-Rally 3 is gecanned.
- SpyHunter 2
SpyHunter 2 is nu officieel bevestigd aangezien hij op de Amerikaanse Nintendo website staat. Eind dit jaar zal hij in Amerika te koop zijn.

- Mega Man Network Transmission
Mega Man heeft een datum, hij is vanaf 17 Juli te koop in Amerika en zal dus daarna ook in Europa te koop zijn. Bij de GBA spellen van Mega Man duurde het nog wel eens een aantal maanden, maar in oktober zal deze game wel in Europa te koop zijn.

- Er komt een grote aankondiging in mei (onderwerp onbekend). MEGAAATOOOOON!!!!!!!

En om maar gelijk een gerucht de kop in te drukken
quote:
V-Rally 3
News: V-Rally 3 NOT Cancelled
Mar 19th 2003 12:41 by Tim

Several sites reported we would not be getting V-Rally 3 for the GameCube. This however is not the case...

Today we got confirmed by Simon Callaghan, Head of PR at Infogrames Europe, that V-Rally 3 has not been cancelled and will still be released for the GameCube in Europe.

He added that it's not being released in the US however which is where the confusion has arisen.

V-Rally 3 will be released for the GameCube in Europe on the 26th of June.

Eerste GT Cube info
quote:
Van race games kan je er geen genoeg van hebben op de Nintendo GameCube. Daarom waren we ook erg blij met de aankondiging van GT Cube.

Eind vorig jaar werd de race game GT Cube aangekondigd bij het Cube publiek. Grotendeel van de gamers zal de game nog wel kennen van de Game Boy Color en van de GBA, waar het 3 games heeft uitgebracht.

Ook de Cube krijgt nu zijn eigen GT Cube, die zo'n 20 verschillende banen zal bevatten. Daarnaast zal de game volledig Cel-Shaded zijn en zal het een groot aantal licentie wagens bevatten. Ook heeft developer MTO er voor gezorgd dat het weer (regen/zon/wind) in de game een belangrijke rol zal spelen.

Meer details over deze game volgen binnenkort. Kijk tot dan maar alvast naar deze ene screen.

Oftewel nu weet je nog nix maar ja zie t maar als een beetje teasen

Nieuwe Enter The Matrix screenies

En wat Soul Caliber II pics (die een hoog cijfer van Famitsu krijgt overigens.... dus dat belooft veel goeds)

Defenitieve Zelda Box Art voor de EU

En gewoon wat pics voor de fun

Iemand nog een Zelda nodig

Nog wat Famitsu en Famitsu GC scores

quote:
FAMITSU SCORES:
PS2 Soul Calibur 2 9,9,8,8
GC Soul Calibur 2 9,9,8,8
XBOX Soul Calibur 2 9,9,8,8
GC P.N.03 9,8,7,7

FAMITSU GC
P.N.03 7,7,6,7
Soul Calibur2 9,10,9,9
Warrior Blade 7,7,6,6

Ik heb trouwens gefaald ik zal vandaag nog geen MP spelen aangezien geen enkele winkel in Eindhoven t spel had , dus ik moet morgen maar weer op strooptocht gaan als is de voorpret ook erggg leuk hoor
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:37:32 #116
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9233308
Vooral leuk om te zien dat Soul Caliber II hoger scoort op de cube dan op de andere. Tenminste als je ervan uitgaat dat die andere scores die er staan een gemiddelde zijn en de score van gc alleen ligt er weer boven.
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:24:34 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9236299
Misschien dat ik SC 2 toch wel een keer ga checken ! !

En Zelda is nog maar 45 dagen

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 19 maart 2003 @ 19:26:59 #118
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9239441
Die screens van Enter The Matrix zien er best goed uit, tenminste vergeleken met de vorige screens.
  woensdag 19 maart 2003 @ 19:33:14 #119
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9239610
quote:
Good UK news for Nintendo this week. Resident Evil 0 had a good launch and made it to #2 in the multiformat charts, #9 in the second week. Super Monkey Ball had a strong debut as well and grabbed #8 this week, the Sonic Mega Collection keeps on selling well, too, as can be seen in the latest ESPLA charts at GamingIndustry-biz. Other sites report increasing hardware sales as result of the recent bundles and release of aforementioned games.
Go Nintendo!
pi_9239618
Ff crosposten vanuit het MP topic
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:29 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb hem idd ja, tnx for the tip

Het is het is.... tsjaaaaaaaaaa

Dit is waarom je een GameCube hebt gekocht, dit is "het" gewoon

Het is niet te omschrijven dit MOET je gewoon ervaren en dit is gewoon zoveel beter en "dieper" als bv een Super Mario Sunshine, die game verbleekt in vergelijking met Metroid Prime

woensdag 19 maart 2003 @ 20:21:36 #121
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9241074
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:33 schreef febster het volgende:
Ff crosposten vanuit het MP topic
[..]

Ik heb MP hier liggen,...ga over een uurtje beginnen... ben vreselijk benieuwd
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:29:36 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9241363
En het werd akelig stil rond Cubend Fok...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_9241698
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En terecht

*mond nog constant openvalt van verbazing*

pi_9243235
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:23 schreef febster het volgende:
..knip..

Speelbaar: F-Zero en Star Fox Armada, nieuwe Pikmin, 1080, Kirby, Mario Golf, Mario Kart, Mario Tennis, en als grote verrassing...

..knip..

nu snap ik het even niet meer hoor, rare was toch "overgestapt" naar microsoft? of is star fox ook van nintendo?!
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:39:27 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9243407
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:33 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

nu snap ik het even niet meer hoor, rare was toch "overgestapt" naar microsoft? of is star fox ook van nintendo?!

*Pets*

Ja, Starfox is gewoon van Ninty

Van Rare zijn, Perfect Dark, Banjo (en consorten) en Conker

pi_9243930
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

*Pets*

Ja, Starfox is gewoon van Ninty

Van Rare zijn, Perfect Dark, Banjo (en consorten) en Conker

wtf moest Rare dan met Dinosaur planet? want dat was toch van rare!

rare lui bij rare

pi_9244465
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:57 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

wtf moest Rare dan met Dinosaur planet? want dat was toch van rare!

rare lui bij rare

Starfox werd uitgehuwelijked aan Rare, net zoals Donkey Kong. Nu Rare bij Microsoft zit, heeft Ninty zijn bruidjes teruggehaald. Bill mag er niet met zijn hebberige handjes aanzitten
pi_9247971
sjeees

hoe lang hebben jullie moeten wachten op een replie van dim plus ?
ik ga dan dnek ik maar erges anders online bestellen ofzo...

ik weet het niet meer man, is dim plus ZONDER spaarkaart ook voordelig ?

En PSO vindt ik
deze RPG's houden me wel zoet voor een paar weken
al kan ik niet teveel spelen, kooop ik natuurlijk spellen als ik het zeer druk zal hebben met school

voor de andere spelers heb ik wat vragen
je MAG, die kan evolueren, en kan een photon blast leren
bij mij kon het dan uiteindelijk en ik deed per ongeluk die attack
ik zag wel iets moois uit de grond komen en even rondzweven, maar ik vroeg me af of dat ding wel iets had gedood laat staan heeft geraakt

komen er later nog betere wapens/winkels ?
want als ik zo bij pioneer2 kijk zijn er niet veel verschillende wapens, weinig keuze

hoop wel dat ik later sterkere wapens heb

ik hoop dat we later nog es op internet kunnen afspreken en zo quests kunnen afleggen, fokkers onder elkaar

donderdag 20 maart 2003 @ 10:43:57 #129
32686 G1Ace
pi_9253876
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
iedereen zit mp te spelen
August 1998- March 2018
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:50:49 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9254016
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:43 schreef G1Ace het volgende:

[..]

iedereen zit mp te spelen

Dat bedoel ik... het MP topic gaat super hard
pi_9254953
ik ga morgen MP kopen, dan zul je me ook wel vaker zien daar
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:20:43 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9257123
Godver,...wat heb veel gegamed gisteravond en vannochtend. Metroid is geweldig

Wat zet dat spel zijn klauwen in je zeg !

pi_9265271
Naast het Metroid Prime'en zal ik natuurlijk t nieuws hier blijven verzorgen al zal t soms iets langer duren als ik weer eens met open mond, MP aan t spelen ben

Filmpje van F-Zero Misschien oud maar mijn download accelerator gaf t niet aan als "re-download" en ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit gezien heb, en bij de weg is t wel een erg geil filmpje

MUST SEE SCII (MET LINK) FILMPJE!!

Goed nieuws uit het land dat graag landen aanvalt

quote:
The GameCube has increased in sales by 110% in America in February! Plus several American release dates.

In America the GameCube has sold 110% more in February then it did in January, bringing the software tie-ratio to 8.4 games for every system on a year-to-date basis. Recently in America there has been a bundle offer similar to that over here, buy a Gamecube, get a game free.

Game Boy Advance sales were also high in February, reaching 250,000. This represents more then 25% of all software sales despite the fact the GBA SP launches this month. In February GameCube and GBA combined to make up 37% of all game hardware sales. They also contributed for more than a quarter of all game sales in America.

The following release dates for America were also announced, with some suprises!

GameCube

The Legend of Zelda: The Wind Waker - March 24
Wario World - June 23
Mario Golf - July 28
F-Zero - August 25
GBA

Game Boy Advance SP - March 23
Hamtaro: Ham-Ham Heartbreak - April 7
Golden Sun: The Lost Age - April 14
Wario Ware, Inc.: Mega Microgame$ - May 26
Donkey Kong Country - June 9
Advance Wars 2: Black Hole Rising - June 23
e-Reader

Donkey Kong 3-e - April 21
Golf-e - April 21
Clu Clu Land-e - April 21
Animal Crossing-e Series 4 - May 12

En dan valt natuurlijk Mario Golf met zijn vroege release datum aangezien er nog 0,0 van bekend is op

Wat Tube Slider screens (tegenhanger van F-Zero_

quote:
Tube Slider is a futuristic racing game in which players pilot hovercraft around tubular tracks loosely based on Mike Oldfield's album covers. There are Grand Prix and Free Run modes, 15 vehicles and ten courses in total, as well as your obvious Tutorial and multiplayer options (for up to four players split-screen).

Nieuwe Final Fantasy CC screenshots

Nieuwe PN03 filmpje met verschillende outfits

Vexx reclame

Feature over het online gebeuren van de GC In het NL overigens

Veel RedFactionII screenies

XIII filmpje

En nu om alvast de volgende wereldse game wat te hypen hier onder wat plaatjes en DE LINK NAAR DE GEUPDATE ZELDA SITE!!!

6 Wallpapers

pi_9265450
omg, vette wallpapers

* flappiewappie heeft een nieuwe achtergrond

donderdag 20 maart 2003 @ 19:14:10 #135
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9265592
WTF doen jullie hier Ga MP spelen!!!!!!!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_9265667
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:14 schreef HAL9000S het volgende:
WTF doen jullie hier Ga MP spelen!!!!!!!!
wall papers kijken, en jij bent hier toch ook
pi_9265692
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:09 schreef flappiewappie het volgende:
omg, vette wallpapers

* flappiewappie heeft een nieuwe achtergrond

Dit is al een paar maanden mijn achtergrond .

Dat filmpje van Soul Calibur II ziet er trouwens heel erg geil uit

pi_9268125
Wat ziet F-Zero er toch ongelooflijk vet uit en die banen zijn te erg gewoon.

Ik wil dit spel spelen!!!

Klootzak, your's truly
pi_9270753
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:56 schreef damienfromhell het volgende:
Wat ziet F-Zero er toch ongelooflijk vet uit en die banen zijn te erg gewoon.

Ik wil dit spel spelen!!!

oei, als je die screens van febster bedoeld, die zijn van een ander zeer snel race spel wat lijkt op F-zero....
pi_9271419
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:13 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

oei, als je die screens van febster bedoeld, die zijn van een ander zeer snel race spel wat lijkt op F-zero....

Dat vermoedde ik dus al , ik heb dus OOK een 20 mb filmpje van F-Zero gepost (waar hij t dus over heeft) en zoals ik al merkte kijkt hier niemand filmpjes
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:35:28 #141
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9271522
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:32 schreef febster het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik dus al , ik heb dus OOK een 20 mb filmpje van F-Zero gepost (waar hij t dus over heeft) en zoals ik al merkte kijkt hier niemand filmpjes

Niet waar ik maak dankbaar gebruik van je linkjes.

Volgens mij ben ik de enigste die Metroid nog niet heeft , Kut tentamens.

pi_9271749
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zo ja wat vind jij van Link in SCII ?

Kewl he

quote:
Nog even geduld en iets uitstellen maakt t allemaal nog leuker als je eenmaal kan/mag enzo
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:43:09 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_9271773
quote:
Ik ook nog niet. Kut internet-winkel .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:44:49 #144
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9271830
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:42 schreef febster het volgende:

[..]

Zo ja wat vind jij van Link in SCII ?

Kewl he
[..]

Nog even geduld en iets uitstellen maakt t allemaal nog leuker als je eenmaal kan/mag enzo

Link is inderdaad Vond het op de dreamcast al een van de leukste figt spellen en op de cube met Link, zeker een must have voor mij.
pi_9272067
Nintendo 0wnage!

Waar zijn die x-box en ps2 topics nou he?

donderdag 20 maart 2003 @ 22:57:32 #146
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9272203
Net ook even het F-zero filmpje bekeken en tegen het einde zie je een soort robot bewegen, is dat nou niet de robot die je voor de nes kon kopen? Wel cool dat soort dingetjes, net als de scope in ssbm, dat vond ik ook gaaf.

Voor de rest spel ziet er erg mooi uit, maar ik vind Extreme g leuker, lekker schieten op je tegenstanders.

donderdag 20 maart 2003 @ 23:00:12 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9272276
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:52 schreef Lexie het volgende:
Nintendo 0wnage!

[afbeelding]

Waar zijn die x-box en ps2 topics nou he?

Dat roep ik al jaren
quote:

[..]

Ik ken het probleem,maar ik ga hem maandag gewoon kopen...
pi_9272336
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:57 schreef Tweek het volgende:
Net ook even het F-zero filmpje bekeken en tegen het einde zie je een soort robot bewegen, is dat nou niet de robot die je voor de nes kon kopen? Wel cool dat soort dingetjes, net als de scope in ssbm, dat vond ik ook gaaf.
Yep das je Robotron en dat was voor mensen die geen vrienden hadden dan hadden ze toch iemand om tegen te spelen

Voor de rest spel ziet er erg mooi uit, maar ik vind Extreme g leuker, lekker schieten op je tegenstanders.
[/quote]

Extreme G heb ik wel eens gedaan op de N64 en dat was wel geinig maar wel voor kort want zo moeilijk was die niet maar F-Zero met zo'n snelheid lijkt me echt vet om te doen en volgens mij ruist de adrenaline dan ook door je bloed als je dat doet

ik heb wat gedronken en ga zo op stap dus let niet op wazige zinconstratuties/zinfouten

donderdag 20 maart 2003 @ 23:21:31 #149
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9272809
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:02 schreef febster het volgende:
Extreme G heb ik wel eens gedaan op de N64 en dat was wel geinig maar wel voor kort want zo moeilijk was die niet maar F-Zero met zo'n snelheid lijkt me echt vet om te doen en volgens mij ruist de adrenaline dan ook door je bloed als je dat doet
Ik heb 1 ook gespeeld, vond het altijd wel leuk, heb nu 3 voor de cube, gaaf speel gaat erg snel zeker als je de snelste motor hebt, als je dan weer met de langzaamste speelt lijkt het alsof je stil staat. Muziek in het speel is ook gaaf. Wapens zijn ook wel cool, helaas niet zo sterk alleen. Je speelt het idd redelijk snel uit, zijn ook maar 10 banen.
Maar als je ff verveelt dan is het altijd leuk om ff een race te spelen.

Daarbij kost ie maar 19,99 bij de frs, dus het is zeker niet zonde van je geld.

vrijdag 21 maart 2003 @ 08:55:56 #150
37295 Luigi
mario pls
pi_9276765
Ik ben blij dat het spellenaanbod op de Cube weer een beetje aantrekt! . Want wat was het bar en boos een tijdje zeg. Maar nu met MP en SMB2 bijv. is het echt weer genieten! .
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:00:32 #151
37295 Luigi
mario pls
pi_9276813
Wat zijn (na Zelda, want daar vind ik niks aan) de volgende toppers? Ik zag op bartsmit een Matrix game, Ghost Recon, Hitman 2 staan, is dat wat?
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:02:04 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9276836
Na Zelda valt het weer ff stil geloof ik... Tenminste... Ik weet het eigenlijk niet... De hype rond MP en Zelda is ZO groot, dat voor de rest bijna geen aandacht meer is
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:03:12 #153
37295 Luigi
mario pls
pi_9276850
Warioworld komt er ook nog aan in mei, maar daar moet je van houden geloof ik. Zelf hou ik wel van een leuke platformer.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:05:27 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9276877
Platformers zijn altijd leuk! Nou ja bijna altijd...

Anyweg, op nintendo.nl staat na Zelda ook allen Wario World aangegeven ja... Juni zeggen ze daar...

vrijdag 21 maart 2003 @ 09:11:44 #155
37295 Luigi
mario pls
pi_9276960
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Platformers zijn altijd leuk! Nou ja bijna altijd...

Anyweg, op nintendo.nl staat na Zelda ook allen Wario World aangegeven ja... Juni zeggen ze daar...

Nouja, voorlopig ben ik nog wel even zoet met SMB2 en MP, dan zien we wel weer verder. Zelf hoop ik dat er nu eindelijk wat online games gaan komen, en een F1 2003 zou ook leuk zijn. Of een andere ECHT goede racer.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:15:18 #156
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9277020
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:00 schreef Luigi het volgende:
Wat zijn (na Zelda, want daar vind ik niks aan) de volgende toppers?
Ik kijk persoonlijk het meeste uit naar Soul Calibur 2, Final Fantasy en Mario Golf.

En daarna komen nog Mario Tennis en -Kart en Metroid Prime 2 enzo...

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:18:03 #157
37295 Luigi
mario pls
pi_9277055
Misschien dat ik, als MP of SMB2 een beetje vlot gaat (yeah, right!) me ga wagen aan de RE serie. Ben ik nog steeds nooit aan begonnen, maar het ziet er allemaal wel erg uit!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:25:11 #158
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9277155
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:18 schreef Luigi het volgende:
Misschien dat ik, als MP of SMB2 een beetje vlot gaat (yeah, right!) me ga wagen aan de RE serie. Ben ik nog steeds nooit aan begonnen, maar het ziet er allemaal wel erg uit!

Doen Luigi, krijg je geen spijt van!!!!!!!

Ik kijk overigens uit naar Mario Kart en Mario Golf.

Een andere komende topper is FZero.

vrijdag 21 maart 2003 @ 09:40:29 #159
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9277355
Nog maar 3 dagen.....

En dan komt zelda uit in de US....., als dvdboxoffice nou ook nog een beetje meewerkt, kan ik jullie een maand lang pesten en lekker maken

vrijdag 21 maart 2003 @ 09:42:19 #160
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9277385
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:40 schreef Wunk het volgende:
als dvdboxoffice nou ook nog een beetje meewerkt, kan ik jullie een maand lang pesten en lekker maken
*Ban*

vrijdag 21 maart 2003 @ 09:42:47 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_9277394
En vergeet niet dat Splinter Cell in april nog komt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 09:56:17 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9277647
quote:
Nog maar 3 dagen.....

En dan komt zelda uit in de US....., als dvdboxoffice nou ook nog een beetje meewerkt, kan ik jullie een maand lang pesten en lekker maken

Pesten ? We spelen Metroid man
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:10:28 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9277866
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:42 schreef speknek het volgende:
En vergeet niet dat Splinter Cell in april nog komt.

Juni...

Anyway, al die titels duren nog zo lang, Mario Kart, Final Fantasy, RE 4 (nieuwe besturing zodat Roy waarschijnlijk wel voorbij de 3e zombie komt ) en Burnout 2

vrijdag 21 maart 2003 @ 10:28:55 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_9278075
Oh ik dacht dat ie tussen MP en Zelda kwam. Wel slim dat ze hem er pas na doen.
Nouja heb je tenminste ook weer wat te doen.
pi_9279490
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Juni...

Anyway, al die titels duren nog zo lang, Mario Kart, Final Fantasy, RE 4 (nieuwe besturing zodat Roy waarschijnlijk wel voorbij de 3e zombie komt ) en Burnout 2

Je vergeet Ikaruga, mijn beste . Komt in Europa op 15 mei uit. Pure retro fun. Ik persoonlijk kan niet wachten tot hij uit is.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:41:42 #166
37295 Luigi
mario pls
pi_9279530
Ik las net dat The Sims ook eindelijk op de GC uit gaat komen. Da's misschien ook wel leuk!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:44:41 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9279594
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:39 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Je vergeet Ikaruga, mijn beste . Komt in Europa op 15 mei uit. Pure retro fun. Ik persoonlijk kan niet wachten tot hij uit is.

Ja, die lijkt me erg stoer ja! Helemaal vergeten, nou ja, wist niet eens dat ie in Europa zou uitkomen!
pi_9280051
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:18 schreef Luigi het volgende:
Ik kan me alleen maar bij Strollie aansluiten.
Geweldig spel en de sfeer is echt
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:11:12 #169
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9280205
Ik zit nu gelukkig MP te spelen, daarna komt Zelda en daarna...ik hoop P.N.03.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:27:42 #170
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9280564
Hier de IGN Zelda review voor de geinteresseerden

pi_9285808
Ik vond het tijd voor een poll:

Poll: Heb jij Metroid Prime al gekocht?

• Ja!
  • Nee, nog niet maar ik ga hem wel kopen
  • Nee, en ik koop hem ook niet
  • Ik weet het nog niet

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
      vrijdag 21 maart 2003 @ 15:55:25 #172
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9285897
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2003 15:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
    -poll-
    Ja, maandag of dinsdag ligt ie in de brievenbus
      vrijdag 21 maart 2003 @ 17:27:33 #173
    35614 nikanoru
    pi_9287839
    quote:

• Ja!
  • Ik weet het nog niet

• Tussenstand:
    [afbeelding]
    Uhm tja ach wat zal ik zeggen...

Ik vond die vorige ook wel leuk.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      vrijdag 21 maart 2003 @ 17:37:37 #174
    32686 G1Ace
    pi_9288015
    quote:
    Nog maar 3 dagen.....

jij bent niet de enige jongen
    en ik zit lekker ook metroid prime te spelen, gringo versie (geen vrouwenstem ) op hard
    August 1998- March 2018
      vrijdag 21 maart 2003 @ 17:37:50 #175
    37548 Ajax_master
    Ajax (CL)kampioen 2002/2003
    pi_9288021
    quote:

• Ja!
  • Ik weet het nog niet

• Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ik heb ja gezegd, ik he bhem nog niet maar ik heb he mal gekocht en ongeveer over 18 uur heb ik hem, dus telt wel
    pi_9288679
    Metroidddddd woesj! vet spel, al langs de eerste "eindbaas" maar nu liep ik na dat slingeren over het water in een of andere gekke stroomkabel

bij nedgame (plaatselijke videospel verkoop zaak ) was het al helemaal uitverkocht, toen ben ik maar naar de Bartsmit gegaan, en daar moesten ze nog helemaal uit de verse levering halen, dus ik had hem nog met een plasticje erom heen (stomme stikker er trouwens wel op van de power unlimted )

vrijdag 21 maart 2003 @ 18:44:51 #177
    35614 nikanoru
    pi_9289250
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2003 18:16 schreef flappiewappie het volgende:
    Metroidddddd woesj! vet spel, al langs de eerste "eindbaas" maar nu liep ik na dat slingeren over het water in een of andere gekke stroomkabel

bij nedgame (plaatselijke videospel verkoop zaak ) was het al helemaal uitverkocht, toen ben ik maar naar de Bartsmit gegaan, en daar moesten ze nog helemaal uit de verse levering halen, dus ik had hem nog met een plasticje erom heen (stomme stikker er trouwens wel op van de power unlimted )

Waar de fok is die PU stikker van eigenlijk?
    pi_9289455
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2003 18:44 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Waar de fok is die PU stikker van eigenlijk?

de score die power unlimited hem gaf misschien?
    pi_9289917
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2003 18:55 schreef erikh het volgende:

[..]

de score die power unlimited hem gaf misschien?

idd (9,8) ik scan hem wel ff in
      vrijdag 21 maart 2003 @ 19:31:06 #180
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9290177
    Klopt die gore sticker kan er ook niet goed af ! dan blijft al dat lijm enz erop zitten. Hoedanook ik zit op 33% van het spel, en heb net Men Graf. suite gekregen (dit hoort in het Metroid Topicje)
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_9290285
    Gewoon de fohn erop zetten, plak laagje warm laten worden en je trekt hem er zo af
      vrijdag 21 maart 2003 @ 21:21:03 #182
    37295 Luigi
    mario pls
    pi_9292394
    . SMB2 .

Wat een TOPgame! .

zaterdag 22 maart 2003 @ 00:44:17 #183
    32686 G1Ace
    pi_9296164
    zelda wind waker
    over 2 weken eindelijk eens binnen
    August 1998- March 2018
      zaterdag 22 maart 2003 @ 01:17:11 #184
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9296557
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2003 19:31 schreef BMH het volgende:
    Klopt die gore sticker kan er ook niet goed af ! dan blijft al dat lijm enz erop zitten. Hoedanook ik zit op 33% van het spel, en heb net Men Graf. suite gekregen (dit hoort in het Metroid Topicje)
    Die sticker kan er wel af.... gewoon de lijmvlekken met rust laten en met plakband overplakken...daarna het plakband lostrekken en de behandeling herhalen....soort van harsen zeg maar
      zaterdag 22 maart 2003 @ 01:19:07 #185
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_9296569
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2003 21:21 schreef Luigi het volgende:
    . SMB2 .

Wat een TOPgame! .

Hoe ver ben je nu?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zaterdag 22 maart 2003 @ 01:21:09 #186
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9296587
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 01:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die sticker kan er wel af.... gewoon de lijmvlekken met rust laten en met plakband overplakken...daarna het plakband lostrekken en de behandeling herhalen....soort van harsen zeg maar

Ze moeten er gewoon helemaal geen stickers opplakken
    Die info hangen ze maar in de winkel ofzo
      zaterdag 22 maart 2003 @ 09:38:25 #187
    37548 Ajax_master
    pi_9298286
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Hoe ver ben je nu?

Het is idd. een top-game,

IK zit nu bij story-mode bij 8 bracelets, ik vind die echt onmogelijk, iemand tips?

Wat me wel opvalt bij SMB 2 vergelekn met 1, is dat de levels interactiever zijn, bij 1 had je bochten en heuveltjes, bij 2 heb je: dingen die rondraaien, troep dat steeds omhoog en naar beneden gat, je kan de levels pause of sneller zetten,

Maar SMB2, is een top game met de party games

zaterdag 22 maart 2003 @ 09:49:01 #188
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_9298329
    Wij hebben het spel F1 2002 gekocht, leuk spel, alleen wij denken dat het misschien beter te spelen is met een racestuur. Nu zijn er diverse te koop, de vraag is dus welke moeten we kopen? Heeft iemand hier ervaring (pos of neg) met een racestuur voor de Gamecube?

Ga straks MP kopen en Zelda reserveren

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
      zaterdag 22 maart 2003 @ 10:09:04 #189
    37295 Luigi
    mario pls
    pi_9298405
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Hoe ver ben je nu?

World 4 bijna uit, wat voor mij een topprestatie is! .
      zaterdag 22 maart 2003 @ 10:41:30 #190
    28309 Wunk
    pi_9298585
    wtf is SMB2 nou ?

Super Mario Bros 2

zaterdag 22 maart 2003 @ 10:47:55 #191
    19126 Pichu
    Pichupacabra
    pi_9298616
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 10:41 schreef Wunk het volgende:
    wtf is SMB2 nou ?

Super Mario Bros 2

Pichu --> Pikachu --> Raichu
      zaterdag 22 maart 2003 @ 11:04:27 #192
    28309 Wunk
    pi_9298752
    o

Verslavend dus ?

zaterdag 22 maart 2003 @ 11:07:30 #193
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9298790
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 11:04 schreef Wunk het volgende:
    o

Verslavend dus ?

Ik had em ook gekocht, Ik vond em Afschuwelijk . Kep em geruild voor Eternal Darkness
      zaterdag 22 maart 2003 @ 11:08:51 #194
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9298804
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 11:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik had em ook gekocht, Ik vond em Afschuwelijk . Kep em geruild voor Eternal Darkness

ED is ook stoer! Maar SMB

zaterdag 22 maart 2003 @ 11:11:39 #195
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9298830
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

ED is ook stoer! Maar SMB

Phantasy Star Online is (online) weer beter als die 2 games
      zaterdag 22 maart 2003 @ 11:42:48 #196
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9299151
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 11:11 schreef BMH het volgende:

[..]

Phantasy Star Online is (online) weer beter als die 2 games

En Metroid weer beter als die
      zaterdag 22 maart 2003 @ 11:44:32 #197
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9299178
    Wees gewoon blij dat er zoveel toppers om de GC verschijnen!
      zaterdag 22 maart 2003 @ 13:50:47 #198
    37548 Ajax_master
    pi_9300868
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2003 11:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

En Metroid weer beter als die

En zelda is weer beter dan die
    pi_9300885
    Wanneer komt zelda nou precies uit???