quote:idd die reclame is vet
Op dinsdag 18 maart 2003 07:54 schreef Chocobo het volgende:
Godverdegodver,..... die Metroid reclame heerst idd zeg. Ik kan haast niet wachten !
http://console.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=1123
Krijg toch een kutgevoel als ik dit soort berichtjes lees.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Zelda fans moeten deze movies downen trouwens,......Niet normaal....
choco, dan moet je die filmpjes die ik laatst postte ook wel downloaden want die zijn ook (vooral filmpje2)
quote:*alle filmpjes gezien heeft*
Op dinsdag 18 maart 2003 21:15 schreef febster het volgende:[..]
Hail Miyamoto
choco, dan moet je die filmpjes die ik laatst postte ook wel downloaden want die zijn ook
(vooral filmpje2)
Kut gamecube
Kinderding
Ik MOET Metroid en Zelda hebben
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:03 schreef ChOas het volgende:[..]
*alle filmpjes gezien heeft*
Kut gamecube
Kinderding
quote:Kindergames heerschen
Op dinsdag 18 maart 2003 23:03 schreef ChOas het volgende:[..]
*alle filmpjes gezien heeft*
Kut gamecube
Kinderding
quote:het niveau stijgt
Op woensdag 19 maart 2003 08:31 schreef Mantorok het volgende:
ik hoop op iets intelligenterre discussies na de release van metroid
quote:
Final Fantasy Crystal ChroniclesWe krijgen meer FF nieuws in mei, net voor de E3 heeft Square vandaag bekend gemaakt. Het is ook bekend dat FF op 18 juli in Japan te koop is en dat hij eind dit jaar ook in Europa te koop is.
Bron: Insidegamer.nl
quote:Opvallend dat die winkels het aandurven om met de komst van de GBA SP Nintendo zo onder druk te zetten. De softwareverkopen zullen dan wel relatief erg in de slop zitten. (wat toch opvallend te noemen is omdat de GC de enige console is waar je geen kopieën op kunt spelen)
Op dinsdag 18 maart 2003 19:14 schreef GaF het volgende:
Shit, weer een vervelend bericht over de GameCube:http://console.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=1123
Krijg toch een kutgevoel als ik dit soort berichtjes lees.
Ik vind wel dat ze een punt hebben want Nintendo heeft Europa het laatste jaar schandalig behandeld qua spellenaanbod. Ik denk dat dit soort acties alleen maar positief zijn voor ons omdat het Nintendo hopelijk zal aanzetten tot het geven van meer prioriteit aan Europa. (ik kan me nog die goede oude dagen herinneren dat de N64 klote liep in Japan en dat ze het van de userbase in Europa en de VS moesten hebben. Zelda kwam hier slechts 2 weken later uit dan in de VS en het scheelde ook niet veel met de Japanse release)
quote:Wat geruchten over wat Nintendo zal laten zien op de E3
Midway have confirmed a few new titles for the GameCube
Several games from the Mortal Kombat developer Midway have appeared on schedules on the Nintendo site, and also that of some retailers, a total of six new titles from Midway.Among these are Freaky Flyers and Freestyle Metal X. There is also a new Mortal Kombat game (yay)in development, and plans to develop a tactical action title known as ESPionage, which is set for release around winter.
To top it all off, a new racing game called Highway Hell has been confirmed, as well as a one-player action game called NARC.
quote:Nog wat meer geruchten
Speelbaar: F-Zero en Star Fox Armada, nieuwe Pikmin, 1080, Kirby, Mario Golf, Mario Kart, Mario Tennis, en als grote verrassing... twee of drie geheel nieuwe franchises van Nintendo, waarvan minstens 1 maar waarschijnlijk 2 met - schrik niet - zeer volwassen thema's (bloed, buitensporig geweld, sex, enz). Verder natuurlijk Dead Phoenix, Killer 7, Unity, de game van Zoonami (zeer waarschijnlijk een first person shooter), Final Fantasy Chronicles, Metal Gear Solid, Virtua Fighter Quest, Viewtifull Joe, Project No. 3., Golden Sun (of vergelijkbare RPG met andere titel). Beelden (niet speelbaar) van Resident Evil 4, nieuwe Metroid, Pokemon, Mario 128, misschien nieuwe Zelda, nieuwe game van Silicon Knights.Inderdaad, Nintendo gaat op kwalitatief en artistiek vlak wederom de vloer aanvegen met de concurrentie. Als ze nu ook nog iets aan de prijs doen, komt het allemaal wel goed met die kubus.
quote:En om maar gelijk een gerucht de kop in te drukken
- Er worden 2 nieuwe Sonic games tentoongesteld op E3 (het gaat hier niet om Sonic Adventure DX en Sonic Pinball).
- Sega wil Sonic net zo groot maken als Pokemon. De eerste stap zal een tekenfilmserie zijn die binnenkort van start gaat.
- Nieuwe RPG aangekondigt voor de Cube, genaamd Medarot en wordt gemaakt door Natsume (Dat je het maar ff weet!)
- V-Rally 3 is gecanned.
- SpyHunter 2
SpyHunter 2 is nu officieel bevestigd aangezien hij op de Amerikaanse Nintendo website staat. Eind dit jaar zal hij in Amerika te koop zijn.- Mega Man Network Transmission
Mega Man heeft een datum, hij is vanaf 17 Juli te koop in Amerika en zal dus daarna ook in Europa te koop zijn. Bij de GBA spellen van Mega Man duurde het nog wel eens een aantal maanden, maar in oktober zal deze game wel in Europa te koop zijn.- Er komt een grote aankondiging in mei (onderwerp onbekend). MEGAAATOOOOON!!!!!!!
![]()
quote:Eerste GT Cube info
V-Rally 3
News: V-Rally 3 NOT Cancelled
Mar 19th 2003 12:41 by Tim
Several sites reported we would not be getting V-Rally 3 for the GameCube. This however is not the case...Today we got confirmed by Simon Callaghan, Head of PR at Infogrames Europe, that V-Rally 3 has not been cancelled and will still be released for the GameCube in Europe.
He added that it's not being released in the US however which is where the confusion has arisen.
V-Rally 3 will be released for the GameCube in Europe on the 26th of June.
quote:
Van race games kan je er geen genoeg van hebben op de Nintendo GameCube. Daarom waren we ook erg blij met de aankondiging van GT Cube.Eind vorig jaar werd de race game GT Cube aangekondigd bij het Cube publiek. Grotendeel van de gamers zal de game nog wel kennen van de Game Boy Color en van de GBA, waar het 3 games heeft uitgebracht.
Ook de Cube krijgt nu zijn eigen GT Cube, die zo'n 20 verschillende banen zal bevatten. Daarnaast zal de game volledig Cel-Shaded zijn en zal het een groot aantal licentie wagens bevatten. Ook heeft developer MTO er voor gezorgd dat het weer (regen/zon/wind) in de game een belangrijke rol zal spelen.
Meer details over deze game volgen binnenkort. Kijk tot dan maar alvast naar deze ene screen.
Oftewel nu weet je nog nix maar ja zie t maar als een beetje teasen
Nieuwe Enter The Matrix screenies
En wat Soul Caliber II pics (die een hoog cijfer van Famitsu krijgt overigens.... dus dat belooft veel goeds)
Defenitieve Zelda Box Art voor de EU
En gewoon wat pics voor de fun
Iemand nog een Zelda nodig
Nog wat Famitsu en Famitsu GC scores
quote:Ik heb trouwens gefaald
FAMITSU SCORES:
PS2 Soul Calibur 2 9,9,8,8
GC Soul Calibur 2 9,9,8,8
XBOX Soul Calibur 2 9,9,8,8
GC P.N.03 9,8,7,7FAMITSU GC
P.N.03 7,7,6,7
Soul Calibur2 9,10,9,9
Warrior Blade 7,7,6,6
En Zelda is nog maar 45 dagen
quote:Go Nintendo!
Good UK news for Nintendo this week. Resident Evil 0 had a good launch and made it to #2 in the multiformat charts, #9 in the second week. Super Monkey Ball had a strong debut as well and grabbed #8 this week, the Sonic Mega Collection keeps on selling well, too, as can be seen in the latest ESPLA charts at GamingIndustry-biz. Other sites report increasing hardware sales as result of the recent bundles and release of aforementioned games.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:29 schreef febster het volgende:[..]
Ik heb hem idd ja, tnx for the tip
Het is het is.... tsjaaaaaaaaaa
![]()
Dit is waarom je een GameCube hebt gekocht, dit is "het" gewoon
![]()
Het is niet te omschrijven dit MOET je gewoon ervaren en dit is gewoon zoveel beter en "dieper" als bv een Super Mario Sunshine, die game verbleekt in vergelijking met Metroid Prime
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:33 schreef febster het volgende:
Ff crosposten vanuit het MP topic
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:En terecht
Op woensdag 19 maart 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En het werd akelig stil rond Cubend Fok...
*mond nog constant openvalt van verbazing*
quote:nu snap ik het even niet meer hoor, rare was toch "overgestapt" naar microsoft? of is star fox ook van nintendo?!
Op woensdag 19 maart 2003 15:23 schreef febster het volgende:
..knip..Speelbaar: F-Zero en Star Fox Armada, nieuwe Pikmin, 1080, Kirby, Mario Golf, Mario Kart, Mario Tennis, en als grote verrassing...
..knip..
quote:*Pets*
Op woensdag 19 maart 2003 21:33 schreef flappiewappie het volgende:[..]
nu snap ik het even niet meer hoor, rare was toch "overgestapt" naar microsoft? of is star fox ook van nintendo?!
Ja, Starfox is gewoon van Ninty
Van Rare zijn, Perfect Dark, Banjo (en consorten) en Conker
quote:wtf moest Rare dan met Dinosaur planet? want dat was toch van rare!
Op woensdag 19 maart 2003 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
*Pets*
Ja, Starfox is gewoon van Ninty
Van Rare zijn, Perfect Dark, Banjo (en consorten) en Conker
rare lui bij rare
quote:Starfox werd uitgehuwelijked aan Rare, net zoals Donkey Kong. Nu Rare bij Microsoft zit, heeft Ninty zijn bruidjes teruggehaald. Bill mag er niet met zijn hebberige handjes aanzitten
Op woensdag 19 maart 2003 21:57 schreef flappiewappie het volgende:[..]
wtf moest Rare dan met Dinosaur planet? want dat was toch van rare!
rare lui bij rare
hoe lang hebben jullie moeten wachten op een replie van dim plus ?
ik ga dan dnek ik maar erges anders online bestellen ofzo...
ik weet het niet meer man, is dim plus ZONDER spaarkaart ook voordelig ?
En PSO vindt ik
deze RPG's houden me wel zoet voor een paar weken
al kan ik niet teveel spelen, kooop ik natuurlijk spellen als ik het zeer druk zal hebben met school
voor de andere spelers heb ik wat vragen
je MAG, die kan evolueren, en kan een photon blast leren
bij mij kon het dan uiteindelijk en ik deed per ongeluk die attack
ik zag wel iets moois uit de grond komen en even rondzweven, maar ik vroeg me af of dat ding wel iets had gedood laat staan heeft geraakt
komen er later nog betere wapens/winkels ?
want als ik zo bij pioneer2 kijk zijn er niet veel verschillende wapens, weinig keuze
hoop wel dat ik later sterkere wapens heb
ik hoop dat we later nog es op internet kunnen afspreken en zo quests kunnen afleggen, fokkers onder elkaar
quote:iedereen zit mp te spelen
Op woensdag 19 maart 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En het werd akelig stil rond Cubend Fok...
quote:Dat bedoel ik... het MP topic gaat super hard
Op donderdag 20 maart 2003 10:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
iedereen zit mp te spelen
Wat zet dat spel zijn klauwen in je zeg !
Filmpje van F-Zero Misschien oud maar mijn download accelerator gaf t niet aan als "re-download" en ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit gezien heb, en bij de weg is t wel een erg geil filmpje
MUST SEE SCII (MET LINK) FILMPJE!!
Goed nieuws uit het land dat graag landen aanvalt
quote:En dan valt natuurlijk Mario Golf met zijn vroege release datum aangezien er nog 0,0 van bekend is op
The GameCube has increased in sales by 110% in America in February! Plus several American release dates.In America the GameCube has sold 110% more in February then it did in January, bringing the software tie-ratio to 8.4 games for every system on a year-to-date basis. Recently in America there has been a bundle offer similar to that over here, buy a Gamecube, get a game free.
Game Boy Advance sales were also high in February, reaching 250,000. This represents more then 25% of all software sales despite the fact the GBA SP launches this month. In February GameCube and GBA combined to make up 37% of all game hardware sales. They also contributed for more than a quarter of all game sales in America.
The following release dates for America were also announced, with some suprises!
GameCube
The Legend of Zelda: The Wind Waker - March 24
Wario World - June 23
Mario Golf - July 28
F-Zero - August 25
GBAGame Boy Advance SP - March 23
Hamtaro: Ham-Ham Heartbreak - April 7
Golden Sun: The Lost Age - April 14
Wario Ware, Inc.: Mega Microgame$ - May 26
Donkey Kong Country - June 9
Advance Wars 2: Black Hole Rising - June 23
e-ReaderDonkey Kong 3-e - April 21
Golf-e - April 21
Clu Clu Land-e - April 21
Animal Crossing-e Series 4 - May 12
Wat Tube Slider screens (tegenhanger van F-Zero_
quote:
Tube Slider is a futuristic racing game in which players pilot hovercraft around tubular tracks loosely based on Mike Oldfield's album covers. There are Grand Prix and Free Run modes, 15 vehicles and ten courses in total, as well as your obvious Tutorial and multiplayer options (for up to four players split-screen).
Nieuwe Final Fantasy CC screenshots
Nieuwe PN03 filmpje met verschillende outfits
Feature over het online gebeuren van de GC In het NL overigens
En nu om alvast de volgende wereldse game wat te hypen hier onder wat plaatjes en DE LINK NAAR DE GEUPDATE ZELDA SITE!!!
6 Wallpapers
quote:wall papers kijken, en jij bent hier toch ook
Op donderdag 20 maart 2003 19:14 schreef HAL9000S het volgende:
WTF doen jullie hierGa MP spelen!!!!!!!!
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:09 schreef flappiewappie het volgende:
omg, vette wallpapers* flappiewappie heeft een nieuwe achtergrond
Dit is al een paar maanden mijn achtergrond .
Dat filmpje van Soul Calibur II ziet er trouwens heel erg geil uit
Ik wil dit spel spelen!!!
quote:oei, als je die screens van febster bedoeld, die zijn van een ander zeer snel race spel wat lijkt op F-zero....
Op donderdag 20 maart 2003 20:56 schreef damienfromhell het volgende:
Wat ziet F-Zero er toch ongelooflijk vet uit en die banen zijn te erg gewoon.Ik wil dit spel spelen!!!
quote:Dat vermoedde ik dus al
Op donderdag 20 maart 2003 22:13 schreef flappiewappie het volgende:[..]
oei, als je die screens van febster bedoeld, die zijn van een ander zeer snel race spel wat lijkt op F-zero....
quote:Niet waar ik maak dankbaar gebruik van je linkjes.
Op donderdag 20 maart 2003 22:32 schreef febster het volgende:[..]
Dat vermoedde ik dus al
, ik heb dus OOK een 20 mb filmpje van F-Zero gepost (waar hij t dus over heeft) en zoals ik al merkte kijkt hier niemand filmpjes
Volgens mij ben ik de enigste die Metroid nog niet heeft , Kut tentamens.
quote:Zo ja wat vind jij van Link in SCII
Op donderdag 20 maart 2003 22:35 schreef Tweek het volgende:[..]
Niet waar ik maak dankbaar gebruik van je linkjes.
Kewl he
quote:Nog even geduld en iets uitstellen maakt t allemaal nog leuker als je eenmaal kan/mag enzo
Volgens mij ben ik de enigste die Metroid nog niet heeft, Kut tentamens.
quote:Ik ook nog niet. Kut internet-winkel
Op donderdag 20 maart 2003 22:35 schreef Tweek het volgende:
Volgens mij ben ik de enigste die Metroid nog niet heeft, Kut tentamens.
quote:Link is inderdaad
Op donderdag 20 maart 2003 22:42 schreef febster het volgende:[..]
Zo ja wat vind jij van Link in SCII
?
Kewl he
![]()
[..]Nog even geduld en iets uitstellen maakt t allemaal nog leuker als je eenmaal kan/mag enzo
Voor de rest spel ziet er erg mooi uit, maar ik vind Extreme g leuker, lekker schieten op je tegenstanders.
quote:Dat roep ik al jaren
Op donderdag 20 maart 2003 22:52 schreef Lexie het volgende:
Nintendo 0wnage!Waar zijn die x-box en ps2 topics nou he?
quote:Ik ken het probleem,maar ik ga hem maandag gewoon kopen...
Op donderdag 20 maart 2003 22:35 schreef Tweek het volgende:[..]
Niet waar ik maak dankbaar gebruik van je linkjes.
Volgens mij ben ik de enigste die Metroid nog niet heeft
, Kut tentamens.
quote:Yep
Op donderdag 20 maart 2003 22:57 schreef Tweek het volgende:
Net ook even het F-zero filmpje bekeken en tegen het einde zie je een soort robot bewegen, is dat nou niet de robot die je voor de nes kon kopen? Wel cool dat soort dingetjes, net als de scope in ssbm, dat vond ik ook gaaf.
Voor de rest spel ziet er erg mooi uit, maar ik vind Extreme g leuker, lekker schieten op je tegenstanders.
[/quote]
Extreme G heb ik wel eens gedaan op de N64 en dat was wel geinig maar wel voor kort want zo moeilijk was die niet
maar F-Zero met zo'n snelheid lijkt me echt vet om te doen en volgens mij ruist de adrenaline dan ook door je bloed als je dat doet
ik heb wat gedronken en ga zo op stap dus let niet op wazige zinconstratuties/zinfouten
quote:Ik heb 1 ook gespeeld, vond het altijd wel leuk, heb nu 3 voor de cube, gaaf speel gaat erg snel zeker als je de snelste motor hebt, als je dan weer met de langzaamste speelt lijkt het alsof je stil staat. Muziek in het speel is ook gaaf. Wapens zijn ook wel cool, helaas niet zo sterk alleen. Je speelt het idd redelijk snel uit, zijn ook maar 10 banen.
Op donderdag 20 maart 2003 23:02 schreef febster het volgende:
Extreme G heb ik wel eens gedaan op de N64 en dat was wel geinig maar wel voor kort want zo moeilijk was die niet![]()
maar F-Zero met zo'n snelheid lijkt me echt vet om te doen en volgens mij ruist de adrenaline dan ook door je bloed als je dat doet
Daarbij kost ie maar 19,99 bij de frs, dus het is zeker niet zonde van je geld.
Anyweg, op nintendo.nl staat na Zelda ook allen Wario World aangegeven ja... Juni zeggen ze daar...
quote:Nouja, voorlopig ben ik nog wel even zoet met SMB2 en MP, dan zien we wel weer verder. Zelf hoop ik dat er nu eindelijk wat online games gaan komen, en een F1 2003 zou ook leuk zijn. Of een andere ECHT goede racer.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Platformers zijn altijd leuk! Nou ja bijna altijd...Anyweg, op nintendo.nl staat na Zelda ook allen Wario World aangegeven ja... Juni zeggen ze daar...
quote:Ik kijk persoonlijk het meeste uit naar Soul Calibur 2, Final Fantasy en Mario Golf.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:00 schreef Luigi het volgende:
Wat zijn (na Zelda, want daar vind ik niks aan) de volgende toppers?
En daarna komen nog Mario Tennis en -Kart en Metroid Prime 2 enzo...
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:18 schreef Luigi het volgende:
Misschien dat ik, als MP of SMB2 een beetje vlot gaat (yeah, right!) me ga wagen aan de RE serie. Ben ik nog steeds nooit aan begonnen, maar het ziet er allemaal wel erguit!
Doen Luigi, krijg je geen spijt van!!!!!!!
Ik kijk overigens uit naar Mario Kart en Mario Golf.
Een andere komende topper is FZero.
En dan komt zelda uit in de US....., als dvdboxoffice nou ook nog een beetje meewerkt, kan ik jullie een maand lang pesten en lekker maken
quote:*Ban*
Op vrijdag 21 maart 2003 09:40 schreef Wunk het volgende:
als dvdboxoffice nou ook nog een beetje meewerkt, kan ik jullie een maand lang pesten en lekker maken
quote:Pesten
Nog maar 3 dagen.....
En dan komt zelda uit in de US....., als dvdboxoffice nou ook nog een beetje meewerkt, kan ik jullie een maand lang pesten en lekker maken
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 09:42 schreef speknek het volgende:
En vergeet niet dat Splinter Cell in april nog komt.
Juni...
Anyway, al die titels duren nog zo lang, Mario Kart, Final Fantasy, RE 4 (nieuwe besturing zodat Roy waarschijnlijk wel voorbij de 3e zombie komt ) en Burnout 2
quote:Je vergeet Ikaruga, mijn beste
Op vrijdag 21 maart 2003 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Juni...
Anyway, al die titels duren nog zo lang, Mario Kart, Final Fantasy, RE 4 (nieuwe besturing zodat Roy waarschijnlijk wel voorbij de 3e zombie komt) en Burnout 2
quote:Ja, die lijkt me erg stoer ja! Helemaal vergeten, nou ja, wist niet eens dat ie in Europa zou uitkomen!
Op vrijdag 21 maart 2003 11:39 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Je vergeet Ikaruga, mijn beste
. Komt in Europa op 15 mei uit. Pure retro fun. Ik persoonlijk kan niet wachten tot hij uit is.
quote:Ik kan me alleen maar bij Strollie aansluiten.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:18 schreef Luigi het volgende:
Misschien dat ik, als MP of SMB2 een beetje vlot gaat (yeah, right!) me ga wagen aan de RE serie. Ben ik nog steeds nooit aan begonnen, maar het ziet er allemaal wel erguit!
Poll: Heb jij Metroid Prime al gekocht?
quote:Ja, maandag of dinsdag ligt ie in de brievenbus
Op vrijdag 21 maart 2003 15:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vond het tijd voor een poll:
-poll-
quote:Uhm tja ach wat zal ik zeggen...
Ik vond het tijd voor een poll:Poll: Heb jij Metroid Prime al gekocht?
Ja! Nee, nog niet maar ik ga hem wel kopen Nee, en ik koop hem ook niet Ik weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vond die vorige ook wel leuk.
quote:jij bent niet de enige jongen
Nog maar 3 dagen.....
quote:Ik heb ja gezegd, ik he bhem nog niet maar ik heb he mal gekocht en ongeveer over 18 uur heb ik hem, dus telt wel
Ik vond het tijd voor een poll:Poll: Heb jij Metroid Prime al gekocht?
Ja! Nee, nog niet maar ik ga hem wel kopen Nee, en ik koop hem ook niet Ik weet het nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
bij nedgame (plaatselijke videospel verkoop zaak ) was het al helemaal uitverkocht, toen ben ik maar naar de Bartsmit
gegaan, en daar moesten ze nog helemaal uit de verse levering halen, dus ik had hem nog met een plasticje erom heen
(stomme stikker er trouwens wel op van de power unlimted
)
quote:Waar de fok is die PU stikker van eigenlijk?
Op vrijdag 21 maart 2003 18:16 schreef flappiewappie het volgende:
Metroidddddd woesj! vet spel, al langs de eerste "eindbaas" maar nu liep ik na dat slingeren over het water in een of andere gekke stroomkabelbij nedgame (plaatselijke videospel verkoop zaak
) was het al helemaal uitverkocht, toen ben ik maar naar de Bartsmit
gegaan, en daar moesten ze nog helemaal uit de verse levering halen, dus ik had hem nog met een plasticje erom heen
(stomme stikker er trouwens wel op van de power unlimted
)
quote:de score die power unlimited hem gaf misschien?
Op vrijdag 21 maart 2003 18:44 schreef nikanoru het volgende:[..]
Waar de fok is die PU stikker van eigenlijk?
quote:idd (9,8) ik scan hem wel ff in
Op vrijdag 21 maart 2003 18:55 schreef erikh het volgende:[..]
de score die power unlimited hem gaf misschien?
quote:Die sticker kan er wel af.... gewoon de lijmvlekken met rust laten en met plakband overplakken...daarna het plakband lostrekken en de behandeling herhalen....soort van harsen zeg maar
Op vrijdag 21 maart 2003 19:31 schreef BMH het volgende:
Klopt die gore sticker kan er ook niet goed af ! dan blijft al dat lijm enz erop zitten. Hoedanook ik zit op 33% van het spel, en heb net Men Graf. suite gekregen(dit hoort in het Metroid Topicje)
quote:Hoe ver ben je nu?
Op vrijdag 21 maart 2003 21:21 schreef Luigi het volgende:. SMB2
.
Wat een TOPgame!
.
quote:Ze moeten er gewoon helemaal geen stickers opplakken
Op zaterdag 22 maart 2003 01:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die sticker kan er wel af.... gewoon de lijmvlekken met rust laten en met plakband overplakken...daarna het plakband lostrekken en de behandeling herhalen....soort van harsen zeg maar
quote:Het is idd. een top-game,
Op zaterdag 22 maart 2003 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hoe ver ben je nu?
IK zit nu bij story-mode bij 8 bracelets, ik vind die echt onmogelijk, iemand tips?
Wat me wel opvalt bij SMB 2 vergelekn met 1, is dat de levels interactiever zijn, bij 1 had je bochten en heuveltjes, bij 2 heb je: dingen die rondraaien, troep dat steeds omhoog en naar beneden gat, je kan de levels pause of sneller zetten,
Maar SMB2, is een top game met de party games
Ga straks MP kopen en Zelda reserveren
quote:World 4 bijna uit, wat voor mij een topprestatie is!
Op zaterdag 22 maart 2003 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hoe ver ben je nu?
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:41 schreef Wunk het volgende:
wtf is SMB2 nou ?
Super Mario Bros 2
quote:Ik had em ook gekocht, Ik vond em Afschuwelijk
Op zaterdag 22 maart 2003 11:04 schreef Wunk het volgende:
o
Verslavend dus ?
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 11:07 schreef BMH het volgende:[..]